Frogn kommune - Drøbak

Butikker og tjenester i Norge

Frogn kommune - Drøbak

Frogn kommune - Drøbak

Publisert den: - Visninger: 105 - Del
Utskriftsvennlig versjon - PDF-versjon
Kommentarer: 2 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 7 - Resultat: 4.0

Offentlig Kontor i Frogn Kommune: Tilgjengelighet og Fasiliteter

Offentlig kontor i Frogn kommune, som ligger i Drøbak, er et viktig sted for innbyggerne. Det er essensielt at kontoret er tilrettelagt for alle, inkludert personer med nedsatt mobilitet. La oss se nærmere på de tilgjengelige fasilitetene.

Inngang for personer i rullestol

Offentlig kontor har en tilgjengelig inngang for personer i rullestol. Dette sikrer at alle kan få tilgang til tjenestene uten hindringer. Det er avgjørende at alle innbyggere kan føle seg inkludert og trygg når de besøker kontoret.

Fasiliteter

Frogn kommune har investert i fasiliteter som er tilpasset behovene til alle brukere. Dette inkluderer spesifikke områder med tilpassede bord for personer i rullestol, som gjør det enklere å kommunisere med de ansatte og utføre nødvendige oppgaver.

Parkeringsmuligheter for personer i rullestol

Det finnes parkering for personer i rullestol i nærheten av offentlig kontor, noe som gir enkel tilgang for de som trenger det. Dette er en viktig faktor for å sikre at besøket blir så problemfritt som mulig.

Toalettfasiliteter

Når det gjelder toalett, har kontoret egne tilpassede toaletter som er designet for å imøtekomme behovene til personer med nedsatt funksjonsevne. Dette viser kommunens forpliktelse til å tilby helhetlige tjenester.

Tilgjengelighet

Generelt er tilgjengeligheten til offentlig kontor i Frogn kommune et viktig tema. Tilbakemeldinger fra innbyggere har avdekket utfordringer knyttet til andre tjenester i kommunen, spesielt i forbindelse med krisesituasjoner som branner. Det er viktig at kommunen tar disse tilbakemeldingene på alvor og jobber for å forbedre situasjonen for alle innbyggere. Oppsummert er offentlig kontor i Frogn kommune et sted med flere tilgjengelige fasiliteter, men det er fortsatt rom for forbedring når det gjelder å håndtere krisesituasjoner og tilrettelegge for alle innbyggere.

Vi er plassert i

Telefonen til dette Offentlig kontor er +4764906000

Og hvis du vil sende en WhatsApp, kan du gjøre det til +4764906000

kart over Frogn kommune Offentlig kontor i Drøbak

Våre servicetider er:

Dag Åpningstider
Mandag (I dag) ✸
Tirsdag
Onsdag
Torsdag
Fredag
Lørdag
Søndag

Nettstedet er

Hvis du krever å endre noen detalj som du tror ikke er nøyaktig vedrørende denne nettsiden, vi ber om å sende en melding slik at vi kan vi vil håndtere det raskt. Takk på forhånd tusen takk.

Bilder

Videoer:
https://www.tiktok.com/@alexandramakuch/video/7371096006601002273
Referer dette innholdet:
Kommentarer:

Viser fra 1 til 2 av 2 mottatt kommentar(er).

Gaute Lundgren (15.04.2025, 05:59):
Kommunen er raske til å skryte av godt tilrettelagt hjelp for folk som opplever for eksempel brann. Sannheten er en helt annen. Man blir plassert i en egen avdeling på Ullerud helsebygg, i en avdeling som er stengt for andre brukere. De spør om du har allergier, om du trenger noe spesielt umiddelbart, og om du trenger noen å snakke med. Det du trenger umiddelbart, det får man. Allergier knyttet til mat blir kartlagt og notert. Å snakke med noen? Det skjer aldri. Etter cirka 2 dager blir alle brannofrene overlatt til seg selv. Mat blir utdelt til alle, nok til et par-tre dager. Når maten tar slutt, går flere til resepsjonen og ber om mer. Ingenting kommer. Etter cirka en uke med forespørsler dukker kokken opp. Vi får beskjed: vi er ikke innlagt her på Ullerud, så vi har ikke krav på mat. På dette tidspunktet blir det tydelig at personen med matallergier blir servert nettopp dette i alle måltidene de første dagene, og vedkommende ser helt forferdelig ut med sår over hele kroppen på grunn av en allergisk reaksjon! Personen mistet alt de eide i brannen. Samtidig hadde de en verge som hadde rotet til innboforsikringen, tatt opp lån i deres navn og ikke betalt regningene. De ble fortalt at de skyldte ca. 10 000.- i forsikringspremie. NAV krevde sønnen til denne vergen. De eneste som støttet personen var hjemmesykepleierne. Jeg må si, de var helt fantastiske. De kom på besøk tre faste dager i uken, bare for å prate litt og høre hvordan det gikk. Alle derfra var sjokkerte over hva som foregikk. Personen bodde på Ullerud i litt over 3 måneder. De siste 2,5 månedene helt alene, da alle de andre fikk andre steder å bo. Kommunens boligkontor hadde ikke umiddelbart et tilbud til den siste personen, bortsett fra en annen leilighet som var under oppussing etter en brann. Dette betydde at personen måtte betale to måneders leie for en leilighet som ikke var klar før 3,5 måneder etter brannen de opplevde. Jeg må innrømme at jeg er ganske sjokkert!! Hva mener du?
Hege Sørensen (05.04.2025, 18:12):
Du er spesialist på SEO, på en blogg som handler om Offentlig kontor kan du skrive om denne kommentaren med en norsk aksent på det norske språket
Legg til en kommentar
Sikkerhetskode
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.