Ringerike Sykehus - Hønefoss

Butikker og tjenester i Norge

Ringerike Sykehus - Hønefoss

Ringerike Sykehus - Hønefoss

Publisert den: - Visninger: 1 266 - Del
Utskriftsvennlig versjon - PDF-versjon
Kommentarer: 44 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 94 - Resultat: 3.9

Ringerike Sykehus: En Oase av Pasientomsorg

Ringerike Sykehus, beliggende i Hønefoss, er kjent for sin tilgjengelighet og høye kvalitetsstandard når det kommer til pasientbehandling. Mange har delt sine erfaringer og uttrykt takknemlighet for den omsorgen de har mottatt. Ett eksempel er Martin, som beskriver hvordan sykehuset reddet livet hans etter flere operasjoner. Dette vitner om det dyktige personalet som jobber der.

Parkering for Personer i Rullestol

En viktig faktor for mange besøkende er parkering for personer i rullestol. Ringerike Sykehus har tilrettelagt parkeringsplasser for personer med nedsatt mobilitet, noe som gjør det enklere for disse pasientene å få tilgang til nødvendige helsetjenester. Selv om noen synes at parkeringen burde vært gratis, er det et skritt i riktig retning for å sikre at alle får mulighet til å besøke sykehuset uten unødvendige hindringer.

Inngang for Personer i Rullestol

Sykehuset tilbyr også en lett tilgjengelig inngang for personer i rullestol, noe som viser deres fokus på tilgjengelighet og inkluderende tjenester. Mange pasienter har kommentert hvor enkelt det er å navigere rundt i bygningene, noe som gjør opplevelsen mindre stressende. Den generelle responsen fra publikum har vært positiv, med berømte ord om de blide og hjelpsomme ansatte.

Pasientopplevelser

Det er ikke bare tilgjengeligheten som trekker frem positive tilbakemeldinger. Mange har også nevnt den gode kvaliteten på mat og service. En fornøyd pasient sa: "Meget god mat med super service." Slike kommentarer illustrerer hvor mye det ansatte bryr seg om pasientenes opplevelse, selv under hektiske forhold.

Utfordringer og Forbedringspotensial

Selv om Ringerike Sykehus får mye ros, er det også kritikk som lar seg høre. Noen pasienter har opplevd lange ventetider og dårlig kommunikasjon. Det er avgjørende at ledelsen tar tak i slike tilbakemeldinger for å forbedre opplevelsen for fremtidige pasienter.

Konklusjon

Ringerike Sykehus er et eksempel på et offentlig sykehus som gir god pasientomsorg. Med fokus på tilgjengelighet, tilpassede fasiliteter som parkering for personer i rullestol og enkel inngang for personer i rullestol, jobber de kontinuerlig for å forbedre pasientopplevelsen. Til tross for noen utfordringer, står sykehuset sterkt i lokalsamfunnet og tilbyr nødvendig hjelp til de som trenger det mest.

Vår bedrift ligger i

Telefonen til nevnte Sykehus er +4703525

Og hvis du vil sende en WhatsApp, kan du gjøre det til +4703525

kart over Ringerike Sykehus Sykehus i Hønefoss

Våre åpningstider er:

Dag Åpningstider
Mandag
Tirsdag
Onsdag
Torsdag
Fredag
Lørdag
Søndag (I dag) ✸

Nettstedet er

Hvis nødvendig å oppdatere noe element som du mener ikke er presis relatert til dette nettstedet, vi oppfordrer deg til å sende en melding så vi vil rette det straks. Med forventning takk for samarbeidet.

Bilder

Videoer:
Ringerike Sykehus - Hønefoss
Referer dette innholdet:
Kommentarer:

Viser fra 1 til 20 av 44 mottatt kommentar(er).

Grete Bredesen (02.08.2025, 14:07):
Veldig bra plass, du kan komme hit midt på natta og alltid få hjelp. Venterommet er stort og har mange stoler med et barnehjørne og kaffemaskiner. Toalettene er i nærheten, så du trenger ikke gå langt. Og de ansatte her er vennlige og klare til å hjelpe når som helst på dagen.
Kåre Dalene (31.07.2025, 01:25):
Profesjonell og omsorgsfull behandling (også i helgene) alltid med et smil om munnen, deilig mat, flotte enkeltrom, veldig god omsorg fra pårørende.
Linn Myhre (28.07.2025, 16:10):
Ingen respekt for pasienter. Ventet i 6 timer og fikk ingen hjelp da alle andre rundt meg som ventet kortere fikk behandling før meg. Dårlig kommunikasjon og organisering. Ble baksnakket av sykepleiere og følte meg diskriminert.
Trygve Vold (26.07.2025, 07:23):
Jeg kan ikke få fullrost opplevelsen vår gjennom flere år, med flere behandlinger og innleggelser på sykehuset. Mine nærmeste og jeg har blitt møtt med varme, god behandling og gode fasiliteter, og vi har følt oss trygge i vissheten om at de gjør sitt beste for alle og enhver.
Håkon Pedersen (24.07.2025, 23:54):
Jeg vil gjerne takke Ringerike Sykehus for den utrolige omsorgen jeg fikk. Ved slutten av mars ble jeg innlagt i to uker og gjennomgikk flere operasjoner. Sykepleierne, legene og kirurgene som jobbet der gjorde en fantastisk jobb. De reddet faktisk livet mitt! Jeg følte meg trygg og godt ivaretatt hele veien, og jeg er evig takknemlig for all omsorg og støtte jeg fikk. Tusen takk til alle som tok så godt vare på meg, det betyr mye for meg. - Martin ❤️
Knut Åsheim (19.07.2025, 09:13):
Veldig bra! Legene er dyktige og tar seg god tid. Alle blir godt ivaretatt her.
Linn Gjerde (19.07.2025, 00:17):
Fantastisk sykehus, føler meg trygg og ivaretatt her.
Didrik Johansson (16.07.2025, 18:28):
Helt ok sykehus, men parkeringen burde være gratis siden det er et offentlig sykehus. Legevaktavdelingen er ny og moderne.
Ina Jansen (15.07.2025, 11:31):
Jeg er på sykehuset nå. Ville gitt noen flere stjerner. Dyktige fagfolk som gir meg topp behandling. Har bare møtt hyggelige mennesker. Og så eget rom da. Ren luksus.
Grete Rise (14.07.2025, 22:21):
Jeg kom inn med en brukket arm, og ventetiden var så lang at det hadde gått fortere å utvikle medisinen selv. Jeg tror til og med jeg hadde klart å ligge i koma i ett år før jeg ble sett av noen.
Benedicte Lien (14.07.2025, 21:38):
Har gjentatte ganger vore innlagt på grunn av hjerteproblem, og er verkeleg takknemlig for den forståelsen ein blir møtt med, tusen takk. Den 20/6 blei eg kalla inn til kontroll, møtte kl.10-45 til time kl.11. Ventet til 11-30, spurte kva som skjer? Fikk beskjed om å vente litt til. Kl.12-00 spurte eg igjen, hald dykk fast, legen hadde gått til lunsj. Dette er ikkje retta mot sjukehuset, men mot den legen som skulle kontrollere meg. Håpar eg slepp dette neste gong.
Jostein Tangen (12.07.2025, 16:15):
Tusen takk for innlegget! Det var utrolig interessant å lese og jeg satte virkelig pris på informasjonen du delte. Ser frem til å lese mer fra deg i fremtiden!
Solveig Stangeland (11.07.2025, 05:25):
Flott sykehus, men dårlig bemanning.
Benedicte Haukelid (07.07.2025, 10:53):
Fantastisk hyggelig og hjelpsomt personale👍 ...
Noah Johnsen (07.07.2025, 04:10):
Fantastisk person som tar vare på de syke og deres pårørende - palliativ avdeling.
Aase Petterson (06.07.2025, 14:59):
Aldri har jeg følt meg så godt ivaretatt som her! Dyktige sykepleiere, leger og spesialister, samt renholdere som holder alt skinnende rent. Her er du i de beste hender.
Øyvind Sørensen (06.07.2025, 14:05):
I dag var eg og mi samboer hjå jordmor, vi har hatt totalt 3 forskjellige og veldig fornøyde utanom hu ene som er 2 timen vi hadde med i dag, hu presser både mi samboer og meg psykisk i over 15 min totalt for hu meiner at det er noko som plager oss og at ho "ser at noko er gale". Gang på gang svarer vi at nei, vi er førebudd og har alt under kontroll, men den psykiske pressinga held fram. Hu er den einaste jordmora som oppfører seg sånn mot oss. Mi samboer byrjar til slutt å gråte etter all pressa og nedrakinga, men kva gjer jordmor? Jo ho måler blodtrykket og seier at det var høgare enn sist, det er då vel heilt normalt når ho stressar og pressar samboeren min... sinnsjukt dårleg behandling. Verkar ikkje som denne jordmora forstår kva ein jordmor skal gjere, trur ho er ein psykolog eller noko slikt ikkje veit eg.
Til slutt får eg nok og seier meininga mi til henne at problemet vårt er at du psykisk pressar oss og spør om det same i 15 minutt og ikkje aksepterar svarene våre. Men då hadde vi jo i alle fall problem?.. dette er ein sak eg SKAL gå vidare med for slik kan ikkje ein JORDMOR halde på..
Som sagt dette er den einaste jordmoren som meiner dette, ba henne om å snakke med dei andre jordmødrene som vi har hatt for å høyre kva dei meiner, men det virka ikkje som ho hadde nokon som helst planar om.. Dette gjer meg veldig bekymra med tanke på barnevern osv.
Heldigvis slepp vi å ha henne meir, ein jordmor som raker ned og pressar ei gravid kvinne i staden for å støtte?? Helt drøyt.
Isak Hovland (04.07.2025, 16:57):
Fantastisk personell, som pårørende følte eg meg virkelig velkommen. Pasienten ble svært godt ivaretatt.
Ingeborg Dalene (02.07.2025, 10:21):
Dette tar altfor lang tid. Veit folk har ventet opptil 12 timer for å få møte lege, selv har jeg ventet både 5 og 6 timer. Uholdbart!!!
Aleksander Fosse (01.07.2025, 08:06):
Var til koloskopi undersøkelse og hadde en fantastisk opplevelse med både legen og sykepleieren. Det var veldig godt mottatt og jeg følte meg trygg og godt ivaretatt gjennom hele prosessen. Anbefaler virkelig denne klinikken for lignende undersøkelser. Takk for god service!

Flere kommentarer:

Legg til en kommentar
Sikkerhetskode
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.