Senas As - Vikersund

Butikker og tjenester i Norge

Senas As - Vikersund

Senas As - Vikersund

Publisert den: - Visninger: 1 108 - Del
Utskriftsvennlig versjon - PDF-versjon
Kommentarer: 65 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 88 - Resultat: 4.0

Hvitevarereparatør Senas AS - En gjennomgang

Senas AS er en kjent hvitevare reparatør med base i Vikersund. Selskapet har fått blandede anmeldelser fra kunder, og det er viktig å se nærmere på hva de tilbyr og hvordan de håndterer sine tjenester.

Parkering for personer i rullestol

Senas AS har tilrettelagt parkering for personer i rullestol, noe som gjør lokalene tilgjengelige for alle. Dette er en viktig funksjon som bidrar til å gjøre servicen mer inkluderende.

Tilgjengelighet

Tilgjengeligheten av Senas AS har blitt nevnt i flere anmeldelser. Selv om noen kunder har hatt problemer med å få tak i dem, er det også rapporter om rask respons og hjelp. Det anbefales å være tålmodig, spesielt i hektiske perioder.

Tjenestealternativer

Senas AS tilbyr et bredt spekter av tjenestealternativer, fra reparasjon av vaskemaskiner til TV-er. Kunder har rapportert om både negative og positive erfaringer. Noen har hatt frustrasjoner over lang ventetid, mens andre har vært svært fornøyd med den hjelpsomme servicen som er blitt gitt.

Pristilbud på nettet

Mange kunder setter pris på prisene som tilbys av Senas AS. Det har blitt nevnt at de tilbyr «meget gode priser» på varer og tjenester. Dette kan være en stor fordel for kunder som ønsker kvalitetsservice uten å sprenge budsjettet.

Tjenester på stedet

Senas AS tilbyr også tjenester på stedet, noe som gjør det enklere for kunder å få hjelp med defekte produkter. Dette har blitt godt mottatt av noen som opplever det som en effektiv løsning, mens andre har hatt issues med kommunikasjonen og oppfølgingen.

Konklusjon

Sammenfattende er Senas AS et hvitevare reparasjonsselskap med både sterke og svake sider. Tilgjengelighet, parkering for personer i rullestol, ulike tjenestealternativer, og konkurransedyktige pristilbud gjør dem til et alternativ for mange, men det er også rom for forbedring når det gjelder kundeservice og oppfølging. Det kan derfor være lurt å vurdere både positive erfaringer samt utfordringer før man tar kontakt.

Vi er plassert i

kart over Senas AS Hvitevarereparatør i Vikersund

Besøk oss i følgende tider:

Dag Åpningstider
Mandag
Tirsdag
Onsdag
Torsdag
Fredag
Lørdag (I dag) ✸
Søndag

Nettstedet er

Hvis nødvendig å modifisere noe element som du mener ikke er korrekt relatert til denne siden, vi oppfordrer deg til å sende en melding slik at vi kan vi vil håndtere det raskt. Takk på forhånd takk.

Bilder

Videoer:
Senas As - Vikersund
Referer dette innholdet:
Kommentarer:

Viser fra 1 til 20 av 65 mottatt kommentar(er).

Jonas Bjørnstad (02.08.2025, 18:25):
Bestilte service på vaskemaskinen min etter den ikke fungerte lenger. Fikk raskt svar og kunne avtale time fort. De fikset vaskemaskinen raskt og hadde meget god service. Anbefales!!
Mads Øvsthus (02.08.2025, 02:30):
Flott utvalg på nettbutikken. Topp service!
Emilie Brekke (31.07.2025, 17:40):
Utrolig rask respons, både på henvendelsen og reparasjonen. Anbefales virkelig!
Sunniva Gulbrandsen (28.07.2025, 20:14):
Fantastisk service! Rask, effektiv og vennlig hjelp fra Senas. Tusen takk! Det er virkelig verdsatt.
Ivar Wiig (27.07.2025, 04:28):
Prisen for en komponent er nesten dobbelt så høy som på nettet. Det er veldig frustrerende å se slike priser i butikkene når man vet at man kan få det billigere online. Jeg håper virkelig at butikkene begynner å senke prisene sine snart, slik at vi kunder kan få bedre tilbud lokalt.
Njål Åsvang (25.07.2025, 08:35):
Kjøpte en kjøleskap fra Senas, utrolig hyggelige folk og veldig god service. Anbefales på det sterkeste :)
Henrik Petterson (23.07.2025, 19:39):
Det tok altfor lang tid før vi fikk tilbakemelding angående om kjøleskapet vårt kunne fikses, vi måtte selv purre gjentatte ganger før vi fikk en rapport. Vanskelig å komme gjennom på telefonen og å snakke med rett person. Det virker som det er dårlige rutiner for tilbakemeldinger til kunder!!!
Kjersti Nilsen (19.07.2025, 03:19):
Rask respons, utmerket service! 😉
Ulrik Hagen (17.07.2025, 17:47):
Takk så mye for den raske hjelpen og gode servicen, Torbjørn H. Søgaard! :) Nå vil fruen bli glad med en vaskemaskin som endelig vil fungere, så lenge jeg tar meg tid til å montere den sammen igjen. ;)
Heidi Kristoffersen (17.07.2025, 17:08):
Siden mars 2019 har jeg forsøkt å skaffe reservedeler.
Nå, mot slutten av august 2019, har jeg ikke mottatt noen tilbakemelding.
Jeg har prøvd å ringe i flere dager uten at de svarer.
Har også forsøkt å kontakte dem via e-post.

En tragisk bedrift.
Liv Dahle (17.07.2025, 16:49):
Kjøpte en kombiskap fra Senas til en fantastisk pris! Det fungerer utmerket og er det beste skapet jeg har hatt. Svært rask respons og utmerket service! Takknemlig for opplevelsen!
Marit Knutsen (13.07.2025, 17:15):
Helt håpløst kundeservice! Det tok en hel uke før de kunne komme hjem til meg for å fikse TV-en. Greit nok, det er jo en ganske ny og dyr TV. Servicemannen hadde ikke fått noe av informasjonen jeg hadde delt med LG angående feilene på produktet. Han hadde bare fått beskjed om å hente TV-en. Når jeg forklarte problemet, sa han umiddelbart at det var hovedkortet som hadde gått i stykker, og at han lett kunne ha fikset TV-en der og da hvis han hadde hatt med seg hovedkortet. Jeg hørte ingenting fra Senas, så jeg sendte en epost for å spørre hva som skjedde. Den ble ikke besvart, så jeg prøvde å ringe. Til tross for svært begrensede telefontider (10-14 med en halvtimes lunsjpause fra 11.30-12), var det ingen som svarte etter at jeg hadde prøvd å komme gjennom i en hel time. Her er det virkelig rom for en konkurrent!
Petter Petterson (12.07.2025, 01:31):
Fantastisk service og gode produkter! Eg er virkelig imponert over Hvitevarereparatør og alt dei har å tilby. Profesjonelle reparasjoner og kvalitetsprodukter som virkelig holder mål. Anbefaler de på det sterkeste for alle dine hvitevaresbehov. Takk for god service!
Ludvig Ulvestad (09.07.2025, 19:32):
Ekstremt fornøyd med kjøpet av vaskemaskin og tørketrommel til en fantastisk pris.
Jenny Wold (07.07.2025, 06:52):
Har kjøpt flere ting her og har alltid vært fornøyd. Varene har fungert som de skal og man får mye for pengene.
Halvor Rønningen (07.07.2025, 04:09):
Jeg hadde noen problemer med å få LG til å sende ut en tekniker for å se på vaskemaskinen min som ikke fungerte. Jeg tok direkte kontakt med Senaas selv, og de var veldig hjelpsomme. De sendte ut en tekniker med garantien om at jeg ikke skulle betale for servicen, ettersom det mest sannsynlig var en garantisak. Topp kundeservice! :)
Ida Bergum (04.07.2025, 19:35):
Eg kjøpte en billig vaskemaskin hos dykk, konen min er strålande nøgd. Det er flott å ha eit selskap som dykk i kommunen.

Tusen takk. Reparasjonen av tørketrommelen vart utført raskt.
Annette Holm (04.07.2025, 09:32):
Ventet i 1,5 måned på å få vaskemaskinen min reparert av dem, svært dårlig til å svare på meldinger og finne tid. Kundeservicen er ikke hyggelig i det hele tatt, absolutt ikke anbefalt. Jeg har til og med måttet bestille delene privat for å få hjelp av noen andre til å fikse vaskemaskinen, da de ikke var til noe hjelp i det hele tatt.
Inge Walberg (02.07.2025, 07:32):
Rask og utrolig god service! Kan virkelig anbefales 😀👍
Sebastian Bråthen (01.07.2025, 12:21):
Sjeldent har eg møtt så vennlige og hjelpsomme folk som dei hos Senas. Rask service, gode råd og overraskande fine priser. Eg hadde ein datamonitor det så ganske mørkt ut for, men no er den som ny etter å ha vore innom verkstaden i Vikersund. Har du elektronikk-produkter som ikkje heilt fungerer som dei skal, ta dei med til Senas. Retta i nærleiken finn du også ein kafé med deilig, heimelaga mat, anbefaler ein tur dit om du må vente på at noko skal bli ferdig på service.

Flere kommentarer:

Legg til en kommentar
Sikkerhetskode
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.