Drammen kommune - Drammen

Butikker og tjenester i Norge

Drammen kommune - Drammen

Publisert den: - Visninger: 143 - Del
Utskriftsvennlig versjon - PDF-versjon
Kommentarer: 2 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 7 - Resultat: 2.6

Rådhus i Drammen kommune: Tilgjengelighet og Fasiliteter

Drammen kommune er kjent for sitt moderne rådhus som fungerer som et viktig knutepunkt for innbyggerne. Det er essensielt at alle har tilgang til fasilitetene, spesielt for personer med nedsatt mobilitet.

Toalett for personer i rullestol

Rådhuset tilbyr toalettfasiliteter for personer i rullestol, noe som sikrer at alle besøkende kan føle seg komfortable og ivaretatt under sitt besøk. Det er viktig at toalettene er godt merket og lett tilgjengelige.

Parkering for personer i rullestol

Parkering er en sentral bekymring, spesielt i travle byområder som Drammen. Rådhuset tilbyr parkeringsplasser for personer i rullestol nær inngangen. Dessverre har enkelte besøkende rapportert om utfordringer med parkeringen, inkludert misvisende informasjon om åpningstider og bøter fra parkeringsselskapet.

Inngang for personer i rullestol

Inngangen til rådhuset er utformet for å være tilgjengelig for personer i rullestol. Det er avgjørende at inngangen er tydelig merket og at det ikke er hindringer som kan skape problemer for besøkende med spesielle behov.

Fasiliteter og Tilgjengelighet

Rådhuset i Drammen kommune bør kontinuerlig oppdatere sine fasiliteter for å møte behovene til alle innbyggere. Dette inkluderer informasjon om tilgjengelighet, åpningstider og annen relevant informasjon. Opplevelser med dårlig kundeservice har blitt rapportert, noe som kan påvirke innbyggernes tillit til kommunale tjenester. Det er klart at det finnes rom for forbedringer når det gjelder informasjon og tjenesteyting i Drammen kommune. Forhåpentligvis vil dette bli adressert slik at alle innbyggere kan føle seg velkomne og ivaretatt.

Adressen til vår etablering er

Kontaktlinjen til dette Rådhus er +4732040000

Og hvis du vil sende en WhatsApp, kan du gjøre det til +4732040000

Nettstedet er

Hvis du ønsker å oppdatere noe element som du mener er feil vedrørende denne nettsiden, vi ber om å videresende en melding slik at vi vil rette det ved første anledning. På forhånd vi setter pris på det.

Bilder

Videoer:
Kommentarer:

Viser fra 1 til 2 av 2 mottatt kommentar(er).

Ingunn Kristiansen (08.04.2025, 06:24):
I dag ringte jeg til Drammen kommune klokken 14:35. Det var en mann som svarte. Jeg sa at jeg har et spørsmål, kanskje du kan svare meg eller henvise meg til boligkontoret. Han sa at boligkontoret var stengt. Jeg sa til ham om jeg kunne stille ham et spørsmål. Han sa nei. Jeg kan ikke hjelpe. Men jeg sa at du har ikke hørt hva jeg skal spørre. Han stoppet og bare sa hanhunhan a o e oooo. Men du jobber der og du får betaling for det. Det er din plikt å høre på hva vi sier. Hvis du ikke kan hjelpe eller gi informasjon, si i det minste at du hører hva du sier, men at det ikke er mulig å gjøre noe med det. HAN HØRTE IKKE PÅ MEG.
Elin Hatlen (01.04.2025, 18:17):
Dårligste service. Åpningstider er urelevant og parkeringen er ikke sann. Drammen parkering lurer folk med og utgi åpningstider ved parkering, også får man boten alikavel. Useriøse ansatte og ingen har kontroll på noen ting. Skal du til Drammen, IKKE kjør bil.
Legg til en kommentar
El nombre debe tener al menos 2 caracteres.
Por favor, introduce una dirección de correo válida.
Debe escribir el código completo (5 dígitos).
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
El comentario debe tener al menos 10 caracteres.
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.