Senas AS er en kjent hvitevare reparatør med base i Vikersund. Selskapet har fått blandede anmeldelser fra kunder, og det er viktig å se nærmere på hva de tilbyr og hvordan de håndterer sine tjenester.
Parkering for personer i rullestol
Senas AS har tilrettelagt parkering for personer i rullestol, noe som gjør lokalene tilgjengelige for alle. Dette er en viktig funksjon som bidrar til å gjøre servicen mer inkluderende.
Tilgjengelighet
Tilgjengeligheten av Senas AS har blitt nevnt i flere anmeldelser. Selv om noen kunder har hatt problemer med å få tak i dem, er det også rapporter om rask respons og hjelp. Det anbefales å være tålmodig, spesielt i hektiske perioder.
Tjenestealternativer
Senas AS tilbyr et bredt spekter av tjenestealternativer, fra reparasjon av vaskemaskiner til TV-er. Kunder har rapportert om både negative og positive erfaringer. Noen har hatt frustrasjoner over lang ventetid, mens andre har vært svært fornøyd med den hjelpsomme servicen som er blitt gitt.
Pristilbud på nettet
Mange kunder setter pris på prisene som tilbys av Senas AS. Det har blitt nevnt at de tilbyr «meget gode priser» på varer og tjenester. Dette kan være en stor fordel for kunder som ønsker kvalitetsservice uten å sprenge budsjettet.
Tjenester på stedet
Senas AS tilbyr også tjenester på stedet, noe som gjør det enklere for kunder å få hjelp med defekte produkter. Dette har blitt godt mottatt av noen som opplever det som en effektiv løsning, mens andre har hatt issues med kommunikasjonen og oppfølgingen.
Konklusjon
Sammenfattende er Senas AS et hvitevare reparasjonsselskap med både sterke og svake sider. Tilgjengelighet, parkering for personer i rullestol, ulike tjenestealternativer, og konkurransedyktige pristilbud gjør dem til et alternativ for mange, men det er også rom for forbedring når det gjelder kundeservice og oppfølging. Det kan derfor være lurt å vurdere både positive erfaringer samt utfordringer før man tar kontakt.
Hvis nødvendig å modifisere noe element som du mener ikke er korrekt relatert til denne siden, vi oppfordrer deg til å sende en melding slik at vi kan vi vil håndtere det raskt. Takk på forhånd takk.
Takk så mye for den raske hjelpen og gode servicen, Torbjørn H. Søgaard! :) Nå vil fruen bli glad med en vaskemaskin som endelig vil fungere, så lenge jeg tar meg tid til å montere den sammen igjen. ;)
Heidi Kristoffersen (17.07.2025, 17:08):
Siden mars 2019 har jeg forsøkt å skaffe reservedeler.
Nå, mot slutten av august 2019, har jeg ikke mottatt noen tilbakemelding.
Jeg har prøvd å ringe i flere dager uten at de svarer.
Har også forsøkt å kontakte dem via e-post.
En tragisk bedrift.
Liv Dahle (17.07.2025, 16:49):
Kjøpte en kombiskap fra Senas til en fantastisk pris! Det fungerer utmerket og er det beste skapet jeg har hatt. Svært rask respons og utmerket service! Takknemlig for opplevelsen!
Marit Knutsen (13.07.2025, 17:15):
Helt håpløst kundeservice! Det tok en hel uke før de kunne komme hjem til meg for å fikse TV-en. Greit nok, det er jo en ganske ny og dyr TV. Servicemannen hadde ikke fått noe av informasjonen jeg hadde delt med LG angående feilene på produktet. Han hadde bare fått beskjed om å hente TV-en. Når jeg forklarte problemet, sa han umiddelbart at det var hovedkortet som hadde gått i stykker, og at han lett kunne ha fikset TV-en der og da hvis han hadde hatt med seg hovedkortet. Jeg hørte ingenting fra Senas, så jeg sendte en epost for å spørre hva som skjedde. Den ble ikke besvart, så jeg prøvde å ringe. Til tross for svært begrensede telefontider (10-14 med en halvtimes lunsjpause fra 11.30-12), var det ingen som svarte etter at jeg hadde prøvd å komme gjennom i en hel time. Her er det virkelig rom for en konkurrent!
Petter Petterson (12.07.2025, 01:31):
Fantastisk service og gode produkter! Eg er virkelig imponert over Hvitevarereparatør og alt dei har å tilby. Profesjonelle reparasjoner og kvalitetsprodukter som virkelig holder mål. Anbefaler de på det sterkeste for alle dine hvitevaresbehov. Takk for god service!
Ludvig Ulvestad (09.07.2025, 19:32):
Ekstremt fornøyd med kjøpet av vaskemaskin og tørketrommel til en fantastisk pris.
Jenny Wold (07.07.2025, 06:52):
Har kjøpt flere ting her og har alltid vært fornøyd. Varene har fungert som de skal og man får mye for pengene.
Halvor Rønningen (07.07.2025, 04:09):
Jeg hadde noen problemer med å få LG til å sende ut en tekniker for å se på vaskemaskinen min som ikke fungerte. Jeg tok direkte kontakt med Senaas selv, og de var veldig hjelpsomme. De sendte ut en tekniker med garantien om at jeg ikke skulle betale for servicen, ettersom det mest sannsynlig var en garantisak. Topp kundeservice! :)
Ida Bergum (04.07.2025, 19:35):
Eg kjøpte en billig vaskemaskin hos dykk, konen min er strålande nøgd. Det er flott å ha eit selskap som dykk i kommunen.
Tusen takk. Reparasjonen av tørketrommelen vart utført raskt.
Annette Holm (04.07.2025, 09:32):
Ventet i 1,5 måned på å få vaskemaskinen min reparert av dem, svært dårlig til å svare på meldinger og finne tid. Kundeservicen er ikke hyggelig i det hele tatt, absolutt ikke anbefalt. Jeg har til og med måttet bestille delene privat for å få hjelp av noen andre til å fikse vaskemaskinen, da de ikke var til noe hjelp i det hele tatt.
Inge Walberg (02.07.2025, 07:32):
Rask og utrolig god service! Kan virkelig anbefales 😀👍
Sebastian Bråthen (01.07.2025, 12:21):
Sjeldent har eg møtt så vennlige og hjelpsomme folk som dei hos Senas. Rask service, gode råd og overraskande fine priser. Eg hadde ein datamonitor det så ganske mørkt ut for, men no er den som ny etter å ha vore innom verkstaden i Vikersund. Har du elektronikk-produkter som ikkje heilt fungerer som dei skal, ta dei med til Senas. Retta i nærleiken finn du også ein kafé med deilig, heimelaga mat, anbefaler ein tur dit om du må vente på at noko skal bli ferdig på service.
Malin Moen (30.06.2025, 14:35):
Takk for rask og flott service på LG kjøleskapet mitt som trengte en liten reparasjon. Vi trenger flere som dere, ha en god sommer!👍😊 🌷
Aurora Selvåg (28.06.2025, 06:11):
Dette har dessverre vore ei problematisk oppleving for oss. Me kjøpte ein kombivask som kona mi brann seg på fordi den vart så varm. Me tok kontakt med Senas for å fikse det.
Uheldig ordval og lite hyggelig kommunikasjon i starten, dei kom ikkje til avtalt tid på grunn av problem med bilen deira utan å gi oss beskjed. Når vi bad om refusjon etter henting måtte me betale for frakt og montering av eit produkt som ikkje fungerte, sjølv om avtalen var at heile kvitteringa ville bli refundert.
Det vart litt betre då me fekk direkte kontakt med dagleg leiar Søgaard som lova å rydde opp etter dei andre.
Turid Vold (27.06.2025, 21:43):
Det var litt vanskelig å komme i kontakt med de i begynnelsen, men når det endelig skjedde, var det super service og god kommunikasjon. Vaskemaskinen min fra LG ble fikset av en dyktig og kunnskapsrik reparatør. Jeg anbefaler dem!
Bård Waage (26.06.2025, 08:30):
Veldig rimelig! Punktlige og god kommunikasjon. Anbefales på det varmeste.
Ines Heggheim (26.06.2025, 05:01):
Fantastisk service, rask levering og snille karer som utførte jobben på en flott måte!👍
Bjørn Moen (25.06.2025, 07:35):
Så fornøyd med kundebehandlingen, de svarte raskt på henvendelsen min og reparasjonen ble gjort umiddelbart. Skal definitivt komme tilbake neste gang det er behov. Mvh May Halvorsen
Aud Reksten (25.06.2025, 04:53):
Hyggelig, smidig og effektiv service for å fikse situasjonen med den ødelagte TV-en.
Theodor Voll (24.06.2025, 01:06):
Eg snakka med ein hyggelig kar som gav meg tips om korleis eg kunne fikse problemet sjølv på vaskemaskinen min. Om det ikkje funkar, har han booka meg inn for service på neste ledige tidspunkt (om nokre dagar) og eg kan avbestille om eg klarer det sjølv.