Duell - Kristiansand

Butikker og tjenester i Norge

Duell - Kristiansand

Duell - Kristiansand

Publisert den: - Visninger: 768 - Del
Utskriftsvennlig versjon - PDF-versjon
Kommentarer: 2 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 94 - Resultat: 4.2

Programvareselskapet Duell i Kristiansand

Bord for personer i rullestol

Duell har gjort betydelige forbedringer når det gjelder tilgjengelighet for personer med nedsatt mobilitet. Det er viktig at alle har muligheten til å bruke systemene uten hindringer, og de har implementert løsninger som inkluderer bord tilpasset personer i rullestol.

Parkering for personer i rullestol

Selskapet har også fokusert på å sikre god parkering for personer i rullestol. Dette er en del av deres helhetlige tilnærming til tilgjengelighet, som gjør det lettere for alle kunder å besøke dem.

Avtale kreves

For å kunne gi best mulig service, krever Duell avtale før personlige møter eller oppsett. Dette sikrer at kundene får den oppmerksomheten de trenger, og at tidsbruken er optimalisert.

Tilgjengelighet

Tilgjengelighet er et hovedfokus for Duell. De jobber kontinuerlig med å forbedre brukeropplevelsen for alle, inkludert de med spesielle behov. Gjennom tilbakemeldinger fra kunder har de identifisert flere områder for forbedring, noe som viser deres vilje til å lytte og handle.

Inngang for personer i rullestol

Det er også viktig at inngangen til Duell er tilpasset personer i rullestol. Tilbakemeldinger fra brukere indikerer at dette er en prioritet for selskapet, og de tar skritt for å garantere at alle kunder kan få tilgang til lokalet uten problemer.

Planlegging

Planlegging er essensielt for effektiv drift. Duell har et solid system for prosjektledelse som gjør det lettere å navigere i programvaren. Kunder har rapportert om svært god støtte i planleggingsfasen, noe som gjør implementeringen smidigere.

Kundefeedback om Duell

Mange kunder har gitt positive tilbakemeldinger om Duell, spesielt når det gjelder hjelpsomhet og kundeservice. En kunde nevnte: "Duell har vært veldig hjelpsomme med nytt oppsett av kassasystem hos oss". Dette indikerer at selskapet har klart å tilpasse seg kundenes behov, selv etter at de har blitt kunder. Selv om noen kunder har hatt negative erfaringer, som nedetid og mangel på kundeservice, er det klart at Duell ønsker å forbedre seg kontinuerlig. Deres evne til å håndtere tilbakemeldinger og justere tjenestene viser en dedikasjon til kvalitet.

Konklusjon

Programvareselskapet Duell i Kristiansand er ikke bare opptatt av å levere programvare, men også av å sørge for at alle kunder, inkludert personer med nedsatt mobilitet, får en god opplevelse. Med fokus på tilgjengelighet, god kundeservice og kontinuerlig forbedring, er Duell et selskap som tar tilbakemeldinger på alvor og jobber for å være det beste valg for sine kunder.

Vi ligger i

kart over Duell Programvareselskap i Kristiansand

Våre åpningstider er:

Dag Åpningstider
Mandag
Tirsdag
Onsdag
Torsdag
Fredag (I dag) ✸
Lørdag
Søndag

Nettstedet er

Hvis du krever å justere noen data som du tror ikke er korrekt om dette nettstedet, vi oppfordrer deg til å videresende en melding så vi vil fikse det ved første anledning. På forhånd takk for samarbeidet.

Bilder

Videoer:
https://www.tiktok.com/@leeme_entre_lineas/video/7007577630731930886
Referer dette innholdet:
Kommentarer:

Viser fra 1 til 2 av 2 mottatt kommentar(er).

Leon Jakobsen (24.04.2025, 13:21):
Etter å ha lagt igjen en frustrert melding etter å ha kommunisert via Chat, hvor det ofte er vanskelig å få belyst problemstillingene korrekt, ble jeg kontaktet av en av de ansatte. Det ble det et mye bedre resultat av. Saken hadde flere elementer som det nå er tatt tak i. Flott utført.
Nikolai Dahl (23.04.2025, 22:30):
Jeg har vært kunde i 3 år, det første året var kundeservicen veldig god og jeg fikk alltid hjelp når jeg trengte det. Men etter det har det bare gått nedover. Jeg kan dessverre ikke lenger anbefale dem.
Legg til en kommentar
Sikkerhetskode
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.