Keas Kristiansand Elektro As - Kristiansand

Butikker og tjenester i Norge

Keas Kristiansand Elektro As - Kristiansand

Keas Kristiansand Elektro As - Kristiansand

Publisert den: - Visninger: 336 - Del
Utskriftsvennlig versjon - PDF-versjon
Kommentarer: 8 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 27 - Resultat: 3.6

Elektriker KEAS Kristiansand Elektro AS: En Anmeldelse

KEAS Kristiansand Elektro AS har fått blandede tilbakemeldinger fra sine kunder, og det er tydelig at erfaringene varierer. Noen kunder fremhever kvaliteten på arbeidet, mens andre uttrykker sterke frustrasjoner over prisene og servicen.

Kundernes Erfaringer

Flere brukere har nevnt at prisene er forferdelig dyre. En kunde rapporterte at de betalte 1600 kr for en kort konsultasjon som kun involverte målinger og konklusjonen om å kjøpe en ny stekeovn. Dette førte til en lav vurdering, til tross for at elektrikeren var hyggelig og kom til avtalt tid.

Samtidig er det også kunder som skryter av den fantastiske servicen. Noen opplever at ansatte er imøtekommende og profesjonelle, og leverer mer enn forventet. Det er tydelig at det er et stort samsvar mellom kundebehandling og den endelige vurderingen av selskapet.

Problemer med Fakturering

En gjentakende kommentar fra flere kunder er bekymringer rundt dobbelfakturering og feilaktige avgifter. En kunde beskriver erfaringer med å bli sendt til inkasso uten å ha mottatt en faktura. Dette skaper en mistillit til firmaet, og en følelse av at de ikke tar ansvar for sine feil. I tillegg ble det nevnt at kommunikasjonen fra KEAS kan være umulig å få svar på.

Kvalitet på Arbeid

Når det kommer til kvaliteten på arbeidet, så har kundene også delte meninger. En kunde som fikk utført arbeid på vaskerommet, klagde på at det ble oppdaget dårlig arbeid da en blikkenslager kom for å legge beslag. Selv om KEAS ordnet opp, var det en irritasjon som ble uttrykt. Andre kunder har vært fornøyd med jobben som ble gjort, men har også påpekt mangler som brudd på avtaler.

Konklusjon

KEAS Kristiansand Elektro AS skaper delte meninger blant kundene. Mens noen setter pris på god service og kompetente ansatte, er det mange som advarer mot dårlig kommunikasjon og høye priser. Potensielle kunder bør veie disse faktorene nøye før de velger å bruke dette elektrikerdrevet. Det kan være lurt å innhente flere tilbud og vurderinger før man tar en beslutning.

Vår etablering ligger i

Telefonen til nevnte Elektriker er +4738002840

Og hvis du vil sende en WhatsApp, kan du gjøre det til +4738002840

kart over KEAS Kristiansand Elektro AS Elektriker, Entreprenør i Kristiansand

Du kan besøke oss i følgende tider:

Dag Åpningstider
Mandag
Tirsdag
Onsdag (I dag) ✸
Torsdag
Fredag
Lørdag
Søndag

Nettstedet er

Hvis du krever å modifisere noen informasjon som du føler ikke er korrekt relatert til dette portalen, vær så snill å sende en melding så vi vil justere det raskt. På forhånd tusen takk.

Bilder

Videoer:
Keas Kristiansand Elektro As - Kristiansand
Referer dette innholdet:
Kommentarer:

Viser fra 1 til 8 av 8 mottatt kommentar(er).

Ragnvald Halvorsen (21.06.2025, 09:34):
Jævlig dyrt. Var her i 15 minutter, tok noen målinger og konkluderte med at jeg måtte kjøpe ny stekeovn. 1600 kr takk! 2 stjerner fordi han var hyggelig og kom til avtalt tid. Hvis ikke hadde det blitt 1 stjerne.
Gerd Vik (19.06.2025, 15:09):
Dyre og dårlige. De tapetserte og malte over ventilåpninger (tydelig luke) med mange helligdager. De installerte dusjen på skrå klokka halv åtte, slik at dørene ikke vil stå åpne eller vannet renner for sakte unna. Ikke i vater. Gjorde en grei jobb med elektrisiteten, men en dimmer var defekt. Har forsøkt å få elektrikeren til å bytte den defekte dimmeren, men han dukker aldri opp. Unngå Keas.
Keas påstår feilen ble rapportert etter 4 år. Dette er ren løgn. De er kontaktet flere ganger uten respons. For eksempel sa elektrikeren at han kom til å dukke opp, men han kom aldri. Når garantitiden var over, tilbød de seg å bytte den defekte delen for halv pris.
Rørlegger-teamet kranglet om de faktisk hadde installert dusjen. Det bør bemerkes at det er nytt personell på VVS som virker seriøse.
Dette er ikke Keas sin reaksjon på denne anmeldelsen.
Liv Nordby (13.06.2025, 15:29):
Veldig imøtekommende, profesjonelle og presise. Greit nok at de ikke er de billigste i bransjen.
Didrik Nilsen (10.06.2025, 22:25):
Fantastisk bra service og gode priser.
Nora Haukelid (10.06.2025, 01:29):
Etter å ha fått anbefalt Jupiter Firerated spotlights, var jeg i ferd med å bestille 12 spotlights og elektriker. Noe jeg også nevnte dagen før.. Jeg ringte opp for å spørre om deres erfaringer med hensyn til takhøyden for disse spotlightene, fikk jeg beskjed om å finne ut av det selv. Han (Eivind) sa "adjø" og la på. Dermed må jeg se etter andre spotlights hos en annen leverandør og en annen elektriker et annet sted..

Karakter 1 fra meg. Vurderte å gi karakter 2, da jeg fikk god informasjon dagen før..
Anita Andersen (07.06.2025, 06:37):
Jeg fikk satt opp belysning i garasjen, men jobben ble ikke gjort skikkelig første gangen og elektrikeren måtte komme tilbake 2 og 3 ganger, og plutselig endte jeg opp med å bli sendt til inkasso. Uten å ha mottatt faktura på forhånd. De gjorde noe annet elektrisk arbeid hjemme hos meg som var greit, men det siste som skjedde som kunde er nok til at jeg velger å ikke kontakte dem igjen.
Sigurd Rekdal (06.06.2025, 20:13):
Heilt useriøst selskap. Gjer feil og sender dobbeltfaktura utan grunn, men vil ikkje rette opp i feilen. Og det er umogleg å få svar på førespurnadar. Ser ut som om Keas forventar at folk skal betale for varer dei aldri har mottatt. Hold dykk unna!!!
Ludvig Dahle (02.06.2025, 00:00):
Veldig hyggelige folk som virkelig går den ekstra milen for å være en pålitelig tjenesteleverandør.
Legg til en kommentar
Sikkerhetskode
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.