DigiFix er en ledende IT-konsulent i Oslo, med et bredt spekter av tjenestealternativer for både privatpersoner og bedrifter.
Tjenestealternativer
DigiFix tilbyr mange tjenestealternativer, inkludert teknisk support, programvareutvikling, og IT-rådgivning. Uansett hvilke behov du har, har de en løsning for deg.
Nettavtaler
For å gjøre det enklere for kundene, tilbyr DigiFix nettatvater, slik at du kan booke time online uten problemer.
Tilgjengelighet
DigiFix tar tilgjengelighet på alvor. De har også en inngang for personer i rullestol, slik at alle skal kunne få tilgang til tjenestene deres.
Tjenester på stedet
DigiFix tilbyr tjenester på stedet for kunder som ønsker at teknisk støtte skal komme hjem til dem eller til kontoret.
Avtale kreves
Vær oppmerksom på at for å motta hjelp, må avtale kreves. Dette sikrer at konsulentene kan gi deg den beste servicen mulig.
Parkering for personer i rullestol
DigiFix har også parkering for personer i rullestol, noe som gjør det enkelt for alle kunder å besøke dem.
Planlegging
Uansett hva ditt behov er, er det viktig med god planlegging for å sikre at alt går smidig når du benytter deg av DigiFix sine tjenester.
Hvis du ønsker å justere noen data som du mener ikke er korrekt om denne nettsiden, vi ber om å videresende en melding så vi vil håndtere det så snart som mulig. Med forventning takk.
Eg kan ikkje anbefale dei nok. Trackpaden til MacBook Pro-en min slutta å virke i påsken, så eg kunne bevege markøren men ikkje klikke. Takk vere andre gode omtalar, enda eg opp hos Digifix som verkeleg har gjort alt dei kan for å fikse problemet (som viste seg å vere litt meir komplisert enn først antatt). Dei har halde meg oppdatert på framgang og pris heile vegen, og spurt undervegs om eg ønska å fortsetje med løpande kostnader/alternativ. Eg føler meg utruleg godt ivaretatt som kunde og kunne ikkje vore meir fornøyd med både tenesta og resultatet. Dropp Eplehuset sin service og gå heller hit for god hjelp. Det er verdt det på alle måtar!
Jonathan Hanssen (24.04.2025, 16:28):
God hjelp med skriveren. Selv etter stengetid! :) Tusen takk :)
Ragnhild Strøm (22.04.2025, 01:07):
God hjelp til å fikse e-postproblemer etter en oppdatering! Arvid Ystad
Tormod Røyland (21.04.2025, 13:17):
Fakk fjernhjelp med en gang jeg ringte. Nå fungerer alt. Veldig hyggelig betjening som hjalp meg med alt jeg lurte på. Takk!
Hege Tangen (21.04.2025, 12:24):
Det er en glede å jobbe med DigiFix, flott service fra et vennlig og serviceinnstilt team.
Wenche Aas (21.04.2025, 01:13):
Laptopen min var helt på trynet og ble varm hele tiden, så jeg slang meg bort til digifix og fikk renset all støv og dritt på sparket. Takk være de nøye gutta hos digifix fikk jeg vite at harddisken min holdt på å gi opp, og at pcen min ikke var beskyttet mot virus.
Ikke bare fikk jeg fikset en ny harddisk, men også anbefalninger om antivirus og ryddet bort alt av unødvendige programmer osv. I tillegg var de behjelpelige med lengre betalingsfrist siden jeg er en blakk student.
Jeg var imponert over servicen og føler meg trygg på at nå har jeg en skikkelig fin laptop :)
Gerd Rønning (20.04.2025, 23:39):
Svært flink fyr og ekspert. Jeg visste ikke hvorfor USB-portene mine slutta å virke. Vi besøkte dette stedet i dag. Han fortalte oss ærlig den nøyaktige årsaken til problemet. Jeg anbefaler absolutt denne fyren hvis du trenger å fikse teknologien din.
Guri Rasmussen (20.04.2025, 16:05):
Fantastisk service. Jeg hadde problemer med harddisken min og de reddet filene mine, fy søren! Hatt en fantastisk opplevelse. Anbefales på det sterkeste!
Randi Johannessen (20.04.2025, 07:38):
Bra! Hjelp meg mer enn jeg trodde jeg trengte. Flott :-)
Anna Vatn (19.04.2025, 15:36):
Dyktige, hyggelige folk som er erfarne på det de driver med. De kan også hjelpe deg med å velge en datamaskin! Selv om jeg endte opp med å ikke trenge tjenesten deres, var de veldig hjelpsomme. Takk!
Jan Vik (18.04.2025, 23:01):
Takk for god service i dag 1.04 - dette var ingen aprilsnarr!
Sigve Sandnes (18.04.2025, 13:03):
Fantastisk service og god pris!
Camilla Isaksen (18.04.2025, 07:26):
Fantastisk butikk og utrolig service! Jeg har brukt dem flere ganger, både for å kjøpe PC og for sikker sletting av harddisk. Sterkt anbefalt!
Anders Svendsen (17.04.2025, 18:42):
Personlig har jeg bare gode og varme ord og profesjonell erfaring med DigiFix.
Jeg har brukt dem i mange år, for hjelp og råd når det har oppstått problemer og feil på mine datamaskiner ... Og mine siste datamaskiner ble faktisk kjøpt hos DigiFix.
For de er ikke bare flinke til å fikse problemene og feilene man har på datamaskinene sine via fjernhjelp, men de selger datamaskiner, tastaturer, datamus og alt som hører til datamaskiner ... Så hvis du trenger en datamaskin eller annet utstyr som hører til, er DigiFix det rette stedet å kontakte og kjøpe fra.
Og ikke bare kan man kjøpe ferdige datamaskiner fra DigiFix og alt det, men hvis det er noe spesifikt du ønsker av en datamaskin, så kan de virkelig lage en datamaskin for deg fra bunnen av. =)
Jeg hadde en datamaskin som jeg tidligere hadde kjøpt hos DigiFix, og som jeg hadde i mange år, men dessverre begynte det å oppstå mange problemer og feil, og en ny datamaskin sto høyt på ønskelisten min, så jeg tok en telefon til DigiFix og snakket med en fyr som het Magnus.
Magnus var ikke vanskelig å be når det gjaldt hjelp og råd, han lyttet til problemene jeg hadde med den gamle datamaskinen min, og at jeg ganske enkelt ønsket meg en ny. Da spurte Magnus meg rett ut hvilken type datamaskin jeg kunne tenke meg, og hva jeg skulle bruke den til.
Da fikk jeg mange ideer i hodet mitt, og Magnus lyttet og noterte flittig, og kom med forslaget om at de skulle hjelpe meg med å sette sammen og bygge opp en datamaskin fra bunnen av. En ren Gaming PC ... Der jeg også fikk med nytt tastatur og datamus. Og de skulle overføre all musikk, bilder, dokumenter og alt viktig jeg hadde på den gamle datamaskinen til den nye.
Prisen de presenterte for dette tilbudet var så fantastisk og overkommelig at jeg rett og slett takket ja, med et strålende smil om munnen.
Nå som jeg har fått min nye Gaming PC med nytt tastatur og datamus på plass, og datamaskinen er bygd fra bunnen av, vil jeg bare si at både Magnus og resten av kollegaene hans hos DigiFix virkelig har imponert meg på det høyeste, ved å sette sammen en Gaming PC av ypperste klasse og levere mer enn jeg forventet.
Derfor anbefaler jeg DigiFix på det sterkeste, fra jorden til månen og tilbake igjen. Hos DigiFix får du profesjonell kundeservice, hjelp og råd for alt som har med datamaskiner å gjøre.
Fra problemløsning til kjøp av enten ferdige datamaskiner til å få en datamaskin bygd fra bunnen av, basert på dine ønsker.
Ikke nøl et sekund med å kontakte DigiFix hvis det oppstår datamaskinproblemer, eller hvis du ønsker å kjøpe ny datamaskin eller utstyr.
Hos DigiFix er ingen problemer for store, de gjør alt i sin makt for å løse våre datamaskinproblemer. Og prisene deres for arbeid eller for kjøp av ny datamaskin eller utstyr er heller ikke noe å klage over.
Så med DigiFix i ryggen, vet man at man alltid kan være 100 % trygg på å ha en frisk og sunn datamaskin som varer i mange år fremover. Og så snart et datamaskinproblem oppstår, kontakt og ring DigiFix med en gang, så har de rett medisin for å redde og fikse datamaskinen.
DigiFix er rett og slett som en fastlege for datamaskiner og utstyr =)
I tillegg får man alltid 100 % god, hyggelig, forståelig og profesjonell service.
Forresten, de kan også hjelpe med fjernstyring av mobiltelefonen hvis det skulle oppstå mobilproblemer.
Så til slutt...!!
Jeg personlig kommer ALLTID til å benytte meg av og bruke DigiFix for alle mine datamaskinproblemer, spørsmål, råd og hjelp.
Nina Magnussen (17.04.2025, 12:49):
Jeg hadde egentlig bare tenkt å levere PCen min, smile pent og gå videre med livet mitt. Det viste seg imidlertid ikke å være så enkelt, da jeg endte opp med å ikke bare bruke tid, men TILBRINGE tid der i over en time.
De ansatte var fantastisk hyggelige og sjarmerende med utmerket service. Man merket tydelig at de likte jobben sin svært godt, og det gjør at man føler seg trygg som kunde.
Ikke bare var servicen og humøret på topp, men deres faglige ferdigheter var også av ypperste klasse. Jeg fikk mengder av informasjon om forsikringer, anbefalinger av komponenter som harmonerte godt med hverandre og forklaringer på hvordan prosessen rundt saken min ville bli behandlet. I tillegg (siden jeg er interessert i faget) fikk jeg også forklaringer på hva slags tech osv osv. Vi snakket jo faktisk en god del. Hehe
Alt i alt var dette en super opplevelse. Jeg jobber selv i servicebransjen, og har faktisk utrolig nok ingenting å pirke på.
Tipp topp - tommel opp fra en veldig fornøyd kunde.
Heidi Røyland (17.04.2025, 07:53):
Legger meg til de andre 5-stjerners anmeldelsene, reddet en ødelagt harddisk. Ny maskin med alle mine gamle data:) Kan ikke bli bedre enn det:))
Snorre Johansen (16.04.2025, 12:28):
Det er ein glede å bruke digifix. Hyggelig og dyktig support. Anbefales.
Gro Nilsen (16.04.2025, 08:17):
Leverte PC med ulike problemer, ferdig behandlet og levert tilbake dagen etterpå.
Liv Ågotnes (15.04.2025, 20:40):
Eg har vore kunde hos DigiFix i 3 år, og er svært nøgd med servicen og behandlinga eg har fått. Eg har lite forståing for dei kritiske omtalane som nokre av kundane har kome med, og har aldri opplevd noko liknande gjennom talrike møte og kontaktar med selskapet i samband med problem som har oppstått på nettet.
Rita Østby (15.04.2025, 19:39):
Veldig grundig og hjelpsom. Flinke til å forstå problemet.