Lynet Internett As - Fornebu

Butikker og tjenester i Norge

Lynet Internett As - Fornebu

Lynet Internett As - Fornebu

Publisert den: - Visninger: 2 232 - Del
Utskriftsvennlig versjon - PDF-versjon
Kommentarer: 25 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 194 - Resultat: 1.7

Innledning

Lynet Internett AS, lokalisert på Fornebu, har fått mye oppmerksomhet på grunn av variert tilbakemelding fra kunder. Mange har rosemalt hastigheten, mens andre kritiserer kundeservicen og stabiliteten. I denne artikkelen ser vi nærmere på tilgjengeligheten, parkering for personer i rullestol, samt de ulike erfaringene kundene har hatt med Lynet.

Tilgjengelighet

Tilgjengeligheten til Lynet Internett AS har blitt et tema av stor debatt. Flere kunder rapporterer om hyppige nedetider og ustabilitet i forbindelsen. Kommentarer som "Nettet er nede i flere dager" og "brudd som varer 1-2 minutter" er ikke uvanlige. Dette kan skape frustrasjon for mange brukere, spesielt de som er avhengige av internett til arbeid eller studier. Kunder uttrykker også bekymring over manglende kommunikasjon fra selskapet når det oppstår problemer. Mange nevner at de ikke får informasjon om feil eller når nettet vil være oppe igjen, noe som gjør opplevelsen enda mer frustrerende.

Kundeservice

Kundeservice er kanskje det mest kritiserte aspektet ved Lynet. Mange kunder beskriver opplevelsen som "helt latterlig elendig", med lange ventetider og lite hjelpsomme svar fra ansatte. En gjenganger blant tilbakemeldingene er at det tar lang tid å få hjelp, og mange gir uttrykk for at de føler seg ignorert når de prøver å kontakte support. Utallige kunder opplever problemer med å si opp abonnementet sitt, og får ikke svar på henvendelser. En kunde oppsummerer det godt med: "Helt håpløst. Alle borettslag burde styre unna disse". Det er klart at dette er en viktig faktor å vurdere for potensielle kunder.

Parkering for personer i rullestol

Når det kommer til praktisk tilrettelegging, er det også verdt å nevne parkering for personer i rullestol i området rundt Lynet Internett AS. Tilgjengelige parkeringsplasser er essensielle for å sikre at alle kunder har mulighet til å besøke kontoret uten hinder. Det anbefales å sjekke på forhånd om det finnes tilpassede parkeringsplasser for rullestolbrukere før man planlegger et besøk.

Konklusjon

Oppsummert gir Lynet Internett AS et blandet inntrykk. Med kommentarer som "superraskt internett når det fungerer", kombinert med hård kritikk av kundeservicen og tilkoblingsproblemer, er det tydelig at kundene har svært ulike erfaringer. For de som vurderer Lynet som internettleverandør, kan det være lurt å veie disse faktorene nøye og vurdere om man er villig til å ta sjansen.

Vi er basert i

Telefonnummeret til respektive Internettleverandør er +4721993366

Og hvis du vil sende en WhatsApp, kan du gjøre det til +4721993366

kart over Lynet Internett AS Internettleverandør i Fornebu

Våre åpningstider er:

Dag Åpningstider
Mandag
Tirsdag
Onsdag
Torsdag
Fredag (I dag) ✸
Lørdag
Søndag
Hvis du ønsker å endre noen informasjon som du mener ikke er nøyaktig om denne nettsiden, vi ber om å videresende en melding slik at vi kan vi vil fikse det straks. Takk på forhånd takk for samarbeidet.

Bilder

Videoer:
Lynet Internett As - Fornebu
Referer dette innholdet:
Kommentarer:

Viser fra 1 til 20 av 25 mottatt kommentar(er).

Kolbjørn Holm (04.06.2025, 01:25):
Verdens verste leverandør. HAR INGEN KUNDESERVICE. PLUTSELIG KREVER DE ALL INFORMASJONEN DIN FOR Å SPIONERE PÅ DEG OG SELGE DATAEN DIN FOR MER FORTJENESTE. Etter å ha gitt dem all informasjonen FUNGERER IKKE NETTET I DET HELE TATT og det er umulig å kontakte kundeservice. FOR GUDS SKYLD, UNNGÅ DEM.
Ingeborg Brekke (03.06.2025, 01:51):
Svarer aldri på kundeservice. Og nettet er nede opp til flere dager inntil uke om gangen. Helt håpløst. Alle borettslag burde styre unna disses…. Ingen TV eller Internett på dag 2 snart nå igjen. I sommer har det vært nede 10 av 30 dager.
Kari Østli (02.06.2025, 06:04):
Jeg har aldri opplevd så dårlig kundeservice som det Lynet har levert. Først stengte de ned internett for hele borettslaget og krevde ny registrering. Måten de håndterte kundene sine på var utrolig dårlig, spesielt siden dette skjedde uten varsel og mulighet til å registrere seg før internettet ble brutt. At det var umulig å få tilgang til registreringen (lenke som ikke virker) gjør situasjonen enda verre. ETTER 5 dager og utallige forsøk på å kontakte Lynet, fungerer fortsatt ikke internettet. De opprettet en sak, men fulgte ikke opp. Saksbehandlerne var lite hjelpsomme og lite imøtekommende. Lynet burde ikke ha lov til å tilby tjenester. Jeg anbefaler alle å unngå å være kunde hos Lynet, og for de som allerede er kunder - kom dere vekk!
Tone Lundgren (30.05.2025, 11:26):
En spennende utfordrer på markedet som bygger et kvalitetsrikt fiberstjernenett.
Frida Tjøstheim (27.05.2025, 12:40):
Eg har aldri opplevd ein nettleverandør med så mykje nedetid og så lang ventetid før nettet kjem tilbake. Eg hadde aldri valgt Lynet sjølv om ikkje borettslaget hadde valgt det for meg.
Rolf Bakke (27.05.2025, 02:41):
Flott kundeservice, bra pris, hastigheten er som den skal være.
Hege Thorstad (26.05.2025, 04:22):
Dårlig kundeservice! Etter å ha ventet en stund endelig fikk jeg snakke med noen, men så ble jeg plutselig satt tilbake i køen og ingen svarte meg etter det. En skuffende opplevelse!
Annbjørg Larson (25.05.2025, 08:40):
Jeg var ikke imponert over produktene som ble tilbudt av Internettleverandøren. De klarte ikke å levere den hastigheten som jeg hadde bestilt.
Stig Hjort (22.05.2025, 05:46):
Internettet har vært borte i flere dager denne måneden, det er ikke bra. Vurderer å si opp hele greia. Altfor dårlig.
Maren Ulvestad (17.05.2025, 09:34):
Dårlig på alle måter det er mulig å være dårlig på
Linn Østli (16.05.2025, 01:55):
Eg er imponert over korleis dei klarar å samle så mange inkompetente folk i same selskap! Det har blitt ein månadleg rutine for meg å be om å få kreditert fakturaer sjølv fem månader etter at me har flytta. Eg hadde lynet montert i veggen dei siste 12 månadene før eg flytta også, men me brukte aldri nettet sidan Lynet brukte heile den perioden på å prøve å få det til å fungera.

Ein kan melde inn ein feil utan at nokon følgjer opp. Dette har eg gjort heile 10 gonger! No er det også femte gongen eg ber om å få ei faktura kreditert som eg aldri skulle hatt. Alle gode ting er vel fem?
Gro Vik (14.05.2025, 02:13):
Har hatt Lynet i noen år og det har fungert greit. Men nå er det helt katastrofalt, ingenting fungerer i det hele tatt. Prøvde å ringe dem flere ganger og også prøvd chatten deres, men ingen svarer. Jeg er veldig skuffet og ser meg nødt til å bytte til en annen leverandør.
Andreas Sørensen (11.05.2025, 03:20):
HOLD DEG LANGT UNNA! Det mest useriøse selskapet jeg har hatt å gjøre med. Fortsetter å sende regninger selv etter at jeg sa opp tjenesten. Jeg sa opp over telefon og fikk beskjed om at det var greit. Dette er ikke tilstrekkelig. Så sørg alltid for å sende skriftlig oppsigelse når du sier opp. At et stort selskap prøver å lure småbeløp fra privatpersoner sier mye om selskapet!
Grete Gundersen (07.05.2025, 14:36):
Dette virker som en blanding av frustrerte mennesker som er lei av livet sitt og bryr seg ikke, sammen med noen veldig hjelpsomme og engasjerte personer. Det er synd at de kanskje ikke er mer nøye med ansettelser for å bygge et bedre rykte. Min erfaring har variert fra det ene til det andre her. Konklusjonen min: Rimelig, men ikke helt på nivå med gjeldende standarder for service og kundeservice.
Emma Helle (06.05.2025, 21:19):
Nettet er så ustabilt her og kundeservicen er helt elendig.
Solveig Pettersen (05.05.2025, 02:45):
Dårligste kundeservice jeg noensinne har opplevd i Norge. Husk at når du ringer kundeservice, må du trykke 2 ellers får du ingen svar fra dem.
Leif Lille (04.05.2025, 00:23):
Dårlig kundeservice og et virkelig ræva selskap det er best å styre unna. De svarer overhodet ikke uansett hvor mye man purrer. Jeg tror faktisk de ikke har kundeservice i det hele tatt, så jeg vil sterkt fraråde alle å bestille fra dem. Bare dropp dem, det er ikke verdt bryet.

Jeg har prøvd å purre tre ganger nå for å si opp abonnementet mitt hos dem uten å få noe svar. Helt for jævlig! Jeg lurer på hva kundeservice egentlig blir betalt for å gjøre deres arbeidstid.
Finn Viken (01.05.2025, 17:16):
Brukte lynet på Bjølsen studentby. Utrolig prisvennlig med 99 kroner i måneden for en 100/100 linje.
Embla Strand (30.04.2025, 17:58):
Alt fra start til slutt er bare dårlig med Lynet.
Harald Lien (30.04.2025, 05:30):
Svarer ikke på mine meldinger og purringer siden desember. Virker som om kundeservicen ignorerer meg med vilje. Har hatt gode erfaringer tidligere, men nå er det helt slutt.

Flere kommentarer:

Legg til en kommentar
Sikkerhetskode
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.