View Group Bergen - Regnskapsbyrå Bergen - Bergen

Butikker og tjenester i Norge

View Group Bergen - Regnskapsbyrå Bergen - Bergen

Publisert den: - Visninger: 152 - Del
Utskriftsvennlig versjon - PDF-versjon
Kommentarer: 4 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 9 - Resultat: 2.9

Innledning til Regnskapskontor VIEW Group Bergen

Regnskapskontor VIEW Group i Bergen har vært en aktør på markedet i mange år. Tidligere kjent som View Ledger, har de gjennomgått betydelige endringer som har påvirket kundene deres. Mange har opplevd frustrasjoner knyttet til tjenestene de tilbyr.

Kundens Tilgjengelighet og Profesjonalitet

En av hovedklagene gjelder tilgjengelighet og profesjonalitet. Flere kunder har rapportert om dårlig respons på henvendelser og manglende oppfølging, noe som skaper en belastning for de som har vært lojale i flere år. Den dårlige kommunikasjonen mellom regnskapsførerne og kundene har gjort det utfordrende å navigere gjennom økonomiske spørsmål.

Inngang for personer i rullestol

Det er også viktig å nevne at VIEW Group har tilgjengelighet for personer i rullestol. Dette kan være et avgjørende punkt for mange kunder som ønsker enkel tilgang til regnskapskontoret. Det er essensielt at slike fasiliteter er på plass, slik at alle kunder kan få den hjelpen de trenger.

Kundereaksjoner og Erfaringer

Mange kunder har uttrykt sin skuffelse over opplevelsen med VIEW Group. Et gjennomgående tema er uventede og høye fakturaer uten tilstrekkelig forklaring på kostnadene. Frister blir ofte ikke overholdt, og oppgaver som er avtalt utføres ikke, noe som fører til frustrasjon.

Overgang fra Tradisjonelt Regnskap til Ny Teknologi

Flere kunder har bemerket at overgangen fra tradisjonelle regnskapstjenester til moderne digitale løsninger har vært problematisk. Systemet Xledger, som brukes av VIEW Group, har blitt kritisert for å være ulogisk og lite brukervennlig. Dette har ført til unødvendige kostnader og en generell følelse av at man betaler for tjenester som ikke leveres.

Konklusjon

Regnskapskontor VIEW Group Bergen har opplevd en nedgang i kundetilfredshet og profesjonell integritet etter omstruktureringen. Til tross for hyggelig personale, er det klart at mange kunder har opplevd alvorlige problemer med fakturering og kommunikasjon. For potensielle kunder er det viktig å vurdere disse erfaringene nøye før man velger regnskapsfører.

Du finner oss i

Telefonnummeret til respektive Regnskapskontor er +4706731

Og hvis du vil sende en WhatsApp, kan du gjøre det til +4706731

Vi er åpne i følgende tider:

Dag Åpningstider
Mandag
Tirsdag
Onsdag
Torsdag
Fredag
Lørdag
Søndag (I dag) ✸

Nettstedet er

Hvis du krever å oppdatere noen data som du tror ikke er presis om dette portalen, vi ber om å videresende en melding så vi vil justere det straks. Med forventning vi setter pris på det.

Bilder

Videoer:
Kommentarer:

Viser fra 1 til 4 av 4 mottatt kommentar(er).

Aud Wold (11.04.2025, 16:29):
Vi valgte å jobbe med ViewLedger fordi de virket profesjonelle og pålitelige til å begynne med, men vi tok dessverre feil. Vi er en liten oppstartbedrift innen hotell- og restaurantbransjen, og dette var vi tydelige på da vi tok dem som våre regnskapsførere. Nå har vi byttet selskap fordi ViewLedger fakturerte oss over SEK 100 000 i løpet av de første 6 månedene, noe som er en enorm sum for en liten oppstartsbedrift!! Deres eget system, Xledger, er utdatert og uten logikk, og det henger seg opp mens du jobber i det. Du blir tvunget til å kontakte selskapet for hjelp, og selvfølgelig tar de betalt per minutt! De hevder å jobbe med små bedrifter, men det er helt urimelig. Bare store selskaper har råd til dette og har ikke nok kontroll over hvor timene ViewLedger bruker faktisk går. Det tar rett og slett ikke 28 timer å skanne 20 vedlegg, noe er alvorlig galt. Og hvis du ser at timene løper avgårde, forventer vi at regnskapsfirmaet vårt kontakter oss i stedet for å bare sende en faktura på 44 000 SEK den ene måneden og 35 000 SEK den neste - det er feil behandling! ViewLedger har gjort mer skade enn nytte for oss.
Johannes Karlsen (08.04.2025, 22:23):
Vi valgte å jobbe med ViewLedger fordi de virket dyktige og seriøse i starten, men vi tok alvorlig feil. Vi er en liten oppstartsbedrift innen hotell- og restaurantbransjen, og vi var tydelige på dette da vi valgte dem som regnskapsfører. Nå har vi byttet selskap fordi ViewLedger fakturerte oss over SEK 100 000 de første 6 månedene, noe som er en uhyrlig sum for en liten oppstartsselskap!!! Deres eget system, Xledger, er gammelt og ulogisk, og det henger seg opp mens du jobber i det, noe som tvinger deg til å kontakte selskapet for hjelp - og selvfølgelig tar de betalt per minutt! De sier de jobber med mindre selskaper, men det er helt urimelig. Bare store selskaper har råd til dette og har ikke nok kontroll over hvor timene ViewLedger bruker går. Det tar rett og slett ikke 28 timer å skanne 20 vedlegg, da er det noe alvorlig galt. Og hvis du ser at timene flyr avgårde, forventer vi at regnskapsbyrået vårt kontakter oss og ikke sender oss en faktura på 44 000 SEK den ene måneden og 35 000 SEK den neste måneden - det er feilbehandling! ViewLedger har skadet oss mer enn de har hjulpet oss.
Odd Lind (24.03.2025, 08:07):
Vi er svært skuffet over opplevelsen vår med View Group Bergen. Vi fikk fakturaer som var mye høyere enn forventet, uten en klar forklaring på hva tidsbruken faktisk gikk til. De avvek fra den avtalte planen uten å informere oss, til tross for at dette var spesifikt avtalt på forhånd. Dette har gjort opplevelsen svært frustrerende og belastende for oss.

Det skal sies at de ansatte er hyggelige og svarer raskt, men dette veier dessverre ikke opp for den totale mangelen på profesjonalitet og gjennomsiktighet.
Vebjørn Aas (21.03.2025, 12:24):
Vi er veldig skuffet over opplevelsen vår med View Group Bergen. Vi fikk fakturaer som var mye høyere enn forventet, uten en klar forklaring på hva tidsbruken faktisk gikk til. De avvek fra den avtalte planen uten å informere oss, til tross for at dette var spesifikt avtalt på forhånd. Dette har gjort opplevelsen vår veldig frustrerende og belastende.

Det skal nevnes at de ansatte er hyggelige og svarer raskt, men dessverre veier ikke dette opp for den totale mangelen på profesjonalitet og åpenhet.
Legg til en kommentar
El nombre debe tener al menos 2 caracteres.
Por favor, introduce una dirección de correo válida.
Debe escribir el código completo (5 dígitos).
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
El comentario debe tener al menos 10 caracteres.
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.