Senas As - Vikersund

Butikker og tjenester i Norge

Senas As - Vikersund

Publisert den: - Visninger: 939 - Del
Utskriftsvennlig versjon - PDF-versjon
Kommentarer: 21 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 88 - Resultat: 4.0

Hvitevarereparatør Senas AS - En gjennomgang

Senas AS er en kjent hvitevare reparatør med base i Vikersund. Selskapet har fått blandede anmeldelser fra kunder, og det er viktig å se nærmere på hva de tilbyr og hvordan de håndterer sine tjenester.

Parkering for personer i rullestol

Senas AS har tilrettelagt parkering for personer i rullestol, noe som gjør lokalene tilgjengelige for alle. Dette er en viktig funksjon som bidrar til å gjøre servicen mer inkluderende.

Tilgjengelighet

Tilgjengeligheten av Senas AS har blitt nevnt i flere anmeldelser. Selv om noen kunder har hatt problemer med å få tak i dem, er det også rapporter om rask respons og hjelp. Det anbefales å være tålmodig, spesielt i hektiske perioder.

Tjenestealternativer

Senas AS tilbyr et bredt spekter av tjenestealternativer, fra reparasjon av vaskemaskiner til TV-er. Kunder har rapportert om både negative og positive erfaringer. Noen har hatt frustrasjoner over lang ventetid, mens andre har vært svært fornøyd med den hjelpsomme servicen som er blitt gitt.

Pristilbud på nettet

Mange kunder setter pris på prisene som tilbys av Senas AS. Det har blitt nevnt at de tilbyr «meget gode priser» på varer og tjenester. Dette kan være en stor fordel for kunder som ønsker kvalitetsservice uten å sprenge budsjettet.

Tjenester på stedet

Senas AS tilbyr også tjenester på stedet, noe som gjør det enklere for kunder å få hjelp med defekte produkter. Dette har blitt godt mottatt av noen som opplever det som en effektiv løsning, mens andre har hatt issues med kommunikasjonen og oppfølgingen.

Konklusjon

Sammenfattende er Senas AS et hvitevare reparasjonsselskap med både sterke og svake sider. Tilgjengelighet, parkering for personer i rullestol, ulike tjenestealternativer, og konkurransedyktige pristilbud gjør dem til et alternativ for mange, men det er også rom for forbedring når det gjelder kundeservice og oppfølging. Det kan derfor være lurt å vurdere både positive erfaringer samt utfordringer før man tar kontakt.

Vi er plassert i

Besøk oss i følgende tider:

Dag Åpningstider
Mandag
Tirsdag
Onsdag
Torsdag
Fredag (I dag) ✸
Lørdag
Søndag

Nettstedet er

Hvis nødvendig å modifisere noe element som du mener ikke er korrekt relatert til denne siden, vi oppfordrer deg til å sende en melding slik at vi kan vi vil håndtere det raskt. Takk på forhånd takk.

Bilder

Kommentarer:

Viser fra 1 til 20 av 21 mottatt kommentar(er).

Njord Ødegård (04.06.2025, 22:15):
Har hatt en bestilling inne for reparasjon av en vaskemaskin som er bare 3 måneder gammel. Har ventet nå i over 2 uker på å få bekreftelse på når de kommer for å reparere maskinen. De ringer ikke tilbake, og det virker som det er ingen som jobber der som vet når noen vil komme for å se på maskinen vår for å kunne reparere den. De har ingen anelse om hva som skjer med vår servicebestilling og kan ikke gi noe svar. Når vi snakker med dem uttrykker de beklagelse og synes det er rart, men de kan ikke forklare hvorfor ingenting blir gjort med saken vår og har ingen svar på hva som skjer videre. Har aldri opplevd noe så uprofesjonelt, og Elkjøp vil ikke hjelpe oss, men henviser oss kun til service for videre assistanse. Får heller ikke kansellert kjøpet av maskinen siden ingen reparatør kan bekrefte at det faktisk er noe galt med den.
Det er ingen misforståelser her, for de vet faktisk ikke hvorfor ingen har sett på maskinen vår og tydeligvis vet de ikke hvordan de skal sende ut en reparatør. I mellomtiden må jeg kjøre rundt og låne en vaskemaskin fra venner.
Embla Lie (03.06.2025, 21:04):
Hade en irriterande høgfrekvent lyd i kombiskapet mitt. Ringde Senas. Feck svar med ein gong. Han eg snakka med, tok seg god tid og svara på alle spørsmåla mine. Eg opplevde at han hadde høgt kunnskapsnivå. Han anbefalte meg å tine ned kjøleskapet (manuelt) til tross for at det er eit "no frost"-skap. Det har eg no gjort. Kombiskapet er oppe og går. Lyden er borte! Imøtekommende og god hjelp!
Even Løken (03.06.2025, 15:11):
Eg hadde trøbbel med pumpen på vaskemaskinen min, så sendte eg dei ei melding på Facebook ein laurdag. Fekk raskt svar, og hjelp same dagen! Fantastisk service, og det vart heller ikkje dyrt :) Tusen takk!
Børre Hem (03.06.2025, 09:44):
Manglende kommunikasjon, og ukesvis mellom hver oppdatering. Ber om informasjon som allerede er gitt 3 ganger. Andre reparasjon viste at første reparasjon heller ikke var gjort i forhold til forskrifter; og dermed hadde ødelagt varmepumpe ennå mer. Fremdeles ikke reparert.
Anne Sundby (01.06.2025, 00:36):
Veldig rask og god service, jeg er veldig fornøyd med resultatet! Takk så mye til Hvitevarereparatør for en utmerket jobb. Anbefaler dem på det sterkeste!
Cathrine Knudsen (29.05.2025, 11:29):
Fantastisk service ved bestilling av reservedelen! Jeg er veldig fornøyd med hvordan alt ble håndtert, og delen kom raskt og i god stand. Takk for flott service!
Dagny Ågotnes (28.05.2025, 14:50):
Nettopp hatt en av serviceteknikerne hjemme hos meg. Veldig hyggelig og informativ. Tok seg av jobben raskt og profesjonelt. Kan anbefales!
Jakob Olsson (25.05.2025, 23:17):
Hei! Jeg vil gjerne dele min erfaring med hvitevare-reparasjonstjenesten. Jeg hadde et problem med kjøleskapet mitt, og jeg kontaktet en hvitevare-reparatør for å få hjelp. De var veldig profesjonelle og effektive, og de fikset problemet raskt. Tjenesten var rimelig og kvaliteten på arbeidet var utmerket. Jeg vil absolutt anbefale denne reparatøren til alle som trenger hjelp med sine hvitevarer. Takk for en flott service!
Emilie Johannsen (24.05.2025, 11:23):
Dritt dårlig, fortjener ikke en stjerne engang.
Ingvild Waage (23.05.2025, 08:01):
Løsningsorienterte. Seriøse. Raske. Bruker dem som vår samarbeidspartner for reparasjoner i jobbsammenheng. Dette er mennesker som virkelig kan sitt fag og som er ryddige og pålitelige, samtidig som de klarer å ivareta både kunden, butikken og produsenten!
Ketil Haukelid (22.05.2025, 13:39):
Utrolige priser! Jeg ble positivt overrasket over hvor rimelig det var å få reparert hvitevarene mine her. Anbefaler på det sterkeste!
Gard Dahl (16.05.2025, 14:00):
Så fornøyd med den fantastiske servicen jeg fikk, de skaffet det jeg trengte på kort varsel selv etter stengetid. Virkelig kan anbefale :-)
Grete Mork (16.05.2025, 02:52):
Holdt på å ringe og maile i 4 timer for å få en reparatør hjem. Haster. Ingen respons å få.
Torstein Larson (15.05.2025, 18:47):
Skulle komme sist torsdag, så utsatte de til i dag kl 17.00 men møtte ikke. Nå spør de om de kan komme på torsdag. Helt håpløst firma når det gjelder å holde avtaler, som vi opplever det. Sendte en e-postforespørsel om låneapparat for 11 dager siden, men har ennå ikke fått svar.
Håkon Aas (13.05.2025, 14:32):
29/1-25: En oppdatering på denne situasjonen: Vi ble kontaktet av lederen for Senas AS. Saken er endelig løst, og det ble lovet at rutinene og internkommunikasjonen skal gjennomgås. Til slutt endte det opp med en splitter ny TV til mine foreldre.

28/1-25: Helt forferdelig service - aldri sett maken!
De skulle komme hjem til mine foreldre dagen etter at servicen var bestilt. De kom ikke.
Når de endelig dukket opp etter et par dager, tok de med seg TV-en og sa det skulle gå raskt. Etterpå skulle den nye TV-en være på plass 23. desember - men de svarte ikke på noen henvendelser i forkant da vi lurte på om den ville komme eller ikke. Vi måtte låne en TV på Elkjøp for å sørge for at de eldre ikke måtte sitte uten TV de neste ukene.
Etter 6 uker kom endelig TV-en og ble installert.
Det viser seg nå at DE HAR IKKE INSTALLERT LYD!
Heller ikke nå svarer de på henvendelser - verken via e-post eller telefon.
Jeg er så sint at jeg vurderer å legge ut en advarsel på Facebook og andre plattformer - i tillegg må jeg kontakte Elkjøp.
Hilde Johannsen (12.05.2025, 21:25):
Etter en helt annen opplevelse av selskapet nå, ønsker jeg å endre min mening. De har vært svært vennlige og hjelpsomme, og de tok tak i problemet umiddelbart etter at jeg la ut anmeldelsen. Maskinen min er nå reparert.

Dette er det mest useriøse selskapet jeg noensinne har vært borti. Det er nå 3 måneder siden jeg kontaktet dem angående reparasjon av en helt ny oppvaskmaskin, som er en garantisak. Det gikk nesten 2 måneder før de i det hele tatt kom for å se på oppvaskmaskinen. De måtte bestille en del og kom tilbake etter 2 uker, men oppvaskmaskinen var fortsatt ikke i orden. Jeg har lagt igjen beskjed på sentralbordet flere ganger de siste 3 ukene og sendt meldinger, men ingen har kontaktet meg tilbake.
Kjersti Svensson (11.05.2025, 14:14):
Svært dyktig reparatør, kom presis som avtalt og byttet noen deler på TV-en vår. Utrolig hyggelig!
Filip Lille (10.05.2025, 20:06):
Dessverre er det stor potensiale innen kommunikasjon. Får man beskjed om at man blir oppringt, så må man bare glemme det for det kommer ikke til å skje. Så tipset er å ta telefonen selv og ring hvis du trenger hjelp. (Selvgjort er velgjort) Ikke mange konkurrenter såvidt jeg vet, så de trenger jo ikke å anstrenge seg kanskje.
Petter Fosse (10.05.2025, 09:18):
Fikk veldig raskt hjelp da jeg ba om det. Flott service! :)
Agnes Nordby (10.05.2025, 03:28):
Eg opplever dette stedet som lite seriøst for kundar som kjem frå nav. Me har fått store problem etter vatnlekkasje forårsaka av oppvaskmaskinen me kjøpte her. Lite imponert av denne bedrifta, som faktisk burde gå føre som eit godt døme med tanke på formålet med sjappa.

Flere kommentarer:

Legg til en kommentar
El nombre debe tener al menos 2 caracteres.
Por favor, introduce una dirección de correo válida.
Debe escribir el código completo (5 dígitos).
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
El comentario debe tener al menos 10 caracteres.
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.