Tide Buss - Tromsø - Tromsø

Butikker og tjenester i Norge

Tide Buss - Tromsø - Tromsø

Tide Buss - Tromsø - Tromsø

Publisert den: - Visninger: 1 384 - Del
Utskriftsvennlig versjon
Kommentarer: 29 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 160 - Resultat: 2.9

Bussreiseselskap Tide Buss - Tromsø

Tide Buss i Tromsø har lenge vært en viktig aktør innen kollektivtransporten i regionen. Selv om mange passasjerer setter pris på tjenestene, har flere uttalt seg om utfordringer de har opplevd. Dette har ført til både positive og negative omtaler av selskapet.

Kjøreopplevelser og sikkerhet

Mange passasjerer har uttrykt bekymring over bussjåførenes kjørestil og sikkerheten om bord. En passasjer rapporterte om en stresset sjåfør som navigerte gjennom glatt veibane: *"Nullføre og underkjølt regn og glatt veibane - en stresset sjåfør med alt for dårlig tid."* Dette reiser spørsmål om hvordan Tide Buss håndterer ruteplanleggingen, spesielt om vinteren. Det er også bekymringer rundt barna som reiser med Tide Buss. En forelder beskrev situasjonen på rute 28, der bussen ikke ventet til små barn hadde satt seg: *"Dette er farlig og barna blir livredde for å ta buss."* Sikkerhetsprosedyrer bør vurderes for å sikre en trygg reiseopplevelse for alle passasjerer.

Planlegging og presisjon

Forsinkelser er et annet stort tema blant passasjerene. Flere har rapportert om busser som ikke dukker opp i det hele tatt eller som er betydelig forsinket. En passasjer forklarte: *"Bussene dukker sjeldent opp på tida. Om vinteren hender det alt for ofte at de ikke dukker opp i det hele tatt!"* Dette skaper frustrasjon, spesielt for dem som er avhengige av bussene for å komme seg til jobb eller andre viktige avtaler.

Kundeservice og kommunikasjon

Kundeservicen til Tide Buss har også fått kritikk. Mange passasjerer har rapportert om problemer med å komme i kontakt med selskapet, enten det gjelder mistede gjenstander eller klager over forsinkelser. En kunde delte: *"Helt umulig å få tak i noen om noe som helst."* Det er tydelig at forbedringer innen kommunikasjon vil være avgjørende for å gjenopprette kundetillit.

Positiv feedback

Til tross for kritikken er det også mange passasjerer som har hatt positive opplevelser med Tide Buss. Flere har berømmet sjåførene for deres hjelpsomhet og vennlighet. En reisende sa: *"Veldig fornøyd med service æ ha fått hos Tide."* Slike tilbakemeldinger er viktige for å oppmuntre sjåfører til å fortsette sitt gode arbeid.

Konklusjon

Tide Buss i Tromsø står overfor betydelige utfordringer knyttet til sikkerhet, presisjon, og kundeservice. For å forbedre opplevelsen for sine passasjerer, må selskapet se nærmere på tilbakemeldingene fra brukerne og implementere nødvendige endringer. Samtidig er det verdt å anerkjenne de positive sidene ved selskapet og arbeidet som gjøres av dedikerte sjåfører.

Du kan komme til vår bedrift i

Telefonnummeret til respektive Bussreiseselskap er +4797999800

Og hvis du vil sende en WhatsApp, kan du gjøre det til +4797999800

kart over Tide Buss - Tromsø Bussreiseselskap i Tromsø

Nettstedet er

Hvis du trenger å modifisere noen data som du mener ikke er presis relatert til dette nettstedet, vi ber om å sende oss en melding så vi vil rette det så snart som mulig. På forhånd takk for samarbeidet.

Bilder

Videoer:
Tide Buss - Tromsø - Tromsø
Referer dette innholdet:
Kommentarer:

Viser fra 1 til 20 av 29 mottatt kommentar(er).

Sigmund Isaksen (16.07.2025, 03:12):
Beste buss- og turfirma i hele Norge!!!
Gunnar Evensen (15.07.2025, 23:11):
I en bedrift som ikke er glad, sliter hardt med å finne gode bussreiseselskaper.
Ludvig Tveit (13.07.2025, 18:33):
Absolutt det verste busselskapet. Aldri tidsnok og kjører forbi stopp hvor vi står (selv om vi vinker til bussen og det er få folk ombord. Skam dere!
Svein Hoel (13.07.2025, 15:45):
Nummeret er utilgjengelig, svarer ikke på e-posten min. Holdt igjen min tapte lommebok. Da jeg sendte en e-post til dem, sa de at de hadde lommeboken min, men når vennen min skulle hente den, sa de at den allerede var hentet. Jeg sendte dem en e-post for å forsikre meg, og nå har de bare forsvunnet! Jeg vurderer å kontakte politiet.
Ann Øvrebø (13.07.2025, 02:26):
A+ • Fantastisk sted, denne bussstasjonen var virkelig flott, de fant mobiltelefonen min 📱 og returnerte den. Jeg setter stor pris på det. ...
Karoline Sandvik (11.07.2025, 01:01):
Bussen virket klart ferdig med sin runde, men det sto ingen steder at det var tilfelle. Vi var bare to personer igjen på bussen, og vi fikk ingen tydelig beskjed fra sjåføren om at han var ferdig. Plutselig kjørte sjåføren til et helt annet sted, og ingen visste hva som foregikk. Vi var redde og bekymret for hva som kunne skje. Da bussen endelig stoppet og alle gikk av, prøvde jeg og den andre personen å prate med sjåføren, men han/hun brydde seg lite og stakk bare av. Dette synes jeg var veldig dårlig oppførsel.
Jannicke Hildre (06.07.2025, 04:08):
Tilbyr god service og et greit busstilbud. Jeg likte virkelig opplevelsen og vil absolutt anbefale dette busselskapet til andre reisende. Takk for en flott tur!
Marte Thoresen (05.07.2025, 11:12):
Dette er virkelig en utfordring. Mangel på sjåfører skjer altfor ofte.
Dina Fosse (02.07.2025, 16:40):
Eg må sei at eg vart skuffa over den dårlege servicen.
Therese Rønningen (29.06.2025, 18:54):
Buss nummer 26 som skulle gå fra Gausdalsvegen Trimsdalen kom aldri, da neste buss kom stiller jeg spørsmål til sjåføren. Standardsvaret til Nobinas sjåfører er "JEG FORSTÅR IKKE".
Hallgeir Øien (28.06.2025, 15:22):
«Flott! Jeg elsker virkelig denne bloggen! Informasjonen er nyttig og godt presentert. Anbefaler på det sterkeste!»
Helene Reksten (27.06.2025, 17:49):
Å nei, det høres virkelig ikke bra ut! Det er viktig å ha pålitelige og hyggelige bussjåfører som tar vare på passasjerene. Det er synd at du opplevde dette, og jeg håper du finner et bedre busselskap neste gang.
Ingrid Reksten (27.06.2025, 12:18):
Dette virker veldig lite profesjonelt. De svarer ikke på e-post. Mye forsinkelser med bussen.
Emma Hoel (26.06.2025, 14:11):
Fikk kaffe

Jeg fikk en kopp deilig kaffe da jeg besøkte denne bloggen. Det var akkurat det jeg trengte for å få en god start på dagen min. Takk for den informative artikkelen!
Elias Ødegård (25.06.2025, 09:15):
Veldig hyggelige og hjelpsomme hvis man glemmer noe på bussen! De gikk langt for å finne det.
Livar Lie (24.06.2025, 14:33):
Føles som en skikkelig risiko hver gang man går av bussen og må på do. Kanskje bussjåføren kjører litt for fort?
Anders Halvorsen (22.06.2025, 06:20):
Bussene kommer sjelden på tiden. Om vinteren skjer det altfor ofte at de ikke dukker opp i det hele tatt!!
Hildegunn Magnussen (18.06.2025, 22:30):
Kan ikkje stole på bussruter. Ta taxi hvis du har ein avtale.
Benjamin Pederson (16.06.2025, 20:50):
Det er altfor få avganger med rute 26, og den korresponderer nesten aldri med noe som helst. Det er veldig frustrerende for oss reisende som er avhengige av denne ruten. Vi håper virkelig at selskapet kan se på dette og forbedre situasjonen snart. Takk!
Malin Rekdal (13.06.2025, 23:59):
De stopper ikke når de ser noen.

Flere kommentarer:

Legg til en kommentar
Sikkerhetskode
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.