Netel As - Oslo

Butikker og tjenester i Norge

Netel As - Oslo

Publisert den: - Visninger: 767 - Del
Utskriftsvennlig versjon - PDF-versjon
Kommentarer: 9 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 64 - Resultat: 3.2

Netel AS – En Telekommunikasjonsentreprenør i Oslo

Netel AS er en telekommunikasjonsentreprenør lokaliserert i Oslo, og er kjent for å tilby mange ulike tjenester innen fiberinstallasjon og annen telekommunikasjon. Til tross for sin tilstedeværelse på markedet, har selskapet opplevd betydelig kritikk fra kunder angående deres tilgjengelighet og kundeservice.

Tilgjengelighet og Kundeservice

Mange kunder har rapportert om problemer med tilgjengeligheten til Netel AS. Flere har opplevd at avtaler ikke blir overholdt, og det har vært tilfeller der montører ikke dukket opp til avtalt tid. Dette har resultert i frustrasjon, spesielt for de som har ventet lenge på service. En kunde uttrykte: "Kommer ikke til avtaler, gir motstridende beskjeder," noe som understreker den manglende påliteligheten i kommunikasjonen fra selskapet.

Betaling og Kostnader

Når det kommer til betaling, har enkelte kunder klaget over høye kostnader. Det er rapportert om estimater som går opp til 10 000 kroner for reparasjoner, noe som mange mener er urimelig. I kontrast til dette har andre kunder fått tjenester til en mye lavere pris fra alternative selskaper. En kunde sa: "En ny tekniker fra et annet selskap fikset problemet mitt effektivt for 2100 kroner." Dette har ført til spørsmål rundt prisene til Netel AS og deres verdi for pengene.

Inngang for Personer i Rullestol og Parkering

For personer med funksjonsnedsettelser er tilgjengelighet av stor betydning. Netel AS har ikke spesifikk informasjon om inngang for personer i rullestol eller parkering for personer med nedsatt mobilitet tilgjengelig på sine plattformer. Dette kan være en ulempe for potensielle kunder som trenger denne informasjonen.

Debetkort og Kredittkort Betalinger

Selskapet aksepterer både debetkort og kredittkort som betalingsmetoder, noe som gir kunder fleksibilitet. Det er imidlertid viktig for dem å forbedre kundeservicen for å sikre at faktureringsprosessen går smertefritt, da dårlig service kan påvirke kundenes betalingsopplevelse.

Konklusjon

Netel AS har potensialet til å være en solid aktør innen telekommunikasjonsmarkedet, men de må ta tak i problemene som kunder har rapportert om, spesielt omkring tilgjengelighet og kundeservice. Forbedringer i disse områdene vil ikke bare styrke selskapets omdømme, men også sikre at de leverer den kvaliteten kundene forventer.

Beliggenheten til våre lokaler er

Telefonen til dette Telekommunikasjonsentreprenør er +4747774000

Og hvis du vil sende en WhatsApp, kan du gjøre det til +4747774000

Nettstedet er

Hvis nødvendig å endre noen detalj som du føler er feil om dette portalen, vær så snill å sende en melding så vi vil fikse det straks. Takk på forhånd takk.

Bilder

Videoer:
Kommentarer:

Viser fra 1 til 9 av 9 mottatt kommentar(er).

Njål Moen (17.05.2025, 14:55):
Dårlig service, unngå dette selskapet.
Vi måtte vente i 2 uker for å få tildelt en ledig plass for å løse problemet vårt! Og når vi endelig fikk en (og det var den første av dagen) kom de 25 minutter for sent, til tross for at vi tydelig understreket flere ganger at det var avgjørende å ikke komme for sent, siden vi hadde andre planer. Ærlig talt, har sjelden sett maken, total mangel på respekt og forståelse.
Hege Pederson (16.05.2025, 22:27):
Hyggelig firma, trivelige folk.
Bjørg Bråthen (15.05.2025, 21:10):
Kommer ikke til avtaler, gir motstridende beskjeder om de skal komme eller ikke. Umulig å forholde seg til, uhøflig kundeservice. Vi har ventet i dagesvis. Styr unna!!!
Njord Hildre (06.05.2025, 08:35):
Eg fekk ein teknikar sendt frå dei (i Bergen) for å sjekke kva som var gale med internettet mitt. Teknikaren deira fortalde meg at han ikkje kan fikse det, fordi skaden er for stor og han har ikkje tid til det. Han prøvde ikkje ein gong, det einaste han gjorde var å observere!

Etter at han dro fekk eg ein e-post med eit anslag på 10 000kr for å fikse internettleia (forklarte at det er nødvendig å blåse ein heil ny fiber for blokken), noko som er galskap! Eg har prøvd å kome i kontakt for å få ein lågare pris eller ei second opinion, utan hell.

Eg har akkurat fått ein ny teknikar no frå eit anna selskap som bekrefta at det ikkje er behov for ein ny fiber, og han fiksa problemet mitt effektivt for prisen av 2100kr.

Eg har budd utan internett i 3 månader no på grunn av dette, og eg er så skuffa over Netel! Inkompetente folk og overprisa selskap. Eg anbefalar på det sterkaste å ikkje bruke tenestene deira med mindre det er noko som til og med barnet ditt ville klare å fikse. Alt utanfor esken kan betraktast som ekstremt vanskeleg og dyrt tilfelle.
Hallstein Rønning (05.05.2025, 04:26):
Flott sted! Her var mye interessant informasjon å finne. Takk for at du deler dine kunnskaper på dette emnet!
Livar Haukelid (04.05.2025, 14:44):
Jeg opplevde en tragisk varelevering med lastebil.
Laila Skogen (04.05.2025, 11:43):
Netel gravde seg gjennom hagen min og ødela kablene til gressklipperen på flere steder. Jeg fikk ingen forhåndsvarsel om at arbeid skulle utføres på eiendommen min. De lovet å rydde opp både dette og andre ting som ikke var i orden, men ingenting har blitt gjort. Jeg vil definitivt ikke anbefale dem.
Irene Wang (29.04.2025, 07:28):
Tragedien gjentar seg:
Det er tragisk med leveranser som kommer med lastebil.
Lene Rolfsen (25.04.2025, 21:24):
Fikk uventet besøk av en montør fra Netel i dag uten forvarsel.

Forrige uke snakket jeg med en litt uhøflig dame i telefonen, som sa at montøren ikke skulle komme før nærmere vinteren for å fullføre arbeidet med kabling. Det høres ut som om hun virkelig misliker jobben sin! En montør hadde allerede vært her og midlertidig fikset internettforbindelsen.

Plutselig i dag oppdaget jeg at arbeidet med kabelskjøting i hagen min var blitt utført.

Jeg vet ikke om han er ferdig, om han vil komme tilbake, og jeg visste ikke engang at noen skulle komme i dag. Noen deler av smarthus-systemet mitt sluttet å fungere da dette skjedde. Dette burde vært bedre planlagt.

Det som bekymrer meg mest er at montøren bare tok en gjetning på hvor kabelen skulle legges. Det er svært ubeleilig ettersom jeg holder på med å plante gress i hagen. Fiberkabelen kan ikke være strukket tvers over hagen! Jeg skal bruke jordfreser om noen dager. Hvorfor ringer ikke montøren før han kommer???
Legg til en kommentar
El nombre debe tener al menos 2 caracteres.
Por favor, introduce una dirección de correo válida.
Debe escribir el código completo (5 dígitos).
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
El comentario debe tener al menos 10 caracteres.
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.