Viser fra 1 til 15 av 15 mottatt kommentar(er).
Hadde kjøpt en keramisk komfyr til kjæresten min, og de sa at den skulle komme mellom 26. og 28. januar. Men etter en liten stund mottok jeg en melding om at den kanskje ikke ventes å være på lager før 7. februar. Dette er altfor dårlig! De selger produkter de sliter med å skaffe innen den opprinnelige tidsrammen de har angitt. Hvis det hadde vært mulig å gi 0 stjerner, ville jeg trykket på den knappen ganske raskt.
Sælgerne ser rart på kundene og spør ikke om de vil ha hjelp. De sitter der også og venter til du trekker kølappen. Sælgere skal spørre kundene og ikke omvendt. Kjøpte en Huawei for noen år siden og fikk ikke hjelp fordi de hadde fjernet mobilproduktene sine fra Norge og Europa. Krigen i Ukraina var planlagt for 10 år siden, og den dype staten i USA ble satt på pause i fire år på grunn av Trump, også da Biden kom til makten var krigen i gang.
Veldig lite kunnskap om Chromebooks, ville heller anbefale Windows-maskiner! Gikk bare derfra, så vet ikke mye om resten av butikken og personalet!
Hvis du er en privatperson, kjøp gjerne. Men hvis du kjøper til bedriften din, bør du tenke deg om to ganger. Hos Elkjøp får du kun 6 måneders garanti på B2B-kjøp.
De som arbeider der bør bli meir opptatt av kundene enn å sitje limt til pc'en
Arrogante selgere som først selger en defekt vare, deretter selger de en vare som ikke holder mål. Prøver å bytte den, men får en sur beskjed om at det ikke lenger er mulighet for åpent kjøp. Dette fikk vi ingen informasjon om da vi kjøpte varen. Det står riktignok på kvitteringen, men man får jo den først når varen er betalt. Dro innom Power, og der kan man bytte varer. Gratulerer Elkjøp.
Akkurat pusset opp, det har blitt veldig fint. De har et stort utvalg i alle kategorier og gode priser - hele spekteret. De ansatte er svært kunnskapsrike om produktene de selger. Det kan av og til være litt ventetid for å få hjelp, spesielt under gode kampanjer osv. Ligger sentralt i Drammen og har god gratis parkeringsplass.
Etter å ha lært på den "tøffe måten" at de på telefonavdelingen er "selgere" og ikke servicemedarbeidere på Elkjøp, var jeg ganske frustrert og sint over å ha kjøpt ny telefon til nesten 10.000 kr bare for å få tilbake en helt ny iPhone 7 Plus på garanti. Uten at selgeren noen gang nevnte at lånetelefon var et alternativ. Det han sa var at jeg måtte regne med å betale for å reparere den, så var nok best at jeg kjøpte en ny telefon. Jeg trenger definitivt ikke 2 nye iPhones. Heldigvis møtte jeg Shaban, for jeg tror virkelig ingen kunne gitt meg bedre service. Selv om jeg fortsatt er irritert, er jeg iaf litt mindre irritert fordi jeg møtte Shaban. Mamma har fått ny telefon, jeg er 10.000 kr fattigere og Elkjøp har mistet mye av tilliten min. Shaban derimot har jeg all tillit til og det er han alene som får 4 stjerner.
Stor butikk med et bredt utvalg av brunevarer og hvitevarer. Det kan være litt vanskelig å komme i kontakt med personalet, men når du endelig får tak i dem, er hjelpen god.
En av de absolutt dårligste butikkene i Elkjøp-kjeden.
Kundeservice på bunn hva gjelder kompetanse og løsningsorientering.
En kaffemaskin i nesten 20000,- klassen var det forventet at man skulle pakke inn i originalesken selv fordi selgeren ikke orket å stå og pakke den inn, men overlot jobben til kunden sin.
Dette var dog en B-vare, men som sådan en meget dyr vare som ikke kunne transporteres uten emballasje.
Her har Elkjøp en stor jobb å gjøre med å gi en grundig opplæring i dialog og arbeidsvilje blant de ansatte.
For å trekke frem en butikk Elkjøp Drammen bør se i mot, så er Elkjøp Sandefjord i toppsjiktet.
Gi guttene og jentene i Drammen en dag i Sandefjord, og man vil garantert se store resultater på kundemassen.
I dag gikk de glipp av salg for nesten 20000,- bare på grunn av mitt bagatellmessige ønske om at varen ble forsvarlig pakket inn i noe man kunne transportere den i.
Jeg kjørte heller til Sandvika for så å returnere til Tønsberg.
En liten tankevekker kan man si.
Svært fornøyd med platetoppen. Den passet akkurat i det gamle hullet i benken.
Ligger side om side med konkurrenten Power og derfor enkelt å besøke begge steder for å sammenligne priser.
Det er et stort pluss med vennlig betjening.
Noen av de ansatte var ikke tilstrekkelig kjent med visse produkter, så her måtte jeg Google selv for å få mer kunnskap.
Har handlet flere varer de siste månedene, og har opplevd leveringsproblemer på alle varene jeg måtte bestille, både via butikk og på nett. Derfor kan jeg bare anbefale å handle på Elkjøp hvis du kan gå inn i butikken, plukke ut varen, og gå til kassen for å betale. Ellers kommer jeg til å bestille varene mine fra andre steder.
Innredningen er helt håpløs! For å finne veien ut igjen, må man gjennom en labyrint, som tydeligvis bare er der for å holde deg lengre i butikken og gi deg flere tilbud før du kommer ut. Noen av varene er plassert rett ved kassen, så det blir alltid kø når du skal betale!
Min opplevelse hos Elkjøp Drammen var dessverre langt under forventningene mine. Til tross for at butikken ikke var full av folk, var det nærmest umulig å få hjelp fra de ansatte. Ingen viste initiativ til å bistå, og da jeg endelig fikk kontakt med en selger, virket vedkommende lite interessert og gjorde ingen anstrengelse for å hjelpe – ikke engang med å vise frem produktet jeg vurderte å kjøpe.
Enda mer frustrerende var det å se flere kunder vente i over 30 minutter, mens de ansatte heller prioriterte å snakke med hverandre enn å yte service. Dette sender et svært dårlig signal og påvirker ikke bare kundeopplevelsen, men sannsynligvis også butikkens omsetning.
Kundeservice bør være en prioritet i en faghandel som Elkjøp, og jeg håper ledelsen tar grep for å forbedre servicenivået. Slik det er nå, er det lite som frister meg til å handle her igjen.