Aurskog Høland Bygdeservice Sa - Bjørkelangen

Butikker og tjenester i Norge

Aurskog Høland Bygdeservice Sa - Bjørkelangen

Publisert den: - Visninger: 184 - Del
Utskriftsvennlig versjon - PDF-versjon
Kommentarer: 2 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 9 - Resultat: 3.7

Vaktmestertjenester Aurskog Høland Bygdeservice SA: En Anmeldelse

Vaktmestertjenester Aurskog Høland Bygdeservice SA, lokalisert i Bjørkelangen, har fått både positive og negative tilbakemeldinger fra kunder. I denne artikkelen vil vi gå nærmere inn på tilgjengeligheten av tjenestene deres, spesielt for personer i rullestol, samt kundenes erfaringer.

Tilgjengelighet for Personer i Rullestol

Ved vurdering av tilgjengeligheten for personer i rullestol, er det viktig å se på hvordan Vaktmestertjenester tilpasser sine tjenester. Tilgang til parkering for personer i rullestol er et essensielt aspekt av tilgjengelighet. Det rapporteres imidlertid at det er rom for forbedringer i denne forbindelse. Kunder har ytret bekymringer rundt hvor lett det er å navigere i områder der tjenestene utføres.

Kundeopplevelser med Tjenesten

Mange kunder har delt sine erfaringer med Vaktmestertjenester Aurskog Høland Bygdeservice SA. En kunde beskriver sin frustrasjon over manglende kommunikasjon, da de aldri fikk svar tilbake når avtaler ble brutt. Tidligere erfaringer viser også at selskapet ikke alltid har overholdt tidsplaner, noe som førte til store ulemper for kunden. En annen kunde nevner at de måtte vente i 2,5 timer på en minigraver, til tross for purringer om forsinkelsen. Mangelen på oppfølging og beklagelser fra selskapets side gir inntrykk av et ineffektivt system. Dette har resultert i et negativt inntrykk hos flere kunder, som føler at de har kastet bort tid og penger.

Kvalitet og Kostnad

Ifølge tilbakemeldingene ser det ut til at kundenes opplevelse med kvaliteten på arbeidet og kostnadene ved tjenestene varierer. Noen kunder mener at prisene var høyere enn forventet, spesielt når kvalitetsnivået ikke levde opp til standarden. Reklamasjoner på dårlig arbeid ble også rapportert som ignorert, noe som kan påvirke tilliten til selskapet negativt.

Konklusjon: En Delte Meninger

Vaktmestertjenester Aurskog Høland Bygdeservice SA har fått blandede tilbakemeldinger fra kunder. Mens noen fremhever god service og ryddige forhold, er det tydelig at det er behov for forbedringer, særlig når det kommer til kommunikasjon, tilgjengelighet for personer i rullestol og kvaliteten på tjenestene. For potensielle kunder kan det være lurt å vurdere disse aspektene nøye før man tar en beslutning.

Adressen til vår etablering er

Kontaktlinjen til dette Vaktmestertjenester er +4763856595

Og hvis du vil sende en WhatsApp, kan du gjøre det til +4763856595

Våre åpningstider er:

Dag Åpningstider
Mandag
Tirsdag
Onsdag
Torsdag
Fredag (I dag) ✸
Lørdag
Søndag

Nettstedet er

Hvis nødvendig å endre noen informasjon som du mener ikke er korrekt relatert til denne nettsiden, vi oppfordrer deg til å videresende en melding så vi vil justere det straks. På forhånd takk.

Bilder

Kommentarer:

Viser fra 1 til 2 av 2 mottatt kommentar(er).

Kolbjørn Sørensen (26.06.2025, 05:27):
I mine 20 år i byggebransjen har eg aldri opplevd så mykje tull og rot frå ein aktør. Dei ringte aldri tilbake som dei lova. Dei kom 2,5 timar for seint med ein minigraver, sjølv om eg ringte og purra då dei allereie var 30 minutt forseinka. Dei gadd ikkje ein gong å ringe for å seie at dei var forseinka. Dei sa heller aldri unnskyld for alt rotet dei dreiv med. Dei kom heller ikkje for å hente minigraveren dagen etter når eg var ferdig med den, sjølv om det var avtalt, og eg ringte og sa at eg var ferdig. Dermed sendte dei ei faktura med 230% påslag frå originalprisen.

Eg brukte mykje tid på å få ein avtale med Ramirent, tapte masse tid fordi dei ikkje kom i tide, og måtte bruke tid på å skrive klagebrev. Om eg får den prisen eg blei lova, eller om eg må betale ein skandalepris sidan dei tilsette ikkje veit kva dei held på med, gjenstår å sjå.

Ein kan heller ikkje svare på epost frå adressa rekninga kom ifrå, så ein må bruke litt tid på å finne ut kven ein kan klage til òg. Genialt system.

Dei tok òg høgaste prisen av dei tre eg kontakta. Eg valde dei berre fordi maskina deira var ledig nokre dagar tidlegare enn dei andre utleigarane.

Neste gong vel eg ein konkurrent.
Bente Nilsen (29.05.2025, 00:31):
Reklamasjonen min om dårlig utført arbeid blir bare ignorert rett og slett. Det er dessverre vanskelig å anbefale denne tjenesten videre.
Legg til en kommentar
El nombre debe tener al menos 2 caracteres.
Por favor, introduce una dirección de correo válida.
Debe escribir el código completo (5 dígitos).
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
El comentario debe tener al menos 10 caracteres.
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.