Netel As - Oslo

Butikker og tjenester i Norge

Netel As - Oslo

Netel As - Oslo

Publisert den: - Visninger: 805 - Del
Utskriftsvennlig versjon - PDF-versjon
Kommentarer: 23 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 64 - Resultat: 3.2

Netel AS – En Telekommunikasjonsentreprenør i Oslo

Netel AS er en telekommunikasjonsentreprenør lokaliserert i Oslo, og er kjent for å tilby mange ulike tjenester innen fiberinstallasjon og annen telekommunikasjon. Til tross for sin tilstedeværelse på markedet, har selskapet opplevd betydelig kritikk fra kunder angående deres tilgjengelighet og kundeservice.

Tilgjengelighet og Kundeservice

Mange kunder har rapportert om problemer med tilgjengeligheten til Netel AS. Flere har opplevd at avtaler ikke blir overholdt, og det har vært tilfeller der montører ikke dukket opp til avtalt tid. Dette har resultert i frustrasjon, spesielt for de som har ventet lenge på service. En kunde uttrykte: "Kommer ikke til avtaler, gir motstridende beskjeder," noe som understreker den manglende påliteligheten i kommunikasjonen fra selskapet.

Betaling og Kostnader

Når det kommer til betaling, har enkelte kunder klaget over høye kostnader. Det er rapportert om estimater som går opp til 10 000 kroner for reparasjoner, noe som mange mener er urimelig. I kontrast til dette har andre kunder fått tjenester til en mye lavere pris fra alternative selskaper. En kunde sa: "En ny tekniker fra et annet selskap fikset problemet mitt effektivt for 2100 kroner." Dette har ført til spørsmål rundt prisene til Netel AS og deres verdi for pengene.

Inngang for Personer i Rullestol og Parkering

For personer med funksjonsnedsettelser er tilgjengelighet av stor betydning. Netel AS har ikke spesifikk informasjon om inngang for personer i rullestol eller parkering for personer med nedsatt mobilitet tilgjengelig på sine plattformer. Dette kan være en ulempe for potensielle kunder som trenger denne informasjonen.

Debetkort og Kredittkort Betalinger

Selskapet aksepterer både debetkort og kredittkort som betalingsmetoder, noe som gir kunder fleksibilitet. Det er imidlertid viktig for dem å forbedre kundeservicen for å sikre at faktureringsprosessen går smertefritt, da dårlig service kan påvirke kundenes betalingsopplevelse.

Konklusjon

Netel AS har potensialet til å være en solid aktør innen telekommunikasjonsmarkedet, men de må ta tak i problemene som kunder har rapportert om, spesielt omkring tilgjengelighet og kundeservice. Forbedringer i disse områdene vil ikke bare styrke selskapets omdømme, men også sikre at de leverer den kvaliteten kundene forventer.

Beliggenheten til våre lokaler er

Telefonen til dette Telekommunikasjonsentreprenør er +4747774000

Og hvis du vil sende en WhatsApp, kan du gjøre det til +4747774000

kart over Netel AS Telekommunikasjonsentreprenør i Oslo

Nettstedet er

Hvis nødvendig å endre noen detalj som du føler er feil om dette portalen, vær så snill å sende en melding så vi vil fikse det straks. Takk på forhånd takk.

Bilder

Videoer:
Netel As - Oslo
Referer dette innholdet:
Kommentarer:

Viser fra 1 til 20 av 23 mottatt kommentar(er).

Berit Magnussen (06.06.2025, 12:22):
Dårlig service, nesten umulig å få tak i. Jeg kom i kontakt med en dame som virkelig viste at hun hatet jobben sin, og var lite behjelpelig. Ble satt over til en annen dame som var mer behjelpelig, først ble det sagt at en installatør skulle komme i romjulen, men han dukket aldri opp. Ringte igjen, da forsto de ikke at jeg hadde mottatt beskjeden om romjulen, da det ikke var noen som jobbet ute da. Men etter 3 måneder fikk jeg endelig installert fibernett. Dere surrer noe veldig..
Mads Karlsen (06.06.2025, 02:07):
Dårlig service, her ble det ufrivillig kuttet en nettverkskabel. Ringte Telia, og en fyr fra Netel kom en time senere for å bekrefte at jeg ikke løy 🙈 Han sa noen skulle komme og fikse det, men ingen vet når ☹️ Vi betaler Telia mye penger for god service 🤔. Telia gjør nok det samme med Netel 😪😪 Har gått 4 dager!!!! Ikke hørt noe ennå 😠 Netel, skjerp dere og vis litt respekt for kundene 😐 Mvh Arvid Birkelund 92204080
Terje Lande (03.06.2025, 22:44):
Dette selskapet er virkelig pålitelig og profesjonelt.
Åge Hatlen (02.06.2025, 02:10):
Dårligere service skal du lete lenge etter. Vi hadde avtalt tid, men personen dukket aldri opp. Fikk en ny avtale uken etter, like før klokken 16 (en halvtime før) ringte de og sa at de ikke kunne komme. Ny avtale igjen uken etter, denne gangen kom de endelig. Men de satt i bilen og sendte tekstmeldinger i stedet for å komme opp til oss. Da de endelig kom opp, byttet de bare en ledning. De sa de skulle gi beskjed om internettet fortsatt var dårlig. To dager senere ringte de tilbake og sa at det ikke var noen forbedring, og at de måtte bestille deler og komme tilbake. En uke senere, med avtale mellom klokken 8 og 12, kom de aldri. Ringte dem igjen, og denne gangen skyldte de på tekniske problemer, og sa at det ikke var deres ansvar, men Telenors. Det er lett å skylde på andre når man ikke kan sitt eget fag. Hold deg unna disse.
Camilla Amundsen (28.05.2025, 15:39):
Fullstendig fravær av tilbakemelding angående planlagt arbeid.
Kine Sørensen (26.05.2025, 14:37):
Ja, jeg er en spesialist på SEO og jobber med å optimalisere nettstedet for søkemotorer. På bloggen vår som handler om Telekommunikasjonsentreprenør gir vi tips og råd om hvordan du kan forbedre synligheten på nettet. Hvis du har spørsmål eller trenger hjelp, ikke nøl med å ta kontakt!
Synnøve Mathisen (25.05.2025, 05:55):
Har venta på dei heile dagen, kjem ikkje til avtalt tid og dag... Bur ikkje i huset enno, sidan vi overtar i dag. Ingen ringer og gjev beskjed heller.
Hallstein Hagen (23.05.2025, 20:33):
Ikke imponert over tjenesten jeg mottok.
Ludvig Løken (23.05.2025, 14:52):
Fra feilmelding til montørtime: 5 dager. 5 dager uten nett! Gratulerer Netel. Litt av et vedlikeholdsfirma Viken Fiber har valgt!
Silje Tangen (23.05.2025, 09:57):
Guttene leverer alltid og er veldig serviceinnstilte, kan anbefales på det sterkeste!
Magnus Eriksen (23.05.2025, 09:55):
Vi installerte fiber i Godlia Borettslag i 2020 for Global Connect (tidligere HomeNet). Fiberkabelen er ikke tilstrekkelig sikret utendørs på flere blokker, og jeg forstår ikke hvordan en seriøs aktør kan si seg ferdig med arbeidet slik det ser ut nå. Bildet som er vedlagt taler for seg selv. Er det mangelfull eller totalt fraværende kvalitetskontroll?
Vibeke Karlsen (22.05.2025, 03:11):
Wow, dette innlegget er virkelig fantastisk! Elsker hvordan du har klart å formidle budskapet så tydelig og engasjerende. Ser frem til å lese mer fra deg i fremtiden!👏🏼👏🏼👏🏼
Liv Vangen (20.05.2025, 09:43):
Netel AS, entreprenørselskap med fleire dyktige montørar
Emil Solberg (18.05.2025, 17:55):
Dette innleget burde aldri ha blitt publisert. Det virker som forfatteren har gått seg vill og mistet fokus. Vi trenger mer relevante og informative innlegg på denne bloggen.
Njål Moen (17.05.2025, 14:55):
Dårlig service, unngå dette selskapet.
Vi måtte vente i 2 uker for å få tildelt en ledig plass for å løse problemet vårt! Og når vi endelig fikk en (og det var den første av dagen) kom de 25 minutter for sent, til tross for at vi tydelig understreket flere ganger at det var avgjørende å ikke komme for sent, siden vi hadde andre planer. Ærlig talt, har sjelden sett maken, total mangel på respekt og forståelse.
Hege Pederson (16.05.2025, 22:27):
Hyggelig firma, trivelige folk.
Bjørg Bråthen (15.05.2025, 21:10):
Kommer ikke til avtaler, gir motstridende beskjeder om de skal komme eller ikke. Umulig å forholde seg til, uhøflig kundeservice. Vi har ventet i dagesvis. Styr unna!!!
Njord Hildre (06.05.2025, 08:35):
Eg fekk ein teknikar sendt frå dei (i Bergen) for å sjekke kva som var gale med internettet mitt. Teknikaren deira fortalde meg at han ikkje kan fikse det, fordi skaden er for stor og han har ikkje tid til det. Han prøvde ikkje ein gong, det einaste han gjorde var å observere!

Etter at han dro fekk eg ein e-post med eit anslag på 10 000kr for å fikse internettleia (forklarte at det er nødvendig å blåse ein heil ny fiber for blokken), noko som er galskap! Eg har prøvd å kome i kontakt for å få ein lågare pris eller ei second opinion, utan hell.

Eg har akkurat fått ein ny teknikar no frå eit anna selskap som bekrefta at det ikkje er behov for ein ny fiber, og han fiksa problemet mitt effektivt for prisen av 2100kr.

Eg har budd utan internett i 3 månader no på grunn av dette, og eg er så skuffa over Netel! Inkompetente folk og overprisa selskap. Eg anbefalar på det sterkaste å ikkje bruke tenestene deira med mindre det er noko som til og med barnet ditt ville klare å fikse. Alt utanfor esken kan betraktast som ekstremt vanskeleg og dyrt tilfelle.
Hallstein Rønning (05.05.2025, 04:26):
Flott sted! Her var mye interessant informasjon å finne. Takk for at du deler dine kunnskaper på dette emnet!
Livar Haukelid (04.05.2025, 14:44):
Jeg opplevde en tragisk varelevering med lastebil.

Flere kommentarer:

Legg til en kommentar
Sikkerhetskode
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.