Ibas Ontrack - Kongsvinger

Butikker og tjenester i Norge

Ibas Ontrack - Kongsvinger

Ibas Ontrack - Kongsvinger

Publisert den: - Visninger: 1 388 - Del
Utskriftsvennlig versjon - PDF-versjon
Kommentarer: 52 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 105 - Resultat: 4.8

Datagjenoppretting hos IBAS Ontrack i Kongsvinger

IBAS Ontrack er en ledende aktør innen datagjenoppretting, og deres lokale kontor i Kongsvinger gir enkel tilgang til profesjonell hjelp for de som har mistet verdifulle data. Enten det gjelder harddiskfeil, vannskader eller andre problemer, viser mange tilbakemeldinger at de har hatt gode erfaringer med selskapet.

Inngang for personer i rullestol

En viktig faktor for tilgjengelighet er inngangen for personer i rullestol. IBAS Ontrack har sørget for at lokalene er tilpasset slike behov, noe som sikrer at alle kunder kan få den hjelpen de trenger uten hindringer. Dette er et stort pluss i boka for de som har mobilitetsutfordringer.

Parkering for personer i rullestol

I tillegg til en lett tilgjengelig inngang, tilbyr IBAS Ontrack også parkering for personer i rullestol. Dette gjør det enklere for kunder med spesielle behov å besøke dem, samtidig som det fremmer en inkluderende atmosfære. Å ha gode parkeringsfasiliteter er alltid en fordel når man skal overlevere en defekt disk.

Tilgjengelighet og kundeservice

Mange kunder har kommentert på den høye kvaliteten på servicen de mottar hos IBAS Ontrack. En kunde bemerket: "God informasjon på websiden. Enkelt å organisere innlevering av defekt disk for uforpliktende pristilbud." Dette vitner om en effektiv prosess fra start til slutt, der kunden hele tiden holdes informert. Det er verdt å nevne at noen har erfart at kostnaden kan være høy, men mange føler at dette er en investering verdt å gjøre. "Det kosta litt, men det er det nesten verdt når man er ille ute," sier en fornøyd kunde etter gjenoppretting av 99% av bildene sine.

Resultater og erfaringer fra kunder

Erfaringene fra tidligere kunder bekrefter IBAS Ontrack sin ekspertise innen datagjenoppretting. Flere har opplevd å få tilbake verdifulle minner, som bryllupsbilder og reisedokumenter. "De reddet alle minnene våre," skriver en kunde, og peker på hvor viktig det er å ha tillit til de som håndterer ens data. Kunder setter også pris på kommunikasjonen under prosessen. "Hadde noen spørsmål som jeg ringte for å få besvart, snakket med en hyggelig fyr som ga meget god kundeservice," rapporterer en annen bruker, som gir 5 av 5 stjerner for servicen.

Konklusjon

IBAS Ontrack i Kongsvinger skiller seg ut i markedet for datagjenoppretting ved å tilby en tilgjengelig og profesjonell tjeneste. Med fokus på kundetilfredshet, god kommunikasjon, og høy suksessrate for gjenoppretting av tapte data, er de et godt valg for de som står overfor datatap. Hvis du er i tvil om hvor du skal henvende deg for datagjenoppretting, er IBAS Ontrack et solid alternativ.

Vår bedrift ligger i

Telefonnummeret til nevnte Datagjenoppretting er +4762810100

Og hvis du vil sende en WhatsApp, kan du gjøre det til +4762810100

kart over IBAS ONTRACK Datagjenoppretting i Kongsvinger

Besøk oss i følgende tider:

Dag Åpningstider
Mandag
Tirsdag
Onsdag
Torsdag
Fredag (I dag) ✸
Lørdag
Søndag

Nettstedet er

Hvis du trenger å endre noen detalj som du mener ikke er nøyaktig om denne nettsiden, vær så snill å levere en melding slik at vi kan vi vil håndtere det så snart som mulig. Takk på forhånd takk.

Bilder

Videoer:
Ibas Ontrack - Kongsvinger
Referer dette innholdet:
Kommentarer:

Viser fra 1 til 20 av 52 mottatt kommentar(er).

Isak Strøm (21.06.2025, 14:22):
Disken ble gjenskapt. Jeg er fornøyd med resultatet. Kostnaden virker litt høy for meg, men sånn er det...
Håkon Ringstad (19.06.2025, 07:09):
To harddisker som hadde datakrasj ble sendt til IBAS. Den første ble reddet med 98%. Den andre ble reddet med 48% etter å ha blitt først avskrevet som tapt av Ahlberg Data. Fantastisk service!
Markus Tangen (18.06.2025, 05:57):
Eg vart utruleg nøgd og glad då de ringte meg og sa at de kunne redde harddisken. Eg angrar ikkje, for det var mange ting eg hadde sakna. Eg er svært happy med måten og servicen de har levert. Eg kjem til å anbefale dykk til alle. Dykk er topp :)
Odd Torp (17.06.2025, 01:05):
Harddisken til bryllupsfotografen vår krasjet. Ibas klarte å gjøre en fullstendig gjenoppretting av harddisken, noe som var uvurderlig. Hvis du har mistet noe verdifullt, er dette stedet å gå!
Agnes Wang (16.06.2025, 10:39):
God oppfølging etter at jobben var bestilt, enkelt å få hjelp. Takk for den profesjonelle servicen!
Julie Torp (15.06.2025, 16:59):
Tjenesten var vennlig og rekonstruksjonen ble gjort raskt. Det var litt dyrt, men jeg fikk delvis dekning gjennom innboforsikringen min!
Therese Årdal (12.06.2025, 18:56):
Rask, hyggelig og pålitelig tjeneste. Alle filene ble gjenopprettet fra den døde harddisken.
Malin Halvorsen (08.06.2025, 17:50):
Ingen problem😊, men litt dyrt...
Kristin Vedvik (08.06.2025, 00:02):
Svært imponerande arbeid og resultat! Vi opplevde store datakrasj i vår klynge med eit filsystem som ikkje var offisielt støtta av Ibas tidlegare. Deira innsats, saman med utviklingsavdelinga deira, gjorde det mogleg å leggje til støtte for systemet vårt i deira programvare og klarte å gjenopprette heile 100% av dataene våre. Ja, det var kostbart, men når framtida til selskapet står på spel - er det verdt det. Sjølv om Ibas ikkje kunne gi nokon garantiar for 100% suksessrate på gjenoppretting, følte vi oss trygge i hendene deira. Heiarop til dei tekniske ekspertane i Norge som gjorde dette, ekspertisen deira er på toppnivå. I tillegg vart vi haldne oppdaterte heile vegen av kundeservice. Dersom du har eit reellt behov for datagjenoppretting - Ibas er selskapet å gå til. Dei redda framtida vår, bokstaveleg tala. Takk igjen! :)
Oddmund Tjøstheim (05.06.2025, 22:58):
Ganske kjapp evalueringprosess og en flott oppsummering av hva de gjorde for å fikse harddiskene mine. Kommunikasjonshastigheten kunne vært bedre, da det gikk omtrent tre uker (etter den første evalueringen) før jeg hørte noe nytt.

Jeg sendte to av harddiskene mine via Elkjøp, og selv om forhåndsservicegebyret de belastet nå virker som en ripp-off, er jeg glad for at Ibas var selskapet som til slutt tok hånd om saken min.

Og da Ibas sendte meg den nye harddisken min med de gjenopprettede dataene, inkluderte de også et softshell-deksel! Takk!

Alt i alt: god service, flott resultat!
Sara Larsen (05.06.2025, 03:36):
Flott pizza, men mangler toalettfasiliteter når det er plass til å spise på stedet.
Anne Johannessen (05.06.2025, 02:02):
God kommunikasjon, eg fekk ut nesten all informasjon frå harddisken min. Det var ganske dyrt, men om ein er villig til å betale for kvalitet på denne typen teneste, fekk eg inntrykk av at dei er pålitelege og dyktige.
Camilla Myhre (04.06.2025, 20:39):
Jeg fant nøyaktig det jeg trengte og til og med litt ekstra!👍😍
Vidar Hoff (04.06.2025, 04:51):
Det kostet litt ekstra, men det var nesten verdt det når man befinner seg i en knipe og har vært slurvete med sikkerhetskopiering. Nesten alle bildene og dokumentene ble reddet. Veldig fornøyd!
Torstein Dalene (01.06.2025, 17:15):
IBAS reddet alle dokumentene mine fra en krasjet ekstern harddisk. Jeg er overlykkelig :-)
Helene Fosse (30.05.2025, 12:48):
Jeg klarte å gjenopprette alle dataene mine fra en "dømt" ekstern harddisk. Jeg sendte mange oppdateringer og de responderte raskt med en pris. Absolutt verdt pengene!
Liv Thoresen (30.05.2025, 12:15):
Vi hadde en fantastisk opplevelse med Ibas Ontrack og ble positivt overrasket over hvor raskt de svarte og den utmerkede servicen de leverte. Jeg ringte dem flere ganger, og deres myke og høflige stemme var virkelig behagelig å høre på. Produktet jeg mottok tilbake var av 100 % kvalitet. Jeg kan ikke finne noe negativt å si om dette selskapet.
Inge Johnsen (30.05.2025, 00:13):
Åja, det koster litt penger, men Ibas er virkelig verdt det. De leverer på alle områder. Superprofesjonelle hele veien; tilbakemeldinger, system, kommunikasjon og produkt. (Og jeg kan jo bare skylde på meg selv for å ikke være nøye nok med sikkerhetskopi).
Irene Vik (29.05.2025, 11:52):
Veldig profesjonell. Litt dyrt. Synd de ikke kunne bruke disken jeg hadde selv.
Sigurd Kristensen (26.05.2025, 23:27):
Eg fekk henta ut alt frå ein nettverksharddisk som slutta å fungere. Rask og god behandling!

Flere kommentarer:

Legg til en kommentar
Sikkerhetskode
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.