Flyt As - Bergen

Butikker og tjenester i Norge

Flyt As - Bergen

Publisert den: - Visninger: 236 - Del
Utskriftsvennlig versjon
Kommentarer: 1 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 20 - Resultat: 1.4

Bomstasjon Flyt AS i Bergen – En Kritisk Gjennomgang

Bomstasjon Flyt AS har fått mye kritikk fra kunder som har opplevd en rekke problemer knyttet til fakturering og kundeservice. Mange av kommentarene indikerer at dette er et selskap som sliter med å tilby god kundebehandling og transparens.

Kundens Opplevelse

Flere kunder har uttrykt frustrasjon etter å ha opplevd komplikasjoner når de forsøkte å avslutte sine avtaler. En kunde nevner at de skiftet fra Flyt til skyttelpass, men fortsatt fikk faktura selv etter å ha solgt bilen. Dette skaper usikkerhet om selskapets rutiner for avtaleavslutning. "De nekter å betale tilbake og sier vi ikke har avsluttet avtalen," sier en kunde, og peker på en dårlig håndtering av kundeforholdet.

Problemer med Fakturasystemet

Det er ikke uvanlig at kunder rapporterer om feilaktige fakturaer. En spesielt oppsiktsvekkende historie handler om en kunde som mottok en faktura for en brikke som aldri hadde blitt åpnet. "Bilen brikken tilhører, er ikke kjørt 1 meter på 4 år," klager kunden, og antyder et alvorlig teknisk svikt i systemet. Kundene mener at selskapet ikke tar ansvar for sine feil og ignorerer bevisene de har.

Et Selskap Uten Verdiskapning?

Flere kommentarer viser at mange opplever at Bomstasjon Flyt AS ikke bidrar positivt til samfunnet eller miljøet. Det stilles spørsmål ved hvorfor selskapet ikke investerer i mer bærekraftige løsninger, som for eksempel produksjon av elbiler i Norge. "Så langt har selskapet ikke bidratt med verdi til samfunnet og naturen," lyder kritikken.

Kundens Rettsikkerhet

Det er også bekymringer rundt selskapets praksis med inkasso. Kunder rapporterer om at de har blitt truet med inkasso for betaling av tjenester de ikke har mottatt, noe som vekker spørsmål om rettferdighet og gjennomsiktighet. "De vil heller ikke se på bevisene," forteller en annen bruker, som føler seg presset av selskapet.

Alternativer til Bomstasjon Flyt AS

Flere kunder anbefaler å vurdere andre selskaper for bombrikker. Kommentarene fremhever at det finnes alternativer som kan tilby bedre service og mindre stress for kundene. "Velg skyttelpass framfor Flyt," oppfordrer en kunde som har hatt en negativ opplevelse.

Konklusjon

Bomstasjon Flyt AS fremstår som et selskap med betydelige utfordringer når det kommer til kundebehandling og fakturaprocesser. Med et behov for forbedringer og mer fokus på kundeforhold, er det tydelig at mange kunder har hatt negative opplevelser. Det er viktig for potensielle kunder å være oppmerksomme på disse problemene før de inngår en avtale med selskapet.

Vi er i

Våre publikumstider er:

Dag Åpningstider
Mandag
Tirsdag
Onsdag
Torsdag
Fredag
Lørdag (I dag) ✸
Søndag

Nettstedet er

Hvis du ønsker å modifisere noe element som du mener ikke er korrekt om denne siden, vi ber om å levere en melding slik at vi vil fikse det så snart som mulig. Med forventning vi setter pris på det.

Bilder

Videoer:
Kommentarer:

Viser fra 1 til 1 av 1 mottatt kommentar(er).

Solveig Tangen (05.06.2025, 03:06):
Fikk en faktura som viste at det hadde vært en passering med et brikke som lå i hanskerommet på en annen bil jeg kjørte. Den nevnte brikken var ikke engang tatt ut av originalemballasjen, og den ligger der fortsatt. På fakturaen sto både den nevnte brikken og bilen jeg kjørte registrert med passering samtidig. Bilen som brikken tilhører, har ikke engang blitt kjørt en meter på 4 år, og de kan se dette i historikken (veteranbil). Det hjalp ikke at brikken fremdeles var uåpnet i original emballasje, som skal være helt tett. Siden brikken var registrert, kunne de ikke gjøre noe. Det hjalp heller ikke hva som kunne bevises av teknisk svikt i systemet deres. Dårlig selskap med elendig kundebehandling, helt uprofesjonelt.
Legg til en kommentar
El nombre debe tener al menos 2 caracteres.
Por favor, introduce una dirección de correo válida.
Debe escribir el código completo (5 dígitos).
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
El comentario debe tener al menos 10 caracteres.
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.