Duell - Kristiansand

Butikker og tjenester i Norge

Duell - Kristiansand

Duell - Kristiansand

Publisert den: - Visninger: 824 - Del
Utskriftsvennlig versjon - PDF-versjon
Kommentarer: 16 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 94 - Resultat: 4.2

Programvareselskapet Duell i Kristiansand

Bord for personer i rullestol

Duell har gjort betydelige forbedringer når det gjelder tilgjengelighet for personer med nedsatt mobilitet. Det er viktig at alle har muligheten til å bruke systemene uten hindringer, og de har implementert løsninger som inkluderer bord tilpasset personer i rullestol.

Parkering for personer i rullestol

Selskapet har også fokusert på å sikre god parkering for personer i rullestol. Dette er en del av deres helhetlige tilnærming til tilgjengelighet, som gjør det lettere for alle kunder å besøke dem.

Avtale kreves

For å kunne gi best mulig service, krever Duell avtale før personlige møter eller oppsett. Dette sikrer at kundene får den oppmerksomheten de trenger, og at tidsbruken er optimalisert.

Tilgjengelighet

Tilgjengelighet er et hovedfokus for Duell. De jobber kontinuerlig med å forbedre brukeropplevelsen for alle, inkludert de med spesielle behov. Gjennom tilbakemeldinger fra kunder har de identifisert flere områder for forbedring, noe som viser deres vilje til å lytte og handle.

Inngang for personer i rullestol

Det er også viktig at inngangen til Duell er tilpasset personer i rullestol. Tilbakemeldinger fra brukere indikerer at dette er en prioritet for selskapet, og de tar skritt for å garantere at alle kunder kan få tilgang til lokalet uten problemer.

Planlegging

Planlegging er essensielt for effektiv drift. Duell har et solid system for prosjektledelse som gjør det lettere å navigere i programvaren. Kunder har rapportert om svært god støtte i planleggingsfasen, noe som gjør implementeringen smidigere.

Kundefeedback om Duell

Mange kunder har gitt positive tilbakemeldinger om Duell, spesielt når det gjelder hjelpsomhet og kundeservice. En kunde nevnte: "Duell har vært veldig hjelpsomme med nytt oppsett av kassasystem hos oss". Dette indikerer at selskapet har klart å tilpasse seg kundenes behov, selv etter at de har blitt kunder. Selv om noen kunder har hatt negative erfaringer, som nedetid og mangel på kundeservice, er det klart at Duell ønsker å forbedre seg kontinuerlig. Deres evne til å håndtere tilbakemeldinger og justere tjenestene viser en dedikasjon til kvalitet.

Konklusjon

Programvareselskapet Duell i Kristiansand er ikke bare opptatt av å levere programvare, men også av å sørge for at alle kunder, inkludert personer med nedsatt mobilitet, får en god opplevelse. Med fokus på tilgjengelighet, god kundeservice og kontinuerlig forbedring, er Duell et selskap som tar tilbakemeldinger på alvor og jobber for å være det beste valg for sine kunder.

Vi ligger i

kart over Duell Programvareselskap i Kristiansand

Våre åpningstider er:

Dag Åpningstider
Mandag
Tirsdag
Onsdag
Torsdag (I dag) ✸
Fredag
Lørdag
Søndag

Nettstedet er

Hvis du krever å justere noen data som du tror ikke er korrekt om dette nettstedet, vi oppfordrer deg til å videresende en melding så vi vil fikse det ved første anledning. På forhånd takk for samarbeidet.

Bilder

Videoer:
https://www.tiktok.com/@leeme_entre_lineas/video/7007577630731930886
Referer dette innholdet:
Kommentarer:

Viser fra 1 til 16 av 16 mottatt kommentar(er).

Alexander Rogstad (13.05.2025, 01:18):
Noen notater eg har tatt opp gjennom tida. Kanskje noe er fikset, og kanskje eg mangler å skrive noe på lista. Skal prøve å oppdatere den seinere:

- Ser ut som man ikke skal trykke 2 ganger på synkroniser (integrasjon 24Seven + Duell) innenfor 90 min. Hvorfor har ikke duell tatt bort denne funksjonen de neste 90 min man prøver

- Hvis man prøver å eksportere en faktura til regnskapssystemet (24Seven), så blir det feil, men man får ikke tips om å vri bryteren som styrer Kundene til «På»

- Det er ikke mulig å bruke enter-tasten når man legger til varer på en bestilling (har blitt fikset, til tross for at Duell var imot dette)

- Sjekkliste ligger under innstillingane...
- Innstillingane kunne ha hett oppsett eller noe

- Tekst/tall forsvinner fra søkefeltet hvis man legger til filter for søket. Filteret må altså legges til først

- Det burde være mulig å skrive matteoppgaver i prisfeltet på vareinnlegging (som i alle regnskapssystem), eventuelt være mulig å spesifisere fortjeneste i prosent

- Det burde være mulig å opprette ny bestilling fra kundekortet

- Burde være mulig å låse opp bestillinger i adminpanelet. Hvorfor må man gå til kassa fysisk?

- Det burde være mulig å skrive negative beløp i tillegg til negativt antall? (FIKSET?)

- Dato burde ikke være automatisk fylt inn som søkefilter på arbeidsordre/kundeordre

- Når man holder musepekeren over pakkseddelen eller faktura hake-tegnet, viser den datoen akkurat nå istedenfor datoen ordren ble pakket/fakturert (FIKSET?)

- Ved oppdatering av kundekortet fra bestillingen, og man trykker lagre, blir alt i feltene borte og man må krysse ut (FIKSET?)

- Burde være mulig å skrive ut bestillinger uten å laste ned

- Hvis en bedriftskunde henter varer i to omganger (for eksempel samme dag), og dette eksporteres til 24seven, mister man hentereferansene hvis dette ikke legges som en notis på varen
Martin Andersen (12.05.2025, 11:31):
Duell har vært svært nyttige med den nye oppsettet av kassasystemet hos oss på Oslo Rørlegger & Entreprenørbedrift AS (OREB). De har gått utover det som var avtalt da vi først ble kunder hos dem, og de har fortsatt å levere god service etter at vi ble kunde. I tillegg til å installere nye betalingsterminaler har de også håndtert overføringen av våre utallige varefiler, noe som har vært til stor hjelp for oss. Derfor vil jeg trygt kunne anbefale dem :).
Gerd Svensson (11.05.2025, 19:30):
Fantastisk service gjennom chatte med Marius! Han var utrolig hjelpsom og løste problemet mitt raskt. Jeg er veldig fornøyd med opplevelsen min og vil definitivt anbefale dette programvareselskapet til andre! Takk, Marius!
Anniken Johansen (11.05.2025, 03:33):
Disse karene er nok det verste programvareselskapet jeg har sett noensinne. Hver gang du trenger hjelp eller støtte, blir du bedt om å løse problemet selv eller finne svaret på egenhånd. De vil ikke en gang guide deg gjennom noe, og jeg er virkelig overrasket over at de fremdeles er i drift. De kunne virkelig trengt en leksjon i kundeservice. Jeg anbefaler på det sterkeste å holde seg unna disse karene så langt unna som mulig.
Embla Vangen (08.05.2025, 02:01):
Svært serviceinnstilt og opplevelsen deres er at de løser problemer raskt. De gir også tilbakemelding når eventuelle problemer er løst. Meget fornøyd med løsningene så langt.
Maren Fosse (07.05.2025, 08:11):
Fantastisk service! Alle problemene mine ble løst raskt og enkelt.
Henrik Ødegård (05.05.2025, 18:21):
Eg vaeldig imponert over lager- og logistikkfunksjonane deira. De responderer raskt på forslag til individuelle forbetringar. Eg satte pris på den personlege kontakten og den gode servicen deira. Takkar for god oppfølging!
Steinar Kvam (03.05.2025, 11:03):
Veldig bra oppfølging, raskt og effektivt!
Emilie Eikeland (02.05.2025, 01:45):
Store nokadighet skaper kaos i butikken. Viser ikkje individuelle priser ved kvotering under salg av flere produkter, bare totalbeløpet og antall enheter.
Maren Eikeland (01.05.2025, 19:02):
Så enkelt og greit å få kontakt gjennom chat!
Leif Høyland (30.04.2025, 22:29):
Snakk med Maximilian. Flott kundeservice👍 Fikk hjelp med det eg trengte. ...
Gjermund Stangeland (28.04.2025, 21:17):
Dårlig tjeneste, dårlig informasjon. Pass på å sjekke nøye kontrakten du inngår her for å unngå å bli lurt. Aldri Duell en gang til.
Unni Strøm (28.04.2025, 03:45):
Duell er et veldig bra system. Lett å bruke og med veldig god støtte. Jeg kan absolutt anbefale det.
Knut Ågotnes (25.04.2025, 20:30):
Flott system med skreddersydde løsninger for bedriften. Anbefales på det sterkeste!
Leon Jakobsen (24.04.2025, 13:21):
Etter å ha lagt igjen en frustrert melding etter å ha kommunisert via Chat, hvor det ofte er vanskelig å få belyst problemstillingene korrekt, ble jeg kontaktet av en av de ansatte. Det ble det et mye bedre resultat av. Saken hadde flere elementer som det nå er tatt tak i. Flott utført.
Nikolai Dahl (23.04.2025, 22:30):
Jeg har vært kunde i 3 år, det første året var kundeservicen veldig god og jeg fikk alltid hjelp når jeg trengte det. Men etter det har det bare gått nedover. Jeg kan dessverre ikke lenger anbefale dem.
Legg til en kommentar
Sikkerhetskode
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.