Elkjøp Drammen - Drammen

Butikker og tjenester i Norge

Elkjøp Drammen - Drammen

Elkjøp Drammen - Drammen

Publisert den: - Visninger: 19 923 - Del
Utskriftsvennlig versjon - PDF-versjon
Kommentarer: 31 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 1964 - Resultat: 4.0

Elkjøp Drammen: En Komplett Elektronikkbutikk med Utfordringer

Elkjøp i Drammen er en velkjent elektronikkbutikk, populær for sitt brede utvalg av produkter som lyspærer, batterier, og mange typer elektronikk. Butikken tilbyr også kostnadsfri parkeringsplass, noe som gjør det lettere for kunder å handle med bil.

Tjenestealternativer og Tilgjengelighet

Butikken har flere tjenestealternativer tilgjengelige for kundene, som hurtigbetjening, levering av varer, henting i butikk, og muligheten for NFC-betaling med mobil. Det skal imidlertid nevnes at til tross for disse alternativene, har mange kunder rapportert om lang ventetid og mangel på tilgjengelighet når de søker hjelp fra de ansatte.

Kundeservice og Kvalitet på Produkter

Flere kunder har uttrykt skuffelse over kundeservice nivået, med rapporter om ansatte som mangler kompetanse på lovverket og håndtering av reklamasjoner. Det har også blitt hevdet at ansatte har lagt skylden på kunden for fabrikasjonsfeil, noe som har ført til frustrasjon blant trofaste kunder. Mange kunder har opplevd lange ventetider, spesielt i serviceavdelingen, der det kan ta opptil en time før man får betjent. Dette kan være svært irriterende, spesielt når man ønsker å få løst en reklamasjon eller spørsmål om et produkt. Det er også kritikk mot butikkens håndtering av prismatch, hvor enkelte kunder føler at lovverket ikke blir fulgt.

Parkering og Tilrettelegging for Rullestolbrukere

Elkjøp Drammen har en stor parkering tilgjengelig, inkludert parkering for personer i rullestol. Imidlertid har noen anmeldelser indikert at butikken ikke alltid er lett tilgjengelig for rullestolbrukere på grunn av layouten inne i butikken. Flere har kommentert at det kan være vanskelig å navigere mellom hyllene.

Avsluttende Tanker

Til tross for utfordringene med kundeservice og ventetider, er Elkjøp Drammen fortsatt en butikk med et stort utvalg av produkter for elektronikkelskere. Med muligheter som debetkort og kredittkort betaling, er det enkelt å handle. Likevel er det viktig for ledelsen å ta tilbakemeldingene fra kundene på alvor, og jobbe for å forbedre servicenivået for å beholde sine kunder fremover.

Lokalene ligger i

Telefonnummeret til nevnte Elektronikkbutikk er +4721002121

Og hvis du vil sende en WhatsApp, kan du gjøre det til +4721002121

kart over Elkjøp Drammen Elektronikkbutikk, Butikk for klimaanlegg, Hvitevareforretning, Mobiltelefonforhandler, Databutikk, Grillforhandler, Kjøkkenforhandler, Hi-Fi-butikk, Støvsugerforhandler, Dataspillbutikk i Drammen

Våre åpningstider er:

Dag Åpningstider
Mandag
Tirsdag
Onsdag
Torsdag
Fredag (I dag) ✸
Lørdag
Søndag

Nettstedet er

Hvis du ønsker å justere noen informasjon som du tror ikke er nøyaktig vedrørende dette nettstedet, vi oppfordrer deg til å levere en melding så vi vil håndtere det raskt. Med forventning takk.

Bilder

Videoer:
https://www.tiktok.com/@mediamarkt_hb_weserpark/video/7458550906074844438
Referer dette innholdet:
Kommentarer:

Viser fra 1 til 20 av 31 mottatt kommentar(er).

Lillian Svensson (16.05.2025, 00:41):
Dette er nok en fin butikk. Og dere har generelt hatt veldig god service, men den siste salget fra dere var slurvete. Jeg trekker ned en karakter. Jeg kjøpte en komfyr. Den ble levert inn i leiligheten etter det jeg betalte for. De brukte verken hansker eller munnbind. En av dem fikk et kutt i hånden av innpakningen under transporten. Ettersom han ikke hadde hansker som beskyttelse, blødde det fra utsiden og opp trappen i leilighetskomplekset og inn i stuen. Jeg har brukt en stund på å vaske det ned. Dere må også huske å informere om at man må kjøpe en egen støpsel. Heldigvis bodde jeg i nærheten… og kunne dra bort og kjøpe det.
Ingebjørg Tellefsen (15.05.2025, 22:03):
Kritiserer med dårlig behandling og stor kø på service, for eksempel en person som står mens over 10 personer venter bare han. (Retur, service, og varelevering og henting.)
Åse Bjørnstad (15.05.2025, 17:26):
Greit å kjøpe, men altfor lang ventetid, kølapp for å få kjøpet ekspedert, en veldig irritert ekspeditør på lageret, og nesten en time igjen for å få kjøpet ut av lageret, tror jeg vil unngå den i fremtiden.
Terje Solheim (13.05.2025, 09:52):
Var der for å kjøpe støvsuger, og fikk super service. Utrolig hyggelig dame! Elkjøp Drammen har et utrolig bra tilbud/utvalg på alt man trenger i huset. Vil anbefale et besøk der🤩 …
Eirik Nordahl (13.05.2025, 08:58):
Får alltid veldig god hjelp her, hyggelig og imøtekommende ansatte som hjelper til😊 ...
Ingeborg Hagen (11.05.2025, 14:21):
Kjøpte produkt på tilbud som tok kvelden etter fem gangers bruk. Hadde ikke ny på lager og må vente en uke. Hadde en bedre versjon av produktet som kostet 200 kroner mer enn nåværende pris, men siden jeg kjøpte det på tilbud måtte jeg betale 1500 kroner i forskjell. Elendig kundeservice, for å være ærlig. Og de hadde ikke engang et passende låne-produkt tilgjengelig. STYR UNNA!
Silje Øvsthus (09.05.2025, 21:12):
Jeg misliker hvordan butikken har blitt etter den siste omorganiseringen. Det er vanskelig å finne veien rundt i de ulike avdelingene. De har sluttet å selge diverse tilbehør til hvitevarer, for eksempel filter til avtrekksviften. Jeg fikk beskjed om å se i overskapene rundt omkring om jeg fant noe som passet.
Anniken Øien (06.05.2025, 05:51):
God service inne i butikk, total mangel på kompetanse på lager. De klarer ikke å hente ut en vare på under 45 minutters ventetid når de lover 10 minutter. Når jeg klaget i butikken, fikk jeg beskjed om å trykke på det grønne smilefjeset når de var ferdige for å avslutte klagen. Snakk om uprofesjonell betjening, manglende opplæring og forsømmelse av kundeservice på alle fronter. Heldigvis er Power bare 20 meter unna og deler parkering.
Kristine Martinsen (06.05.2025, 03:14):
Alltid kø på klikk og hent. Glemmer det hver gang jeg er her. Derfor er det kun en gang per år max. Lørdag er det sneglefart på ungdommen.

Original: Alltid kø på klikk og hent. Glemmer det hver gang jeg er her. Derfor er det kun en gang per år max. Lørdag er det sneglefart på ungdommen.
Emil Nilsen (05.05.2025, 02:25):
Dårlig service! Så snart et produkt er kjøpt, kunne de ikke brydd seg mindre om deg og produktet. Jeg har brukt nærmere hundre tusen kroner på denne butikken alene over tid, men så snart det var noe galt med et produkt, ble det først et helvete å få oppfylt rettighetene mine. Han som behandlet saken var utrolig frekk og ga ingen informasjon når jeg endelig fikk rettighetene mine som forbruker oppfylt etter mye om og men. De ønsker at du skal føle deg dårlig for å klage på feil ved produktet var følelsen jeg fikk.

Jeg anbefaler på det sterkeste å handle et annet sted!
Roar Wang (04.05.2025, 07:15):
Her har de det meste av ting som trengs som går på strøm. Pluss litt ekstra. Har møtt veldig blide, hyggelige og serviceinnstilte ansatte - ut over det vanlige.
Torstein Sandberg (04.05.2025, 01:57):
Ordet service/kundevennlighet finnes dessverre ikke. Kjøper fikk feil info ang henting av kjøleskap. Overhodet ikke smidighet i henteskranken. Aldri aldri mer El kjøp Drammen
Steinar Lind (01.05.2025, 20:42):
Ofte kø ved kassen. Når man har reservert en vare for "Klikk&Hent", bør avhenting gå raskere. Ikke måtte vente i kø ved kassene, for så å bli henvist til en annen stasjon og vente enda en gang.
Else Berg (01.05.2025, 02:13):
Umuli å få kjøpt noe her. En bra ting er vel at personalet ikke stresser i det hele tatt, så må ha god tid som kunde
Petter Årnes (27.04.2025, 07:10):
Flott butikk med et bredt utvalg. Det er også noen gode tilbud som kan være morsomme å se gjennom hvis man finner noen skatter. Ikke alle ansatte har like stor kunnskap om ditt spesifikke felt. Flott TV- og smart-hjem avdeling.
Kristine Hem (27.04.2025, 04:45):
Stort utvalg, men kaos i kølappsystem. Kom for å kjøpe et spesifikt produkt, de forsøkte å prakke på meg den dyreste utgaven uten å sette seg inn i hva jeg som kunde trenger. Tragisk..
Øyvind Nygård (24.04.2025, 12:46):
Hadde kjøpt en keramisk komfyr til kjæresten min, og de sa at den skulle komme mellom 26. og 28. januar. Men etter en liten stund mottok jeg en melding om at den kanskje ikke ventes å være på lager før 7. februar. Dette er altfor dårlig! De selger produkter de sliter med å skaffe innen den opprinnelige tidsrammen de har angitt. Hvis det hadde vært mulig å gi 0 stjerner, ville jeg trykket på den knappen ganske raskt.
Gard Evensen (22.04.2025, 19:37):
Sælgerne ser rart på kundene og spør ikke om de vil ha hjelp. De sitter der også og venter til du trekker kølappen. Sælgere skal spørre kundene og ikke omvendt. Kjøpte en Huawei for noen år siden og fikk ikke hjelp fordi de hadde fjernet mobilproduktene sine fra Norge og Europa. Krigen i Ukraina var planlagt for 10 år siden, og den dype staten i USA ble satt på pause i fire år på grunn av Trump, også da Biden kom til makten var krigen i gang.
Aurora Sundby (22.04.2025, 19:06):
Veldig lite kunnskap om Chromebooks, ville heller anbefale Windows-maskiner! Gikk bare derfra, så vet ikke mye om resten av butikken og personalet!
Sissel Pederson (21.04.2025, 05:24):
Hvis du er en privatperson, kjøp gjerne. Men hvis du kjøper til bedriften din, bør du tenke deg om to ganger. Hos Elkjøp får du kun 6 måneders garanti på B2B-kjøp.

Flere kommentarer:

Legg til en kommentar
Sikkerhetskode
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.