Netel As - Oslo

Butikker og tjenester i Norge

Netel As - Oslo

Netel As - Oslo

Publisert den: - Visninger: 862 - Del
Utskriftsvennlig versjon - PDF-versjon
Kommentarer: 36 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 64 - Resultat: 3.2

Netel AS – En Telekommunikasjonsentreprenør i Oslo

Netel AS er en telekommunikasjonsentreprenør lokaliserert i Oslo, og er kjent for å tilby mange ulike tjenester innen fiberinstallasjon og annen telekommunikasjon. Til tross for sin tilstedeværelse på markedet, har selskapet opplevd betydelig kritikk fra kunder angående deres tilgjengelighet og kundeservice.

Tilgjengelighet og Kundeservice

Mange kunder har rapportert om problemer med tilgjengeligheten til Netel AS. Flere har opplevd at avtaler ikke blir overholdt, og det har vært tilfeller der montører ikke dukket opp til avtalt tid. Dette har resultert i frustrasjon, spesielt for de som har ventet lenge på service. En kunde uttrykte: "Kommer ikke til avtaler, gir motstridende beskjeder," noe som understreker den manglende påliteligheten i kommunikasjonen fra selskapet.

Betaling og Kostnader

Når det kommer til betaling, har enkelte kunder klaget over høye kostnader. Det er rapportert om estimater som går opp til 10 000 kroner for reparasjoner, noe som mange mener er urimelig. I kontrast til dette har andre kunder fått tjenester til en mye lavere pris fra alternative selskaper. En kunde sa: "En ny tekniker fra et annet selskap fikset problemet mitt effektivt for 2100 kroner." Dette har ført til spørsmål rundt prisene til Netel AS og deres verdi for pengene.

Inngang for Personer i Rullestol og Parkering

For personer med funksjonsnedsettelser er tilgjengelighet av stor betydning. Netel AS har ikke spesifikk informasjon om inngang for personer i rullestol eller parkering for personer med nedsatt mobilitet tilgjengelig på sine plattformer. Dette kan være en ulempe for potensielle kunder som trenger denne informasjonen.

Debetkort og Kredittkort Betalinger

Selskapet aksepterer både debetkort og kredittkort som betalingsmetoder, noe som gir kunder fleksibilitet. Det er imidlertid viktig for dem å forbedre kundeservicen for å sikre at faktureringsprosessen går smertefritt, da dårlig service kan påvirke kundenes betalingsopplevelse.

Konklusjon

Netel AS har potensialet til å være en solid aktør innen telekommunikasjonsmarkedet, men de må ta tak i problemene som kunder har rapportert om, spesielt omkring tilgjengelighet og kundeservice. Forbedringer i disse områdene vil ikke bare styrke selskapets omdømme, men også sikre at de leverer den kvaliteten kundene forventer.

Beliggenheten til våre lokaler er

Telefonen til dette Telekommunikasjonsentreprenør er +4747774000

Og hvis du vil sende en WhatsApp, kan du gjøre det til +4747774000

kart over Netel AS Telekommunikasjonsentreprenør i Oslo

Nettstedet er

Hvis nødvendig å endre noen detalj som du føler er feil om dette portalen, vær så snill å sende en melding så vi vil fikse det straks. Takk på forhånd takk.

Bilder

Videoer:
Netel As - Oslo
Referer dette innholdet:
Kommentarer:

Viser fra 1 til 20 av 36 mottatt kommentar(er).

Tove Sandvik (24.06.2025, 04:11):
Kontrakten for installasjonen ble ikke fulgt til avtalt tid, og dette var dråpen som fikk mitt tålmodighet til å briste med dette selskapet samt Telenor. 😡😡😡😡😡
Ludvig Skogen (23.06.2025, 14:24):
Utrolig god service! Jeg er veldig imponert over den profesjonelle måten de håndterte prosjektet mitt på. Anbefaler dem på det sterkeste!
Ingeborg Årsnes (21.06.2025, 09:35):
Mange over Inger under! Dette er et viktig poeng å huske når man vurderer ulike telekommunikasjonsentreprenører. Det er alltid lurt å velge en pålitelig og pålitelig leverandør som kan garantere kvalitetstjenester. Takk for at du delte denne innsiktsfulle kommentaren!
Sigmund Lind (20.06.2025, 18:41):
Svært god opplevelse med dette selskapet. Fra jeg ringte til en tekniker kom og fiks problemet, tok det ca 1,5 time.

Stor takk til personen jeg snakket med på telefonen som klarte å organisere dette så raskt. Å være uten internett i hele seks uker har vært kjedelig, så takk for utrolig god hjelp!
Kim Gulbrandsen (17.06.2025, 17:33):
Dårlig kundeservice opplevelse. De sa de skulle kontakte meg, men hørte aldri noe. Når jeg endelig ringte tilbake, ba de meg om å finne en annen entreprenør.
Stian Hestnes (15.06.2025, 18:09):
Useriøst og upålitelig firma!
Har ventet i nesten 3 uker på montøren. Fikk en sms om sykdom samme dag, bare en time etter avtalt tidspunkt for ankomst. Skulle ringe meg opp og avtale ny tid. Men enda en uke har gått uten et pip!
Jeg er kunde hos Telenor og de beklager så mye på deres vegne, da det virker som om dette er et generelt problem! Dette er den mest upålitelige aktøren jeg har vært borti. Jeg får ikke tak i dem på telefon, de ringer ikke tilbake og bryter avtaler!
Jeg anbefaler på det sterkeste å holde seg unna hvis mulig!!!
Karoline Sørensen (14.06.2025, 15:45):
Så vakkert! Takk for at du deler denne flotte informasjonen om Telekommunikasjonsentreprenør på bloggen din. Jeg er imponert over hvor grundig og informativ artikkelen din er. Ser fram til å lese mer fra deg i fremtiden!
Borgny Rise (12.06.2025, 09:34):
Han møtte aldri opp til avtalt tid, og ga ingen beskjed.
Simen Wilhelmsen (12.06.2025, 06:24):
Åh, dette telekommunikasjonsentreprenør bloggen er virkelig fantastisk! Jeg elsker hvordan de dekker alle de nyeste trendene innen telekommunikasjon og gir innsikt i det spennende feltet. Jeg har lært så mye nyttig informasjon fra denne bloggen, og jeg gleder meg alltid til å lese de ferskeste innleggene. Takk for at du deler din ekspertise på en så engasjerende måte!
Berit Brekke (11.06.2025, 23:24):
Kompetente fagfolk med høy ekspertise, serviceminded og hyggelige folk!
Astrid Rønning (11.06.2025, 19:00):
Veldig hyggelige folk tar kontakt og hjelper deg hvis du trenger dem!!🌺👍 ...
Benjamin Torp (10.06.2025, 10:34):
Den verste bedriften jeg har hatt å gjøre med.
De lover å ringe tilbake, men det skjer aldri.
Jeg har vært uten nett i en uke og har ringt dem flere dager på rad. De lover at en tekniker skal komme og se på problemet, men selvfølgelig dukker ingen opp. De er ikke villige til å hjelpe i det hele tatt.
Cecilie Lie (09.06.2025, 17:34):
Det tok 19 uker å strekke en kabel på 40 meter. Arbeidet så ikke bra ut med dårlig feste på ytterveggen.
Berit Magnussen (06.06.2025, 12:22):
Dårlig service, nesten umulig å få tak i. Jeg kom i kontakt med en dame som virkelig viste at hun hatet jobben sin, og var lite behjelpelig. Ble satt over til en annen dame som var mer behjelpelig, først ble det sagt at en installatør skulle komme i romjulen, men han dukket aldri opp. Ringte igjen, da forsto de ikke at jeg hadde mottatt beskjeden om romjulen, da det ikke var noen som jobbet ute da. Men etter 3 måneder fikk jeg endelig installert fibernett. Dere surrer noe veldig..
Mads Karlsen (06.06.2025, 02:07):
Dårlig service, her ble det ufrivillig kuttet en nettverkskabel. Ringte Telia, og en fyr fra Netel kom en time senere for å bekrefte at jeg ikke løy 🙈 Han sa noen skulle komme og fikse det, men ingen vet når ☹️ Vi betaler Telia mye penger for god service 🤔. Telia gjør nok det samme med Netel 😪😪 Har gått 4 dager!!!! Ikke hørt noe ennå 😠 Netel, skjerp dere og vis litt respekt for kundene 😐 Mvh Arvid Birkelund 92204080
Terje Lande (03.06.2025, 22:44):
Dette selskapet er virkelig pålitelig og profesjonelt.
Åge Hatlen (02.06.2025, 02:10):
Dårligere service skal du lete lenge etter. Vi hadde avtalt tid, men personen dukket aldri opp. Fikk en ny avtale uken etter, like før klokken 16 (en halvtime før) ringte de og sa at de ikke kunne komme. Ny avtale igjen uken etter, denne gangen kom de endelig. Men de satt i bilen og sendte tekstmeldinger i stedet for å komme opp til oss. Da de endelig kom opp, byttet de bare en ledning. De sa de skulle gi beskjed om internettet fortsatt var dårlig. To dager senere ringte de tilbake og sa at det ikke var noen forbedring, og at de måtte bestille deler og komme tilbake. En uke senere, med avtale mellom klokken 8 og 12, kom de aldri. Ringte dem igjen, og denne gangen skyldte de på tekniske problemer, og sa at det ikke var deres ansvar, men Telenors. Det er lett å skylde på andre når man ikke kan sitt eget fag. Hold deg unna disse.
Camilla Amundsen (28.05.2025, 15:39):
Fullstendig fravær av tilbakemelding angående planlagt arbeid.
Kine Sørensen (26.05.2025, 14:37):
Ja, jeg er en spesialist på SEO og jobber med å optimalisere nettstedet for søkemotorer. På bloggen vår som handler om Telekommunikasjonsentreprenør gir vi tips og råd om hvordan du kan forbedre synligheten på nettet. Hvis du har spørsmål eller trenger hjelp, ikke nøl med å ta kontakt!
Synnøve Mathisen (25.05.2025, 05:55):
Har venta på dei heile dagen, kjem ikkje til avtalt tid og dag... Bur ikkje i huset enno, sidan vi overtar i dag. Ingen ringer og gjev beskjed heller.

Flere kommentarer:

Legg til en kommentar
Sikkerhetskode
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.