Senas As - Vikersund

Butikker og tjenester i Norge

Senas As - Vikersund

Senas As - Vikersund

Publisert den: - Visninger: 927 - Del
Utskriftsvennlig versjon - PDF-versjon
Kommentarer: 17 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 88 - Resultat: 4.0

Hvitevarereparatør Senas AS - En gjennomgang

Senas AS er en kjent hvitevare reparatør med base i Vikersund. Selskapet har fått blandede anmeldelser fra kunder, og det er viktig å se nærmere på hva de tilbyr og hvordan de håndterer sine tjenester.

Parkering for personer i rullestol

Senas AS har tilrettelagt parkering for personer i rullestol, noe som gjør lokalene tilgjengelige for alle. Dette er en viktig funksjon som bidrar til å gjøre servicen mer inkluderende.

Tilgjengelighet

Tilgjengeligheten av Senas AS har blitt nevnt i flere anmeldelser. Selv om noen kunder har hatt problemer med å få tak i dem, er det også rapporter om rask respons og hjelp. Det anbefales å være tålmodig, spesielt i hektiske perioder.

Tjenestealternativer

Senas AS tilbyr et bredt spekter av tjenestealternativer, fra reparasjon av vaskemaskiner til TV-er. Kunder har rapportert om både negative og positive erfaringer. Noen har hatt frustrasjoner over lang ventetid, mens andre har vært svært fornøyd med den hjelpsomme servicen som er blitt gitt.

Pristilbud på nettet

Mange kunder setter pris på prisene som tilbys av Senas AS. Det har blitt nevnt at de tilbyr «meget gode priser» på varer og tjenester. Dette kan være en stor fordel for kunder som ønsker kvalitetsservice uten å sprenge budsjettet.

Tjenester på stedet

Senas AS tilbyr også tjenester på stedet, noe som gjør det enklere for kunder å få hjelp med defekte produkter. Dette har blitt godt mottatt av noen som opplever det som en effektiv løsning, mens andre har hatt issues med kommunikasjonen og oppfølgingen.

Konklusjon

Sammenfattende er Senas AS et hvitevare reparasjonsselskap med både sterke og svake sider. Tilgjengelighet, parkering for personer i rullestol, ulike tjenestealternativer, og konkurransedyktige pristilbud gjør dem til et alternativ for mange, men det er også rom for forbedring når det gjelder kundeservice og oppfølging. Det kan derfor være lurt å vurdere både positive erfaringer samt utfordringer før man tar kontakt.

Vi er plassert i

kart over Senas AS Hvitevarereparatør i Vikersund

Besøk oss i følgende tider:

Dag Åpningstider
Mandag
Tirsdag
Onsdag
Torsdag
Fredag
Lørdag
Søndag (I dag) ✸

Nettstedet er

Hvis nødvendig å modifisere noe element som du mener ikke er korrekt relatert til denne siden, vi oppfordrer deg til å sende en melding slik at vi kan vi vil håndtere det raskt. Takk på forhånd takk.

Bilder

Videoer:
Senas As - Vikersund
Referer dette innholdet:
Kommentarer:

Viser fra 1 til 17 av 17 mottatt kommentar(er).

Anne Sundby (01.06.2025, 00:36):
Veldig rask og god service, jeg er veldig fornøyd med resultatet! Takk så mye til Hvitevarereparatør for en utmerket jobb. Anbefaler dem på det sterkeste!
Cathrine Knudsen (29.05.2025, 11:29):
Fantastisk service ved bestilling av reservedelen! Jeg er veldig fornøyd med hvordan alt ble håndtert, og delen kom raskt og i god stand. Takk for flott service!
Dagny Ågotnes (28.05.2025, 14:50):
Nettopp hatt en av serviceteknikerne hjemme hos meg. Veldig hyggelig og informativ. Tok seg av jobben raskt og profesjonelt. Kan anbefales!
Jakob Olsson (25.05.2025, 23:17):
Hei! Jeg vil gjerne dele min erfaring med hvitevare-reparasjonstjenesten. Jeg hadde et problem med kjøleskapet mitt, og jeg kontaktet en hvitevare-reparatør for å få hjelp. De var veldig profesjonelle og effektive, og de fikset problemet raskt. Tjenesten var rimelig og kvaliteten på arbeidet var utmerket. Jeg vil absolutt anbefale denne reparatøren til alle som trenger hjelp med sine hvitevarer. Takk for en flott service!
Emilie Johannsen (24.05.2025, 11:23):
Dritt dårlig, fortjener ikke en stjerne engang.
Ingvild Waage (23.05.2025, 08:01):
Løsningsorienterte. Seriøse. Raske. Bruker dem som vår samarbeidspartner for reparasjoner i jobbsammenheng. Dette er mennesker som virkelig kan sitt fag og som er ryddige og pålitelige, samtidig som de klarer å ivareta både kunden, butikken og produsenten!
Ketil Haukelid (22.05.2025, 13:39):
Utrolige priser! Jeg ble positivt overrasket over hvor rimelig det var å få reparert hvitevarene mine her. Anbefaler på det sterkeste!
Gard Dahl (16.05.2025, 14:00):
Så fornøyd med den fantastiske servicen jeg fikk, de skaffet det jeg trengte på kort varsel selv etter stengetid. Virkelig kan anbefale :-)
Grete Mork (16.05.2025, 02:52):
Holdt på å ringe og maile i 4 timer for å få en reparatør hjem. Haster. Ingen respons å få.
Torstein Larson (15.05.2025, 18:47):
Skulle komme sist torsdag, så utsatte de til i dag kl 17.00 men møtte ikke. Nå spør de om de kan komme på torsdag. Helt håpløst firma når det gjelder å holde avtaler, som vi opplever det. Sendte en e-postforespørsel om låneapparat for 11 dager siden, men har ennå ikke fått svar.
Håkon Aas (13.05.2025, 14:32):
29/1-25: En oppdatering på denne situasjonen: Vi ble kontaktet av lederen for Senas AS. Saken er endelig løst, og det ble lovet at rutinene og internkommunikasjonen skal gjennomgås. Til slutt endte det opp med en splitter ny TV til mine foreldre.

28/1-25: Helt forferdelig service - aldri sett maken!
De skulle komme hjem til mine foreldre dagen etter at servicen var bestilt. De kom ikke.
Når de endelig dukket opp etter et par dager, tok de med seg TV-en og sa det skulle gå raskt. Etterpå skulle den nye TV-en være på plass 23. desember - men de svarte ikke på noen henvendelser i forkant da vi lurte på om den ville komme eller ikke. Vi måtte låne en TV på Elkjøp for å sørge for at de eldre ikke måtte sitte uten TV de neste ukene.
Etter 6 uker kom endelig TV-en og ble installert.
Det viser seg nå at DE HAR IKKE INSTALLERT LYD!
Heller ikke nå svarer de på henvendelser - verken via e-post eller telefon.
Jeg er så sint at jeg vurderer å legge ut en advarsel på Facebook og andre plattformer - i tillegg må jeg kontakte Elkjøp.
Hilde Johannsen (12.05.2025, 21:25):
Etter en helt annen opplevelse av selskapet nå, ønsker jeg å endre min mening. De har vært svært vennlige og hjelpsomme, og de tok tak i problemet umiddelbart etter at jeg la ut anmeldelsen. Maskinen min er nå reparert.

Dette er det mest useriøse selskapet jeg noensinne har vært borti. Det er nå 3 måneder siden jeg kontaktet dem angående reparasjon av en helt ny oppvaskmaskin, som er en garantisak. Det gikk nesten 2 måneder før de i det hele tatt kom for å se på oppvaskmaskinen. De måtte bestille en del og kom tilbake etter 2 uker, men oppvaskmaskinen var fortsatt ikke i orden. Jeg har lagt igjen beskjed på sentralbordet flere ganger de siste 3 ukene og sendt meldinger, men ingen har kontaktet meg tilbake.
Kjersti Svensson (11.05.2025, 14:14):
Svært dyktig reparatør, kom presis som avtalt og byttet noen deler på TV-en vår. Utrolig hyggelig!
Filip Lille (10.05.2025, 20:06):
Dessverre er det stor potensiale innen kommunikasjon. Får man beskjed om at man blir oppringt, så må man bare glemme det for det kommer ikke til å skje. Så tipset er å ta telefonen selv og ring hvis du trenger hjelp. (Selvgjort er velgjort) Ikke mange konkurrenter såvidt jeg vet, så de trenger jo ikke å anstrenge seg kanskje.
Petter Fosse (10.05.2025, 09:18):
Fikk veldig raskt hjelp da jeg ba om det. Flott service! :)
Agnes Nordby (10.05.2025, 03:28):
Eg opplever dette stedet som lite seriøst for kundar som kjem frå nav. Me har fått store problem etter vatnlekkasje forårsaka av oppvaskmaskinen me kjøpte her. Lite imponert av denne bedrifta, som faktisk burde gå føre som eit godt døme med tanke på formålet med sjappa.
Elias Knutsen (09.05.2025, 19:53):
Jeg hadde en svært dårlig opplevelse med dette selskapet. Jeg ble henvist hit i forbindelse med en reklamasjon på et kombiskap som fryser maten i kjøleskapsdelen.

Det tok to uker før jeg fikk tildelt en servicetime, og deretter måtte jeg vente tre uker på selve besøket. I løpet av de første to ukene ble jeg lovet oppfølging, men dette skjedde aldri.

Bare en dag etter service oppdaget jeg at kombiskapet fortsatt ikke var reparert. Jeg kontaktet dem igjen den påfølgende arbeidsdagen og fikk løfte om oppfølging samme dag. Jeg måtte imidlertid purre dem daglig i en hel uke for å få saken videreført.

Nå, seks uker etter første kontakt, står jeg fortsatt uten klarhet i saken. Det er frustrerende at jeg stadig må ringe for oppfølging, da de tilsynelatende aldri holder sine løfter.
Legg til en kommentar
Sikkerhetskode
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.