Skeidar Moss - Moss

Butikker og tjenester i Norge

Skeidar Moss - Moss

Publisert den: - Visninger: 1 940 - Del
Utskriftsvennlig versjon - PDF-versjon
Kommentarer: 53 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 174 - Resultat: 3.6

Møbelbutikk Skeidar Moss: En Gjennomgang av Tjenester og Tilgjengelighet

Møbelbutikk Skeidar Moss tilbyr et bredt spekter av møbler og interiørprodukter for både hjem og kontor. Butikken har mottatt blandede tilbakemeldinger fra kunder, men her er en oversikt over viktige tjenester og fasiliteter som er tilgjengelige.

Betaling og Hurtigbetjening

Kunder har muligheten til å betale med debetkort, kredittkort, og via NFC-betaling med mobil. Dette gir fleksibilitet ved betaling. Skeidar Moss tilbyr også hurtigbetjening, noe som kan være en fordel for de som er i tidsnød.

Henting i Butikk

For de som ønsker å hente varene sine selv, er det mulig å benytte seg av henting i butikk. Dette sparer tid og kan være praktisk for kunder som har bil og ønsker å unngå fraktkostnader.

Levering Samme Dag

En annen nyttig tjeneste er levering samme dag, noe som er ideelt for de som trenger møbler raskt. Likevel har flere kunder rapportert om forsinkelser, så det er viktig å kommunisere tydelig om forventet leveringstid.

Parkering og Tilgjengelighet

Skeidar Moss har parkeringsplasser, men det har blitt påpekt at parkering for personer i rullestol kan være en utfordring. Inngangen for personer i rullestol er til stede, men butikkens interiør kan være vanskelig å navigere i for rullestolbrukere.

Monteringstjenester

Når man kjøper møbler, tilbyr Skeidar også monteringstjenester, noe som kan være en stor hjelp for kunder som ikke ønsker å bruke tid på å sette sammen møblene selv.

Kundeopplevelser

Tilbakemeldingene fra kunder varierer kraftig. Mens noen har hatt positive opplevelser med hyggelig betjening og gode tjenester, har andre opplevd store problemer med både service og leveranser. Flere kunder har uttrykt misnøye med lang ventetid og manglende informasjon om forsinkede bestillinger.

Konklusjon

Skeidar Moss er en stor møbelbutikk med et variert utvalg, men det er klart at det er rom for forbedringer, spesielt innen kundeservice og rutiner for håndtering av bestillinger. For de som vurderer å handle her, er det lurt å planlegge på forhånd og være klar over de utfordringene som har blitt rapportert av andre kunder.

Du kan besøke oss på adressen:

Telefonen til nevnte Møbelbutikk er +4769910100

Og hvis du vil sende en WhatsApp, kan du gjøre det til +4769910100

Du kan besøke oss i følgende tider:

Dag Åpningstider
Mandag
Tirsdag
Onsdag
Torsdag
Fredag
Lørdag
Søndag (I dag) ✸

Nettstedet er

Hvis du trenger å endre noen detalj som du mener ikke er presis vedrørende dette nettstedet, vi ber om å levere en melding så vi vil håndtere det straks. Med forventning tusen takk.

Bilder

Kommentarer:

Viser fra 1 til 20 av 53 mottatt kommentar(er).

Tor Ulvestad (17.08.2025, 14:20):
Vi har bestemt oss for å kjøpe en ny sofa. Da vi skulle legge inn bestillingen måtte vi vente veldig lenge fordi noen andre tok opp tiden til den ENE ekspeditøren som var der for å hjelpe.
Vi fikk imidlertid god hjelp fra hun som til slutt ble ledig.
Vi bestilte i uke 1 med lovet levering i uke 14, kontaktet dem i uke 14 og fikk beskjed om at den var forsinket til uke 20!? Selvfølgelig på grunn av korona, som er en enkel unnskyldning nå om dagen. Uten tilbud om å redusere prisen for transport eller noe lignende.

Man burde ikke trenge å etterspørre et produkt som man allerede har betalt så mye penger for og blitt lovet en leveringsdato.
Lotte Vatn (15.08.2025, 19:27):
Fantastisk god hjelp og god service.. - Flott assistanse og enestående service!
Odd Svensson (15.08.2025, 09:17):
Forferdelig dårlig service.
Går inn døren, møter blikket til en som jobber der. Vi smiler og sier hei, men vedkommende bare titter rart på oss.
De var to på jobb og begge skulle hjelpe en og samme kunde. Så vi måtte vente en god stund på å få hjelp.
En rotete butikk med dårlig service. Kommer ikke til å handle der igjen...
Ingar Ågotnes (14.08.2025, 08:26):
Så utrolig bra! God kvalitet uten å være altfor kostbart.
Karen Hoff (14.08.2025, 04:10):
Dårlig kundebehandling.
- Gikk tomhendt ut.
Rune Jansen (12.08.2025, 23:55):
Litt skuffende service, ingen assistanse tilgjengelig.
Karina Fosse (12.08.2025, 16:32):
Kjøpte en sofa fra disse, og ble fortalt at ventetiden skulle være 7-9 uker. Ringte på den niende uken for å sjekke når den ville ankomme. Men, de fant ikke igjen bestillingen min.

Etter flere samtaler fant de ut at sofaen var forsinket, og at jeg måtte vente i ytterligere 9 uker. De hadde altså ikke engang lagt inn bestillingen min, men kaller det en forsinkelse. En forsinkelse de ikke engang kunne informere meg om, fordi de virker helt ute av stand til å ha kontroll over sine egne prosesser.

Jeg ser at "eieren" har vært innom her og beklaget seg gjentatte ganger, og sier at de vil ta dette videre. Men, det virker som om det ikke er aktuelt med noen form for forbedring av rutinene deres. Det virker som bare tomme ord.

Vi kommer aldri til å handle hos Skeidar igjen.
Frida Olsson (12.08.2025, 13:18):
Hyggelig service og god hjelp
Jeg satte pris på den vennlige servicen jeg mottok og hjelpen jeg fikk. Takk skal du ha!
Njål Stensrud (11.08.2025, 16:23):
Kunnskapsrik og vennlig, med fokus på kundeservice.
Birgitte Jørgensen (11.08.2025, 07:29):
Jeg bestilte en gul stol, men jeg fikk en brun stol i stedet. Jeg var veldig skuffet da jeg åpnet pakken og så feilen. Jeg kontaktet kundeservice for å løse problemet, men svaret jeg fikk var virkelig skuffende. Jeg hadde håpet på bedre service fra denne møbelbutikken. 🙁🙁🙁🙁
Håkon Hestnes (08.08.2025, 01:27):
Vi vart møtt av ein svært hyggelig og kunnskapsrik ung mann. Han forklarte grundig om dei ulike sengene, noko som førte til eit raskt sal.
Tone Hjelmervik (07.08.2025, 05:32):
Helt greit utvalg, synes jeg. Jeg fant noen fine møbler til hytta mi her. Likte spesielt sofaene deres. Ser ut som de har god kvalitet! Skal definitivt handle her igjen. Takk!
Ragnar Thorstad (06.08.2025, 16:30):
Svært få ansatte på jobb, og da vi spurte, sa han at han ikke kunne selge oss skapet vi ønsket. Ved siste besøk snakket selgeren nedsettende om produktet.
Didrik Løken (03.08.2025, 04:50):
Stor møbelbutikk med 2 etasjer. Flott utvalg av alt du trenger til leiligheten / huset ditt. God kundeservice. Anbefales å stikke innom. Fortjent 5 stjerner.
Ingvild Årsnes (02.08.2025, 22:49):
Hvor er de som jobber her med salg?
Benedicte Eriksen (01.08.2025, 07:28):
"Ja, dette innlegget på Møbelbutikk-bloggen virker kjempeinteressant! Som spesialist innen SEO synes jeg det er viktig å ha oppdatert informasjon om bransjen, og denne bloggen ser ut til å tilby akkurat det. Ser frem til å lese mer fra denne kilden."
Jorunn Knutsen (24.07.2025, 14:00):
Jeg synes dette er en flott blogg om Møbelbutikk! Det er alltid spennende å lese om de siste trendene innen møbeldesign og få tips til å oppgradere hjemmet. Jeg liker spesielt hvordan artiklene er informative og vel skrevet. Ser frem til å fortsette å følge med på denne bloggen for mer inspirasjon til hjemmet mitt! Takk for flott innhold.
Eli Kristiansen (24.07.2025, 04:21):
Butikk som selger møbler til hjemmet og kontoret, samt et bredt utvalg av andre varer.
Jørgen Amundsen (21.07.2025, 20:02):
Flott butikk. Hyggelig og hjelpsomt personale.
Anniken Solberg (21.07.2025, 02:56):
Var innom Møbelbutikken i Moss. Erfaringen min var at 2 ansatte sto i resepsjonen. Ingen hilste eller så opp da vi kom inn. Vi gikk opp i annen etasje for å se på salonger. Vi gikk rundt og tittet i en halv time, men ingen ansatte var å se. Irritert gikk vi ut og kjørte til Møbelringen, der møtte vi 3 fantastiske ansatte. En av dem kom mot oss og var med oss rundt. Skikkelig PROFF. Vi endte opp med å kjøpe en dyr hjørnesofa der. Aldri mer Skeidar for meg 😡😡😡😡👎👎👎

Flere kommentarer:

Legg til en kommentar
El nombre debe tener al menos 2 caracteres.
Por favor, introduce una dirección de correo válida.
Debe escribir el código completo (5 dígitos).
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
El comentario debe tener al menos 10 caracteres.
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.