Statens Vegvesen - Nyborg

Butikker og tjenester i Norge

Statens Vegvesen - Nyborg

Statens Vegvesen - Nyborg

Publisert den: - Visninger: 369 - Del
Utskriftsvennlig versjon
Kommentarer: 12 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 41 - Resultat: 3.9

Offentlig Kontor - Statens Vegvesen i Nyborg

Offentlig kontor, spesielt Statens Vegvesen i Nyborg, er en viktig institusjon for mange innbyggere. Her kan man utføre ulike tjenester knyttet til bil og vei. Det er imidlertid viktig å se nærmere på tilgjengeligheten og servicen som tilbys.

Tilgjengelighet for Personer i Rullestol

Tilgjengelighet er en avgjørende faktor for alle som besøker Offentlig kontor. Inngang for personer i rullestol er nødvendig for å sikre at alle har mulighet til å få den hjelpen de trenger. Det er oppløftende å høre at noen besøkende har fått god hjelp og opplevd hyggelige ansatte. For eksempel, en bruker rapporterte om "kjempe hyggelige folk" som gjorde prosessen smidig. Men det er også negative kommentarer angående tilgjengeligheten. Enkelte har uttrykt frustrasjon over dårlig åpningstider og ventetid, som gjør at det kan være vanskelig for folk med spesielle behov å besøke kontoret.

Parkering for Personer i Rullestol

Et annet aspekt ved besøket omhandler parkering for personer i rullestol. Det er avgjørende at det finnes tilstrekkelige parkeringsplasser nær inngangen til kontoret. Flere har bemerket at parkeringen er rask og enkel, noe som er positivt for besøkende med behov for tilrettelegging. Dessverre har det også vært rapporter om konflikter i trafikken rundt kontoret, noe som kan påvirke tilgjengeligheten for alle. Det er viktig at Statens Vegvesen tar tak i disse utfordringene for å sikre en bedre opplevelse for alle besøkende.

Kundebehandling og Service

Servicenivået på Offentlig kontor i Nyborg ser ut til å variere. Mange kunder har hatt positive opplevelser med "hyggelige" og "behandlede" ansatte. En besøkende beskrev en interaksjon der personalet var "vennlig og serviceinnstilt". Imidlertid er det også meldinger om uheldige episoder, der ansatte har blitt oppfattet som "uhyggelige" og "frekk". Slike erfaringer kan skape en negativ atmosfære for de som besøker kontoret, noe som igjen kan påvirke deres opplevelse av tjenester.

Konklusjon

Statens Vegvesen i Nyborg spiller en viktig rolle for lokalbefolkningen, men det er klare forbedringsområder når det gjelder tilgjengelighet, parkering for personer i rullestol, og generell kundebehandling. Ved å ta til seg tilbakemeldingene fra besøkende, kan de fortsette å utvikle sine tjenester til det beste for samfunnet.

Vi er etablert i

Telefonnummeret til respektive Offentlig kontor er +4722073000

Og hvis du vil sende en WhatsApp, kan du gjøre det til +4722073000

kart over Statens Vegvesen Offentlig kontor i Nyborg

Vi er åpne i følgende tider:

Dag Åpningstider
Mandag
Tirsdag
Onsdag
Torsdag
Fredag
Lørdag (I dag) ✸
Søndag
Hvis du trenger å modifisere noen data som du tror ikke er korrekt vedrørende denne nettsiden, vi oppfordrer deg til å videresende en melding så vi vil justere det straks. Takk på forhånd takk for samarbeidet.

Bilder

Videoer:
Statens Vegvesen - Nyborg
Referer dette innholdet:
Kommentarer:

Viser fra 1 til 12 av 12 mottatt kommentar(er).

Aslaug Rønning (28.06.2025, 12:07):
Personalet er skummelt og frekt. Da det var min tur, mens jeg forklarte situasjonen min, valgte hun å ta telefonen og snakke i telefonen mens jeg sto der. Tonen hennes var veldig frekk.
Terje Vatn (27.06.2025, 22:35):
God og rask service - flott opplevelse hos dette kontoret!
Mathias Solberg (25.06.2025, 00:49):
Som en spesialist innen SEO på en blogg som diskuterer offentlige kontorer, kan jeg forstå frustrasjonen din når en inspektør hevder at ting ikke er i orden når det er slik bilen kom originalt. Det er viktig å forstå reglene og retningslinjene for å sikre at alt er i samsvar med kravene, selv om det noen ganger kan virke unødvendig. Det kan være lurt å ta kontakt med rette instanser for å få klarhet i situasjonen og finne en løsning som passer for alle parter.
Nora Lunde (23.06.2025, 13:32):
Det er mange hyggelige mennesker som jobber der, og jeg er glad for at du kan kommunisere med alle på engelsk.
Johanne Lie (21.06.2025, 00:06):
Fikk god hjelp av en person som egentlig ikke var forpliktet til å åpne døren kl 18:00. Veldig hyggelig fyr, 10/10 service.
Silje Haukelid (18.06.2025, 05:56):
Veldig skuffende åpningstider som nå blir enda verre, kun åpent fra 09:00 til 14:00. Personalet er alltid uhøflig og frekt, det har de vært helt siden de flyttet hit. Uakseptabelt.
Lisa Thorstad (14.06.2025, 08:23):
Her kan du få gjort mye elektrisk nå, litt kjedelig å måtte reise helt til Åsane for å levere inn gamle bilskilt
Lucas Henriksen (13.06.2025, 14:56):
Tilbake til Normal en kan møte opp trekke kø billett vente på tur osv. Ellers er det en pågående modernisering men fortsatt ikke åpningstider som passer til folket. Noe for enklig har jo skjedd men det går sent.
Eli Tangen (12.06.2025, 00:07):
Fantastisk! Dette blogginlegget om Offentlig kontor er virkelig imponerende. Jeg fant mye nyttig informasjon som jeg ikke visste fra før. Takk for at du deler kunnskapen din med oss! Ser frem til å lese mer fra deg i fremtiden.
Sigve Ødegård (11.06.2025, 21:00):
Lang ventetid.

Translation:
Lang ventetid.
Janne Vik (06.06.2025, 12:44):
Var innom for å få godkjent senkesettet mitt, hyggelige folk og alt gikk som smurt.
Sigve Løken (06.06.2025, 01:49):
Eg vart slengt i bakken då eg køyrde utanfor ein Kiwi på Osterøy, dei øydela sykkelen min og gav meg bot. Etterpå følgde dei etter meg til ferjen og lo av meg, dytta meg og spyttet på meg.
Legg til en kommentar
Sikkerhetskode
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.