Viser fra 1 til 19 av 19 mottatt kommentar(er).
Overførte mobilkundene sine til ny leverandør uten at kundene fikk mulighet til å si opp kontrakten. (Bitpro avsluttet mobilvirksomheten) Ny leverandør bruker annet nett. (Fra Telia til Telenor) Ønsket å si opp kontrakten da vi befinner oss i område med kun Telia-dekning hele sommeren, men Bitpro fakturerte da bruddavgift siden vi var innenfor bindingstid. Sendte også kravet til inkasso innen akseptfrist på et dårlig tilbud vi fikk i denne forbindelse. Totalt useriøst!
Anbefaler ikke å bruke dette firmaet, vi har avsluttet avtalen vår, men de fortsetter å sende fakturaer. Jeg ringer, sender e-post til kundeservice, salg og kontaktperson, men de følger ikke opp. Får bare autosvar, men de tar aldri kontakt tilbake. Anbefaler ingen å bruke dette selskapet.
De er lygara, held tilbake informasjon til dei har deg i ein lang binding. Styr unna denne bedrifta! Prisen er også ganske høg i forhold til mange andre selskap!
Helt ubrukelig bedrift! Unngå dem! Vi fikk mobilt bredbånd som en midlertidig løsning mens vi ventet på bedre alternativer, men de kom aldri. Derfor byttet vi til en annen leverandør som tilbød fiber. Da oppdaget vi at Bitpro har en bindingstid på 24 måneder, noe ingen andre gjør i 2022. Vi ble deretter belastet med en bruddgebyr på 2000kr.
Dette selskapet bør unngås!!
Useriøs selger forteller at telefon er inkludert i abonnementet. Jeg bestiller 2 abonnementer og signerer elektronisk i god tro. I kontrakten nevnes det selvfølgelig ikke at telefon skal følge med i min IP-telefoniløsning. Jeg sender en e-post til selskapet der jeg fortalte at jeg følte meg lurt, og ga dem muligheten til å rette opp feilen. Det var de ikke interessert i 🥲 Jeg sier opp abonnementene mine og sitter igjen med en regning på 5.000 kroner + mva. for brudd på avtalen. Men jeg betaler heller den enn å ha med slike useriøse firmaer å gjøre 😊
Ikke bra bredbånd. Ikke god service. Ringte etter kl. 16 og spurte om teknisk hjelp. De sa det var utenfor åpningstiden. Hvordan forventer butikker å behandle kunder hvis de er åpne hele dagen?
Har blitt narret inn i en bindingstid og svindlet av dere, hold dere langt unna. Jeg angrer virkelig på at jeg valgte dere!!!
Hadd en serverrom som va utdatert, Bitpro stilte med installatør for å rydde opp - uten at dette va nå som gikk innunder deres systemer.
Får alltid rask tilbakemelding når vi opplever trøbbel med utstyr og nettverk. Veldig fornøyd med installasjonen dom gjord da vi sku flytte inn i nye lokaler.
Fikk kjempesolid hjelp da nettet ikke helt fungerte optimalt!
Svindel, hold dere langt unna en useriøs aktør som Bitpro. Selgerne lover gull og grønne skoger, men kontraktene sier noe helt annet. De prøver å lure deg inn i dyre avtaler med lang bindingstid.
Så dårlig, IP-telefonen fungerte ikke i flere helger, ingen tilgjengelig for å hjelpe deg midt i arbeidet. Det er en krise hvis du driver en restaurant. Har tapt mye omsetning. Ikke anbefalt, skal bytte abonnementet på mandag.
Tidligere Nextgentel Bedrift, unngå dem. Dårlig kundeservice og helt umulig å ha en samtale med.
ADVARSEL. Hold dere unna. Dette er så useriøst som det går an.
Kunden hadde brukt en annen leverandør i over 4 år, med tidvis mye nedetid og problemer. Etter å ha byttet til Bitpro fikk kunden endelig 24/7 overvåkning av alle tjenester - i tillegg til bedre pris! Bitpro var svært profesjonelle og hadde god kommunikasjon under hele migreringsprosessen. Kan gledelig anbefale Bitpro til alle bedrifter. Sørlandets mest kunnskapsrike leverandør? 5 stjerner!
(Denne anmeldelsen er en uavhengig og personlig anmeldelse som ikke skal forveksles med uttalelser fra arbeidsgiver)
Flott kundeservice.
Anbefales virkelig!
Dårlig service og lav kvalitet på linjen. Bytt heller til Telia og få bedre pris for samme tjeneste. Selgere fra dette selskapet er uærlige. Anbefales ikke!
Unngå denne bedriften. Jeg har aldri opplevd maken til dårlig service og ansvarsfraskrivelse. Vi driver en kafé og har nå vært en uke uten nettilgang. Hver dag kommer det nye unnskyldninger om hvorfor de ikke har fikset problemet. Til slutt måtte vi bestille mobil nettløsning fra en annen leverandør.
Dette er veldig dårlig. Jeg ba om hjelp til å fikse pcen min og de la en agurk inni den. de installerte 15 virus og ga meg deretter 24 parkeringsbøter og en siktelse for forbrytelse.
Bitpro er forferdelig. Alle som vurderer dem bør holde seg unna. De tar høye priser for dårlig service, er lite villige til å kompensere for feil fra deres side, og har en utrolig evne til å fraskrive seg ansvar! De krever lang bindingstid for dårlig internettløsning. Når behovene endrer seg og vi trenger høyere hastighet og mer stabil nett, klarer de ikke å levere dette, men bindingstiden må fortsatt overholdes. Bare velg dem hvis du ønsker ustabil nettforbindelse og problemer.