Viser fra 1 til 17 av 17 mottatt kommentar(er).
Veldig rask og god service, jeg er veldig fornøyd med resultatet! Takk så mye til Hvitevarereparatør for en utmerket jobb. Anbefaler dem på det sterkeste!
Fantastisk service ved bestilling av reservedelen! Jeg er veldig fornøyd med hvordan alt ble håndtert, og delen kom raskt og i god stand. Takk for flott service!
Nettopp hatt en av serviceteknikerne hjemme hos meg. Veldig hyggelig og informativ. Tok seg av jobben raskt og profesjonelt. Kan anbefales!
Hei! Jeg vil gjerne dele min erfaring med hvitevare-reparasjonstjenesten. Jeg hadde et problem med kjøleskapet mitt, og jeg kontaktet en hvitevare-reparatør for å få hjelp. De var veldig profesjonelle og effektive, og de fikset problemet raskt. Tjenesten var rimelig og kvaliteten på arbeidet var utmerket. Jeg vil absolutt anbefale denne reparatøren til alle som trenger hjelp med sine hvitevarer. Takk for en flott service!
Dritt dårlig, fortjener ikke en stjerne engang.
Løsningsorienterte. Seriøse. Raske. Bruker dem som vår samarbeidspartner for reparasjoner i jobbsammenheng. Dette er mennesker som virkelig kan sitt fag og som er ryddige og pålitelige, samtidig som de klarer å ivareta både kunden, butikken og produsenten!
Utrolige priser! Jeg ble positivt overrasket over hvor rimelig det var å få reparert hvitevarene mine her. Anbefaler på det sterkeste!
Så fornøyd med den fantastiske servicen jeg fikk, de skaffet det jeg trengte på kort varsel selv etter stengetid. Virkelig kan anbefale :-)
Holdt på å ringe og maile i 4 timer for å få en reparatør hjem. Haster. Ingen respons å få.
Skulle komme sist torsdag, så utsatte de til i dag kl 17.00 men møtte ikke. Nå spør de om de kan komme på torsdag. Helt håpløst firma når det gjelder å holde avtaler, som vi opplever det. Sendte en e-postforespørsel om låneapparat for 11 dager siden, men har ennå ikke fått svar.
29/1-25: En oppdatering på denne situasjonen: Vi ble kontaktet av lederen for Senas AS. Saken er endelig løst, og det ble lovet at rutinene og internkommunikasjonen skal gjennomgås. Til slutt endte det opp med en splitter ny TV til mine foreldre.
28/1-25: Helt forferdelig service - aldri sett maken!
De skulle komme hjem til mine foreldre dagen etter at servicen var bestilt. De kom ikke.
Når de endelig dukket opp etter et par dager, tok de med seg TV-en og sa det skulle gå raskt. Etterpå skulle den nye TV-en være på plass 23. desember - men de svarte ikke på noen henvendelser i forkant da vi lurte på om den ville komme eller ikke. Vi måtte låne en TV på Elkjøp for å sørge for at de eldre ikke måtte sitte uten TV de neste ukene.
Etter 6 uker kom endelig TV-en og ble installert.
Det viser seg nå at DE HAR IKKE INSTALLERT LYD!
Heller ikke nå svarer de på henvendelser - verken via e-post eller telefon.
Jeg er så sint at jeg vurderer å legge ut en advarsel på Facebook og andre plattformer - i tillegg må jeg kontakte Elkjøp.
Etter en helt annen opplevelse av selskapet nå, ønsker jeg å endre min mening. De har vært svært vennlige og hjelpsomme, og de tok tak i problemet umiddelbart etter at jeg la ut anmeldelsen. Maskinen min er nå reparert.
Dette er det mest useriøse selskapet jeg noensinne har vært borti. Det er nå 3 måneder siden jeg kontaktet dem angående reparasjon av en helt ny oppvaskmaskin, som er en garantisak. Det gikk nesten 2 måneder før de i det hele tatt kom for å se på oppvaskmaskinen. De måtte bestille en del og kom tilbake etter 2 uker, men oppvaskmaskinen var fortsatt ikke i orden. Jeg har lagt igjen beskjed på sentralbordet flere ganger de siste 3 ukene og sendt meldinger, men ingen har kontaktet meg tilbake.
Svært dyktig reparatør, kom presis som avtalt og byttet noen deler på TV-en vår. Utrolig hyggelig!
Dessverre er det stor potensiale innen kommunikasjon. Får man beskjed om at man blir oppringt, så må man bare glemme det for det kommer ikke til å skje. Så tipset er å ta telefonen selv og ring hvis du trenger hjelp. (Selvgjort er velgjort) Ikke mange konkurrenter såvidt jeg vet, så de trenger jo ikke å anstrenge seg kanskje.
Fikk veldig raskt hjelp da jeg ba om det. Flott service! :)
Eg opplever dette stedet som lite seriøst for kundar som kjem frå nav. Me har fått store problem etter vatnlekkasje forårsaka av oppvaskmaskinen me kjøpte her. Lite imponert av denne bedrifta, som faktisk burde gå føre som eit godt døme med tanke på formålet med sjappa.
Jeg hadde en svært dårlig opplevelse med dette selskapet. Jeg ble henvist hit i forbindelse med en reklamasjon på et kombiskap som fryser maten i kjøleskapsdelen.
Det tok to uker før jeg fikk tildelt en servicetime, og deretter måtte jeg vente tre uker på selve besøket. I løpet av de første to ukene ble jeg lovet oppfølging, men dette skjedde aldri.
Bare en dag etter service oppdaget jeg at kombiskapet fortsatt ikke var reparert. Jeg kontaktet dem igjen den påfølgende arbeidsdagen og fikk løfte om oppfølging samme dag. Jeg måtte imidlertid purre dem daglig i en hel uke for å få saken videreført.
Nå, seks uker etter første kontakt, står jeg fortsatt uten klarhet i saken. Det er frustrerende at jeg stadig må ringe for oppfølging, da de tilsynelatende aldri holder sine løfter.