Lynet Internett As - Fornebu

Butikker og tjenester i Norge

Lynet Internett As - Fornebu

Lynet Internett As - Fornebu

Publisert den: - Visninger: 2 298 - Del
Utskriftsvennlig versjon - PDF-versjon
Kommentarer: 41 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 194 - Resultat: 1.7

Innledning

Lynet Internett AS, lokalisert på Fornebu, har fått mye oppmerksomhet på grunn av variert tilbakemelding fra kunder. Mange har rosemalt hastigheten, mens andre kritiserer kundeservicen og stabiliteten. I denne artikkelen ser vi nærmere på tilgjengeligheten, parkering for personer i rullestol, samt de ulike erfaringene kundene har hatt med Lynet.

Tilgjengelighet

Tilgjengeligheten til Lynet Internett AS har blitt et tema av stor debatt. Flere kunder rapporterer om hyppige nedetider og ustabilitet i forbindelsen. Kommentarer som "Nettet er nede i flere dager" og "brudd som varer 1-2 minutter" er ikke uvanlige. Dette kan skape frustrasjon for mange brukere, spesielt de som er avhengige av internett til arbeid eller studier. Kunder uttrykker også bekymring over manglende kommunikasjon fra selskapet når det oppstår problemer. Mange nevner at de ikke får informasjon om feil eller når nettet vil være oppe igjen, noe som gjør opplevelsen enda mer frustrerende.

Kundeservice

Kundeservice er kanskje det mest kritiserte aspektet ved Lynet. Mange kunder beskriver opplevelsen som "helt latterlig elendig", med lange ventetider og lite hjelpsomme svar fra ansatte. En gjenganger blant tilbakemeldingene er at det tar lang tid å få hjelp, og mange gir uttrykk for at de føler seg ignorert når de prøver å kontakte support. Utallige kunder opplever problemer med å si opp abonnementet sitt, og får ikke svar på henvendelser. En kunde oppsummerer det godt med: "Helt håpløst. Alle borettslag burde styre unna disse". Det er klart at dette er en viktig faktor å vurdere for potensielle kunder.

Parkering for personer i rullestol

Når det kommer til praktisk tilrettelegging, er det også verdt å nevne parkering for personer i rullestol i området rundt Lynet Internett AS. Tilgjengelige parkeringsplasser er essensielle for å sikre at alle kunder har mulighet til å besøke kontoret uten hinder. Det anbefales å sjekke på forhånd om det finnes tilpassede parkeringsplasser for rullestolbrukere før man planlegger et besøk.

Konklusjon

Oppsummert gir Lynet Internett AS et blandet inntrykk. Med kommentarer som "superraskt internett når det fungerer", kombinert med hård kritikk av kundeservicen og tilkoblingsproblemer, er det tydelig at kundene har svært ulike erfaringer. For de som vurderer Lynet som internettleverandør, kan det være lurt å veie disse faktorene nøye og vurdere om man er villig til å ta sjansen.

Vi er basert i

Telefonnummeret til respektive Internettleverandør er +4721993366

Og hvis du vil sende en WhatsApp, kan du gjøre det til +4721993366

kart over Lynet Internett AS Internettleverandør i Fornebu

Våre åpningstider er:

Dag Åpningstider
Mandag
Tirsdag
Onsdag
Torsdag
Fredag (I dag) ✸
Lørdag
Søndag
Hvis du ønsker å endre noen informasjon som du mener ikke er nøyaktig om denne nettsiden, vi ber om å videresende en melding slik at vi kan vi vil fikse det straks. Takk på forhånd takk for samarbeidet.

Bilder

Videoer:
Lynet Internett As - Fornebu
Referer dette innholdet:
Kommentarer:

Viser fra 1 til 20 av 41 mottatt kommentar(er).

Ann Solheim (26.06.2025, 17:27):
Eg har sendt e-post fleire gonger til kundeservice for å rydde opp i rotet med fakturaen deira. Eg får aldri svar. Når eg ringer, må eg vente i det uendelege på ein kundebehandlar også. Internettet i seg sjølv er heilt greit! Det er ikkje noko betre enn det vi hadde før vi fekk fibernett.
Lene Jensen (25.06.2025, 04:59):
Det er noe feil med markedet og konkurransen når et selskap som Lynet ikke går konkurs. De leverer null-kvalitet på alle områder. Det offentlige burde hindre dem i å fakturere kundene sine lovlig når de ikke leverer noen tjenester/produkter. Ikke vurder å samarbeide med dem.
Jonathan Karlsen (24.06.2025, 11:33):
HOLD DEG UNNA!
De lever ikke opp til det de lover, verken når det gjelder hastighet eller kvalitet.

Jeg har dessverre denne leverandøren i borettslaget mitt. Vi blir bedt om å bruke nettverkskabel, bytte ruter og lignende. Nettet er like ustabilt uansett. Bare denne helgen har det hoppet inn og ut over 20 ganger hver dag.

Ville aldri valgt denne leverandøren hvis jeg kunne velge selv.
Linn Krogstad (23.06.2025, 08:33):
Ustabilt, og du får ingen støtte når du trenger det. Hold deg unna!
Dag Amundsen (21.06.2025, 05:44):
Dårlig leverandør. Forferdelig service og mye nedetid. Hold deg unna.
Ann Ringstad (20.06.2025, 04:22):
Dårlig stabilitet og hastighet! Bør bli flinkere til å oppdatere driftsstatus. Stakkars kundeservice.
Ebba Solheim (19.06.2025, 23:21):
Svært dårlig kundeservice, enten svarer de ikke eller så følger de ikke opp det som har blitt sagt. Jeg har blitt overfakturert flere ganger, og de har lovet at det ikke vil skje igjen. Likevel skjer det gang på gang. Internettet faller ut jevnlig, og hastigheten er ustabil. Jeg har en ruter til 5500 kroner og Cat7-kabler i alle ledd. I tillegg ble jeg lovet høyere hastighet enn det de kan levere. Jeg fikk også faktura for en høyere hastighet som ikke ble levert. Imponerende uprofesjonelt opplegg.
Filip Lie (18.06.2025, 12:11):
Helt forferdelig. Internettet mitt faller ut jevnlig og kan være nede i flere dager! Kundeservicen har ingen nyttig informasjon eller hjelp når problemene oppstår. De lover alltid å sende ut SMS (både når nettproblemer oppstår og når de forventer at det skal være tilbake), men dette skjer NIKS. Vil ikke anbefale Lynet til noen. Hold dere unna!
Andrine Tveit (18.06.2025, 06:31):
Helt latterlig dårlig kundeservice. Snakket med 10 forskjellige ansatte over 3 dager, og sikkert 7-8 av dem, men ingen vet hvem som skal gjøre hva, og ingen klarer å gjøre jobben. Lang ventetid. Hvis du ber om å bli ringt opp igjen, kan det ta flere timer, eller om du i det hele tatt blir ringt opp. Har aldri vært borte i mer ubrukelig kundeservice i hele mitt liv.
Ann Høyland (13.06.2025, 23:37):
Jeg skjønner ikke hvorfor folk har gitt så lav vurdering.

1) Nettet er sjelden ustabilt
2) Hastigheten varierer ikke basert på abonnementet ditt
3) Kundeservicen er ganske grei
4) Problemer blir vanligvis raskt løst
5) Prisen i forhold til hastigheten er ofte bedre enn hos konkurrentene
Dorothea Thorstad (13.06.2025, 12:22):
For mye nedetid. Umulig å få tak i etter normal arbeidstid eller i helgene.
Oliver Sandnes (10.06.2025, 10:53):
Meget raskt internett og svært god kundeservice!
Oddbjørn Thoresen (09.06.2025, 14:56):
Eg får ikkje det eg betalar for, sender purring og innkasso til ting som er alt betalt og held IKKJE ord :)
Filip Nordby (07.06.2025, 14:54):
Fantastisk dekning og fart på sitt beste!

Veldig bra service
Ludvig Stensrud (07.06.2025, 11:10):
Helt ærlig, dette er bare helt forferdelig. Internett er nede kanskje 10% av tiden, og det er utrolig mye. Når internettet er nede, blir det ikke registrert på nettsiden eller kommunisert ut til kundene, og nettet kan være nede i opptil 4 dager i strekk. Jeg håper virkelig ikke at selskaper går konkurs, men jeg håper virkelig at Lynet går konkurs.
Wenche Strøm (06.06.2025, 18:51):
Vil sterkt anbefale en annen leverandør, da de leverer ujevn kvalitet på hastigheten, har dårlig kundeservice og relativt lang bindingstid.
Kolbjørn Holm (04.06.2025, 01:25):
Verdens verste leverandør. HAR INGEN KUNDESERVICE. PLUTSELIG KREVER DE ALL INFORMASJONEN DIN FOR Å SPIONERE PÅ DEG OG SELGE DATAEN DIN FOR MER FORTJENESTE. Etter å ha gitt dem all informasjonen FUNGERER IKKE NETTET I DET HELE TATT og det er umulig å kontakte kundeservice. FOR GUDS SKYLD, UNNGÅ DEM.
Ingeborg Brekke (03.06.2025, 01:51):
Svarer aldri på kundeservice. Og nettet er nede opp til flere dager inntil uke om gangen. Helt håpløst. Alle borettslag burde styre unna disses…. Ingen TV eller Internett på dag 2 snart nå igjen. I sommer har det vært nede 10 av 30 dager.
Kari Østli (02.06.2025, 06:04):
Jeg har aldri opplevd så dårlig kundeservice som det Lynet har levert. Først stengte de ned internett for hele borettslaget og krevde ny registrering. Måten de håndterte kundene sine på var utrolig dårlig, spesielt siden dette skjedde uten varsel og mulighet til å registrere seg før internettet ble brutt. At det var umulig å få tilgang til registreringen (lenke som ikke virker) gjør situasjonen enda verre. ETTER 5 dager og utallige forsøk på å kontakte Lynet, fungerer fortsatt ikke internettet. De opprettet en sak, men fulgte ikke opp. Saksbehandlerne var lite hjelpsomme og lite imøtekommende. Lynet burde ikke ha lov til å tilby tjenester. Jeg anbefaler alle å unngå å være kunde hos Lynet, og for de som allerede er kunder - kom dere vekk!
Tone Lundgren (30.05.2025, 11:26):
En spennende utfordrer på markedet som bygger et kvalitetsrikt fiberstjernenett.

Flere kommentarer:

Legg til en kommentar
Sikkerhetskode
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.