Nav Hamar - Hamar

Butikker og tjenester i Norge

Nav Hamar - Hamar

Publisert den: - Visninger: 1 113 - Del
Utskriftsvennlig versjon - PDF-versjon
Kommentarer: 25 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 91 - Resultat: 2.7

Tilgjengelighet ved NAV Hamar

NAV Hamar er en viktig sosialtjeneste-organisasjon som tilbyr hjelp og støtte til innbyggerne i Hamar. Det er imidlertid avgjørende at alle har tilgang til tjenestene, spesielt personer med nedsatt mobilitet.

Parkering for personer i rullestol

Parkeringen rundt NAV Hamar kan være en utfordring for personer i rullestol. Det er kun offentlig gateparkering eller P-hus tilgjengelig et stykke unna kontoret. Dette kan være en stor hindring for de som trenger enkel tilgang. Derfor er det viktig at kommunen vurderer flere tilgjengelige parkeringsalternativer for å imøtekomme behovene til denne gruppen.

Inngang for personer i rullestol

Inngangen til NAV Hamar er stort og åpent, med god tilrettelegging for personer i rullestol. Ansatte beskrives ofte som hjelpsomme og vennlige, noe som bidrar til en positiv opplevelse når man besøker kontoret. Likevel er det behov for bedre informasjon om hvordan man skal navigere seg gjennom lokalene, særlig for nye brukere.

Kundens opplevelse av NAV Hamar

Brukerne av NAV Hamar har hatt varierende erfaringer. Mens noen rapporterer om hyggelige samtaler og empatisk behandling, er det også kommentarer om lang behandlingstid og utilfredsstillende åpningstider. Mange påpeker at det er dårlig av NAV å ha kun én og en halv time åpent om morgenen annenhver dag, noe som begrenser tilgangen for de som virkelig trenger hjelp. Det er oppløftende å høre at ansatte viser empati og kommuniserer godt, men det er også bekymringer om at enkelte saksbehandlere ser på mennesker som saker og nummer, snarere enn individer med unike behov.

Konklusjon

NAV Hamar har både styrker og svakheter i sin tilnærming til sosialtjenester. Tilgjengeligheten for personer i rullestol er et vesentlig område som kan forbedres, spesielt når det gjelder parkering og informasjon om inngangen. Samtidig er det viktig at organisasjonen fortsetter å jobbe mot å gi bedre service og raskere løsninger for sine brukere, slik at alle kan føle seg ivaretatt og støttet.

Du finner oss i

Telefonnummeret til dette Sosialtjeneste-organisasjon er +4755553333

Og hvis du vil sende en WhatsApp, kan du gjøre det til +4755553333

Vi er åpne i følgende tider:

Dag Åpningstider
Mandag
Tirsdag
Onsdag (I dag) ✸
Torsdag
Fredag
Lørdag
Søndag

Nettstedet er

Hvis du trenger å justere noe element som du mener ikke er korrekt vedrørende dette portalen, vi oppfordrer deg til å sende oss en melding slik at vi kan vi vil fikse det straks. Takk på forhånd vi setter pris på det.

Bilder

Kommentarer:

Viser fra 1 til 20 av 25 mottatt kommentar(er).

Nikolai Myhre (16.06.2025, 08:10):
Jeg synes kundeservicen er dårlig.
Hildegunn Isaksen (13.06.2025, 20:56):
Flott! Sosialtjeneste-organisasjon er virkelig en flott ressurs for å lære mer om sosialtjenester og organisasjoner. Jeg setter virkelig pris på innholdet på denne bloggen og gleder meg til å lese mer. Takk for at du deler! 🌟🌟🌟🌟
Cathrine Johnsen (10.06.2025, 19:19):
I en klokkebutikk med dyktige håndverkere og et flott utvalg av anerkjente merkevarer.
Birgitte Rønningen (09.06.2025, 21:10):
Hei, i Hamar er det små køer, problemer blir løst med en viss forsinkelse, generelt sett greit.
Ida Hjort (09.06.2025, 18:17):
Dårlige åpningstider, skal være for de som sliter i samfunnet så er dumt med bare 1 og halv time på morgenen annenhver dag! Har fått mere hjelp her enn noen andre steder da, men kovid åpnings tidene er ganske absurde her.
Linn Karlsen (09.06.2025, 12:59):
En organisasjon som bygger på frihetsberøvelse og ignorering av de mest grunnleggende menneskerettigheter. Er de i det hele tatt klar over grensen for fattigdom, det virker som om de kun vil tvinge norske borgere til å leve under den. Det er også verdt å nevne at noen saksbehandlere her virker å ha glemt hva taushetsplikten innebærer.
Jenny Øvsthus (03.06.2025, 22:50):
Dette er virkelig trist! Det er viktig å ta vare på våre sosialtjeneste-organisasjoner for å sikre at alle får den støtten og hjelpen de trenger. La oss jobbe sammen for å styrke disse viktige tjenestene i samfunnet vårt.
Aslaug Stokke (29.05.2025, 03:59):
De ansatte på sosialtjeneste-organisasjonen ser mest saker og numre, ikke individer og behov.
Aslaug Ulvestad (28.05.2025, 06:15):
Trenger litt hjelp her, køsystemet er litt rart men lokalene er fine.
Lene Olsson (27.05.2025, 11:36):
Ja, jeg er ekspert på SEO, og jeg jobber med et blogginnlegg om Sosialtjeneste-organisasjon. Jeg kan hjelpe deg med å optimalisere nettstedet ditt og forbedre synligheten på søkemotorer. Kontakt meg gjerne for mer informasjon og tips!
Benjamin Hansen (26.05.2025, 04:01):
Ein einsarta teneste som skal bidra til sosial og økonomisk tryggleik og fremje overgang til arbeid og aktiv verksemd.
Roger Sandvik (24.05.2025, 04:29):
Nav er nav, men de prøver så godt de kan å hjelpe og er alltid blide på Nav Hamar, tommel opp!
Øystein Berg (24.05.2025, 01:52):
Som spesialist innen SEO på en blogg som dreier seg om sosiale tjenesteorganisasjoner, kan jeg hjelpe deg med å optimalisere nettstedet ditt for bedre synlighet på søkemotorer. Send meg gjerne en melding hvis du ønsker mer informasjon eller hjelp!
Kristi Lie (23.05.2025, 13:31):
Svært pent, ryddig og organisert, men mangler informasjon om nøyaktig hvor man skal henvende seg. Etter å ha blitt veiledet av noen som kjenner kontoret, får man hjelp relativt raskt. Kvaliteten på hjelpen varierer, men i de fleste tilfeller er rådgiverne veldig hyggelige.
Camilla Wilhelmsen (22.05.2025, 02:39):
Her mangler alt som trengs her
Thea Nordahl (22.05.2025, 01:03):
Hadde en veldig hyggelig samtale med en veldig hyggelig dame der..
Ansatte blir behandlet som aper i et bur ... de får ikke lov til å snakke med noen og blir hentet tilbake inn og straffet for åpen prat... typisk Norge...dyrehagen landet med bare uendelig elendighet.
Andreas Nilsen (19.05.2025, 02:35):
Veldig lang behandlingstid på ting som haster for menneskene som søker.
Ivar Haugen (18.05.2025, 04:54):
Faglig personale, veldi,veldi bra👍👍👍 …
Eli Walberg (17.05.2025, 20:34):
Fordi du var imøtekommende og hyggelig
Knut Øvrebø (13.05.2025, 20:54):
Jeg er veldig glad for at man ikke trenger å være avhengig av det..

Flere kommentarer:

Legg til en kommentar
El nombre debe tener al menos 2 caracteres.
Por favor, introduce una dirección de correo válida.
Debe escribir el código completo (5 dígitos).
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
El comentario debe tener al menos 10 caracteres.
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.