Statens vegvesen, Tynset trafikkstasjon - Tynset

Butikker og tjenester i Norge

Statens vegvesen, Tynset trafikkstasjon - Tynset

Publisert den: - Visninger: 449 - Del
Utskriftsvennlig versjon - PDF-versjon
Kommentarer: 10 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 36 - Resultat: 3.8

Biltilsynet Statens vegvesen: Tynset trafikkstasjon

Tynset trafikkstasjon, som er en del av Biltilsynet Statens vegvesen, er et viktig knutepunkt for bilister i regionen. Med fokus på tilgjengelighet for alle, inkludert parkering og inngang for personer i rullestol, er stasjonen utformet for å imøtekomme behovene til alle brukere.

Parkering for personer i rullestol

For de som har behov for det, er det dedikerte parkeringsplasser tilgjengelig nær inngangen. Dette sikrer at personer i rullestol kan få enkel tilgang til stasjonen uten hindringer.

Inngang for personer i rullestol

Inngangen til Tynset trafikkstasjon er også tilrettelagt for personer med nedsatt mobilitet. Det er ramper og bredde på dører slik at alle skal kunne komme seg inn uten vanskeligheter.

Kundens opplevelse

Til tross for den gode tilgjengeligheten, har flere kunder delt blandede erfaringer med tjenestene som tilbys. Enkelte har kommentert på mangelen av et kølapp system, noe som førte til frustrasjon når det kom til ventetid og køordning. Det ble nevnt at hvis man var flink til å "lyve", kunne man snike i køen.

En erfaren bruker beskrev sin opplevelse med en sensor som ikke var særlig hjelpsom. Det ble anbefalt å vente på en time i sitt eget område for å unngå uventede utfordringer under kjøreprøven.

Servicekvalitet

Det er også delt meninger om servicenivået ved stasjonen. Noen brukere roser det hyggelige personalet og fremhever den rask og effektiv behandlingen de fikk, mens andre klager på dårlig kommunikasjon og langsommelig prosess.

En kunde skrev at de opplevde behandlingen som "meget god" fra starten av, mens andre uttrykte skuffelse over byråkratiske prosesser. Den generelle tilbakemeldingen er at det er rom for forbedring når det gjelder kundeservice, både over telefon og nett.

Konklusjon

Til tross for noen negative anmeldelser, viser mange også til en positiv opplevelse med god informasjon og hjelpsomme medarbeidere. Tynset trafikkstasjon jobber med å forbedre sine tjenester og sikre at tilgjengelighet for alle er gjort til en prioritet.

Vi ligger i

Telefonen til respektive Biltilsynet er +4722073000

Og hvis du vil sende en WhatsApp, kan du gjøre det til +4722073000

Nettstedet er

Hvis du ønsker å endre noe element som du føler ikke er presis vedrørende dette portalen, vi oppfordrer deg til å sende oss en melding slik at vi vil fikse det så snart som mulig. Takk på forhånd takk for samarbeidet.

Bilder

Kommentarer:

Viser fra 1 til 10 av 10 mottatt kommentar(er).

Preben Fosse (16.06.2025, 18:05):
Meget hyggelige og trivelige folk her hos Biltilsynet!
Guri Haugen (14.06.2025, 20:42):
Dårlig sensor. Han heter Ronny, hvis du ser han er det best å holde seg langt unna gulstripa for å si det sånn...
Anniken Ottosen (14.06.2025, 07:57):
God informasjon, på telefonen.
Jakob Vik (11.06.2025, 06:14):
Helt forferdelig service, strøk på teorien så bestilte jeg en time ved skranken og fikk time før karantenen var over, kunne ikke ta teorien den uken. Dette resulterte i unødvendig fravær. I tillegg er de bare åpne to dager i uken.
Dagfin Thorstad (09.06.2025, 08:25):
Ja, Biltilsynet er virkelig en nyttig ressurs når det gjelder å holde kjøretøyet mitt i samsvar med retningslinjene. Jeg setter pris på informasjonen og veiledningen de tilbyr for å sikre at bilen min er sikker og lovlig på veiene. Takk, Biltilsynet! 🚗🇳🇴
Ragnar Sandberg (07.06.2025, 22:04):
Meget hyggelige folk som jobber der 🤩...
Oddbjørn Thorstad (07.06.2025, 09:33):
Ho som stod bak disken tok ting som eigentleg burde vore mellom ho og meg, framfor alle når vi kom ut frå eit rom der ho kunne ha sagt slike ting. Så personvern er jo gøy. Ho var også frekk. Har høyrt i etterkant at ho truleg heiter Rakel. Kanskje kunne ho lære seg korleis ein skal handtere ting med kundane sine slik at dei får ei god oppleving. Køsystemet var ikkje eksisterande. Så er du flink til å ljuge, så er det gode moglegheiter for å snike i køen.
Kristin Nygård (05.06.2025, 11:16):
Trafikkstasjonen i Norge med den beste servicen! 👍...
Aksel Voll (28.05.2025, 16:16):
Dårlig sensor! Fikk en uventet kjørerute som inkluderte blant annet å rygge opp en smal grusvei. Han utnyttet at jeg ikke er kjent i området. Trist! For de som vurderer å gjøre det samme som meg, anbefaler jeg heller å vente til du får time i ditt eget område.
Didrik Sandvik (28.05.2025, 10:17):
For ein dårleg service, ein skulle tru ein kom inn på eit gravferdsbyrå. Eit byråkrati som luktar. Oppdater Dykk, vert betre på kundeservice på telefon og nett. Eit nytt skuffande møte med Staten.
Legg til en kommentar
El nombre debe tener al menos 2 caracteres.
Por favor, introduce una dirección de correo válida.
Debe escribir el código completo (5 dígitos).
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
El comentario debe tener al menos 10 caracteres.
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.