DigiFix er en ledende IT-konsulent i Oslo, med et bredt spekter av tjenestealternativer for både privatpersoner og bedrifter.
Tjenestealternativer
DigiFix tilbyr mange tjenestealternativer, inkludert teknisk support, programvareutvikling, og IT-rådgivning. Uansett hvilke behov du har, har de en løsning for deg.
Nettavtaler
For å gjøre det enklere for kundene, tilbyr DigiFix nettatvater, slik at du kan booke time online uten problemer.
Tilgjengelighet
DigiFix tar tilgjengelighet på alvor. De har også en inngang for personer i rullestol, slik at alle skal kunne få tilgang til tjenestene deres.
Tjenester på stedet
DigiFix tilbyr tjenester på stedet for kunder som ønsker at teknisk støtte skal komme hjem til dem eller til kontoret.
Avtale kreves
Vær oppmerksom på at for å motta hjelp, må avtale kreves. Dette sikrer at konsulentene kan gi deg den beste servicen mulig.
Parkering for personer i rullestol
DigiFix har også parkering for personer i rullestol, noe som gjør det enkelt for alle kunder å besøke dem.
Planlegging
Uansett hva ditt behov er, er det viktig med god planlegging for å sikre at alt går smidig når du benytter deg av DigiFix sine tjenester.
Hvis du ønsker å justere noen data som du mener ikke er korrekt om denne nettsiden, vi ber om å videresende en melding så vi vil håndtere det så snart som mulig. Med forventning takk.
Eg ha brukt D i nokre år no etter at dei redda meg etter eit virusangrep med låsing. Mesteparten av viktig data blei redda. Sidan den tid har eg vore ein nøgd D kunde. Det kjem føre at eg treng hjelp og det fikser dei gjennom fjernstyringa. Utan D ville mitt beskjedne dataliv ha gått i fullstendig ball. Takk.
Helsing
Trond Bjercke
Erik Nordahl (14.05.2025, 16:15):
Jeg har vært kunde hos DigiFix i ett år nå. Utrolig proffe, og alle som jobber der er alltid like hyggelige og hjelpsomme! Jeg kan ikke telle hvor mange ganger jeg har sittet fast og måtte ringe DigiFix. De hjelper meg med alt og forklarer ting så selv jeg skjønner det :). Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten hjelpen deres. Derfor anbefaler jeg alle som trenger hjelp å velge DigiFix. "Best i klassen" !!
Hedda Nordby (13.05.2025, 21:03):
Den bærbare PCen min døde denne uken, og jeg trengte den løst. DigiFix var definitivt det riktige valget for meg. Jeg gikk inn onsdag morgen, og de fikk det fikset innen 24 timer. Personalet på Digifix var profesjonelle, høflige og transparente om priser og reparasjonsalternativer. Jeg satte stor pris på måten de klart og konsist forklarte hva som gikk galt og hvordan de løste det. Jeg vil definitivt anbefale deres tjenester for alle som trenger presserende IT-tjenester eller assistanse.
Bjørnar Bakken (12.05.2025, 08:15):
Eg e heilt imponert over fantastisk service. Supre folk. Kjempenkelt. Det var ein kjempemåte å få hjelp med ting sjøl om du ikkje kan så mye om PC! Særleg Magnus og Hilde!!!!! :-D
Kari Osmundsen (11.05.2025, 17:17):
Eg har fått hjelp kvar gong eg har trengt det. Det er ikkje noko problem i det heile tatt. Eg har alltid hatt dykk i alle desse åra. Ingen problem. Fjernhjelpa er noko eg set stor pris på, då får ein hjelp der ein er.
Janne Østby (10.05.2025, 15:53):
Perfekt, fikset Macen min på mindre enn en dag!
Preben Kristensen (09.05.2025, 04:31):
Veldig fornøyd med DigiFix. Fantastisk service og et utrolig hyggelig team. Gir meg alltid kjempegod hjelp enten hjemme, over telefon eller gjennom fjernstyring. Har stor innsikt og ekspertise innen alle områder. Anbefaler virkelig å bruke dette selskapet og gir dem toppkarakter!
Gustav Fosse (08.05.2025, 12:16):
Bra priser, utrolig service og ansatte. Vil anbefale for alle datarelaterte behov.
Ruben Nordstrand (07.05.2025, 01:31):
Veldig nyttig - identifiserte problemet med den bærbare datamaskinen min på 5 minutter, tok ikke engang betalt for det. Anbefales på det sterkeste!
Snorre Åsheim (06.05.2025, 07:36):
Fikk hjelp her før med PC, og nå med harddisken. Rask og profesjonell hjelp fra superhyggelige og løsningsorienterte ansatte👍🏻🙌🏻 …
Markus Lund (06.05.2025, 05:19):
Når PCen min tar kvelden, ringer jeg alltid til DigiFix. Etter en kjapp telefonsamtale får jeg svarene jeg trenger om hva som kan være galt med PCen og hvordan vi kan fikse det. Jeg tar turen innom kontoret deres, og de diagnostiserer et hengselbrudd. DigiFix sjekker deler på nettet og gir meg en kostnadsanslag og tidsestimat. Nå er PCen min nesten som ny - takket være DigiFix :)
Petter Isaksen (05.05.2025, 22:19):
Flott opplevelse her. Vennlig og rask service. Jeg handlet med Henning, og han var fantastisk.
Ingrid Ulvestad (05.05.2025, 18:33):
Eg var på jakt etter ein bærbar batteriladar og basert på Google-anmeldelsane (som alltid min favoritt og pålitelege kjelde) besøkte eg Digifix, personalet var veldig bra, teknikaren var responsiv og kunnskapsrik.. generelt sett er det ein triveleg oppleving.
Solveig Østgaard (05.05.2025, 13:10):
Hjelpsomme og hyggelige, kan anbefales!
Camilla Øien (05.05.2025, 12:20):
PC-en min hadde problem med nettverkskortet, og DigiFix bad meg å komme inn. Da jeg var i butikken, ble smitteverntiltakene tatt vare på. Ved levering ble jeg informert om ventetiden for å fikse det (1-3 uker), og kostnaden. Etter 10 dager fikk jeg beskjed om å hente PC-en igjen. Men da jeg kom hjem, hadde jeg fortsatt problemer med nettverket. Jeg gikk tilbake til DigiFix, som fikset problemet gratis og på bare 10 minutter. Topp service!
Tone Tellefsen (05.05.2025, 10:54):
Det var tilfredsstillande og godt informert. Så langt :) Vi ringer tilbake angående å skrive ut konvolutter og bilder.
Sigbjørn Mellem (05.05.2025, 01:06):
Veldig flinke datafolk og veldig god service.
Livar Lande (04.05.2025, 11:37):
Vi har hatt serviceavtale med DigiFix i mange år. Vi får rask og god service ved behov. Alle problemene vi har hatt, er blitt løst. Det koster noen penger hver måned, men det lønner seg siden det følger med førsteklasses nettsikkerhet og god service. Nå har min Lenovo stasjonære PC vært til rens og oppgradering. Profesjonelt utført av hyggelig medarbeider. Anbefaler DigiFix på det varmeste.
Gry Bergum (04.05.2025, 03:39):
Veldig bra service og hyggelige ansatte. Etter servicen, ble det oppdaget at en ansatt hadde glemt en strips i GPU-viften. Dette førte til overoppheting. Jeg dro raskt tilbake, og de fikset det med en gang! Flott service, men slikt bør ikke skje. Enkelt for meg å komme tilbake! :)
Gjertrud Selvåg (03.05.2025, 22:55):
DigiFix er den beste av de alle som har hjulpet meg!