Snapfix - Reparasjonsverksted for mobiltelefoner i Drammen
Snapfix er et populært reparasjonsverksted for mobiltelefoner som tilbyr en rekke reparasjonstjenester i Drammen. Med fokus på kvalitet og kundetilfredshet, har de fått både positive og negative tilbakemeldinger fra kunder.
Tjenester som tilbys
Snapfix tilbyr følgende tjenestealternativer:
- Bytte av knust skjerm
- Installasjon av glassbeskytter
- Batteribytte
- Generell feilsøking av mobiltelefoner
Mange kunder har rapportert om rask og effektiv service, med arbeid utført på under en time. Det er en fordel for dem som har travle dager, da de kan hente telefonen sin samme dag.
Betalingsalternativer
Ved Snapfix kan kundene betale med ulike metoder, inkludert debettkort, kredittkort, og NFC-betaling med mobil. De har også betalt parkeringsplass tilgjengelig for kunder som trenger å parkere bilen sin under besøket.
Parkering og tilgjengelighet
Snapfix har gode parkeringmuligheter, inkludert betalt gateparkering og betalt parkeringshus. Det er også toalett for personer i rullestol og inngang for personer i rullestol, noe som gjør det enkelt for alle kunder å besøke verkstedet.
LHBTQ+-vennlighet
En annen viktig faktor er at Snapfix er kjent for å være LHBTQ+-vennlig og vennlig mot transkjønnede, noe som gjør dem til et inkluderende valg for kunder fra alle samfunnslag.
Kundeopplevelser
Kundene har hatt varierte opplevelser med Snapfix. Flere har rose deres raske service og høye kvalitet. En kunde nevnte: "Fikset ny glassbeskytter med strøkent resultat." Andre har imidlertid vært mindre fornøyde, med kommentarer om dårlig service og problemer med garantier. For eksempel, en kunde opplevde problemer etter bytte av skjerm på sin iPhone og fikk ikke tilfredsstillende hjelp med reklamasjonen.
På den positive siden, en annen kunde sa: "Jeg forventet ikke en så rask og profesjonell reparasjon for telefonen min. Takk til Snap Fix for kvalitetstjenesten!"
Avslutning
Snapfix i Drammen er en gunstig løsning for de som trenger reparasjon av mobiltelefoner, men det er viktig for kunder å være oppmerksomme på varierende erfaringer. Med tilgjengelige tjenester på stedet og gode parkeringmuligheter, kan de tilby en praktisk opplevelse for alle.
Hvis nødvendig å endre noen detalj som du tror ikke er nøyaktig vedrørende denne siden, vær så snill å sende oss en melding så vi vil justere det ved første anledning. På forhånd takk.
Eg fekk fiksa ny glasbeskyttar og er veldig nøgd! Nøyaktig gjort og gjort på 5 minutt☺️
Leon Waage (14.05.2025, 13:57):
Bruker deler av vesentlig dårligere kvalitet enn originalt. Lite imøtekommende etter utført oppdrag.
Anne Nordahl (11.05.2025, 00:09):
Eg bytta skjermen min hjå dykk i dag, og ho ser like god ut som ny! Utruleg god kvalitet på skjermen og ikkje minst til ein rimelig pris! :)
Oddbjørn Selvåg (10.05.2025, 09:06):
Glass beskytter. God pris, god service. Tipp topp👍🏻 …
Jonathan Nilsen (09.05.2025, 16:46):
Veldig god og rask service - og billig. Anbefales!!
Cecilie Vatn (07.05.2025, 23:43):
Virka veldig useriøst. Sko hatt 800 kr for å gi et skriftlig tilbud på skifte av skjerm på mobilen.
Lisa Nordahl (07.05.2025, 23:05):
Hurtig og enkelt bytte, uten bobler i glasset 👍 ...
Dorothea Lunde (07.05.2025, 13:33):
Flott service og greie priser!
Vidar Tollefsen (06.05.2025, 16:22):
Fantastisk service, veldig fornøyd, anbefales på det sterkeste! 👍
Oddmund Moen (05.05.2025, 18:38):
Rask, billig og hyggelig:-) Anbefales på det sterkeste!
Herman Rekdal (05.05.2025, 04:35):
Veldig tilfreds og super service.
Ludvig Petterson (04.05.2025, 22:39):
Eg har ordna skjermvernet her så lenge eg kan hugse, og er alltid den staden der eg er mest nøgd. Også dekker det heile skjermen på sidene, noko eg likar veldig godt.
Nikolai Haukelid (30.04.2025, 23:58):
Om det hadde vært mulig å gi 0 i vurdering, så hadde jeg gjort det. Saken var at batteriet på min 3 år gamle Iphone 7 hadde blitt veldig dårlig. Siden Snpafix har en høy gjennomsnittsscore fra kundene sine valgte jeg å bruke dem til å bytte batteri. Nå angrer jeg - 500 kroner rett ut av vinduet. Det nye batteriet var minst like dårlig som det gamle som satt i telefonen. Jeg lurer på om de egentlig har byttet batteriet. Jeg drar innom Snapfix i dag for å høre hva de har å si. De har "lagt om" datasystemet sitt og all kundehistorikk før mai 2022 er borte. Utrolig amatøraktig. Jeg hadde ikke med kvitteringen, men vi diskuterte likevel hva som kunne gjøres. Jeg fikk beskjed om at de måtte ha telefonen i minst to timer for å teste batteriet, og hvis det viste seg at batteriet besto testene, måtte jeg betale et gebyr på 240 kroner. Helt etter loven, ble jeg fortalt. Det spilte ingen rolle om jeg opplevde at batteriet bare ladet til 80-90% og ble veldig raskt utladet. Det var testene de utførte som tydeligvis var viktig. Deretter ble jeg informert om at batteriladekretsen i iPhone 7 hadde en tendens til å ryke, og da hjalp det ikke å bytte batteri, for da var det feil på telefonen. På spørsmål om hvorfor de ikke sjekket denne batteriladekretsen før de byttet batteri, fikk jeg svaret at det var for komplisert. Hva med å informere om alt dette på forhånd? Hvis jeg hadde visst om denne betydelige usikkerheten, ville jeg selvfølgelig IKKE ha byttet batteriet hos dette etter min erfaring useriøse serviceverkstedet. De har tydeligvis ikke oppfylt normal opplysningsplikt. Jeg burde egentlig ta dette opp med forbrukerrådet, men jeg orker ikke å bruke tid på det. Som sagt, 500 kroner er bortkastet + mye irritasjon. Dette er min andre og siste iPhone, og det er første og siste gang jeg kommer til å bruke amatørbutikken Snapfix.
Hallgeir Svendsen (30.04.2025, 01:20):
Veldig hyggelig og rask bytte av knust glass på min Iphone 11😀 ...
Aud Bakken (27.04.2025, 13:36):
Veldig dårlig service, vær forsiktig! Etter å ha byttet batteri i iPhone, sluttet Face ID å fungere og batteriet blir ikke gjenkjent.
Roger Tangen (24.04.2025, 08:50):
Fantastisk service og rask levering! Anbefales på det varmeste!
Anna Kvam (23.04.2025, 22:15):
Eg er alltid nøgd med tenesta deira. Dyktige og hyggelege folk som jobbar der. Gjer ein veldig bra jobb, anbefaler dei på det sterkaste. 👍👍👍 …
Even Jakobsen (22.04.2025, 07:21):
KONKLUSJON; UNNGÅ DETTE VERKSTEDET HVIS DU HAR NYERE IPHONE-MODELLER Første gang jeg besøkte dem, fikk jeg en skjerm av dårlig kvalitet til min iPhone 7 Plus - ikke OEM. Etter mye klaging fikk jeg den byttet. Andre gang fikk jeg en skjerm med god fargekvalitet, men touch-funksjonen virket ikke. Tredje gang fikk jeg en god skjerm som fungerte i 2-3 måneder før den plutselig ble svart. Etter dette har jeg vært tilbake utallige ganger, men de har rett og slett ikke skjermer av tilsvarende kvalitet som OEM som fungerer, enten veldig dårlig kvalitet eller touch som ikke fungerer. Jeg bruker mobilen mye til bilder, og la merke til med en gang at noe var galt. Uklar fargekvalitet, og den klarer rett og slett ikke å gjengi noen farger, som for eksempel rødt, noe som er typisk for tredjeparts-skjermer og lignende.
Til slutt ga jeg opp. Spesielt når de bare trekker på skuldrene og sier at de ikke vet hvor skjermene kommer fra når jeg spør. 🙄 Snart leverer jeg mobilen inn til Apple, så kan jeg oppdatere når de forteller meg hvilken type skjerm jeg har fått. Det er i alle fall ikke OEM, som de hevder!!
Jeg vil legge til at de har svart meg på Facebook - at de har hatt kompatibilitetsproblemer med skjermene til 7 Plus, og de tilbyr meg å bytte til nye skjermer som de har mottatt. Jeg setter stor pris på deres ærlige og raske svar, og gir dem "the benefit of the doubt". Jeg oppdaterer status etter mitt neste besøk! 😊
Så kom det et svar fra Snapfix;
Hei Anne Kaaresen. Det finnes bare tre typer skjermer: original, refurbished (reparert original) og OEM. Du har testet både OEM og refurbished hos oss. Det beste tipset er kanskje å prøve hos Apple.
Det er saklig av dem å først nevne at de har hatt kompatibilitetsproblemer med skjermene til 7 Plus, for deretter å informere om hvilke typer skjermer som finnes. Som jeg svarte til dem, er dette helt irrelevant så lenge de påstår at de har fått nye og bedre skjermer nå.
KONKLUSJON; UNNGÅ DETTE VERKSTEDET HVIS DU HAR NYERE IPHONE-MODELLER
Viljar Stangeland (20.04.2025, 11:23):
Ikke noe å anbefale. De byttet en knust skjerm, men så begynte telefonen å pipe, den blir stadig overopphetet og kameraet på baksiden er blitt ødelagt. De nekter å rette opp i feilene og begynner heller å krangle og ikke følger reklamasjonsretten.