Ringerike Sykehus - Hønefoss

Butikker og tjenester i Norge

Ringerike Sykehus - Hønefoss

Publisert den: - Visninger: 1 320 - Del
Utskriftsvennlig versjon - PDF-versjon
Kommentarer: 51 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 94 - Resultat: 3.9

Ringerike Sykehus: En Oase av Pasientomsorg

Ringerike Sykehus, beliggende i Hønefoss, er kjent for sin tilgjengelighet og høye kvalitetsstandard når det kommer til pasientbehandling. Mange har delt sine erfaringer og uttrykt takknemlighet for den omsorgen de har mottatt. Ett eksempel er Martin, som beskriver hvordan sykehuset reddet livet hans etter flere operasjoner. Dette vitner om det dyktige personalet som jobber der.

Parkering for Personer i Rullestol

En viktig faktor for mange besøkende er parkering for personer i rullestol. Ringerike Sykehus har tilrettelagt parkeringsplasser for personer med nedsatt mobilitet, noe som gjør det enklere for disse pasientene å få tilgang til nødvendige helsetjenester. Selv om noen synes at parkeringen burde vært gratis, er det et skritt i riktig retning for å sikre at alle får mulighet til å besøke sykehuset uten unødvendige hindringer.

Inngang for Personer i Rullestol

Sykehuset tilbyr også en lett tilgjengelig inngang for personer i rullestol, noe som viser deres fokus på tilgjengelighet og inkluderende tjenester. Mange pasienter har kommentert hvor enkelt det er å navigere rundt i bygningene, noe som gjør opplevelsen mindre stressende. Den generelle responsen fra publikum har vært positiv, med berømte ord om de blide og hjelpsomme ansatte.

Pasientopplevelser

Det er ikke bare tilgjengeligheten som trekker frem positive tilbakemeldinger. Mange har også nevnt den gode kvaliteten på mat og service. En fornøyd pasient sa: "Meget god mat med super service." Slike kommentarer illustrerer hvor mye det ansatte bryr seg om pasientenes opplevelse, selv under hektiske forhold.

Utfordringer og Forbedringspotensial

Selv om Ringerike Sykehus får mye ros, er det også kritikk som lar seg høre. Noen pasienter har opplevd lange ventetider og dårlig kommunikasjon. Det er avgjørende at ledelsen tar tak i slike tilbakemeldinger for å forbedre opplevelsen for fremtidige pasienter.

Konklusjon

Ringerike Sykehus er et eksempel på et offentlig sykehus som gir god pasientomsorg. Med fokus på tilgjengelighet, tilpassede fasiliteter som parkering for personer i rullestol og enkel inngang for personer i rullestol, jobber de kontinuerlig for å forbedre pasientopplevelsen. Til tross for noen utfordringer, står sykehuset sterkt i lokalsamfunnet og tilbyr nødvendig hjelp til de som trenger det mest.

Vår bedrift ligger i

Telefonen til nevnte Sykehus er +4703525

Og hvis du vil sende en WhatsApp, kan du gjøre det til +4703525

Våre åpningstider er:

Dag Åpningstider
Mandag (I dag) ✸
Tirsdag
Onsdag
Torsdag
Fredag
Lørdag
Søndag

Nettstedet er

Hvis nødvendig å oppdatere noe element som du mener ikke er presis relatert til dette nettstedet, vi oppfordrer deg til å sende en melding så vi vil rette det straks. Med forventning takk for samarbeidet.

Bilder

Kommentarer:

Viser fra 1 til 20 av 51 mottatt kommentar(er).

Petter Eriksen (12.08.2025, 19:25):
Velkommen til bloggen vår om Sykehus! Her deler vi nyttig informasjon og tips om helsevesenet, sykehusopphold og helserelaterte emner. Vi håper du finner innholdet vårt interessant og informativt. Ikke nøl med å utforske ulike artikler og legge igjen kommentarer hvis du har spørsmål eller synspunkter. Takk for at du besøker oss!
Ester Stensrud (10.08.2025, 23:08):
Sølvkre på badet. Vi varslet, men ingen ting ble gjort. Dårlig stemning blant personalet. Med vennlig hilsen fra en pårørende.
Solveig Årnes (09.08.2025, 10:13):
Til dere som har gitt urimelig kritikk til Ringerike Sykehus. Dere må ha vært på en annen planet. Dette er et sted i toppklasse, både når det gjelder kompetanse og trivsel. Personalet er alltid vennlige og hjelpsomme. Alt er bare på plass her!!!!!!!!👍🤗🤗🤗.
Jorunn Jacobsen (09.08.2025, 02:04):
Personalet var faglig sterke, vennlige og effektive.
Angående søkekre; Søkekre finnes på alle bad - både privat og på sykehus. De er harmløse og forstyrrer ingen.
Frida Opedal (07.08.2025, 20:54):
Eg vart operert for prostata for 4 år sidan. Eg er veldig nøgd med opphaldet mitt på sjukehuset, operasjonen og behandlinga eg fekk. Berre 3 dagar etterpå kom eg heim og hadde ikkje smerter. Flott jobb, doktor!
Tiril Wold (06.08.2025, 15:10):
Veldig hyggelige mennesker som tar seg tid til å forklare på forhånd. Ingen overraskelser. De forstår virkelig hvordan man kan gjøre en dårlig situasjon til en positiv opplevelse. En helt annen standard enn det vi er vant til hjemme. Tusen takk! 💕
Harald Dalene (06.08.2025, 13:08):
Helt ærlig, denne ene legen er rett og slett uprofesjonell, frekk og motbydelig. Det er greit at hun har mye kunnskap om kroppen, men det hjelper ikke stort når hun ikke vet hvordan munnen skal brukes ☺️
Utover det er sykehuset egentlig ganske greit.
Grete Bredesen (02.08.2025, 14:07):
Veldig bra plass, du kan komme hit midt på natta og alltid få hjelp. Venterommet er stort og har mange stoler med et barnehjørne og kaffemaskiner. Toalettene er i nærheten, så du trenger ikke gå langt. Og de ansatte her er vennlige og klare til å hjelpe når som helst på dagen.
Kåre Dalene (31.07.2025, 01:25):
Profesjonell og omsorgsfull behandling (også i helgene) alltid med et smil om munnen, deilig mat, flotte enkeltrom, veldig god omsorg fra pårørende.
Linn Myhre (28.07.2025, 16:10):
Ingen respekt for pasienter. Ventet i 6 timer og fikk ingen hjelp da alle andre rundt meg som ventet kortere fikk behandling før meg. Dårlig kommunikasjon og organisering. Ble baksnakket av sykepleiere og følte meg diskriminert.
Trygve Vold (26.07.2025, 07:23):
Jeg kan ikke få fullrost opplevelsen vår gjennom flere år, med flere behandlinger og innleggelser på sykehuset. Mine nærmeste og jeg har blitt møtt med varme, god behandling og gode fasiliteter, og vi har følt oss trygge i vissheten om at de gjør sitt beste for alle og enhver.
Håkon Pedersen (24.07.2025, 23:54):
Jeg vil gjerne takke Ringerike Sykehus for den utrolige omsorgen jeg fikk. Ved slutten av mars ble jeg innlagt i to uker og gjennomgikk flere operasjoner. Sykepleierne, legene og kirurgene som jobbet der gjorde en fantastisk jobb. De reddet faktisk livet mitt! Jeg følte meg trygg og godt ivaretatt hele veien, og jeg er evig takknemlig for all omsorg og støtte jeg fikk. Tusen takk til alle som tok så godt vare på meg, det betyr mye for meg. - Martin ❤️
Knut Åsheim (19.07.2025, 09:13):
Veldig bra! Legene er dyktige og tar seg god tid. Alle blir godt ivaretatt her.
Linn Gjerde (19.07.2025, 00:17):
Fantastisk sykehus, føler meg trygg og ivaretatt her.
Didrik Johansson (16.07.2025, 18:28):
Helt ok sykehus, men parkeringen burde være gratis siden det er et offentlig sykehus. Legevaktavdelingen er ny og moderne.
Ina Jansen (15.07.2025, 11:31):
Jeg er på sykehuset nå. Ville gitt noen flere stjerner. Dyktige fagfolk som gir meg topp behandling. Har bare møtt hyggelige mennesker. Og så eget rom da. Ren luksus.
Grete Rise (14.07.2025, 22:21):
Jeg kom inn med en brukket arm, og ventetiden var så lang at det hadde gått fortere å utvikle medisinen selv. Jeg tror til og med jeg hadde klart å ligge i koma i ett år før jeg ble sett av noen.
Benedicte Lien (14.07.2025, 21:38):
Har gjentatte ganger vore innlagt på grunn av hjerteproblem, og er verkeleg takknemlig for den forståelsen ein blir møtt med, tusen takk. Den 20/6 blei eg kalla inn til kontroll, møtte kl.10-45 til time kl.11. Ventet til 11-30, spurte kva som skjer? Fikk beskjed om å vente litt til. Kl.12-00 spurte eg igjen, hald dykk fast, legen hadde gått til lunsj. Dette er ikkje retta mot sjukehuset, men mot den legen som skulle kontrollere meg. Håpar eg slepp dette neste gong.
Jostein Tangen (12.07.2025, 16:15):
Tusen takk for innlegget! Det var utrolig interessant å lese og jeg satte virkelig pris på informasjonen du delte. Ser frem til å lese mer fra deg i fremtiden!
Solveig Stangeland (11.07.2025, 05:25):
Flott sykehus, men dårlig bemanning.

Flere kommentarer:

Legg til en kommentar
El nombre debe tener al menos 2 caracteres.
Por favor, introduce una dirección de correo válida.
Debe escribir el código completo (5 dígitos).
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
El comentario debe tener al menos 10 caracteres.
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.