Geilo Taxi As - Geilo

Butikker og tjenester i Norge

Geilo Taxi As - Geilo

Publisert den: - Visninger: 771 - Del
Utskriftsvennlig versjon - PDF-versjon
Kommentarer: 21 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 72 - Resultat: 2.9

Geilo Taxi AS: En Gjennomgang av Tjenester og Erfaringer

Geilo Taxi AS er en taxi tjeneste som opererer i Geilo, og til tross for den vakre beliggenheten og mulighetene for friluftsliv, har mange kunder delt både positive og negative erfaringer med selskapet. La oss ta en nærmere titt på hva kundene har å si.

Kundens Opplevelser

Det er tydelig at kundeopplevelsene varierer sterkt. Mange har rapportert om lang ventetid og uoverensstemmelser med bestillingene. Flere kunder har nevnt at de har ventet betydelig lengre enn forventet, som en kunde som sa: "Vi forhåndsbestilte taxi til kl. 19:00, men taxien kom ikke før kl. 20:00 etter lang venting."

Hjelpsomme Sjåfører

På den positive siden, flere kunder har også nevnt sjåførenes hjelpsomhet. En kunde bemerket en "fantastisk hyggelig og hjelpsom sjåfør", noe som viser at ikke alle opplevelser er negative. Tjenestene kan variere fra sjåfør til sjåfør, med noen som viser stor omsorg for passasjerene.

Dårlig Service og Sikkerhet

Dessverre er det også frekvente klager på dårlig service og til og med sikkerhetsproblemer. En kunde delte en skremmende opplevelse der sjåføren kjørte "ekstremt farlig", noe som resulterte i en ubehagelig tur. Dette reiser spørsmål om selskapets fokus på sjåførtrening og sikkerhet.

Kundeservice og Bestilling

Kundeservice har også fått kritikk, spesielt når det kommer til telefonhenvendelser. Mange kunder har opplevd at de ikke får svar eller at operatørene er lite hjelpsomme. En kunde opplevde at de la på under samtalen: "Telefontjenesten er elendig og operatørene er frekk."

Prisnivå og Verdi

Når det gjelder pris, har flere kunder uttrykt misnøye over høye kostnader, spesielt for kortere turer. En kunde kommenterte at de ble belastet "415 NOK for en 1 km reise," noe som henviser til en oppfatning av dårlig verdi for pengene.

Konklusjon

Geilo Taxi AS har gjort seg bemerket i Geilo med et blandet rykte. Mens noen kunder har hatt gode opplevelser med vennlige sjåfører og tidsriktig service, har andre opplevd frustrasjoner relatert til ventetider, sikkerhet og kundeservice. Det er klart at selskapet har muligheter for forbedring, spesielt når det kommer til pålitelighet og kommunikasjon med sine kunder.

Vår etablering ligger i

Kontakttelefonen til respektive Taxiselskap er +4732091000

Og hvis du vil sende en WhatsApp, kan du gjøre det til +4732091000

Hvis nødvendig å oppdatere noen informasjon som du føler ikke er nøyaktig relatert til denne nettsiden, vær så snill å sende oss en melding slik at vi vil justere det ved første anledning. Med forventning vi setter pris på det.

Bilder

Kommentarer:

Viser fra 1 til 20 av 21 mottatt kommentar(er).

Eirin Skogen (24.06.2025, 07:36):
Takk for flott service, virkelig imponert over hvor raskt og effektivt de kom og plukket meg opp! Anbefaler virkelig dette taxiselskapet til alle som trenger pålitelig transport.
Monica Johansson (23.06.2025, 20:21):
Vi hadde forhåndsbestilt en taxi til klokka 19:00. Taxien kom ikke før klokka 20:00 mens vi ventet. Rundt klokka 19:20 kom det en annen taxi som slapp av passasjerer, men han sa at det ville komme en taxi snart så vi skulle ikke ta turen med ham. Han dro tilbake mot sentrum uten passasjerer. Vi fikk beskjed om at vår taxi ville være hos oss rundt 19:30, men den kom ikke før klokka 20:00. Sentralen var lite forståelsesfull og det virket som om det hadde vært en feil med forhåndsbestillingen, men vi fikk ingen kompensasjon.
Aksel Årnes (23.06.2025, 08:54):
Bestiller taxi klokka 19:45, no er klokka 20:30 og taxien kjem ikkje. Useriøst selskap 😡 ...
Camilla Selvåg (23.06.2025, 07:32):
Utmerket service. Ringte for å klage på at bilen ikke kom, men ble møtt med dårlig respons. Takk.
Kristian Kåre (23.06.2025, 06:38):
Ringte for å bestille en taxi, vi trengte to biler siden vi var mange mennesker. De hadde bare én tilgjengelig, som ikke var noe problem for oss da taxisjåføren kunne kjøre to turer. Etter den første turen kom aldri den andre taxien. Vi ringte 4 ganger for å etterlyse den. Endelig fikk vi tak i sjåføren, og da fikk vi beskjed om at han var bare ett minutt unna. Vi hadde ventet i over en time etter at den første gruppen ble fraktet avgårde, og turen skulle bare ta 20 minutter tur/retur. Dette er en utrolig dårlig service. Mens vi satt i taxien, kom det noen personer bort som også trengte taxi. Sjåføren fortalte dem at han skulle hente dem om de ikke ringte taxisentralen. Så de fikk hoppe over køen for folk som ringer sentralen. Utrolig uprofesjonelt å drive et selskap på denne måten.
Markus Ottosen (22.06.2025, 15:40):
Bestilte en taxi for å komme oss hjem, etter å ha ringt 3 ganger der vi fikk samme svar "Jeg kommer snart". Da den endelig kom, hadde vi ventet mellom 30 og 40 minutter. Når sjåføren ankom, sa han ikke et eneste ord eller beklaget for at han var sen. Han hjalp ikke med bagasjen eller døren. Ved flere anledninger kjørte han over fartsgrensen. I 40-sonen holdt han en hastighet på 50-60 km/t. Han sa ikke et ord fra start til slutt. Ble kjørt fra Geilo Sentrum til Hytten, som tok ca. 5-10 minutter, og for dette betalte vi 390 kr. Virket helt uprofesjonelt og trist hele opplevelsen. Kommer aldri til å bruke denne taxien igjen!!! Det var rett og slett ubehagelig. Om han ikke kunne norsk eller engelsk, vet jeg ikke, men han snakket uansett ikke i det hele tatt under hele turen. Helt skuffende opplevelse...
Inga Tveit (21.06.2025, 23:03):
Veldig skuffende service.. måtte ringe igjen for å spørre hvor taxien ble av etter å ha ventet i 50 minutter ute i skibakken.

Virker veldig uprofesjonelt..
Isak Hjort (19.06.2025, 05:14):
Ubehagelige taxisjåfører som plager ved å ringe flere timer etter bestilt tid. Sender ufine og trakasserende meldinger etter turen. Anbefales ikke til noen.
Camilla Opedal (16.06.2025, 00:19):
Flott og rask taxiservice. Helt topp opplevelse!
Finn Myrvold (14.06.2025, 05:40):
1 gang ventetid når du forhåndsbestiller drosje?!
Kaja Jakobsen (13.06.2025, 23:58):
Veldig dårlig telefonservice, de som svarte da vi prøvde å bestille, var frekke og ga lite hjelpsomme svar
Inger Øvsthus (13.06.2025, 07:53):
Litt uhøflige sjåfører. Han kjørte i 70 i 40-sonen. Tutet på biler på veien. Sa ikke et eneste ord under turen.
Gunhild Mork (11.06.2025, 17:18):
Dei svikta meg 3 gonger på rad då eg prøvde å bestille ein taxi.
Odd Vangen (10.06.2025, 17:04):
Dårlig. Ikke pålitelig.. Jeg ville heller ha planlagt med en privat sjåfør
Torill Tangen (07.06.2025, 17:39):
Min bil kom ikke på over en time. Og da jeg ringte for å spørre, fikk jeg ingen unnskyldning fra selskapet.
Irene Bergum (03.06.2025, 14:34):
Det tar altfor lang tid, veldig uprofesjonelt og dårlig service. Får ikke svar på hvor lenge det vil ta, rett og slett helt forferdelig!
Guro Mellem (03.06.2025, 03:24):
Dårlig service. Sjåføren sitter og prater i telefonen hele turen, og startprisen er på 100kr midt i sentrum.
Kristine Nordahl (31.05.2025, 19:04):
Som regel går det fort med denne taxiselskapet.
Borgny Vedvik (31.05.2025, 09:18):
Telefontjenesten er dårlig og operatørene er frekke. La på når jeg skulle si adressen. Garanterer ikke at du får Maxitaxi selv om du har bestilt det.
Lillian Karlsen (30.05.2025, 03:55):
Veldig nyttige, de kom med diesel da jeg gikk tom på toppen av fjellet. Takk for god service!

Flere kommentarer:

Legg til en kommentar
El nombre debe tener al menos 2 caracteres.
Por favor, introduce una dirección de correo válida.
Debe escribir el código completo (5 dígitos).
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
El comentario debe tener al menos 10 caracteres.
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.