SuCom As - Sunndalsøra

Butikker og tjenester i Norge

SuCom As - Sunndalsøra

SuCom As - Sunndalsøra

Publisert den: - Visninger: 768 - Del
Utskriftsvennlig versjon - PDF-versjon
Kommentarer: 32 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 60 - Resultat: 2.2

Internettleverandør SuCom AS: En vurdering fra Sunndalsøra

SuCom AS har vært en internettleverandør i Sunndalsøra i mange år, og selv om de har sine tilhengere, er det også mange som uttrykker misnøye med tjenestene de tilbyr.

Tjenester på stedet

SuCom AS leverer ulike tjenestealternativer når det gjelder internett. De tilbyr både fiber- og telefonlinjebasert internett, men det har vært mye kritikk rundt stabiliteten av forbindelsen. Mange kunder har rapportert om et ustabilt nett som kutter ut uten forvarsel, noe som gjør det vanskelig å spille eller streame.

Kundens opplevelser

Brukere har delt delte meninger om kundeservice. Noen roser selskapet for rask respons via melding, mens andre beskriver kundeservicen som treg og utilstrekkelig. En kunde bemerker at de alltid får svar når de bruker alternative kontaktmetoder, men måneder med problemer ser ut til å være en gjenganger.

Nettavtaler og tilgjengelighet

Selv om SuCom tilbyr nettavtaler, er det klare indikasjoner på at mange ikke føler at de får det de betaler for. Ustabiliteten i nettverket har ført til frustrasjon, spesielt for dem som jobber hjemmefra eller har behov for en pålitelig internettforbindelse. Flere har rapportert om tap av internett i flere timer, noe som er uholdbart.

Parkering og inngang for personer i rullestol

Når det gjelder tilgjengelighet for personer med nedsatt mobilitet, er det viktig å vurdere innretningene hos SuCom. De må sikre at det er parkering for personer i rullestol og en god inngang for personer i rullestol i sine lokaler, slik at alle kunder kan få tilgang til tjenestene de tilbyr.

Konklusjon

SuCom AS har både positive og negative sider. Mens mange kunder verdsetter den gode kundeservicen, er det klart at stabiliteten i internettforbindelsen er et stort problem. For de som søker pålitelig internett, kan det være lurt å vurdere alternative leverandører før man inngår avtale.

Vår adresse er

Telefonnummeret til nevnte Internettleverandør er +4771405500

Og hvis du vil sende en WhatsApp, kan du gjøre det til +4771405500

kart over SuCom AS Internettleverandør, Kabel-TV-selskap i Sunndalsøra

Våre åpningstider er:

Dag Åpningstider
Mandag
Tirsdag
Onsdag
Torsdag
Fredag
Lørdag
Søndag (I dag) ✸

Nettstedet er

Hvis du ønsker å oppdatere noen detalj som du føler er feil relatert til dette portalen, vær så snill å videresende en melding så vi vil håndtere det straks. Takk på forhånd vi setter pris på det.

Bilder

Videoer:
SuCom As - Sunndalsøra
Referer dette innholdet:
Kommentarer:

Viser fra 1 til 20 av 32 mottatt kommentar(er).

Ståle Jakobsen (27.06.2025, 12:39):
Jeg har prøvd å ringe mange ganger uten hell, og har ikke mottatt noen bekreftelse på at pakken er sendt med posten. Dette er svært skuffende.
Annette Midttun (27.06.2025, 06:12):
Dette er virkelig den verste internettleverandøren i Norge. Hastigheten er elendig, forbindelsen er ustabil og kundeservicen er elendig. Jeg vil sterkt anbefale å unngå denne leverandøren for enhver pris. Det er bedre å se etter andre alternativer for en pålitelig og rask internettleverandør i Norge.
Johanne Wilhelmsen (26.06.2025, 22:19):
Ustabil og treg. Det er ingen ord som kan beskrive hvor mange ganger de ikke har levert det som er blitt betalt for.
Ella Knudsen (20.06.2025, 17:53):
Dårlig og treg kundeservice, det tok over en uke for dem å løse problemet mitt...
Gina Ness (18.06.2025, 23:39):
Dårlig internettleverandør og enda verre kundestøtte. Hvorfor dette selskapet får lov til å eksistere er en gåte.
Jarle Nordstrand (18.06.2025, 19:37):
Veldig dårlig tilkobling, kutter kontinuerlig og er helt ubrukelig for spill. Sterkt anbefalt å unngå.
Alf Rolfsen (17.06.2025, 18:44):
Har mista nettet mitt i over 12 timer... det er så frustrerende! Jeg har prøvd alt, men ingenting fungerer. Håper Internettleverandøren min fikser dette snart, ellers blir jeg nødt til å bytte til en annen. Uff, internettproblemer er virkelig en plage.
Filip Andersen (17.06.2025, 13:15):
Siste endringen til Telia er ikke helt min smak. Kanskje alternativet er heller ikke bedre?
Synne Berg (16.06.2025, 19:59):
Så godt å se at du er interessert i internettleverandører! Dette blogginnlegget er virkelig informativt og hjelpsomt når det gjelder valg av leverandør. Jeg liker spesielt hvordan forfatteren går inn i detalj om ulike alternativer og hva man bør se etter. Takk for at du delte denne informasjonen!
Kristin Wiig (14.06.2025, 17:48):
Dårligste nettleverandøren jeg har brukt! Kan ikke gjøre noe med så dårlig internett!
Karina Ågotnes (14.06.2025, 01:13):
Ustabilt internett, det faller ut og inn. Jeg må restarte ruteren flere ganger i uken. Jeg har ikke tilgang til ruteren, den er låst av sucom.
Elias Kvisvik (13.06.2025, 18:00):
Utrolig ustabilt og dårlig internett til blodpris. Kjøp deg heller et solid mobilabonnement. Det er raskere, mer responsivt og billigere enn det Sucom noensinne har levert.
Eira Bråthen (13.06.2025, 04:15):
Sjekk ut, det stopper å virke hele tiden
Tove Opedal (10.06.2025, 10:00):
Jeg elsker å lese innlegg på Internettleverandør-bloggen din! Det er alltid så interessant og informativt. Takk for at du deler dine kunnskaper med oss. Jeg gleder meg alltid til å lære mer om emnet. Klem!
Andrine Andersen (07.06.2025, 02:08):
Rask til å svare hvis jeg har noen spørsmål. Stabil internettforbindelse. Varsler i god tid før eventuell service på nettet.
Eirik Rogstad (06.06.2025, 15:50):
Veldig dårlig. Nettet forsvinner helt uten noen form for advarsel. Selskapet ville vært konkurs for lenge siden hvis det hadde vært noen andre konkurrenter.
Sebastian Thoresen (05.06.2025, 12:48):
Burde være tilgjengelig på telefon fra kl. 0800. Jeg ringte klokka 0809 og fikk en telefonsvarer om åpningstidene deres.
Bård Solberg (03.06.2025, 05:55):
Takk for at internettet sluttet å fungere i over 2 timer!! :D
Oskar Årdal (03.06.2025, 05:10):
Etter den siste oppdateringen har det blitt veldig vanskelig og uoversiktlig. Det er frustrerende å prøve å navigere på siden nå. Jeg håper virkelig de gjør noen endringer snart for å forbedre brukeropplevelsen.
Jonas Hestnes (03.06.2025, 00:27):
Dette er ikke akseptabelt lenger, jeg har betalt med penger, ja penger for dette skrotet. Farvel!

Flere kommentarer:

Legg til en kommentar
Sikkerhetskode
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.