DigiFix er en ledende IT-konsulent i Oslo, med et bredt spekter av tjenestealternativer for både privatpersoner og bedrifter.
Tjenestealternativer
DigiFix tilbyr mange tjenestealternativer, inkludert teknisk support, programvareutvikling, og IT-rådgivning. Uansett hvilke behov du har, har de en løsning for deg.
Nettavtaler
For å gjøre det enklere for kundene, tilbyr DigiFix nettatvater, slik at du kan booke time online uten problemer.
Tilgjengelighet
DigiFix tar tilgjengelighet på alvor. De har også en inngang for personer i rullestol, slik at alle skal kunne få tilgang til tjenestene deres.
Tjenester på stedet
DigiFix tilbyr tjenester på stedet for kunder som ønsker at teknisk støtte skal komme hjem til dem eller til kontoret.
Avtale kreves
Vær oppmerksom på at for å motta hjelp, må avtale kreves. Dette sikrer at konsulentene kan gi deg den beste servicen mulig.
Parkering for personer i rullestol
DigiFix har også parkering for personer i rullestol, noe som gjør det enkelt for alle kunder å besøke dem.
Planlegging
Uansett hva ditt behov er, er det viktig med god planlegging for å sikre at alt går smidig når du benytter deg av DigiFix sine tjenester.
Hvis du ønsker å justere noen data som du mener ikke er korrekt om denne nettsiden, vi ber om å videresende en melding så vi vil håndtere det så snart som mulig. Med forventning takk.
DigiFix var veldig hjelpsam! Æ hadd problemer med dataen min, vifta mi va ødelagt og hovedkortet mitt va umulig å reparer. Digifix kobla mæ opp med en ny data og klona alle de originale filan å programvaren fra den gamle bærbare datan til den nye bærbare datan, og innen løpet av en uke va alle problemene mine fiksa. Super fornøyd å anbefale absolutt å bruk tjenestan deres, spesielt når du e Lenovo-eier.
Bodil Bjørnstad (12.04.2025, 18:31):
Eg blei tipset av ein kamerat. Trengte ny PC. Fekk framifrå behandling og god service etterpå. Det er godt det finst fagfolk som kan.
Rune Langås (12.04.2025, 16:00):
God service, hyggelige og kunnskapsrike medarbeidere
Liv Voll (12.04.2025, 06:03):
God service og god veiledning. Hyggelig betjening :) Tusen takk!
Astrid Wilhelmsen (10.04.2025, 11:26):
Min Surface Studio 1 begynte å oppleve problemer med disken, så tenkte vi at alt håp var ute. Men så fant jeg DigiFix, ringte dem og spurte om de var kjent med maskinen osv, og dro ned dit med burken. Jeg valgte å betale ekstra for å få prioritet i køen, og det var virkelig verdt det. Nå sitter jeg her og skriver en anmeldelse på en friskmeldt Surface Studio. Hurra! Tusen takk for all hjelp med en trøblete disk som dessuten var delvis kryptert av forrige arbeidsgiver. Jeg kan virkelig anbefale DigiFix; et sted hvor utstyret ditt får nytt liv!
Gard Hem (08.04.2025, 16:36):
Helt topp hver gang! Jeg får alltid god hjelp hos dere.
Kirsten Årdal (07.04.2025, 22:21):
Tusen takk for gode svar og gjennomtenkt veiledning på våre spørsmål. Våre problemer ble løst på en veldig hyggelig og profesjonell måte. PC-ene er nå i toppform og vi har full glede av utstyret igjen. Vi vil fortsette kontraktene med dere. Med vennlig hilsen Ragnhild og Finn
Dorothea Svensson (07.04.2025, 01:22):
Fantastisk støtte med en overbelastet harddisk i dag. Jeg ville anbefale Digfix for alle, både nye og gamle som meg selv.
Wenche Haukelid (06.04.2025, 10:05):
Eg tok med meg ein diskett som hadde mi gamle eksamensoppgåve og minner, og spurte om eg kunne overføre dataene til ein minnepinne. Dei gjorde mykje arbeid, men eg oppdaga at disken hadde riper. Det ser ut til at den ikkje kan fjernast normalt, så det enda med at eg måtte demontere disken. Til slutt blei det meir enn eg forventa, så eg bestemte meg for å tenke over kva eg skulle gjere, men dei var veldig snille og effektive og hjalp meg. Staden var nær huset mitt, og om eg hadde andre spørsmål, ville eg gjerne gå dit og be om råd.
Rolf Mellem (05.04.2025, 23:05):
En fin og ryddig opplevelse fra start til slutt!
Jeg opplevde en pc-havari og trengte en oversikt over delene som hadde blitt ødelagt, og hva man kan få tak i som kunne matche eller oppgraderes rimelig. Jeg fikk god og ryddig informasjon og en fast kontaktperson jeg ble satt i kontakt med underveis, og fikk skaffet det jeg trengte. De hadde ikke noe imot å sette det hele pent sammen på forespørsel- og da undersøkte de også at alt virker like fint som før pc-en havarerte. Resultatet er jeg veldig fornøyd med, da jeg fikk tilbake en pc som er bedre enn før, og alle kabler ble pent organisert også så den ser nå penere ut enn på lenge, med rikelig med ytelse til det meste jeg trenger god kraft til. De var også tilgjengelige når andre hadde fri i juli, Til min store glede. Ved tanke på at pc-delene er vanskelige å skaffe nå mot før er jeg veldig glad for innsatsen deres! Nå har jeg en kraftig pc jeg vil ha langvarig glede av.
Tove Rasmussen (05.04.2025, 19:13):
Vi hadde en laptop som ikkje starta, med ein litt spesiell straumforsyningskontakt. Amel, butikksjefen, var veldig hjelpsam og forsto desperasjonen vår. Han sjekka batteriet og straumforsyninga og fann feilen :) Siden han var i "supergodt humør" den dagen og det var påskeferie, fekk vi jobben gratis. Eg var virkelig imponert over kunnskapsnivået hans og kor kjapp han var. Tusen takk Amel!! God påske! Ove og Vibeke
Kirsten Holte (04.04.2025, 13:30):
Eg e veldig nøgd. Dokker løysar alt. Uten dykk hadde eg ikkje klart meg i det heile tatt. Dette er for alle som treng god hjelp.
Mari Pedersen (04.04.2025, 11:48):
God service, veldig effektivt. Meget fornøyd!
Gjermund Åsvang (02.04.2025, 22:59):
Eg vil anbefale alle å ta kontakt med dei utruleg hyggelige og dyktige folka hos Digifix. Alltid god service og gode råd for kvar ein:-)
Bård Gundersen (02.04.2025, 07:11):
Fantastisk konsulent, absolutt!
Annette Amundsen (01.04.2025, 02:17):
Dere er heilt fantastisk flinke til å hjelpe oss. Det er utruleg bra service. Vi er skikkelig takknemlege for hjelpen. Kunne skryte av dykk opp i skyene, eg. Uten dykk hadde eg ikkje klart å bruke pc-en.
Lena Nilsen (31.03.2025, 02:33):
Hyggelige ansatte, med god teknisk innsikt - som tar seg god tid til å hjelpe over en trivelig kopp kaffe 👍 ...
Petter Øvsthus (27.03.2025, 15:39):
Veldig bra service og dyktige ansatte!
Rolf Brekke (26.03.2025, 22:40):
Jeg hadde problemar med musikkfilane mine på Mac, og dei redda filane mine + metadataene som var viktige for meg. Eg fekk hjelp innan kort tid, og alt vart gjort via fjernhjelp. Super effektivt!
Gerd Hagen (26.03.2025, 08:12):
Kompetent, profesjonelt og omgjengelig team. Kan anbefale!