Viser fra 1 til 16 av 16 mottatt kommentar(er).
Fantastisk service! Jeg er veldig fornøyd med elektrikeren jeg kontaktet gjennom denne bloggen. Han var veldig profesjonell og løste problemene mine raskt og effektivt. Anbefaler absolutt denne tjenesten til alle som trenger elektrikerhjelp! Takk skal du ha!
Det er raskt og enkelt, men dyrt og uforutsigbart.
Min elektriker var her for å sjekke en feil med ventilatoren og samtidig ba jeg ham bytte 2 lysbrytere til dimmere.
Jeg fikk beskjed om at deres dimmere var billigere enn Elko sine og kostet rett under 200 kroner stykket. Regningen viste nesten 600 kroner per stykke.
Jobben tok bare 45 minutter, men han fakturerte for 2 timer.
Forrige gang de renoverte badet, ble det fakturert over 15 000 kroner feil, så de prøver seg hele tiden. Jeg synes servicen deres er elendig, og jeg kan ikke anbefale noen å bruke dem.
Men det er en snekker fra Lyngdal som tar oppdrag fra dem. Jeg har aldri møtt en ærligere snekker. Han får 6 stjerner av meg, det er bare synd at han skal jobbe for dette dårlige firmaet!
Fantastisk service! De kom samme dag og holdt kontinuerlig kommunikasjon mens de var her. Absolutt anbefalt!
Jeg kan ikke kjøre, er mer opptatt av å være på mobilen enn å se verden og bilene rundt meg, og dytter andre biler ut av veien.
Kvalitet, kundeservice og profesjonalitet! Disse folka leverer varene og enda litt til! Kan virkelig anbefale de her til alt som har med elektrisk å gjøre.
Så flott å se denne bloggen om Elektriker! Jeg elsker å lese om elektriske arbeidere og deres ferdigheter. Ser frem til å lære mer fra denne siden. Tak!
Fikk en grei pris for å bytte ut dobbel balkongdør og pusse opp vaskerommet. De begynte med døren først. Da blikkenslageren kom for å legge på ytterkledning, ble det avslørt dårlig arbeid. Etter at jeg klagde, ordnet de opp i det. Dessverre var det sannsynligvis bare fordi de ikke hadde gjort jobben med vaskerommet ennå.
Arbeidet på vaskerommet ble gjort veldig nøye, så jeg bestemte meg for å gi dem en ny sjanse og bestilte oppussing av to kjellervinduer. Arbeideren virket interessert og skulle sende meg et pristilbud, men jeg hørte ingenting på over et halvt år. Derfor dro jeg innom dem for å minne dem på det. De hadde glemt det og beklaget seg. Det er nå halvannet år siden, og jeg har ikke hørt noe fra dem.
Det er nok mest sannsynlig på grunn av min klage på arbeidet deres. Vinduene er nå fikset av noen andre. De som gjorde jobben påpekte at døren de byttet ut var en produksjonsfeil som de fikk til en billig penge fra produsenten. Døren er tett, men de burde skamme seg likevel.
For informasjon: Bedriften bruker "selvstendige" entreprenører, altså små bedrifter som samles under samme tak. Kanskje det ikke er så rart at det oppstår "kluss" ofte.
Vennlige ansatte og konkurransedyktige priser, flott sted å få Elektrikerjobber gjort!
Jævlig dyrt. Var her i 15 minutter, tok noen målinger og konkluderte med at jeg måtte kjøpe ny stekeovn. 1600 kr takk! 2 stjerner fordi han var hyggelig og kom til avtalt tid. Hvis ikke hadde det blitt 1 stjerne.
Dyre og dårlige. De tapetserte og malte over ventilåpninger (tydelig luke) med mange helligdager. De installerte dusjen på skrå klokka halv åtte, slik at dørene ikke vil stå åpne eller vannet renner for sakte unna. Ikke i vater. Gjorde en grei jobb med elektrisiteten, men en dimmer var defekt. Har forsøkt å få elektrikeren til å bytte den defekte dimmeren, men han dukker aldri opp. Unngå Keas.
Keas påstår feilen ble rapportert etter 4 år. Dette er ren løgn. De er kontaktet flere ganger uten respons. For eksempel sa elektrikeren at han kom til å dukke opp, men han kom aldri. Når garantitiden var over, tilbød de seg å bytte den defekte delen for halv pris.
Rørlegger-teamet kranglet om de faktisk hadde installert dusjen. Det bør bemerkes at det er nytt personell på VVS som virker seriøse.
Dette er ikke Keas sin reaksjon på denne anmeldelsen.
Veldig imøtekommende, profesjonelle og presise. Greit nok at de ikke er de billigste i bransjen.
Fantastisk bra service og gode priser.
Etter å ha fått anbefalt Jupiter Firerated spotlights, var jeg i ferd med å bestille 12 spotlights og elektriker. Noe jeg også nevnte dagen før.. Jeg ringte opp for å spørre om deres erfaringer med hensyn til takhøyden for disse spotlightene, fikk jeg beskjed om å finne ut av det selv. Han (Eivind) sa "adjø" og la på. Dermed må jeg se etter andre spotlights hos en annen leverandør og en annen elektriker et annet sted..
Karakter 1 fra meg. Vurderte å gi karakter 2, da jeg fikk god informasjon dagen før..
Jeg fikk satt opp belysning i garasjen, men jobben ble ikke gjort skikkelig første gangen og elektrikeren måtte komme tilbake 2 og 3 ganger, og plutselig endte jeg opp med å bli sendt til inkasso. Uten å ha mottatt faktura på forhånd. De gjorde noe annet elektrisk arbeid hjemme hos meg som var greit, men det siste som skjedde som kunde er nok til at jeg velger å ikke kontakte dem igjen.
Heilt useriøst selskap. Gjer feil og sender dobbeltfaktura utan grunn, men vil ikkje rette opp i feilen. Og det er umogleg å få svar på førespurnadar. Ser ut som om Keas forventar at folk skal betale for varer dei aldri har mottatt. Hold dykk unna!!!
Veldig hyggelige folk som virkelig går den ekstra milen for å være en pålitelig tjenesteleverandør.