Senas AS er en kjent hvitevare reparatør med base i Vikersund. Selskapet har fått blandede anmeldelser fra kunder, og det er viktig å se nærmere på hva de tilbyr og hvordan de håndterer sine tjenester.
Parkering for personer i rullestol
Senas AS har tilrettelagt parkering for personer i rullestol, noe som gjør lokalene tilgjengelige for alle. Dette er en viktig funksjon som bidrar til å gjøre servicen mer inkluderende.
Tilgjengelighet
Tilgjengeligheten av Senas AS har blitt nevnt i flere anmeldelser. Selv om noen kunder har hatt problemer med å få tak i dem, er det også rapporter om rask respons og hjelp. Det anbefales å være tålmodig, spesielt i hektiske perioder.
Tjenestealternativer
Senas AS tilbyr et bredt spekter av tjenestealternativer, fra reparasjon av vaskemaskiner til TV-er. Kunder har rapportert om både negative og positive erfaringer. Noen har hatt frustrasjoner over lang ventetid, mens andre har vært svært fornøyd med den hjelpsomme servicen som er blitt gitt.
Pristilbud på nettet
Mange kunder setter pris på prisene som tilbys av Senas AS. Det har blitt nevnt at de tilbyr «meget gode priser» på varer og tjenester. Dette kan være en stor fordel for kunder som ønsker kvalitetsservice uten å sprenge budsjettet.
Tjenester på stedet
Senas AS tilbyr også tjenester på stedet, noe som gjør det enklere for kunder å få hjelp med defekte produkter. Dette har blitt godt mottatt av noen som opplever det som en effektiv løsning, mens andre har hatt issues med kommunikasjonen og oppfølgingen.
Konklusjon
Sammenfattende er Senas AS et hvitevare reparasjonsselskap med både sterke og svake sider. Tilgjengelighet, parkering for personer i rullestol, ulike tjenestealternativer, og konkurransedyktige pristilbud gjør dem til et alternativ for mange, men det er også rom for forbedring når det gjelder kundeservice og oppfølging. Det kan derfor være lurt å vurdere både positive erfaringer samt utfordringer før man tar kontakt.
Hvis nødvendig å modifisere noe element som du mener ikke er korrekt relatert til denne siden, vi oppfordrer deg til å sende en melding slik at vi kan vi vil håndtere det raskt. Takk på forhånd takk.
Garantien på LG kjøleskapet mitt ble ikke oppfylt. Jeg hørte aldri tilbake fra dem. Hele sommeren gikk med for å prøve å kontakte dem. Til slutt fikk jeg et nytt kjøleskap fra LG. De skulle komme og hente det gamle, men etter 3 uker står det fortsatt i gangen. Vi har sendt e-post, de sier de vil kontakte oss, men vi hører aldri noe mer fra dem. Useriøse mennesker.
Camilla Sveen (10.06.2025, 17:01):
Har hatt et problem med TV-reparasjon via Netonet, får ingen svar på henvendelser, beskjeden er alltid at saksbehandleren vil ringe men ingen ringer tilbake. 1. juni ble statusen oppdatert til at TVen var reparert, men den hang fortsatt på veggen min. Etter 2 måneder klarte endelig Netonet å komme i kontakt med dem, da var det bestilt deler, noe jeg også lurte på for TVen henger fortsatt her. I dag, 11. juli, hadde endelig Netonet fått kontakt, da skulle TVen oppdateres og være klar, fortsatt merkelig henger den ennå på veggen min. Useriøst til tusen, går via Forbrukerrådet nå, unngå dette.
Hanna Brekke (10.06.2025, 13:29):
Samsung vaskemaskin med unormale lyder og avbryting av program. Firmaet kom ut samme dagen og fikset produktet.
Proft og god service!
Vegard Lunde (10.06.2025, 10:49):
Jeg har hatt Senas på besøk flere ganger i løpet av årene for å reparere eller erstatte LG-produktene mine. De har gjort en fantastisk jobb hver gang, og jeg har vært helt fornøyd med resultatene. Jeg foretrekker faktisk LG fremfor andre merker nå, fordi jeg føler at Senas virkelig tar vare på meg. Det er virkelig flott.
Noah Johansson (09.06.2025, 12:01):
Eg anbefalar ikkje, uvitande.. Kjøparen må vente i to veker på vaskemaskinkongen.. Eg hadde eit problem med vatnpumpa.. Etter servicebesøket har eg ein blokkert vaskemaskin som eg ikkje kan bruke. Tjenesten ignorerer saka. EG ANBEFALAR IKKJE!
Idunn Wold (08.06.2025, 16:00):
Hei! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar på bloggen vår. Vi setter stor pris på tilbakemeldingene våre lesere gir oss. Hvis du har noen spørsmål eller ønsker mer informasjon om hvitevare-reparasjoner, ikke nøl med å ta kontakt. Ha en fantastisk dag!
Njord Ødegård (04.06.2025, 22:15):
Har hatt en bestilling inne for reparasjon av en vaskemaskin som er bare 3 måneder gammel. Har ventet nå i over 2 uker på å få bekreftelse på når de kommer for å reparere maskinen. De ringer ikke tilbake, og det virker som det er ingen som jobber der som vet når noen vil komme for å se på maskinen vår for å kunne reparere den. De har ingen anelse om hva som skjer med vår servicebestilling og kan ikke gi noe svar. Når vi snakker med dem uttrykker de beklagelse og synes det er rart, men de kan ikke forklare hvorfor ingenting blir gjort med saken vår og har ingen svar på hva som skjer videre. Har aldri opplevd noe så uprofesjonelt, og Elkjøp vil ikke hjelpe oss, men henviser oss kun til service for videre assistanse. Får heller ikke kansellert kjøpet av maskinen siden ingen reparatør kan bekrefte at det faktisk er noe galt med den.
Det er ingen misforståelser her, for de vet faktisk ikke hvorfor ingen har sett på maskinen vår og tydeligvis vet de ikke hvordan de skal sende ut en reparatør. I mellomtiden må jeg kjøre rundt og låne en vaskemaskin fra venner.
Embla Lie (03.06.2025, 21:04):
Hade en irriterande høgfrekvent lyd i kombiskapet mitt. Ringde Senas. Feck svar med ein gong. Han eg snakka med, tok seg god tid og svara på alle spørsmåla mine. Eg opplevde at han hadde høgt kunnskapsnivå. Han anbefalte meg å tine ned kjøleskapet (manuelt) til tross for at det er eit "no frost"-skap. Det har eg no gjort. Kombiskapet er oppe og går. Lyden er borte! Imøtekommende og god hjelp!
Even Løken (03.06.2025, 15:11):
Eg hadde trøbbel med pumpen på vaskemaskinen min, så sendte eg dei ei melding på Facebook ein laurdag. Fekk raskt svar, og hjelp same dagen! Fantastisk service, og det vart heller ikkje dyrt :) Tusen takk!
Børre Hem (03.06.2025, 09:44):
Manglende kommunikasjon, og ukesvis mellom hver oppdatering. Ber om informasjon som allerede er gitt 3 ganger. Andre reparasjon viste at første reparasjon heller ikke var gjort i forhold til forskrifter; og dermed hadde ødelagt varmepumpe ennå mer. Fremdeles ikke reparert.
Anne Sundby (01.06.2025, 00:36):
Veldig rask og god service, jeg er veldig fornøyd med resultatet! Takk så mye til Hvitevarereparatør for en utmerket jobb. Anbefaler dem på det sterkeste!
Cathrine Knudsen (29.05.2025, 11:29):
Fantastisk service ved bestilling av reservedelen! Jeg er veldig fornøyd med hvordan alt ble håndtert, og delen kom raskt og i god stand. Takk for flott service!
Dagny Ågotnes (28.05.2025, 14:50):
Nettopp hatt en av serviceteknikerne hjemme hos meg. Veldig hyggelig og informativ. Tok seg av jobben raskt og profesjonelt. Kan anbefales!
Jakob Olsson (25.05.2025, 23:17):
Hei! Jeg vil gjerne dele min erfaring med hvitevare-reparasjonstjenesten. Jeg hadde et problem med kjøleskapet mitt, og jeg kontaktet en hvitevare-reparatør for å få hjelp. De var veldig profesjonelle og effektive, og de fikset problemet raskt. Tjenesten var rimelig og kvaliteten på arbeidet var utmerket. Jeg vil absolutt anbefale denne reparatøren til alle som trenger hjelp med sine hvitevarer. Takk for en flott service!
Emilie Johannsen (24.05.2025, 11:23):
Dritt dårlig, fortjener ikke en stjerne engang.
Ingvild Waage (23.05.2025, 08:01):
Løsningsorienterte. Seriøse. Raske. Bruker dem som vår samarbeidspartner for reparasjoner i jobbsammenheng. Dette er mennesker som virkelig kan sitt fag og som er ryddige og pålitelige, samtidig som de klarer å ivareta både kunden, butikken og produsenten!
Ketil Haukelid (22.05.2025, 13:39):
Utrolige priser! Jeg ble positivt overrasket over hvor rimelig det var å få reparert hvitevarene mine her. Anbefaler på det sterkeste!
Gard Dahl (16.05.2025, 14:00):
Så fornøyd med den fantastiske servicen jeg fikk, de skaffet det jeg trengte på kort varsel selv etter stengetid. Virkelig kan anbefale :-)
Grete Mork (16.05.2025, 02:52):
Holdt på å ringe og maile i 4 timer for å få en reparatør hjem. Haster. Ingen respons å få.
Torstein Larson (15.05.2025, 18:47):
Skulle komme sist torsdag, så utsatte de til i dag kl 17.00 men møtte ikke. Nå spør de om de kan komme på torsdag. Helt håpløst firma når det gjelder å holde avtaler, som vi opplever det. Sendte en e-postforespørsel om låneapparat for 11 dager siden, men har ennå ikke fått svar.