Elkjøp Drammen - Drammen

Butikker og tjenester i Norge

Elkjøp Drammen - Drammen

Elkjøp Drammen - Drammen

Publisert den: - Visninger: 20 074 - Del
Utskriftsvennlig versjon - PDF-versjon
Kommentarer: 40 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 1964 - Resultat: 4.0

Elkjøp Drammen: En Komplett Elektronikkbutikk med Utfordringer

Elkjøp i Drammen er en velkjent elektronikkbutikk, populær for sitt brede utvalg av produkter som lyspærer, batterier, og mange typer elektronikk. Butikken tilbyr også kostnadsfri parkeringsplass, noe som gjør det lettere for kunder å handle med bil.

Tjenestealternativer og Tilgjengelighet

Butikken har flere tjenestealternativer tilgjengelige for kundene, som hurtigbetjening, levering av varer, henting i butikk, og muligheten for NFC-betaling med mobil. Det skal imidlertid nevnes at til tross for disse alternativene, har mange kunder rapportert om lang ventetid og mangel på tilgjengelighet når de søker hjelp fra de ansatte.

Kundeservice og Kvalitet på Produkter

Flere kunder har uttrykt skuffelse over kundeservice nivået, med rapporter om ansatte som mangler kompetanse på lovverket og håndtering av reklamasjoner. Det har også blitt hevdet at ansatte har lagt skylden på kunden for fabrikasjonsfeil, noe som har ført til frustrasjon blant trofaste kunder. Mange kunder har opplevd lange ventetider, spesielt i serviceavdelingen, der det kan ta opptil en time før man får betjent. Dette kan være svært irriterende, spesielt når man ønsker å få løst en reklamasjon eller spørsmål om et produkt. Det er også kritikk mot butikkens håndtering av prismatch, hvor enkelte kunder føler at lovverket ikke blir fulgt.

Parkering og Tilrettelegging for Rullestolbrukere

Elkjøp Drammen har en stor parkering tilgjengelig, inkludert parkering for personer i rullestol. Imidlertid har noen anmeldelser indikert at butikken ikke alltid er lett tilgjengelig for rullestolbrukere på grunn av layouten inne i butikken. Flere har kommentert at det kan være vanskelig å navigere mellom hyllene.

Avsluttende Tanker

Til tross for utfordringene med kundeservice og ventetider, er Elkjøp Drammen fortsatt en butikk med et stort utvalg av produkter for elektronikkelskere. Med muligheter som debetkort og kredittkort betaling, er det enkelt å handle. Likevel er det viktig for ledelsen å ta tilbakemeldingene fra kundene på alvor, og jobbe for å forbedre servicenivået for å beholde sine kunder fremover.

Lokalene ligger i

Telefonnummeret til nevnte Elektronikkbutikk er +4721002121

Og hvis du vil sende en WhatsApp, kan du gjøre det til +4721002121

kart over Elkjøp Drammen Elektronikkbutikk, Butikk for klimaanlegg, Hvitevareforretning, Mobiltelefonforhandler, Databutikk, Grillforhandler, Kjøkkenforhandler, Hi-Fi-butikk, Støvsugerforhandler, Dataspillbutikk i Drammen

Våre åpningstider er:

Dag Åpningstider
Mandag
Tirsdag
Onsdag
Torsdag
Fredag (I dag) ✸
Lørdag
Søndag

Nettstedet er

Hvis du ønsker å justere noen informasjon som du tror ikke er nøyaktig vedrørende dette nettstedet, vi oppfordrer deg til å levere en melding så vi vil håndtere det raskt. Med forventning takk.

Bilder

Videoer:
Elkjøp Drammen - Drammen
Referer dette innholdet:
Kommentarer:

Viser fra 1 til 20 av 40 mottatt kommentar(er).

Benjamin Wold (30.05.2025, 22:56):
Fullstendig mangel på kundeservice fra butikken. Etter TO DAGER og FIRE LOVER om at butikken skal ringe tilbake, har ingen gitt tilbakemelding. En jobb som skulle ta to dager har nå tatt fem. Umulig å komme i kontakt med butikken!!!!! Dårlig kundepolitikk!!!!
Aksel Kvam (28.05.2025, 16:08):
Klikket på "klikk og hent" kl. 19:00, og fikk beskjed på telefonen om at TV-en min var klar til å hentes. Jeg gikk inn og betalte, så ble jeg fortalt å gå ut til vareutleveringen. Der sto jeg og ventet i ca. 15 minutter før jeg fikk beskjed om at de ikke kunne gi meg TV-en fordi det var noen paller osv. foran den, og det ville ta ca. 20 minutter å utlevere den. Ble informert om at jeg burde vært der 1 time før. Utrolig dårlig service at de ikke gidder å jobbe overtid når de har sendt meg melding om at den er klar til å hentes.
Gustav Johnsen (25.05.2025, 11:59):
Helt greit sted fikk den hjelpen man trengte og til og med gratis tilhenger hjem med vaskemaskinen mot og levere den igjen. Og fikk sendt den gamle vaskemaskinen til de evige elektroniske jaktmarker på baksiden.
Annette Amundsen (24.05.2025, 06:29):
Elkjøp har vært favorittbutikken min i de årene jeg har bodd i Drammen. Jeg liker at de har kvalitetsvarer til en litt høyere pris enn det som er vanlig i andre butikker, for eksempel Europris. Elkjøp er en stor og romslig butikk med flere kundeservice-stasjoner internt, og det er en stor parkeringsplass tilgjengelig. I tillegg er busstoppet innen gangavstand, og de ansatte er veldig serviceinnstilte. 💌
Liv Halvorsen (24.05.2025, 00:39):
En ansatt krangler med meg og sier at jeg tar feil, når det står feil beskrivelse på nettsiden til Elkjøp. Jeg trodde det var noe som heter "kunden har alltid rett", og spesielt når jeg kan dokumentere det, men nei her var det bare å glemme å få det produktet man hadde rett på. Heldigvis er det kort vei over parkeringsplassen og rett inn på Power. De var veldig fornøyde med en storhandel av Philips Hue produkter. Unnskyld Elkjøp, dette er for dårlig.
Liv Skarsgård (23.05.2025, 22:28):
Lang ventetid uansett når man kommer hit, ikke verdt å bruke tid her. Bedre å gå til Power dessverre :(
Inger Sørensen (20.05.2025, 15:32):
Ikke reklamasjon, etter nesten 4 måneder med støtte fra Roborock.eu først og Elkjøp burde det være en enkel reklamasjon, endte opp med en Dyson med 2 minutters batteritid. Og på grunn av fuktighet som må ha kommet fra maskinen selv, prøver Elkjøp IGJEN å unngå å ivareta kundenes rettigheter. Håper Roborock ser at slikt kan skje uten at eieren har sprutet vann på maskinen som var på automatisk rutine hver dag. Kom hjem til 0 % strøm, den skulle jo komme hjem med rundt 20 %, og med støtte via telefon og video prøvde vi alle tiltak de kunne hjelpe med. De sa at noe var galt, bruk garantien i butikken, og etter nesten 4 måneder endte jeg opp med en Dyson-støvsuger som bare gir meg 2 minutter med brukstid. Og hvis de sier nei, vil jeg aldri NOENSINNE KJØPE EN ROBOROCK ELLER NOE ANNET FRA ELKJØP.. Ingen avklaring, respektløshet eller idioti som man blir behandlet som.. det er jul, ikke bare en støvsuger, dette vil bli bra.. Elkjøp burde kanskje komme å vaske HELE huset ned.. SKAM DERE!!! FORSTÅR DERE IKKE HVA SOM KALLES!! OG ELCARE ER IKKE ROBOROCKS OFFISIELLE REPARASJONSAPP... HAR KJØPT 3 STK OG DE ELDSTE HAR NULL PROBLEMER, MEN IKKE I MITT EIE, DA DET ER "FORDELT".. Med vennlig hilsen, BJØRN SUPERGLAD KUNDE UNDER ET ÅR 10000 KR HVIS IKKE ROBOROCK ELLER NOEN HOS ELKJØP BRUKER HODET!! GOD NATT.
Solveig Lie (17.05.2025, 08:18):
Bestilte ein vare på nett for henting innan ein time på varehus. Dette var 1,5 time før stengetid. Fekk ingen hentemelding den kvelden. Det fekk eg derimot dagen etter, og på ettermiddagen skulle eg hente varen. Etter å ha trekt kølapp blei eg ståande og vente.. 5.. 10.. 15.. 20 minutt.. Ingen i kasse for utlevering av bestilte varer. Gikk så og maste og fekk hjelp. Der viste det seg at bestillingen min var kansellert fordi den ikkje var hentet innen 24t. Det var jo ikkje sant. Blei så ståande enda eit kvarter for at personalet skulle finne varen i butikken. Fekk til slutt varen, men blir nok lenge til eg bestiller her igjen hvis ikkje det blir nokre forandringar med korleis utlevering blir handtert.
Bård Sivertsen (16.05.2025, 13:22):
Verste jeg har opplevd! Var innom to ganger og spurte om å få MacBook Pro 15" til samme pris som de har på Eplehuset med studentrabatt siden Elkjøp har prisgaranti. Klagde og snakket med både selgeren og sjefen, men de nektet å selge den til studentprisen. Veldig uhøflige og direkte frekke. En kamerat av meg kjøpte samme datamaskinen en uke tidligere med studentrabatt hos Elkjøp (i Oslo), fikk ingen problemer, men her følger de tydeligvis helt andre normer. Dagen etter at jeg hadde kjøpt datamaskinen hos Eplehuset, fant jeg den med 10 % rabatt på Elkjøps nettsider! Det er dårlig gjort! Jeg har hatt 2 andre dårlige opplevelser med Elkjøp Drammen og dette var siste dråpen. Drar heller til Expert neste gang jeg skal kjøpe elektronikk!
Lillian Svensson (16.05.2025, 00:41):
Dette er nok en fin butikk. Og dere har generelt hatt veldig god service, men den siste salget fra dere var slurvete. Jeg trekker ned en karakter. Jeg kjøpte en komfyr. Den ble levert inn i leiligheten etter det jeg betalte for. De brukte verken hansker eller munnbind. En av dem fikk et kutt i hånden av innpakningen under transporten. Ettersom han ikke hadde hansker som beskyttelse, blødde det fra utsiden og opp trappen i leilighetskomplekset og inn i stuen. Jeg har brukt en stund på å vaske det ned. Dere må også huske å informere om at man må kjøpe en egen støpsel. Heldigvis bodde jeg i nærheten… og kunne dra bort og kjøpe det.
Ingebjørg Tellefsen (15.05.2025, 22:03):
Kritiserer med dårlig behandling og stor kø på service, for eksempel en person som står mens over 10 personer venter bare han. (Retur, service, og varelevering og henting.)
Åse Bjørnstad (15.05.2025, 17:26):
Greit å kjøpe, men altfor lang ventetid, kølapp for å få kjøpet ekspedert, en veldig irritert ekspeditør på lageret, og nesten en time igjen for å få kjøpet ut av lageret, tror jeg vil unngå den i fremtiden.
Terje Solheim (13.05.2025, 09:52):
Var der for å kjøpe støvsuger, og fikk super service. Utrolig hyggelig dame! Elkjøp Drammen har et utrolig bra tilbud/utvalg på alt man trenger i huset. Vil anbefale et besøk der🤩 …
Eirik Nordahl (13.05.2025, 08:58):
Får alltid veldig god hjelp her, hyggelig og imøtekommende ansatte som hjelper til😊 ...
Ingeborg Hagen (11.05.2025, 14:21):
Kjøpte produkt på tilbud som tok kvelden etter fem gangers bruk. Hadde ikke ny på lager og må vente en uke. Hadde en bedre versjon av produktet som kostet 200 kroner mer enn nåværende pris, men siden jeg kjøpte det på tilbud måtte jeg betale 1500 kroner i forskjell. Elendig kundeservice, for å være ærlig. Og de hadde ikke engang et passende låne-produkt tilgjengelig. STYR UNNA!
Silje Øvsthus (09.05.2025, 21:12):
Jeg misliker hvordan butikken har blitt etter den siste omorganiseringen. Det er vanskelig å finne veien rundt i de ulike avdelingene. De har sluttet å selge diverse tilbehør til hvitevarer, for eksempel filter til avtrekksviften. Jeg fikk beskjed om å se i overskapene rundt omkring om jeg fant noe som passet.
Anniken Øien (06.05.2025, 05:51):
God service inne i butikk, total mangel på kompetanse på lager. De klarer ikke å hente ut en vare på under 45 minutters ventetid når de lover 10 minutter. Når jeg klaget i butikken, fikk jeg beskjed om å trykke på det grønne smilefjeset når de var ferdige for å avslutte klagen. Snakk om uprofesjonell betjening, manglende opplæring og forsømmelse av kundeservice på alle fronter. Heldigvis er Power bare 20 meter unna og deler parkering.
Kristine Martinsen (06.05.2025, 03:14):
Alltid kø på klikk og hent. Glemmer det hver gang jeg er her. Derfor er det kun en gang per år max. Lørdag er det sneglefart på ungdommen.

Original: Alltid kø på klikk og hent. Glemmer det hver gang jeg er her. Derfor er det kun en gang per år max. Lørdag er det sneglefart på ungdommen.
Emil Nilsen (05.05.2025, 02:25):
Dårlig service! Så snart et produkt er kjøpt, kunne de ikke brydd seg mindre om deg og produktet. Jeg har brukt nærmere hundre tusen kroner på denne butikken alene over tid, men så snart det var noe galt med et produkt, ble det først et helvete å få oppfylt rettighetene mine. Han som behandlet saken var utrolig frekk og ga ingen informasjon når jeg endelig fikk rettighetene mine som forbruker oppfylt etter mye om og men. De ønsker at du skal føle deg dårlig for å klage på feil ved produktet var følelsen jeg fikk.

Jeg anbefaler på det sterkeste å handle et annet sted!
Roar Wang (04.05.2025, 07:15):
Her har de det meste av ting som trengs som går på strøm. Pluss litt ekstra. Har møtt veldig blide, hyggelige og serviceinnstilte ansatte - ut over det vanlige.

Flere kommentarer:

Legg til en kommentar
Sikkerhetskode
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.