Elkjøp Drammen - Drammen

Butikker og tjenester i Norge

Elkjøp Drammen - Drammen

Elkjøp Drammen - Drammen

Publisert den: - Visninger: 20 268 - Del
Utskriftsvennlig versjon - PDF-versjon
Kommentarer: 60 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 1964 - Resultat: 4.0

Elkjøp Drammen: En Komplett Elektronikkbutikk med Utfordringer

Elkjøp i Drammen er en velkjent elektronikkbutikk, populær for sitt brede utvalg av produkter som lyspærer, batterier, og mange typer elektronikk. Butikken tilbyr også kostnadsfri parkeringsplass, noe som gjør det lettere for kunder å handle med bil.

Tjenestealternativer og Tilgjengelighet

Butikken har flere tjenestealternativer tilgjengelige for kundene, som hurtigbetjening, levering av varer, henting i butikk, og muligheten for NFC-betaling med mobil. Det skal imidlertid nevnes at til tross for disse alternativene, har mange kunder rapportert om lang ventetid og mangel på tilgjengelighet når de søker hjelp fra de ansatte.

Kundeservice og Kvalitet på Produkter

Flere kunder har uttrykt skuffelse over kundeservice nivået, med rapporter om ansatte som mangler kompetanse på lovverket og håndtering av reklamasjoner. Det har også blitt hevdet at ansatte har lagt skylden på kunden for fabrikasjonsfeil, noe som har ført til frustrasjon blant trofaste kunder. Mange kunder har opplevd lange ventetider, spesielt i serviceavdelingen, der det kan ta opptil en time før man får betjent. Dette kan være svært irriterende, spesielt når man ønsker å få løst en reklamasjon eller spørsmål om et produkt. Det er også kritikk mot butikkens håndtering av prismatch, hvor enkelte kunder føler at lovverket ikke blir fulgt.

Parkering og Tilrettelegging for Rullestolbrukere

Elkjøp Drammen har en stor parkering tilgjengelig, inkludert parkering for personer i rullestol. Imidlertid har noen anmeldelser indikert at butikken ikke alltid er lett tilgjengelig for rullestolbrukere på grunn av layouten inne i butikken. Flere har kommentert at det kan være vanskelig å navigere mellom hyllene.

Avsluttende Tanker

Til tross for utfordringene med kundeservice og ventetider, er Elkjøp Drammen fortsatt en butikk med et stort utvalg av produkter for elektronikkelskere. Med muligheter som debetkort og kredittkort betaling, er det enkelt å handle. Likevel er det viktig for ledelsen å ta tilbakemeldingene fra kundene på alvor, og jobbe for å forbedre servicenivået for å beholde sine kunder fremover.

Lokalene ligger i

Telefonnummeret til nevnte Elektronikkbutikk er +4721002121

Og hvis du vil sende en WhatsApp, kan du gjøre det til +4721002121

kart over Elkjøp Drammen Elektronikkbutikk, Butikk for klimaanlegg, Hvitevareforretning, Mobiltelefonforhandler, Databutikk, Grillforhandler, Kjøkkenforhandler, Hi-Fi-butikk, Støvsugerforhandler, Dataspillbutikk i Drammen

Våre åpningstider er:

Dag Åpningstider
Mandag
Tirsdag
Onsdag
Torsdag (I dag) ✸
Fredag
Lørdag
Søndag

Nettstedet er

Hvis du ønsker å justere noen informasjon som du tror ikke er nøyaktig vedrørende dette nettstedet, vi oppfordrer deg til å levere en melding så vi vil håndtere det raskt. Med forventning takk.

Bilder

Videoer:
Elkjøp Drammen - Drammen
Referer dette innholdet:
Kommentarer:

Viser fra 1 til 20 av 60 mottatt kommentar(er).

Linn Magnussen (26.06.2025, 06:40):
Svært skuffet i dag. En halv time i kø for klikk og hent. Deretter 20 minutter før de fant ut at de ikke hadde varen jeg hadde bestilt. Fikk beskjed om at det er to ukers ventetid for å få varen inn.
Julie Torp (22.06.2025, 17:01):
Eg vil seie at opplevinga mi med kjøpet av kjøkken hos Elkjøp i Drammen var ikkje bra. Då eg fekk levert kjøkkenet i oktober i fjor, mangla det bein til underskapet. Eg måtte køyre til Drammen for å få tak i dei, og likevel var det ikkje nok bein. Eg hadde valget mellom å vente i 1-2 veker eller ta dei beina eg hadde. Dessutan var tegninga av kjøkkenet misvisande, då høgda på hengeskapet og ventilatoren ikkje stemte overeins. Eg måtte vente heile 7 veker før benkeplata blei levert! Og til slutt, mikrobølgeovnen. Dei sa at ingen var heime då dei skulle levere den, noko som var løgn! Mitt råd er å ikkje handle hos Elkjøp i Drammen. Eg kan berre sei: "Takk for ingenting."
Oddbjørn Olsson (22.06.2025, 01:36):
Der er det jo knallbra service, i alle avdelinger for nå begynner de å få et stabilt antall langvarige ansatte som er ganske gode på sitt område. For det er mange av oss som sterkt ønsker informasjon og handle med den personen man føler seg litt tryggere med enn andre, osv. Det er godt å handle med noen som sånn omtrent husker deg igjen, om ikke akkurat hva du handlet sist, men tonen er der og det er jo greit i hvert fall når man handler en TV over 20 000 kroner klassen og om man trenger ekstra lydutstyr man har fra før av, osv. Det kan hende at du bare må ha en optisk kabel med den nye TV-en og plugge den inn i anlegget hjemme som du ikke hadde før, osv. Hilsen en som anbefaler dere på grunn av de gode guttene og jentene i butikken som ser rundt omkring om du står alene uten hjelp ved hyllene. Og spør ofte om du trenger hjelp med noe.
Gry Jacobsen (20.06.2025, 13:39):
Skulle ha fått 5 stjerner, men må være litt brå med Elkjøp etter at jeg trykket på reserver i butikk, også klarte de ikke å hente varen til disken og brukte 40 minutter på å lete etter et produkt de ikke hadde, selv om nettsiden sa at det var der. Blir for dumt.
Oddbjørn Larsen (19.06.2025, 23:59):
Dårlig kundeservice. Påstår jeg har ingen reklamasjonsrett på en 2 år gammel Dyson. Ser ut til å ikke vare lenge. Ingen vilje til å hjelpe her.. unngå Dyson og denne butikken - Power er bare 50 meter unna.
Amalie Berg (19.06.2025, 22:45):
Stor, fin og oversiktlig butikk. Men må trekke ned på opplevelse og kundebehandling.

Skulle kjøpe en Nintendo Switch Lite som julegave til datteren min, og det sto en prislapp på 2290,- for en Switch Lite i "ikke spesifisert farge".

Da vi kom til kassen, ville de ha 2499,- fordi det tydeligvis var en dyrere farge enn de andre, og de ville ikke redusere prisen eller matche konkurrenten over på den andre siden av gaten.

Så da måtte vi gå 100 meter bort til Power, der fikk vi den fargen datteren min ønsket til 2290,-.
Børre Wang (18.06.2025, 11:07):
Hurtig og god service ved kjøp av telefon. Veldig bra.
Roger Øvsthus (17.06.2025, 21:19):
Bra service av det vanlige slaget. Ellers litt tvilende på hjelp og kunnskaper om den/ de nye dyre Brusmaskinene. Patronen som fulgte med var nesten tom Skuffende!!! Og burde være pant på flaskene når en leverer dem inn for 200kr er altfor mye å fylle på eller kjøpe gass for slik liten flaske og volum. Flere liters Kanmer koster til og med mindre å fylle på andre steder. Skaff påfylling for kunder så selges mer gass. Eller gi 2/3-deler i pant ved kjøp av ny. Til og med det er utrolig fortjeneste for en slik liten flaske. Mvh Yvonne Ackenhausen.
Anja Lande (17.06.2025, 18:00):
Kjøpte denne i oktober ifjor 30/9-20
Melder skade januar 31 2021 og fikk tilbakemelding først mnd halvannen etterpå. Iseg selv ikke bra nok. Vi snakker om en skade som vi har problemer med å se selv, bakdeksel var løst i toppen ut av esken, tenkte en klips så fikk festet litt bedre selv,men fortsatt løst som igjen har en ramme rundt tven som beveger seg feks om man skal endre stilling på tv. Har nå skrevet å ringt å brukt TIMESVIS med tid på å få dette ordnet opp i er en 65" samsung Q90 serie. De nekter på at de har noen komme hjem service på tver over 41" som sto på nettsiden deres, lurer på om det er fjernet nå, men mener jeg tok screenshot av det. Som annet i saken. Elkjøp på tlf sier bare dra ned på butikken du kjøpte den i så bytter de den garantert. Altså en 65" med original emballasje tar plass.. kommer ned dit å ler av sin egen kundeservice å sier " ja de sier så mye rart:?!? Samtidig så er jeg i kontakt med elcare nordic (infocare før) har hatt med de å gjøre før som privat person så vil jeg ALDRI ha noe med dette firmaet å gjøre igjen. Er det ett firma så hopper de opp av stolen å kommer, her fnyser de nærmeste av deg når de ikke er fornøyd med hva du ønsker å har krav på som kunde. Skaden ble meldt inn 31/1 mars kontakter de oss. Så mest skuffende av alle parter SAMSUNG, jeg har ikke overdrevet utallige mailer hvor jeg må sende bilder på nytt å forklare problemet, som ender med at først får en mail fra elkjøp at de skulle kontakte meg snart for å sende en tekniker, flott tenkte vi endelig noe som skjer, men så kort tid etterpå kommer ny mail fra Samsung der de presterer å påstå via bilder å si at dette var ytre påvirkning??! Altså vi vet ikke engang om skaden var der ut av esken så vanskelig snakker vi om at den er å oppdage, men det er skjermen så det vil vi ha iorden på en tv til 25000, har kjøpt samsung kjøleskap og samsung oppvaskmaskin før dette skuffende å ikke minst provoserende svaret, føler de indirekte kaller oss løgnere..🤮 så jeg hever alle samsung kjøp å går til LG tipper jeg.. for dette har jeg ikke vært borti lignende noen gang.
Min far hadde en tv som røyk noen dager før garantien gikk ut på en tv ikke samsung, butikken kom hjem til han bytta tv å han fikk ny tv noen dager altså før garanti gikk ut å såvidt over denne tommer grensen..det ville jeg ikke forventet, men en tv av såkalt kvalitet skal holde lenger enn 90 +- dager..
Dessverre for jeg er fornøyd med tven ellers har alltid enten kjøpt samsung eller LG. Å vært fornøyd inntil jeg nå fikk problemer.. de kontakter ikke alle peker på den andre å jeg har repetert feilen utrolig mange ganger.. huff unner ingen sånne erfaringer. Man bør kanskje se tv fysisk før man konkluderer? Nei fysj! Forbanna det kumne kommet røyk ut av øra...
Hilsen skuffet fornannet #samsung og #elkjøp kunde....
Jakob Bråthen (17.06.2025, 04:05):
Levering av vare

Min mor hadde bestilt og betalt for et fryseskap som skulle leveres inn, og for utpakking. Jeg prøvde å komme i kontakt med Elkjøp via chat. I mellomtiden måtte jeg begynne å ringe da jeg aldri fikk kontakt på chat. Jeg ventet i ca 40 minutter før jeg fikk svar på telefonen! Dette var for å gi beskjed om at det måtte sendes en SMS i forkant av leveringen, ikke ringe, siden min mor hører veldig dårlig. Dette ble bekreftet og notert. (Da samtalen var over, hadde jeg fortsatt ikke klart å få kontakt via chat.) Litt senere fikk min mor to anrop på mobiltelefonen. Deretter to anrop på hus telefonen. Det var helt umulig for henne å forstå, siden hun som sagt hører veldig dårlig, og fyren snakket heller ikke norsk. Like etter ringte det på døra. Fryseskapet ble plassert der og det var det. De sa de skulle komme tilbake om 1 time med en skjøteledning, men min mor så ikke mer til fyrene. Skapet ble heller ikke vasket. Min mor skulle sette den i gang. Men døren og håndtaket var godt teipet til skapet. Innvendige lokk og fronter var også teipet. Men kanskje dette ikke er inkludert i prisen for utpakking? Den verste opplevelsen var likevel at det var umulig for henne å kommunisere med fyrene som ikke snakket norsk. Vi rakk ikke å komme til henne for å hjelpe, siden hun fikk beskjed kort tid før de kom. Dårlig service
Hallstein Lien (15.06.2025, 10:51):
Var innom i dag for å kjøpe en ladekabel. Fikk veldig bra service og hjelp på "home" avdelingen for å finne riktig kabel. Hyggelig å top service. Da jeg kom til kassen, og service avdelingen var det litt kø. Det hadde nok med tidspunktet å gjøre. Det er veldig mange seniorer innom, og ber om datahjelp, noe som tar tid. Anbefaler disse kundene å benytte seg av kommunes tjenester. Som datakafe, og senior nett. Kommer snart innom igjen!
Kristin Sønderland (14.06.2025, 16:03):
Det er så mange ansatte, men likevel er ventetiden så lang. Dog er det vanligvis veldig god service når man endelig blir ekspedert.
Kim Lien (13.06.2025, 21:38):
Ble nektet pris match her. Kundeservice startet greit, men endte med inkompetent og frekk tone fra selger. Har brukt så mange tusen hos dere og dette er hva man får igjen. Dro til Power istedenfor!
Harald Langås (10.06.2025, 19:10):
Hvis du vil ha god service, ikke gå hit. Jeg har ofte spurt om ting og svaret er vanligvis "Da må du til en annen avdeling", og når du går dit du er henvist ved at den ansatte så vidt peker i en retning, må du trekke kølapp og vente i 20 minutter.
Inger Gjerde (10.06.2025, 16:27):
Var innom her for å bytte en vare jeg hadde bestilt på nett. Null stress. Hyggelig personale, raskt ekspedert og fikk den hjelpen jeg trengte. Tipp topp.
Annette Røyland (09.06.2025, 12:28):
Dårlig og slapp service fra de ansatte ved servicedesken. Jeg kjøpte AirPods Pro for en uke siden, og nå må jeg vente 2-3 uker før jeg får vite om reklamasjonen min blir godkjent. Personen bak kassen var veldig "flink" til å advare meg om alle forhold som kan føre til at feilen ikke dekkes av reklamasjon. Tidligere har jeg opplevd å få ting tilbake med flere nye feil enn da det ble levert inn.
Ingvild Vatn (09.06.2025, 07:55):
Dårlig utvalg til tross for at butikken er stor. Samtidig har enkelte ting veldig høye priser sammenlignet med varer hos for eksempel Komplett. I tillegg har de dårlig kundeservice. Jeg endte opp med å ved et uhell kjøpe feil vare, den var ikke åpnet, bare emballasjen var revet. 20 minutter senere dro jeg tilbake med varen og kvitteringen... Ingen mulighet for åpent kjøp. Endte opp med å kjøpe enda en vare, så med andre ord kastet bort penger.

Anbefaler folk heller å dra til NetOnNet på Liertoppen, mye bedre utvalg og priser der.
Berit Knudsen (08.06.2025, 16:30):
Har handlet mye hos EK, mest hvitevarene. De har gode tilbud (av og til), ingen problemer med å bytte varer hvis det er nødvendig. Hadde en PC-skjerm som hadde en skade, fikk en ny uten å måtte diskutere som i andre butikker. Trekker en kølapp og får god service. Kjøpte et nettbrett lørdag 22/4-23, hadde problemer med den gamle Samsungen, han sjekket og fant ut at den var utdatert, (den ville ikke installere nye apper), fra 2003, (overtatt fra jobben) så da ble det en ny Samsung Galaxy Tab Active 3,8". Den tåler litt vann, som den gamle, og brukes på Mc'n. Har alltid fått "et smil" ved utgangen...
Alexander Kristiansen (08.06.2025, 01:06):
Utrolig dårlig tjeneste. Tenkte å stikke raskt innom for å plukke opp en Apple Watch Series 3. Det kunne jeg bare glemme. Ikke fordi den ikke var på lager (for det sjekket jeg på forhånd), men fordi jeg først måtte stå i kø i 30 minutter på telefonavdelingen, bak alle som skulle bestille telefonabonnementer og alt annet. Tok 10 sekunder med vedkommende, så sendte han meg til "hovedkøen", hvor jeg måtte trekke ny lapp. Ny ventetid 40 minutter. Hvorfor så lenge? Jo fordi køen er delt med serviceforespørsler og annet rusk. Kommer endelig til kassen, her finner de ikke ordren min fra den første selgeren. Medarbeideren brukte 10 minutter på å lete i systemene, fremfor å bare hente det jævla produktet fra lageret. De ansatte står der og klør seg et sted, viser null engasjement. Jeg kommer aldri til å besøke Elkjøp Drammen igjen. Man skal ikke måtte bruke en hel time for å KJØPE (altså bruke penger på) et enkelt produkt.
Lucas Årdal (07.06.2025, 06:19):
Du bør helst ha litt kunnskap før du handler her. Utvalget kan variere fra andre steder, noe som gjør pris sammenligning vanskelig.

De siste gangene jeg har vært der for å returnere noe eller klage på noe, har jeg ventet veldig lenge for å få hjelp.

På grunn av korona justeringer, er returrett på Elkjøp nesten ikke-eksisterende nå. Jeg tenker å heller kun handle på nett i fremtiden.

Flere kommentarer:

Legg til en kommentar
Sikkerhetskode
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.