Sykehuset Innlandet Elverum - Elverum

Butikker og tjenester i Norge

Sykehuset Innlandet Elverum - Elverum

Sykehuset Innlandet Elverum - Elverum

Publisert den: - Visninger: 912 - Del
Utskriftsvennlig versjon - PDF-versjon
Kommentarer: 42 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 74 - Resultat: 3.7

Sykehuset Innlandet Elverum: En grundig vurdering av tilgjengelighet og service

Sykehuset Innlandet i Elverum har vært gjenstand for blandede tilbakemeldinger fra pasienter. Det er viktig å se nærmere på både tilgjengeligheten og kvaliteten på tjenestene, spesielt når det gjelder spesifikke behov som inngang for personer i rullestol og parkering for personer i rullestol.

Inngang for personer i rullestol

For personer med mobilitetsutfordringer er det avgjørende at sykehuset er lett tilgjengelig. Inngangen for personer i rullestol skal være tilrettelagt, men flere pasienter har uttrykt bekymring for hvordan de blir møtt ved ankomst. Enkelte har følt seg lite velkomne og opplevd en mangel på forståelse fra personalet. Dette er et område hvor sykehuset kan forbedre seg, slik at alle pasienter føler seg ivaretatt og respektert.

Tilgjengelighet

Når det gjelder tilgjengelighet generelt, rapporteres det om både positive og negative erfaringer fra pasientene. Mens noen har hatt gode opplevelser med hurtig og effektiv behandling, har andre klaget over lange ventetider og manglende oppfølging. Det er essensielt at Sykehuset Innlandet arbeider for å heve nivået på pasientbehandlingen og sikrer at alle får nødvendig hjelp i tide.

Parkering for personer i rullestol

Et annet viktig aspekt ved tilgjengeligheten er parkeringen for personer i rullestol. Flere pasienter har gjort oppmerksom på at parkeringen er utilstrekkelig, spesielt med tanke på størrelsen og kapasiteten til sykehuset. Dette kan skape frustrasjon for pasienter og pårørende som trenger enkel tilgang til fasilitetene. Å forbedre parkeringsmulighetene vil ikke bare hjelpe personer med rullestol, men også bidra til en bedre opplevelse for alle pasienter.

Konklusjon

Sykehuset Innlandet Elverum står overfor betydelige utfordringer når det gjelder tilgjengelighet og service. Mens enkelte avdelinger og ansatte har fått ros for sitt arbeid, er det klart at det er store forskjeller i opplevelsene til pasientene. Forbedringer innen inngang for personer i rullestol, tilgjengelighet, og parkering for personer i rullestol er nødvendige for å sikre en bedre helsetjeneste for alle. Pasientenes stemmer må høres, og det er avgjørende å handle på tilbakemeldingene for å bygge opp en mer inkluderende og omsorgsfull helsetjeneste i fremtiden.

Våre lokaler ligger i

Telefonnummeret til dette Sykehus er +4791506200

Og hvis du vil sende en WhatsApp, kan du gjøre det til +4791506200

kart over Sykehuset Innlandet Elverum Sykehus i Elverum

Våre servicetider er:

Dag Åpningstider
Mandag
Tirsdag
Onsdag
Torsdag
Fredag
Lørdag (I dag) ✸
Søndag

Nettstedet er

Hvis du trenger å oppdatere noen detalj som du tror ikke er korrekt relatert til denne nettsiden, vær så snill å sende en melding så vi vil justere det straks. På forhånd vi setter pris på det.

Bilder

Videoer:
Sykehuset Innlandet Elverum - Elverum
Referer dette innholdet:
Kommentarer:

Viser fra 1 til 20 av 42 mottatt kommentar(er).

Arne Osmundsen (26.07.2025, 12:02):
Sykehusinnleggelsen har vært helt topp 😁 ...
Oddbjørn Svendsen (24.07.2025, 02:53):
Du har i hvert fall kirkegården på andre sida av veien, så korte reiser hvis alt svikter 🤷 Men jeg opplever at legene er profesjonelle, og sykehuset i seg selv er også hyggelig 👌 …
Oskar Kristiansen (23.07.2025, 11:01):
Vakkert sykehus. Det er alltid godt å se helseinstitusjoner som tar vare på pasientene sine på en god måte. Takk for at du deler denne informasjonen!
Steinar Vatn (23.07.2025, 01:48):
De hadde ikke fjernkontroll til TV-en på rom 225 på barneavdelingen!!!

Men fant ut 1 måned senere at de har fjernkontrollen skadepolklinikken festet i veggen!
Noah Røyland (20.07.2025, 17:50):
Jeg kom inn med en avkuttet EPL-sene i sommer og ble tatt med til Elverum for å bli sydd på legevakten, og disse folka der er virkelig superstjerner, fra ambulansepersonalet til håndkirurgen som sydde meg. Jeg er nå helt frisk, og kirurgene på privatsykehuset her i London var veldig imponert over arbeidet deres.
Ragnar Sørlie (19.07.2025, 22:56):
Å sette opp et sykehusblogg er en flott måte å dele verdifull informasjon om helse og medisin med publikum. Det er viktig å bruke riktige søkeord og optimalisere innholdet for å øke synligheten på søkemotorer. Med riktig SEO-strategi kan man tiltrekke seg flere lesere og bidra til å spre kunnskap om viktige helseemner.
Andrea Karlsen (18.07.2025, 23:37):
Åh, dette er virkelig flott! Takk for innlegget ditt, det setter jeg virkelig pris på. Hvis du har noen spørsmål eller ønsker mer informasjon, ikke nøl med å kontakte meg. Ha en fantastisk dag!
Aase Solheim (16.07.2025, 15:16):
En pårørende kom inn i ambulanse for nesten to dager siden og ble operert i går. Etter flere telefonsamtaler har vi fremdeles ikke mottatt noen oppdatering om hvordan operasjonen gikk og tilstanden til pasienten. Hvor lang tid tar det vanligvis å få informasjon i slike tilfeller?
Iselin Johnsen (14.07.2025, 17:22):
Fantastisk og nøye personale. Varmt, forståelsesfullt og omsorgsfullt i min vanskelige tid. Alt fra ambulansepersonell til leger, sykepleiere og assistenter var fantastiske. Følte meg trygg og ivaretatt!
Inger Rønningen (13.07.2025, 18:02):
Veldig imponerende leger og ansatte!
Anne Dahle (08.07.2025, 16:00):
Meget bra sykehus og hyggelige leger og sykepleiere, samt ambulansetjenesten som alltid stiller opp. Store takk til de på 113-sentralen!
Ingolf Bjørnstad (08.07.2025, 06:12):
Fantastisk sykehus. Noe av bygningen er gammel, men som pasient legger man ikke merke til det. Hyggelig personale som jeg aldri vil glemme. Takk til alle.
Med vennlig hilsen Klaus Holch fra Danmark
Tormod Voll (04.07.2025, 05:08):
Veldig flinke og veldig hyggelige ansatte. 👍 …
Dina Bredesen (01.07.2025, 20:46):
Godt sykehus når man trenger hjelp
Torill Midttun (01.07.2025, 01:31):
Anna jobber på nyfødtavdelingen i andre etasje, og hun kommer ikke bare for å jobbe, men for å trene de nye mammaene til å bli flinkere. Anna er utrolig dyktig i jobben sin. Vi elsker Anna. Alle sykepleierne er også veldig flinke. Tusen takk til Anna, mamma Malisa og Solan.
Karen Mork (30.06.2025, 20:07):
Eg opplevde at dei tilsette var arrogante. Gjøvik sjukehus er tusen gonger betre. Dei er blide og hyggelige, og vil det beste for pasientane. Eg håpar eg aldri må til Elverum sjukehus igjen.
Jannicke Pederson (30.06.2025, 04:30):
Veldig bra innlegg! Jeg likte virkelig innholdet og synes det var veldig informativt. Ser frem til å lese flere artikler på bloggen din!
Kjell Evensen (29.06.2025, 21:42):
Gjorde ikkje jobben sin, bortkasta tid og pengar å kome hit. Bør leggje ned sjukehuset eller treng nytt personale her.
Jonathan Heggheim (28.06.2025, 09:06):
Blir ikkje teke seriøst. Vert sendt heim utan nokon hjelp.
Jonathan Tollefsen (27.06.2025, 20:49):
Blir ikkje tek på alvor, vert sendt heim med høge infeksjonsprøvar og feber.

Flere kommentarer:

Legg til en kommentar
Sikkerhetskode
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.