Bring Transport Pakker og Gods, Narvik - Bjerkvik

Butikker og tjenester i Norge

Bring Transport Pakker og Gods, Narvik - Bjerkvik

Publisert den: - Visninger: 721 - Del
Utskriftsvennlig versjon - PDF-versjon
Kommentarer: 23 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 55 - Resultat: 2.9

Transporttjeneste Bring: En utfordring i Bjerkvik

I Bjerkvik har Transporttjeneste Bring fått mye oppmerksomhet, men dessverre ikke alltid i positiv forstand. Mange kunder har delt sine erfaringer med forsinkelser og dårlig informasjon om pakkeforsendelser. Dette har skapt frustrasjon blant boende i området og de som venter på pakker.

Parkering for personer i rullestol

For kunder med behov for ekstra tilgjengelighet, er parkering for personer i rullestol en viktig faktor. Bring har initiativer for å sikre at alle kunder kan ha enkel tilgang til terminalen. Det er avgjørende at denne tilgjengeligheten opprettholdes, spesielt i lys av den tilbakemeldingen som er mottatt fra brukere.

Inngang for personer i rullestol

Inngangen til Bring sin terminal i Bjerkvik skal være tilpasset for personer i rullestol. Det er essensielt at alle kunder, uansett mobilitet, har muligheten til å besøke terminalen uten hindringer. Dette bidrar til en mer inkluderende opplevelse for alle.

Tilgjengelighet og leveringsproblemer

En gjentakende klage fra kunder er mangelen på effektiv levering. Pakker som ankommer terminalen i Bjerkvik, blir ofte liggende i flere dager før de sendes videre. Flere har rapportert om at pakken deres, selv etter rask transport fra Oslo, blir "låst" i Bjerkvik i opptil en uke. Manglende oppdateringer om pakkenes status skaper usikkerhet og frustrasjon.

Erfaringer fra kunder

Mange kunder har uttrykt misnøye med servicenivået. Eksempler inkluderer: - "Godset kom raskt fra Oslo til Bjerkvik, men der ble det stående i flere dager." - "Jeg måtte selv hente pakken som skulle vært levert hjem, da Bring ikke hadde tid." - "Det er nesten bedre å hente pakken selv enn å stole på Bring." Disse erfaringene peker på et klart behov for forbedring i logistikken ved Bring i Bjerkvik.

Forslag til forbedringer

For å forbedre tjenesten ved Bring i Bjerkvik, bør følgende tiltak vurderes: 1. Effektivisere prosessen: Vurdere å innføre nye rutiner for pakkehåndtering for å minimere tid brukt på terminalen. 2. Forbedre kommunikasjonen: Gi kundene regelmessige oppdateringer om hvor lenge pakkene vil være hos terminalen. 3. Styrke bemanningen: Øke antall ansatte under høytider for å unngå overbelastning og forsinkelser.

Konklusjon

Transporttjeneste Bring i Bjerkvik har potensial, men må gjøre betydelige forbedringer for å møte kundenes forventninger. Med fokus på tilgjengelighet, kommunikasjon og logistikk, kan Bring oppnå bedre kundetilfredshet og effektivisere driften sin i fremtiden.

Bedriften ligger i

Telefonen til nevnte Transporttjeneste er +4704045

Og hvis du vil sende en WhatsApp, kan du gjøre det til +4704045

Vi er åpne i følgende tider:

Dag Åpningstider
Mandag
Tirsdag
Onsdag
Torsdag
Fredag
Lørdag
Søndag (I dag) ✸

Nettstedet er

Hvis du krever å justere noen informasjon som du tror ikke er korrekt vedrørende dette nettstedet, vær så snill å levere en melding så vi vil justere det raskt. Takk på forhånd tusen takk.

Bilder

Kommentarer:

Viser fra 1 til 20 av 23 mottatt kommentar(er).

Lucas Røyland (24.05.2025, 12:09):
Helt ubrukelig terminal!! Pakken kom til terminalen i Bjerkvik 24. august. I dag er det 2. september, og den ligger fortsatt der. Det hjelper ikke å kontakte posten heller. Prøver så godt jeg kan å unngå å bruke posten så lenge pakkene må gjennom terminalen i Bjerkvik.
Kine Halvorsen (13.05.2025, 22:52):
Pakken stopper opp i Bjerkvik. For dårlig at dette skjer hver gang man bestiller en pakke... nesten bedre å få det til Harstad der det engang var. Der gjorde de iallefall jobben sin. Heretter kan man ikke anbefale posten.. man må bruke andre alternativer...
Annbjørg Nilsen (11.05.2025, 07:43):
Dårlig postterminal. Har skjedd de siste 10 gangene jeg har ventet på pakke, at pakken blir liggende her i en uke før den blir sendt videre. Bor 3 timers kjøring unna, så skal virkelig ikke være mulig å være så treg. Er det snakk om mangel på kompetanse for å flytte pakker, så er det vel bare å sparke hele gjengen, å heller ansette folk som bryr seg og kan jobben sin. Begynner å gå rimelig lei...
Oddmund Ulvestad (10.05.2025, 23:13):
Aldri feil... Pakkene kjem til Bjerkvik, men der stoppar dei i dagevis. Er det berre folk på jobb ein par dagar i veka? Ein ting er i så fall sikkert.... Du kan aldri forvente fart i Posten om du ventar på ein pakke som må slusast gjennom Bjerkvik først.
Carl Øien (08.05.2025, 17:30):
For en ubrukelig terminal. De fleste pakkene jeg får blir gjerne liggende en uke her. Den siste pakken jeg venter på nå har ligget her i 8 dager; turen fra Tyskland til Bjerkvik tok FIRE dager... Når skal posten ta fatt i dette?!
Benjamin Strand (08.05.2025, 01:06):
Dårlig at pakkene ligger i nesten 1 uke bare noen mil unna, i Bjerkvik. Her går det i fullstendig sirup! Kommer IKKE til å bruke bring hvis jeg har andre valg senere, aldri...
Vegar Knudsen (06.05.2025, 12:12):
Bestilte ein pakke (ein kjøleskap) som skulle ha vore levert 26/11, dette ble det til og med betalt ekstra for slik at det skulle være garanti at den kjem fortest mulig, da vi ikkje hadde fått bestillinga og klokka begynte å nærme seg stengetid til terminalen byrja vi å ringe rundt, etter å ha fått beskjed at den var lasta opp og skulle bli levert den dagen allikevel ventet vi forgjeves... neste dag ringer vi på nytt rundt og får høre opp i post-appen at pakken står i Bjerkvik men dei har bestemt at det var meir økonomisk for Bring å levere den ut 3/12 altså ei UKE!! seinare. Pakken vart med ein gong avbestilt hos seljaren og både dei og Bring i Bjerkvik fekk beskjed om at dei kunne reise til F!! Aldri opplevd så dårleg service! Dette her er så skamfullt som du får det, spesielt med tanke på at det er snakk om 3 kvarter kjøring. Skamfullt!!
Dagfinn Kvisvik (02.05.2025, 21:17):
Denne terminalen her må være den mest tragiske i Norge. Godset som kommer innom her, kan du aldri regne med at kommer frem til den tiden som står på sporingen. Helst kommer det noen dager etter.
Beklager å innrømme det, men PostNord er mange ganger bedre. Og det smerter meg å si.
Har jeg transportvalg når jeg skal ha varer/gods? Ja da bruker jeg heller andre. Har jeg ikke andre valg, ja da må jeg dessverre si at før jeg bruker Posten Bring, da kjører jeg heller 150 mil og henter dette selv.
Oddbjørn Pedersen (02.05.2025, 11:08):
Det er ein flott stad å jobbe på.
Børre Øien (29.04.2025, 05:01):
Du må lete lenge etter en slik grad av inkompetanse.
Sofie Lundgren (28.04.2025, 01:37):
Postterminalen er ein viktig del av transportsystemet som gjer det mogleg å distribuere pakkar og sendingar til rett stad. Det er eit sentralt knutepunkt der ulike transportmiddel møtest for å laste av og på gods. Postterminalen spelar ein nøkkelrolle i logistikk og effektiv levering av varer.
Tiril Kvam (13.04.2025, 18:28):
Pakkene blir liggende lenge mens man sitter og venter. Ufattelig dårlig.
Ingebjørg Gundersen (13.04.2025, 13:39):
Dårlig service! Eg har ein pakke som har vore lagra på terminalen i Bjerkvik i fleire dagar no. Eg fekk beskjed for nokre dagar sidan at den skulle leverast i dag, men eg får ingen svar på om den kjem eller når den kjem. Kundeservicen klarer heller ikkje å gje meg noko svar.
Dagfin Pettersen (09.04.2025, 11:38):
Henta pakkene mine fra IKEA. Enkel tilgang med tydelig merkede skilter ved innkjøringen. Bare rygg 2 meter unna porten, så triller de alt ut til deg. Lastingen må du selvfølgelig gjøre selv. 😊 …
Birger Høyland (09.04.2025, 01:02):
Pakker blir ofte liggende her i flere dager.
Silje Andersen (05.04.2025, 05:32):
Dårlig service. Leverer ikke det de lover. Godset kom raskt fra Oslo til Bjerkvik og har ligget på lager siden 5. desember. Jeg har gjentatte ganger spurt kundesenteret om når varen skal leveres, og de har sendt flere e-poster og prøvd å ringe til Bjerkvik uten å få svar på hva som skjer. For noen dager siden fikk jeg beskjed om at godset skulle leveres i dag, 14. desember. Det har fortsatt ikke kommet, og ingen har gitt beskjed om hva som skjer.
Sigurd Aas (02.04.2025, 02:55):
Hei, er det noen hjemme eller? Pakkene blir liggende i flere dager uten å røre på seg.
Lisa Årnes (01.04.2025, 01:12):
Sykefravær, ferie, eller kanskje for lite bemanning?

Pakkene kan ligge der i dagesvis.

Bestilte pakke fra Dubai med DHL, det tok 3 1/2 dager før den var på døra. Pakkene ligger i snitt 3-4 dager i Bjerkvik før de blir sendt videre, sier sitt.
Ingolf Isaksen (30.03.2025, 11:15):
Godset brukte 4 dager på å komme til Bjerkvik, der ble det stående i en måned. Fikk flere leveringsdatoer fra Bring uten at de dukket opp på den avtalte datoen. Til slutt dukket plutselig landpostbudet opp med det savnede kolliet.
Hadde bestilt og betalt for innbæring av kolli på anvist plass, men det var selvfølgelig ikke mulig når postbudet (som bare hadde fått beskjed om at han skulle levere et kolli) måtte ta over jobben fra Bring.
Roger Dahl (29.03.2025, 11:39):
Eg var så uheldig å bestille varer fra sør Norge, pakken veide 57kg og dermed skulle Bring frakte den til meg. Men då kom eg over eit problem som virket uovervinnelig. Å få varene heim, som er allereie betalt for i transporten med levering heim.
Heimlevering blei det aldri. Eg måtte hente pakken sjølv sentrum, Bring hadde ikkje tid til å køyre pakken heilt til adressa den var bestilt til, så det blei en tur på 20 km. Før vi kom så langt blei det mange telefonar til Bring for å spørje om dei kunne vær så snille å få pakken til meg.
Eg kjem aldri til å bestille varer som Bring skal transportere igjen. Eg har ikkje nervane til det.
Bring Bjerkvik må få folk som kan organisere logistikken betre. Ikkje meir rot.

Flere kommentarer:

Legg til en kommentar
El nombre debe tener al menos 2 caracteres.
Por favor, introduce una dirección de correo válida.
Debe escribir el código completo (5 dígitos).
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
El comentario debe tener al menos 10 caracteres.
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.