IT-konsulent Systek i Oslo - Hva mener kundene?
I Oslo finner vi IT-konsulentselskapet Systek, som tilbyr en rekke tjenester innen IT-løsninger. Men hva synes egentlig kundene om deres service?Kundeopplevelser med Systek
Flere kunder har delt sine erfaringer med Systek, og det ser ut til at det er en del forbedringspunkter. En vanlig kommentar går på betjeningen ved sentralbordet. En kunde rapporterte flere ganger om å ha opplevd en «sur dame» som svarte, noe som førte til en frustrerende opplevelse. Dette har tydeligvis skapt en negativ inntrykk av bedriften.Kritikk av sentralbordet
Det er flere anmeldelser som peker på at de ansatte ved sentralbordet er lite samarbeidsvillige. En kunde nevnte: «Aldri opplevd noen som er så irritert og forbanna på et sentralbord». Slike kommentarer tyder på at det kanskje er på tide å vurdere nytt personell for å forbedre kundeservicen.Er det på tide med endringer?
Basert på tilbakemeldingene fra kundene, kan det se ut til at Systek har et stort potensial for forbedringer. Effektiv kundeservice er avgjørende for å bygge tillit og lojalitet blant kunder. Hvis Systek ønsker å opprettholde et godt omdømme, bør de vurdere å ta tak i disse utfordringene.Konklusjon
Systek har kanskje gode IT-løsninger, men uten en tilfredsstillende kundeservice vil det bli vanskelig å tiltrekke seg og beholde kunder. Forbedringer innen kommunikasjon og medarbeiderholdning ved sentralbordet kan være nøkkelen til å snu den negative trenden. Det gjenstår å se hvordan bedriften velger å håndtere denne situasjonen fremover.
Du kan nå oss i
Telefonnummeret til dette IT-konsulent er +4795130207
Og hvis du vil sende en WhatsApp, kan du gjøre det til +4795130207
Vi er tilgjengelige i disse tidene:
Dag | Åpningstider |
---|---|
Mandag (I dag) ✸ | |
Tirsdag | |
Onsdag | |
Torsdag | |
Fredag | |
Lørdag | |
Søndag |
Nettstedet er Systek
Hvis du krever å modifisere noe element som du tror ikke er korrekt vedrørende denne nettsiden, vi ber om å sende oss en melding slik at vi vil rette det raskt. Takk på forhånd vi setter pris på det.