Ringerike Sykehus - Hønefoss

Butikker og tjenester i Norge

Ringerike Sykehus - Hønefoss

Ringerike Sykehus - Hønefoss

Publisert den: - Visninger: 1 165 - Del
Utskriftsvennlig versjon - PDF-versjon
Kommentarer: 33 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 94 - Resultat: 3.9

Ringerike Sykehus: En Oase av Pasientomsorg

Ringerike Sykehus, beliggende i Hønefoss, er kjent for sin tilgjengelighet og høye kvalitetsstandard når det kommer til pasientbehandling. Mange har delt sine erfaringer og uttrykt takknemlighet for den omsorgen de har mottatt. Ett eksempel er Martin, som beskriver hvordan sykehuset reddet livet hans etter flere operasjoner. Dette vitner om det dyktige personalet som jobber der.

Parkering for Personer i Rullestol

En viktig faktor for mange besøkende er parkering for personer i rullestol. Ringerike Sykehus har tilrettelagt parkeringsplasser for personer med nedsatt mobilitet, noe som gjør det enklere for disse pasientene å få tilgang til nødvendige helsetjenester. Selv om noen synes at parkeringen burde vært gratis, er det et skritt i riktig retning for å sikre at alle får mulighet til å besøke sykehuset uten unødvendige hindringer.

Inngang for Personer i Rullestol

Sykehuset tilbyr også en lett tilgjengelig inngang for personer i rullestol, noe som viser deres fokus på tilgjengelighet og inkluderende tjenester. Mange pasienter har kommentert hvor enkelt det er å navigere rundt i bygningene, noe som gjør opplevelsen mindre stressende. Den generelle responsen fra publikum har vært positiv, med berømte ord om de blide og hjelpsomme ansatte.

Pasientopplevelser

Det er ikke bare tilgjengeligheten som trekker frem positive tilbakemeldinger. Mange har også nevnt den gode kvaliteten på mat og service. En fornøyd pasient sa: "Meget god mat med super service." Slike kommentarer illustrerer hvor mye det ansatte bryr seg om pasientenes opplevelse, selv under hektiske forhold.

Utfordringer og Forbedringspotensial

Selv om Ringerike Sykehus får mye ros, er det også kritikk som lar seg høre. Noen pasienter har opplevd lange ventetider og dårlig kommunikasjon. Det er avgjørende at ledelsen tar tak i slike tilbakemeldinger for å forbedre opplevelsen for fremtidige pasienter.

Konklusjon

Ringerike Sykehus er et eksempel på et offentlig sykehus som gir god pasientomsorg. Med fokus på tilgjengelighet, tilpassede fasiliteter som parkering for personer i rullestol og enkel inngang for personer i rullestol, jobber de kontinuerlig for å forbedre pasientopplevelsen. Til tross for noen utfordringer, står sykehuset sterkt i lokalsamfunnet og tilbyr nødvendig hjelp til de som trenger det mest.

Vår bedrift ligger i

Telefonen til nevnte Sykehus er +4703525

Og hvis du vil sende en WhatsApp, kan du gjøre det til +4703525

kart over Ringerike Sykehus Sykehus i Hønefoss

Våre åpningstider er:

Dag Åpningstider
Mandag
Tirsdag
Onsdag
Torsdag
Fredag
Lørdag
Søndag (I dag) ✸

Nettstedet er

Hvis nødvendig å oppdatere noe element som du mener ikke er presis relatert til dette nettstedet, vi oppfordrer deg til å sende en melding så vi vil rette det straks. Med forventning takk for samarbeidet.

Bilder

Videoer:
Ringerike Sykehus - Hønefoss
Referer dette innholdet:
Kommentarer:

Viser fra 1 til 20 av 33 mottatt kommentar(er).

Jostein Tangen (12.07.2025, 16:15):
Tusen takk for innlegget! Det var utrolig interessant å lese og jeg satte virkelig pris på informasjonen du delte. Ser frem til å lese mer fra deg i fremtiden!
Solveig Stangeland (11.07.2025, 05:25):
Flott sykehus, men dårlig bemanning.
Benedicte Haukelid (07.07.2025, 10:53):
Fantastisk hyggelig og hjelpsomt personale👍 ...
Noah Johnsen (07.07.2025, 04:10):
Fantastisk person som tar vare på de syke og deres pårørende - palliativ avdeling.
Aase Petterson (06.07.2025, 14:59):
Aldri har jeg følt meg så godt ivaretatt som her! Dyktige sykepleiere, leger og spesialister, samt renholdere som holder alt skinnende rent. Her er du i de beste hender.
Øyvind Sørensen (06.07.2025, 14:05):
I dag var eg og mi samboer hjå jordmor, vi har hatt totalt 3 forskjellige og veldig fornøyde utanom hu ene som er 2 timen vi hadde med i dag, hu presser både mi samboer og meg psykisk i over 15 min totalt for hu meiner at det er noko som plager oss og at ho "ser at noko er gale". Gang på gang svarer vi at nei, vi er førebudd og har alt under kontroll, men den psykiske pressinga held fram. Hu er den einaste jordmora som oppfører seg sånn mot oss. Mi samboer byrjar til slutt å gråte etter all pressa og nedrakinga, men kva gjer jordmor? Jo ho måler blodtrykket og seier at det var høgare enn sist, det er då vel heilt normalt når ho stressar og pressar samboeren min... sinnsjukt dårleg behandling. Verkar ikkje som denne jordmora forstår kva ein jordmor skal gjere, trur ho er ein psykolog eller noko slikt ikkje veit eg.
Til slutt får eg nok og seier meininga mi til henne at problemet vårt er at du psykisk pressar oss og spør om det same i 15 minutt og ikkje aksepterar svarene våre. Men då hadde vi jo i alle fall problem?.. dette er ein sak eg SKAL gå vidare med for slik kan ikkje ein JORDMOR halde på..
Som sagt dette er den einaste jordmoren som meiner dette, ba henne om å snakke med dei andre jordmødrene som vi har hatt for å høyre kva dei meiner, men det virka ikkje som ho hadde nokon som helst planar om.. Dette gjer meg veldig bekymra med tanke på barnevern osv.
Heldigvis slepp vi å ha henne meir, ein jordmor som raker ned og pressar ei gravid kvinne i staden for å støtte?? Helt drøyt.
Isak Hovland (04.07.2025, 16:57):
Fantastisk personell, som pårørende følte eg meg virkelig velkommen. Pasienten ble svært godt ivaretatt.
Ingeborg Dalene (02.07.2025, 10:21):
Dette tar altfor lang tid. Veit folk har ventet opptil 12 timer for å få møte lege, selv har jeg ventet både 5 og 6 timer. Uholdbart!!!
Aleksander Fosse (01.07.2025, 08:06):
Var til koloskopi undersøkelse og hadde en fantastisk opplevelse med både legen og sykepleieren. Det var veldig godt mottatt og jeg følte meg trygg og godt ivaretatt gjennom hele prosessen. Anbefaler virkelig denne klinikken for lignende undersøkelser. Takk for god service!
Amanda Kvammen (30.06.2025, 18:01):
I dag opplevde jeg hvordan det er å bli operert der lokalbedøvelsen ikke fungerer skikkelig, og jeg merket hver eneste gang de stakk nålen og tråden gjennom huden. Til tross for at jeg sa ifra mange ganger, ville ikke legen gi meg mer bedøvelse. Hva kan man gjøre når legen gir blaffen i om pasienten har vondt og vrir seg i smerte mens han syr? Dette skjedde på Vestre Viken, Ringerike sykehus i Hønefoss.
Solveig Kåre (28.06.2025, 05:05):
Eg var hos stomisykepleiaren, og Rebeca, dei er heilt topp 👌 Har vore hos stomidama Liv Guri 30g trur eg. Betre kan det berre ikkje bli. ...
Aleksander Nordahl (27.06.2025, 05:34):
Fantastiske sykepleiere da jeg ble operert og fikk kneprotese. Utrolig fornøyd med oppholdet, kunne ikke ønsket meg noe bedre. Tusen takk.
Amalie Helle (27.06.2025, 02:11):
Eg vart lagt inn på sjukehus for analyser, utruleg hyggelege mennesker og med perfekt kompetanse, ingen stad har eg funne tilsette så godt trente og snille i ånda så vel som profesjonelt.
Ines Torp (26.06.2025, 17:09):
Dette er en sykehus. Jeg misliker det faktum at du må betale for parkering når du besøker dine kjære. 🤔 …
Njål Sønderland (25.06.2025, 15:07):
Åh, dette sykehuset virker virkelig imponerende! Jeg er så imponert over kvaliteten på omsorgen og behandlingen jeg har fått her. Personalet er vennlig og kompetent, og fasilitetene er moderne og rene. Jeg kunne ikke bedt om en bedre opplevelse under oppholdet mitt her. Takk for alt dere gjør for pasientene deres!
William Vik (25.06.2025, 01:03):
Skandale! I dag har Ringerike sykehus flyttet en av våre kjæreste eldre familiemedlemmer fra avdelingen hvor hun var innlagt på grunn av et beinbrudd til en rehabiliteringsenhet i en annen kommune. Uten å informere de nærmeste pårørende! Dette strider mot ethvert regelverk i helsevesenet og er faktisk ikke akseptabelt.
Livar Lie (21.06.2025, 23:30):
Veldig bra, dette innlegget er virkelig informativt og nyttig når det gjelder sykehus. Takk for god informasjon!
Idunn Jakobsen (21.06.2025, 17:32):
Heilt ærlig, dette mottaket kan ikkje kalle seg det engang. Eg har sitte her i 4 timar no utan eit einaste svar, å ringe hit er berre bortkasta tid då dei tilsette ikkje bryr seg om å svare. Berre søppel, rett og slett søppel.
Trygve Selvåg (20.06.2025, 14:09):
Veldig hyggelige og hjelpsomme mennesker som jobber der.
Jeg var der i går, og sykepleieren som hentet meg i venterommet var rett og slett utrolig hyggelig og hjelpsom. Jeg satte virkelig stor pris på det, selv om nyhetene var litt dårlige.
Rett og slett fantastiske mennesker.
Bjørnar Solstad (17.06.2025, 15:25):
Dama på resepsjonen stirret rart på meg og var ganske skummel. Men ellers har de dyktige leger som vet hva de gjør og ikke er redde for å tulle litt.

Flere kommentarer:

Legg til en kommentar
Sikkerhetskode
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.