Nav Røyken - Røyken

Butikker og tjenester i Norge

Nav Røyken - Røyken

Publisert den: - Visninger: 199 - Del
Utskriftsvennlig versjon - PDF-versjon
Kommentarer: 4 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 9 - Resultat: 2.7

Tilgjengelighet ved NAV Røyken

NAV Røyken er en viktig ressurs for mange innbyggere i området, men dessverre har det blitt rapportert om både positive og negative opplevelser fra brukerne. En av de mest kritiske aspektene som berøres, er tilgjengelighet for personer med nedsatt funksjonsevne.

Parkering for personer i rullestol

Det er avgjørende at offentlige kontorer, som NAV Røyken, har tilpassede parkeringsmuligheter for personer i rullestol. Tilgang til parkering på nært hold kan være en betydelig lettelse for de som sliter med mobilitet. Det er viktig at det finnes tilstrekkelig med parkering for personer i rullestol, slik at man kan besøke kontoret uten unødig stress.

Inngang for personer i rullestol

I tillegg til parkering er inngangen til NAV Røyken også en viktig faktor for tilgjengeligheten. Inngang for personer i rullestol må være lett tilgjengelig, uten hindringer som trapper eller bratte skråninger. Det er essensielt at alle besøkende føler seg velkomne og kan navigere seg trygt og enkelt inn i lokalet.

Kritikk og ros fra brukere

Mange brukere har delt sine erfaringer med NAV Røyken, og tilbakemeldingene varierer. Enkelte har uttrykt frustrasjon over mangel på oppfølging og kommunikasjon fra sine kontaktpersoner. En bruker nevner at de aldri fikk tilbud om hjelp til å komme tilbake til arbeidslivet, noe som kan være hjerteskjærende for de som er i en vanskelig situasjon. På den annen side har det også blitt rapportert om god service, med noen som opplever at de ble møtt på en mer positiv måte enn tidligere steder. Dette viser at det er rom for forbedring, og at det er viktig for NAV Røyken å lytte til brukernes behov.

Avslutning

Tilgjengelighet for personer med nedsatt funksjonsevne er et område som må forbedres ved NAV Røyken. Med bedre parkering for personer i rullestol og en mer tilgjengelig inngang for personer i rullestol, kan kontoret bli et mer innbydende sted for alle. Det er avgjørende at NAV Røyken tar tilbakemeldingene fra brukerne på alvor og jobber for å forbedre tjenestene sine.

Du kan komme til vår bedrift i

Kontaktlinjen til nevnte Kommunalt kontor er +4755553333

Og hvis du vil sende en WhatsApp, kan du gjøre det til +4755553333

Du kan besøke oss i følgende tider:

Dag Åpningstider
Mandag (I dag) ✸
Tirsdag
Onsdag
Torsdag
Fredag
Lørdag
Søndag

Nettstedet er

Hvis nødvendig å endre noen detalj som du tror ikke er presis vedrørende dette portalen, vi ber om å videresende en melding slik at vi kan vi vil fikse det raskt. Med forventning tusen takk.

Bilder

Kommentarer:

Viser fra 1 til 4 av 4 mottatt kommentar(er).

Åge Evensen (28.06.2025, 17:32):
Har aldri møtt noen av de mange NAV-kontaktene jeg har hatt i løpet av de 2 1/2 årene jeg var under NAV Røyken. De har aldri kontaktet meg, og det er svært vanskelig å få tak i sin NAV-kontakt når man aldri vet hvem som faktisk er kontaktpersonen. De kjenner heller ikke til saken din! Jeg har aldri fått et eneste tilbud eller avslag på alt jeg eventuelt har søkt om av hjelp for å kunne komme meg tilbake til arbeidslivet.
Da jeg flyttet tilbake til Oslo, ble jeg straks oppringt, avtalte møte, la planer for fremtiden, fikk et mangfold av tilbud og ble godt fulgt opp! NAV Røyken (og Asker!) glemmer at vi er mennesker med utfordringer som gjør oss avhengige av hjelp fra NAV, så jeg håper virkelig NAV Røyken (og Asker) skjerper seg. Det er ikke enkelt å være syk og bli møtt på denne måten når man er langt nede og trenger hjelp. Jeg ble sykere av behandlingen NAV Røyken ga meg..
NULL stjerner fra meg!!
Sofie Høyland (28.06.2025, 03:03):
Heilt utruleg kor urettferdig systemet er... Skjem dykk
Bodil Pettersen (18.06.2025, 07:17):
Helt ubrukelig. Ingen som kan eller vil svare på spørsmål. Ingen som tar ansvar for at informasjonen du får er korrekt.
Eirik Eriksen (09.05.2025, 10:20):
Fantastisk service. 👌👌🥳 Fikk bedre oppfølging her enn det jeg fikk i Oslo. Da jeg bodde der...
Legg til en kommentar
El nombre debe tener al menos 2 caracteres.
Por favor, introduce una dirección de correo válida.
Debe escribir el código completo (5 dígitos).
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
El comentario debe tener al menos 10 caracteres.
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.