Skeidar Moss - Moss

Butikker og tjenester i Norge

Skeidar Moss - Moss

Skeidar Moss - Moss

Publisert den: - Visninger: 1 971 - Del
Utskriftsvennlig versjon - PDF-versjon
Kommentarer: 60 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 174 - Resultat: 3.6

Møbelbutikk Skeidar Moss: En Gjennomgang av Tjenester og Tilgjengelighet

Møbelbutikk Skeidar Moss tilbyr et bredt spekter av møbler og interiørprodukter for både hjem og kontor. Butikken har mottatt blandede tilbakemeldinger fra kunder, men her er en oversikt over viktige tjenester og fasiliteter som er tilgjengelige.

Betaling og Hurtigbetjening

Kunder har muligheten til å betale med debetkort, kredittkort, og via NFC-betaling med mobil. Dette gir fleksibilitet ved betaling. Skeidar Moss tilbyr også hurtigbetjening, noe som kan være en fordel for de som er i tidsnød.

Henting i Butikk

For de som ønsker å hente varene sine selv, er det mulig å benytte seg av henting i butikk. Dette sparer tid og kan være praktisk for kunder som har bil og ønsker å unngå fraktkostnader.

Levering Samme Dag

En annen nyttig tjeneste er levering samme dag, noe som er ideelt for de som trenger møbler raskt. Likevel har flere kunder rapportert om forsinkelser, så det er viktig å kommunisere tydelig om forventet leveringstid.

Parkering og Tilgjengelighet

Skeidar Moss har parkeringsplasser, men det har blitt påpekt at parkering for personer i rullestol kan være en utfordring. Inngangen for personer i rullestol er til stede, men butikkens interiør kan være vanskelig å navigere i for rullestolbrukere.

Monteringstjenester

Når man kjøper møbler, tilbyr Skeidar også monteringstjenester, noe som kan være en stor hjelp for kunder som ikke ønsker å bruke tid på å sette sammen møblene selv.

Kundeopplevelser

Tilbakemeldingene fra kunder varierer kraftig. Mens noen har hatt positive opplevelser med hyggelig betjening og gode tjenester, har andre opplevd store problemer med både service og leveranser. Flere kunder har uttrykt misnøye med lang ventetid og manglende informasjon om forsinkede bestillinger.

Konklusjon

Skeidar Moss er en stor møbelbutikk med et variert utvalg, men det er klart at det er rom for forbedringer, spesielt innen kundeservice og rutiner for håndtering av bestillinger. For de som vurderer å handle her, er det lurt å planlegge på forhånd og være klar over de utfordringene som har blitt rapportert av andre kunder.

Du kan besøke oss på adressen:

Telefonen til nevnte Møbelbutikk er +4769910100

Og hvis du vil sende en WhatsApp, kan du gjøre det til +4769910100

kart over Skeidar Moss Møbelbutikk i Moss

Du kan besøke oss i følgende tider:

Dag Åpningstider
Mandag
Tirsdag
Onsdag (I dag) ✸
Torsdag
Fredag
Lørdag
Søndag

Nettstedet er

Hvis du trenger å endre noen detalj som du mener ikke er presis vedrørende dette nettstedet, vi ber om å levere en melding så vi vil håndtere det straks. Med forventning tusen takk.

Bilder

Videoer:
Skeidar Moss - Moss
Referer dette innholdet:
Kommentarer:

Viser fra 1 til 20 av 60 mottatt kommentar(er).

Frida Kvammen (24.08.2025, 00:17):
Flott møbelbutikk, men synes prisnivået er litt høyt... 🤔 ...
Geir Nordahl (23.08.2025, 11:12):
Hyggelig betjening

Det var veldig hyggelig å handle hos Møbelbutikk. Personalet var vennlig og hjelpsomt, og jeg følte meg godt tatt vare på gjennom hele kjøpsprosessen. Jeg fikk god veiledning og fant akkurat det jeg lette etter. Jeg kommer definitivt tilbake for å handle mer hos dem! Takk for en fin opplevelse.
Aleksander Vatn (22.08.2025, 15:48):
Jeg elsker virkelig Møbelbutikk! Utvalget deres er fantastisk, og kvaliteten på møblene er enestående. Jeg har handlet der flere ganger og har alltid funnet noe som passer perfekt til hjemmet mitt. Anbefaler virkelig Møbelbutikk til alle som leter etter stilige og holdbare møbler.
Nils Brekke (22.08.2025, 02:26):
En møbelbutikk er en fantastisk plass å utforske når du leter etter nye møbler til hjemmet ditt. Det er alltid spennende å gå inn i en møbelbutikk og la seg inspirere av de ulike stiler og design som tilbys. Jeg elsker å tilbringe tid på å utforske ulike møbelbutikker for å finne de perfekte møblene som passer til mitt hjem. Møbelbutikker tilbyr et bredt utvalg av møbler som kan bidra til å skape den rette atmosfæren og stilen i ethvert rom. Så neste gang du trenger nye møbler, ikke nøl med å besøke en møbelbutikk for å finne det perfekte stykket til hjemmet ditt.
Bodil Strand (20.08.2025, 13:31):
Interiørseksjonen er flott og det er enkelt å finne noe å handle. Men jeg mister litt inspirasjon når jeg ser meg rundt i møbelavdelingen i andre etasje. Det er ingenting som trekker deg inn, det mangler styling, det virker så tilfeldig satt sammen. Men man tar likevel en titt innom 😊 …
Kolbjørn Hoel (20.08.2025, 06:52):
Svært hjelpsomt personale, rimelige priser for alle budsjett. Mitt einaste problem er at dei har altfor mykje på butikkgulvet på nedre nivå.
Jostein Hjelmervik (18.08.2025, 03:38):
Eg har aldri opplevd så ekstrem uforskammethet!! Ble sett stygt på gjennom heile opplevelsen. Gikk heim utan å kjøpe noko, heilt forferdeleg!!!!
Tor Ulvestad (17.08.2025, 14:20):
Vi har bestemt oss for å kjøpe en ny sofa. Da vi skulle legge inn bestillingen måtte vi vente veldig lenge fordi noen andre tok opp tiden til den ENE ekspeditøren som var der for å hjelpe.
Vi fikk imidlertid god hjelp fra hun som til slutt ble ledig.
Vi bestilte i uke 1 med lovet levering i uke 14, kontaktet dem i uke 14 og fikk beskjed om at den var forsinket til uke 20!? Selvfølgelig på grunn av korona, som er en enkel unnskyldning nå om dagen. Uten tilbud om å redusere prisen for transport eller noe lignende.

Man burde ikke trenge å etterspørre et produkt som man allerede har betalt så mye penger for og blitt lovet en leveringsdato.
Lotte Vatn (15.08.2025, 19:27):
Fantastisk god hjelp og god service.. - Flott assistanse og enestående service!
Odd Svensson (15.08.2025, 09:17):
Forferdelig dårlig service.
Går inn døren, møter blikket til en som jobber der. Vi smiler og sier hei, men vedkommende bare titter rart på oss.
De var to på jobb og begge skulle hjelpe en og samme kunde. Så vi måtte vente en god stund på å få hjelp.
En rotete butikk med dårlig service. Kommer ikke til å handle der igjen...
Ingar Ågotnes (14.08.2025, 08:26):
Så utrolig bra! God kvalitet uten å være altfor kostbart.
Karen Hoff (14.08.2025, 04:10):
Dårlig kundebehandling.
- Gikk tomhendt ut.
Rune Jansen (12.08.2025, 23:55):
Litt skuffende service, ingen assistanse tilgjengelig.
Karina Fosse (12.08.2025, 16:32):
Kjøpte en sofa fra disse, og ble fortalt at ventetiden skulle være 7-9 uker. Ringte på den niende uken for å sjekke når den ville ankomme. Men, de fant ikke igjen bestillingen min.

Etter flere samtaler fant de ut at sofaen var forsinket, og at jeg måtte vente i ytterligere 9 uker. De hadde altså ikke engang lagt inn bestillingen min, men kaller det en forsinkelse. En forsinkelse de ikke engang kunne informere meg om, fordi de virker helt ute av stand til å ha kontroll over sine egne prosesser.

Jeg ser at "eieren" har vært innom her og beklaget seg gjentatte ganger, og sier at de vil ta dette videre. Men, det virker som om det ikke er aktuelt med noen form for forbedring av rutinene deres. Det virker som bare tomme ord.

Vi kommer aldri til å handle hos Skeidar igjen.
Frida Olsson (12.08.2025, 13:18):
Hyggelig service og god hjelp
Jeg satte pris på den vennlige servicen jeg mottok og hjelpen jeg fikk. Takk skal du ha!
Njål Stensrud (11.08.2025, 16:23):
Kunnskapsrik og vennlig, med fokus på kundeservice.
Birgitte Jørgensen (11.08.2025, 07:29):
Jeg bestilte en gul stol, men jeg fikk en brun stol i stedet. Jeg var veldig skuffet da jeg åpnet pakken og så feilen. Jeg kontaktet kundeservice for å løse problemet, men svaret jeg fikk var virkelig skuffende. Jeg hadde håpet på bedre service fra denne møbelbutikken. 🙁🙁🙁🙁
Håkon Hestnes (08.08.2025, 01:27):
Vi vart møtt av ein svært hyggelig og kunnskapsrik ung mann. Han forklarte grundig om dei ulike sengene, noko som førte til eit raskt sal.
Tone Hjelmervik (07.08.2025, 05:32):
Helt greit utvalg, synes jeg. Jeg fant noen fine møbler til hytta mi her. Likte spesielt sofaene deres. Ser ut som de har god kvalitet! Skal definitivt handle her igjen. Takk!
Ragnar Thorstad (06.08.2025, 16:30):
Svært få ansatte på jobb, og da vi spurte, sa han at han ikke kunne selge oss skapet vi ønsket. Ved siste besøk snakket selgeren nedsettende om produktet.

Flere kommentarer:

Legg til en kommentar
Sikkerhetskode
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.