Senas As - Vikersund

Butikker og tjenester i Norge

Senas As - Vikersund

Senas As - Vikersund

Publisert den: - Visninger: 987 - Del
Utskriftsvennlig versjon - PDF-versjon
Kommentarer: 37 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 88 - Resultat: 4.0

Hvitevarereparatør Senas AS - En gjennomgang

Senas AS er en kjent hvitevare reparatør med base i Vikersund. Selskapet har fått blandede anmeldelser fra kunder, og det er viktig å se nærmere på hva de tilbyr og hvordan de håndterer sine tjenester.

Parkering for personer i rullestol

Senas AS har tilrettelagt parkering for personer i rullestol, noe som gjør lokalene tilgjengelige for alle. Dette er en viktig funksjon som bidrar til å gjøre servicen mer inkluderende.

Tilgjengelighet

Tilgjengeligheten av Senas AS har blitt nevnt i flere anmeldelser. Selv om noen kunder har hatt problemer med å få tak i dem, er det også rapporter om rask respons og hjelp. Det anbefales å være tålmodig, spesielt i hektiske perioder.

Tjenestealternativer

Senas AS tilbyr et bredt spekter av tjenestealternativer, fra reparasjon av vaskemaskiner til TV-er. Kunder har rapportert om både negative og positive erfaringer. Noen har hatt frustrasjoner over lang ventetid, mens andre har vært svært fornøyd med den hjelpsomme servicen som er blitt gitt.

Pristilbud på nettet

Mange kunder setter pris på prisene som tilbys av Senas AS. Det har blitt nevnt at de tilbyr «meget gode priser» på varer og tjenester. Dette kan være en stor fordel for kunder som ønsker kvalitetsservice uten å sprenge budsjettet.

Tjenester på stedet

Senas AS tilbyr også tjenester på stedet, noe som gjør det enklere for kunder å få hjelp med defekte produkter. Dette har blitt godt mottatt av noen som opplever det som en effektiv løsning, mens andre har hatt issues med kommunikasjonen og oppfølgingen.

Konklusjon

Sammenfattende er Senas AS et hvitevare reparasjonsselskap med både sterke og svake sider. Tilgjengelighet, parkering for personer i rullestol, ulike tjenestealternativer, og konkurransedyktige pristilbud gjør dem til et alternativ for mange, men det er også rom for forbedring når det gjelder kundeservice og oppfølging. Det kan derfor være lurt å vurdere både positive erfaringer samt utfordringer før man tar kontakt.

Vi er plassert i

kart over Senas AS Hvitevarereparatør i Vikersund

Besøk oss i følgende tider:

Dag Åpningstider
Mandag
Tirsdag
Onsdag
Torsdag
Fredag
Lørdag
Søndag (I dag) ✸

Nettstedet er

Hvis nødvendig å modifisere noe element som du mener ikke er korrekt relatert til denne siden, vi oppfordrer deg til å sende en melding slik at vi kan vi vil håndtere det raskt. Takk på forhånd takk.

Bilder

Videoer:
Senas As - Vikersund
Referer dette innholdet:
Kommentarer:

Viser fra 1 til 20 av 37 mottatt kommentar(er).

Marit Nilsen (21.06.2025, 16:33):
God service 😃 Takk for hjelpen!
Gro Paulsen (21.06.2025, 07:56):
Dårligste kundeservice vi har opplevd noensinne, unngå dette stedet for enhver pris..
Herman Strand (21.06.2025, 05:06):
Veldig fornøyd! Behjelpelig og hyggelig! Fikset alt og ryddet pent etter seg!
Ann Haugen (20.06.2025, 18:06):
Fantastisk service! Jeg hadde forventet å måtte vente i flere dager på varene etter en liten misforståelse, men nei da, alt ordnet seg. Jeg er en kjempefornøyd kunde av nettbutikken!
Oddbjørn Karlsen (20.06.2025, 00:57):
Eg fekk reparert vaskemaskinen min og er svært nøgd med arbeidet som vart gjort. Reparatøren som kom var veldig vennleg og profesjonell.
Gunhild Svendsen (18.06.2025, 15:04):
Her får du fantastisk hjelp og service. Jeg kjøpte en Harman Kardon Citation Multibeam 1100 til en utrolig god pris 😃 Du får virkelig mye for pengene her, kommer definitivt til å handle mer!
Steinar Svendsen (16.06.2025, 08:35):
Etter å ha opplevd en betydelig forbedring i min opplevelse med Senas AS, føler jeg det er på sin plass å trekke tilbake min tidligere googleanmeldelse og dele min nye erfaring.

Etter en uheldig start grunnet en misforståelse, tok Senas AS kontakt med meg igjen og løste saken på en rask og fornuftig måte. Det er tydelig at Senas AS tar kundetilfredshet på alvor, og deres innsats for å rette opp eventuelle misforståelser eller problemer er beundringsverdig. Jeg setter pris på den personlige oppmerksomheten de har vist meg, og jeg føler meg trygg på å anbefale deres tjenester til andre basert på denne positive opplevelsen.
Katrine Larson (16.06.2025, 07:03):
Jeg tok kontakt med Senas AS da kombiskapet mitt ikke kunne holde seg kaldt lenger. Vi slet med at frysedelen ble isete og kjøledelen ikke holdt riktig temperatur.

Vi ble møtt av to veldig hyggelige karer som kom hjem til oss og utførte service på stedet. De jobbet effektivt og ryddet pent og ordentlig etter seg. Nå fungerer skapet bedre enn noensinne, og vi har ikke hatt problemer med isdannelse i frysedelen, til tross for at vi har en eldre modell av et kombiskap.

Responstiden var fenomenal og prisene rimelige. Utrolig hyggelige ansatte og en av de beste kundeopplevelsene jeg har hatt! Tusen takk for fantastisk hjelp!
Heidi Gundersen (15.06.2025, 21:50):
Fantastisk service. Jeg rapporterte en feil på vaskemaskinen i går, og servicemannen har allerede vært her i dag og fikset alt. Midt i sommerferien!!
Ruben Selvåg (14.06.2025, 15:05):
Fantastisk service og oppfølging. Trengte en reservedel raskt, klarte ikke å få tak i den andre stedene, men disse løste problemet og ga en fantastisk service. Jeg anbefaler dette selskapet på det sterkeste!👍👏
Jan Røyland (11.06.2025, 10:39):
Garantien på LG kjøleskapet mitt ble ikke oppfylt. Jeg hørte aldri tilbake fra dem. Hele sommeren gikk med for å prøve å kontakte dem. Til slutt fikk jeg et nytt kjøleskap fra LG. De skulle komme og hente det gamle, men etter 3 uker står det fortsatt i gangen. Vi har sendt e-post, de sier de vil kontakte oss, men vi hører aldri noe mer fra dem. Useriøse mennesker.
Camilla Sveen (10.06.2025, 17:01):
Har hatt et problem med TV-reparasjon via Netonet, får ingen svar på henvendelser, beskjeden er alltid at saksbehandleren vil ringe men ingen ringer tilbake. 1. juni ble statusen oppdatert til at TVen var reparert, men den hang fortsatt på veggen min. Etter 2 måneder klarte endelig Netonet å komme i kontakt med dem, da var det bestilt deler, noe jeg også lurte på for TVen henger fortsatt her. I dag, 11. juli, hadde endelig Netonet fått kontakt, da skulle TVen oppdateres og være klar, fortsatt merkelig henger den ennå på veggen min. Useriøst til tusen, går via Forbrukerrådet nå, unngå dette.
Hanna Brekke (10.06.2025, 13:29):
Samsung vaskemaskin med unormale lyder og avbryting av program. Firmaet kom ut samme dagen og fikset produktet.
Proft og god service!
Vegard Lunde (10.06.2025, 10:49):
Jeg har hatt Senas på besøk flere ganger i løpet av årene for å reparere eller erstatte LG-produktene mine. De har gjort en fantastisk jobb hver gang, og jeg har vært helt fornøyd med resultatene. Jeg foretrekker faktisk LG fremfor andre merker nå, fordi jeg føler at Senas virkelig tar vare på meg. Det er virkelig flott.
Noah Johansson (09.06.2025, 12:01):
Eg anbefalar ikkje, uvitande.. Kjøparen må vente i to veker på vaskemaskinkongen.. Eg hadde eit problem med vatnpumpa.. Etter servicebesøket har eg ein blokkert vaskemaskin som eg ikkje kan bruke. Tjenesten ignorerer saka. EG ANBEFALAR IKKJE!
Idunn Wold (08.06.2025, 16:00):
Hei! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar på bloggen vår. Vi setter stor pris på tilbakemeldingene våre lesere gir oss. Hvis du har noen spørsmål eller ønsker mer informasjon om hvitevare-reparasjoner, ikke nøl med å ta kontakt. Ha en fantastisk dag!
Njord Ødegård (04.06.2025, 22:15):
Har hatt en bestilling inne for reparasjon av en vaskemaskin som er bare 3 måneder gammel. Har ventet nå i over 2 uker på å få bekreftelse på når de kommer for å reparere maskinen. De ringer ikke tilbake, og det virker som det er ingen som jobber der som vet når noen vil komme for å se på maskinen vår for å kunne reparere den. De har ingen anelse om hva som skjer med vår servicebestilling og kan ikke gi noe svar. Når vi snakker med dem uttrykker de beklagelse og synes det er rart, men de kan ikke forklare hvorfor ingenting blir gjort med saken vår og har ingen svar på hva som skjer videre. Har aldri opplevd noe så uprofesjonelt, og Elkjøp vil ikke hjelpe oss, men henviser oss kun til service for videre assistanse. Får heller ikke kansellert kjøpet av maskinen siden ingen reparatør kan bekrefte at det faktisk er noe galt med den.
Det er ingen misforståelser her, for de vet faktisk ikke hvorfor ingen har sett på maskinen vår og tydeligvis vet de ikke hvordan de skal sende ut en reparatør. I mellomtiden må jeg kjøre rundt og låne en vaskemaskin fra venner.
Embla Lie (03.06.2025, 21:04):
Hade en irriterande høgfrekvent lyd i kombiskapet mitt. Ringde Senas. Feck svar med ein gong. Han eg snakka med, tok seg god tid og svara på alle spørsmåla mine. Eg opplevde at han hadde høgt kunnskapsnivå. Han anbefalte meg å tine ned kjøleskapet (manuelt) til tross for at det er eit "no frost"-skap. Det har eg no gjort. Kombiskapet er oppe og går. Lyden er borte! Imøtekommende og god hjelp!
Even Løken (03.06.2025, 15:11):
Eg hadde trøbbel med pumpen på vaskemaskinen min, så sendte eg dei ei melding på Facebook ein laurdag. Fekk raskt svar, og hjelp same dagen! Fantastisk service, og det vart heller ikkje dyrt :) Tusen takk!
Børre Hem (03.06.2025, 09:44):
Manglende kommunikasjon, og ukesvis mellom hver oppdatering. Ber om informasjon som allerede er gitt 3 ganger. Andre reparasjon viste at første reparasjon heller ikke var gjort i forhold til forskrifter; og dermed hadde ødelagt varmepumpe ennå mer. Fremdeles ikke reparert.

Flere kommentarer:

Legg til en kommentar
Sikkerhetskode
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.