Ibas Ontrack - Kongsvinger

Butikker og tjenester i Norge

Ibas Ontrack - Kongsvinger

Publisert den: - Visninger: 1 352 - Del
Utskriftsvennlig versjon - PDF-versjon
Kommentarer: 43 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 105 - Resultat: 4.8

Datagjenoppretting hos IBAS Ontrack i Kongsvinger

IBAS Ontrack er en ledende aktør innen datagjenoppretting, og deres lokale kontor i Kongsvinger gir enkel tilgang til profesjonell hjelp for de som har mistet verdifulle data. Enten det gjelder harddiskfeil, vannskader eller andre problemer, viser mange tilbakemeldinger at de har hatt gode erfaringer med selskapet.

Inngang for personer i rullestol

En viktig faktor for tilgjengelighet er inngangen for personer i rullestol. IBAS Ontrack har sørget for at lokalene er tilpasset slike behov, noe som sikrer at alle kunder kan få den hjelpen de trenger uten hindringer. Dette er et stort pluss i boka for de som har mobilitetsutfordringer.

Parkering for personer i rullestol

I tillegg til en lett tilgjengelig inngang, tilbyr IBAS Ontrack også parkering for personer i rullestol. Dette gjør det enklere for kunder med spesielle behov å besøke dem, samtidig som det fremmer en inkluderende atmosfære. Å ha gode parkeringsfasiliteter er alltid en fordel når man skal overlevere en defekt disk.

Tilgjengelighet og kundeservice

Mange kunder har kommentert på den høye kvaliteten på servicen de mottar hos IBAS Ontrack. En kunde bemerket: "God informasjon på websiden. Enkelt å organisere innlevering av defekt disk for uforpliktende pristilbud." Dette vitner om en effektiv prosess fra start til slutt, der kunden hele tiden holdes informert. Det er verdt å nevne at noen har erfart at kostnaden kan være høy, men mange føler at dette er en investering verdt å gjøre. "Det kosta litt, men det er det nesten verdt når man er ille ute," sier en fornøyd kunde etter gjenoppretting av 99% av bildene sine.

Resultater og erfaringer fra kunder

Erfaringene fra tidligere kunder bekrefter IBAS Ontrack sin ekspertise innen datagjenoppretting. Flere har opplevd å få tilbake verdifulle minner, som bryllupsbilder og reisedokumenter. "De reddet alle minnene våre," skriver en kunde, og peker på hvor viktig det er å ha tillit til de som håndterer ens data. Kunder setter også pris på kommunikasjonen under prosessen. "Hadde noen spørsmål som jeg ringte for å få besvart, snakket med en hyggelig fyr som ga meget god kundeservice," rapporterer en annen bruker, som gir 5 av 5 stjerner for servicen.

Konklusjon

IBAS Ontrack i Kongsvinger skiller seg ut i markedet for datagjenoppretting ved å tilby en tilgjengelig og profesjonell tjeneste. Med fokus på kundetilfredshet, god kommunikasjon, og høy suksessrate for gjenoppretting av tapte data, er de et godt valg for de som står overfor datatap. Hvis du er i tvil om hvor du skal henvende deg for datagjenoppretting, er IBAS Ontrack et solid alternativ.

Vår bedrift ligger i

Telefonnummeret til nevnte Datagjenoppretting er +4762810100

Og hvis du vil sende en WhatsApp, kan du gjøre det til +4762810100

Besøk oss i følgende tider:

Dag Åpningstider
Mandag
Tirsdag
Onsdag
Torsdag
Fredag
Lørdag (I dag) ✸
Søndag

Nettstedet er

Hvis du trenger å endre noen detalj som du mener ikke er nøyaktig om denne nettsiden, vær så snill å levere en melding slik at vi kan vi vil håndtere det så snart som mulig. Takk på forhånd takk.

Bilder

Kommentarer:

Viser fra 1 til 20 av 43 mottatt kommentar(er).

Oddmund Tjøstheim (05.06.2025, 22:58):
Ganske kjapp evalueringprosess og en flott oppsummering av hva de gjorde for å fikse harddiskene mine. Kommunikasjonshastigheten kunne vært bedre, da det gikk omtrent tre uker (etter den første evalueringen) før jeg hørte noe nytt.

Jeg sendte to av harddiskene mine via Elkjøp, og selv om forhåndsservicegebyret de belastet nå virker som en ripp-off, er jeg glad for at Ibas var selskapet som til slutt tok hånd om saken min.

Og da Ibas sendte meg den nye harddisken min med de gjenopprettede dataene, inkluderte de også et softshell-deksel! Takk!

Alt i alt: god service, flott resultat!
Sara Larsen (05.06.2025, 03:36):
Flott pizza, men mangler toalettfasiliteter når det er plass til å spise på stedet.
Anne Johannessen (05.06.2025, 02:02):
God kommunikasjon, eg fekk ut nesten all informasjon frå harddisken min. Det var ganske dyrt, men om ein er villig til å betale for kvalitet på denne typen teneste, fekk eg inntrykk av at dei er pålitelege og dyktige.
Camilla Myhre (04.06.2025, 20:39):
Jeg fant nøyaktig det jeg trengte og til og med litt ekstra!👍😍
Vidar Hoff (04.06.2025, 04:51):
Det kostet litt ekstra, men det var nesten verdt det når man befinner seg i en knipe og har vært slurvete med sikkerhetskopiering. Nesten alle bildene og dokumentene ble reddet. Veldig fornøyd!
Torstein Dalene (01.06.2025, 17:15):
IBAS reddet alle dokumentene mine fra en krasjet ekstern harddisk. Jeg er overlykkelig :-)
Helene Fosse (30.05.2025, 12:48):
Jeg klarte å gjenopprette alle dataene mine fra en "dømt" ekstern harddisk. Jeg sendte mange oppdateringer og de responderte raskt med en pris. Absolutt verdt pengene!
Liv Thoresen (30.05.2025, 12:15):
Vi hadde en fantastisk opplevelse med Ibas Ontrack og ble positivt overrasket over hvor raskt de svarte og den utmerkede servicen de leverte. Jeg ringte dem flere ganger, og deres myke og høflige stemme var virkelig behagelig å høre på. Produktet jeg mottok tilbake var av 100 % kvalitet. Jeg kan ikke finne noe negativt å si om dette selskapet.
Inge Johnsen (30.05.2025, 00:13):
Åja, det koster litt penger, men Ibas er virkelig verdt det. De leverer på alle områder. Superprofesjonelle hele veien; tilbakemeldinger, system, kommunikasjon og produkt. (Og jeg kan jo bare skylde på meg selv for å ikke være nøye nok med sikkerhetskopi).
Irene Vik (29.05.2025, 11:52):
Veldig profesjonell. Litt dyrt. Synd de ikke kunne bruke disken jeg hadde selv.
Sigurd Kristensen (26.05.2025, 23:27):
Eg fekk henta ut alt frå ein nettverksharddisk som slutta å fungere. Rask og god behandling!
Sissel Wang (26.05.2025, 17:46):
De gjenopprettet alle filene mine, med profesjonelt personale, raskt og enkelt. Skulle ønske jeg kunne bruke dem igjen.
Katrine Johansson (24.05.2025, 08:31):
Hytte kundebehandlere, gode prisantydninger på forhånd og enestående vellykket express-service fra dyktige teknikere på en RAID-0 disk som andre hadde dømt som håpløs. 5 av 5 stjerner!
Sigmund Fosse (24.05.2025, 07:38):
Fantastisk selskap! De reddet alle minnene våre :). Etter at de fikk min ødelagte eksterne harddisk, ringte de meg og avtalte pris. Kun en uke senere hadde jeg den reparerte harddisken hjemme hos meg. Selv om det koster penger, var det verdt hver krone!
Elisabeth Eide (23.05.2025, 14:11):
Litt kostbart, men eg er veldig nøgd.
Johannes Kristiansen (22.05.2025, 15:41):
Minnebilder fra flere turer både innenlands og utenlands ble reddet. God kundeservice, god oppfølging. Takk skal du ha!
Annette Vold (22.05.2025, 14:10):
Veldig forståelsesfulle mennesker.
Sigbjørn Nordahl (20.05.2025, 23:23):
Fantastisk datarekonstruksjon fra en ødelagt Iomega-disk! Det var litt dyrt, men jeg reddet over 3 TB med bilder! Jeg anbefaler det på det sterkeste.
Bjørg Dahl (20.05.2025, 02:06):
Svært hyggelige og dyktige folk. Jeg ble imponert over servicen deres!
Karin Lund (19.05.2025, 19:46):
Jeg fikk en SMS da de mottok harddisken min, og en e-post da de var klare for analyse og gjenoppretting. Jeg hadde noen spørsmål, så jeg ringte for å få svar, og snakket med en veldig hyggelig fyr som ga meg utmerket kundeservice. Etter at jeg signerte for gjenoppretting, tok det bare et par dager før jeg hadde filene mine tilbake i gjenopprettet tilstand. Alle filene jeg ønsket ble gjenopprettet. Jeg sitter igjen med en veldig god opplevelse av å ha vært kunde her.

Flere kommentarer:

Legg til en kommentar
El nombre debe tener al menos 2 caracteres.
Por favor, introduce una dirección de correo válida.
Debe escribir el código completo (5 dígitos).
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
El comentario debe tener al menos 10 caracteres.
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.