Tide Buss - Tromsø - Tromsø

Butikker og tjenester i Norge

Tide Buss - Tromsø - Tromsø

Tide Buss - Tromsø - Tromsø

Publisert den: - Visninger: 1 479 - Del
Utskriftsvennlig versjon
Kommentarer: 60 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 160 - Resultat: 2.9

Bussreiseselskap Tide Buss - Tromsø

Tide Buss i Tromsø har lenge vært en viktig aktør innen kollektivtransporten i regionen. Selv om mange passasjerer setter pris på tjenestene, har flere uttalt seg om utfordringer de har opplevd. Dette har ført til både positive og negative omtaler av selskapet.

Kjøreopplevelser og sikkerhet

Mange passasjerer har uttrykt bekymring over bussjåførenes kjørestil og sikkerheten om bord. En passasjer rapporterte om en stresset sjåfør som navigerte gjennom glatt veibane: *"Nullføre og underkjølt regn og glatt veibane - en stresset sjåfør med alt for dårlig tid."* Dette reiser spørsmål om hvordan Tide Buss håndterer ruteplanleggingen, spesielt om vinteren. Det er også bekymringer rundt barna som reiser med Tide Buss. En forelder beskrev situasjonen på rute 28, der bussen ikke ventet til små barn hadde satt seg: *"Dette er farlig og barna blir livredde for å ta buss."* Sikkerhetsprosedyrer bør vurderes for å sikre en trygg reiseopplevelse for alle passasjerer.

Planlegging og presisjon

Forsinkelser er et annet stort tema blant passasjerene. Flere har rapportert om busser som ikke dukker opp i det hele tatt eller som er betydelig forsinket. En passasjer forklarte: *"Bussene dukker sjeldent opp på tida. Om vinteren hender det alt for ofte at de ikke dukker opp i det hele tatt!"* Dette skaper frustrasjon, spesielt for dem som er avhengige av bussene for å komme seg til jobb eller andre viktige avtaler.

Kundeservice og kommunikasjon

Kundeservicen til Tide Buss har også fått kritikk. Mange passasjerer har rapportert om problemer med å komme i kontakt med selskapet, enten det gjelder mistede gjenstander eller klager over forsinkelser. En kunde delte: *"Helt umulig å få tak i noen om noe som helst."* Det er tydelig at forbedringer innen kommunikasjon vil være avgjørende for å gjenopprette kundetillit.

Positiv feedback

Til tross for kritikken er det også mange passasjerer som har hatt positive opplevelser med Tide Buss. Flere har berømmet sjåførene for deres hjelpsomhet og vennlighet. En reisende sa: *"Veldig fornøyd med service æ ha fått hos Tide."* Slike tilbakemeldinger er viktige for å oppmuntre sjåfører til å fortsette sitt gode arbeid.

Konklusjon

Tide Buss i Tromsø står overfor betydelige utfordringer knyttet til sikkerhet, presisjon, og kundeservice. For å forbedre opplevelsen for sine passasjerer, må selskapet se nærmere på tilbakemeldingene fra brukerne og implementere nødvendige endringer. Samtidig er det verdt å anerkjenne de positive sidene ved selskapet og arbeidet som gjøres av dedikerte sjåfører.

Du kan komme til vår bedrift i

Telefonnummeret til respektive Bussreiseselskap er +4797999800

Og hvis du vil sende en WhatsApp, kan du gjøre det til +4797999800

kart over Tide Buss - Tromsø Bussreiseselskap i Tromsø

Nettstedet er

Hvis du trenger å modifisere noen data som du mener ikke er presis relatert til dette nettstedet, vi ber om å sende oss en melding så vi vil rette det så snart som mulig. På forhånd takk for samarbeidet.

Bilder

Videoer:
Tide Buss - Tromsø - Tromsø
Referer dette innholdet:
Kommentarer:

Viser fra 1 til 20 av 60 mottatt kommentar(er).

Amanda Hagen (27.08.2025, 00:35):
Bussen kjørte nettopp forbi bussholdeplassen rett foran nesen vår, til tross for at vi sto der to personer, midt på dagen og tydelig synlige for sjåføren. Da jeg prøvde å ringe for å klage, fikk jeg automatisk beskjed om at det ikke var noen operatører tilgjengelig for å svare på telefonen, så jeg kunne ikke få hjelp. Dette er helt uakseptabelt, skjerp dere!
Ingar Bråthen (23.08.2025, 11:02):
Jeg ventet i 1 time, men det kom ingen buss. Det skulle være 4 busser på den tiden. SKIKKELIG kjedelig.
Eli Vedvik (23.08.2025, 01:43):
BUSSJÅFØRER BRYTER VEIREGLER. Selv om det er travelt, trenger de ikke å ta slike risikoer.
Bjørn Krogstad (22.08.2025, 21:20):
Å finne tapte eiendeler på bussen kan være en frustrerende opplevelse, men det er håp! Mange busselskaper har et system for å hjelpe passasjerer med å finne igjen tapte ting. Det beste du kan gjøre er å kontakte busselskapet så raskt som mulig og gi dem en detaljert beskrivelse av det tapte elementet. Med litt flaks kan du være heldig og få tilbake det du har mistet. Lykke til!
Margit Ulseth (21.08.2025, 09:45):
Vi som skal på bussen har ansvaret for å signalisere at vi skal med, men også bussjåførene har ansvar for å se det. Det er ikke akkurat hyggelig å få kjeft fordi jeg "ikke vifter med hånden", noe jeg gjør hver gang. Når det står folk ved en bussholdeplass, kan man ta litt ekstra hensyn der. 😊 Ellers setter jeg pris på våre herlige bussjåfører som kjører oss hit og dit!
Anita Fosse (20.08.2025, 14:49):
Når du har bussjåfører som ikke kjenner rutene og du må be om veiledning for å komme riktig fram, så kan man klare seg uten. Jeg har tatt rute 22 til jobben i 2 måneder nå, og det er feil kjøring hver uke. Bare i dag tok bussen tverrforbindelsen i stedet for den vanlige ruten, og jeg måtte ringe for å bli satt av.
Anneli Amundsen (20.08.2025, 09:48):
Ikke glem noe på bussen, de gidder ikke engang å svare på telefonen hvis vi spør om noe 👎🏾👎🏾👎🏾...
Guro Helle (19.08.2025, 11:26):
Av og til kommer dere når dere skal, men ofte litt eller altfor sene! Denne gangen 20 minutter for sent!
Andrine Osmundsen (16.08.2025, 02:22):
Djevelens fete tull. Sto på bussen stille med busskortet mitt og banket på ruta da han kjørte og stoppet ikke engang.
Emilie Svendsen (16.08.2025, 00:00):
Tide trenger en holdningsendring blant sjåførene sine. I dag, klokken 17:58 da jeg stod og ventet på trafikk ved Tromsøbrua, sto en buss bak meg og tutet samtidig som den blinket med lysene. Han trenger virkelig en kurs i stressmestring.
Jorunn Holm (15.08.2025, 08:27):
Lokal bussoperatør i Tromsø

Som ein lokal bussoperatør i Tromsø har vi eit sterkt engasjement for å tilby pålitelige og komfortable transporttenester for våre passasjerar. Med eit variert rutenettverk og erfarne sjåførar, kan du stole på oss for dine reisebehov i Tromsø-området. Vi set pris på kvar enkelt passasjer og streber etter å gi den best mogleg oppleving for deg og dine medreisande. Velkommen om bord!
Dag Åsvang (15.08.2025, 00:08):
Helt umulig å få tak i noen for å diskutere noe som helst.
Monica Eikeland (14.08.2025, 02:43):
Svært fornøyd med den tjenesten jeg har mottatt hos Tide.
Hallstein Sundby (12.08.2025, 04:06):
Det er alltid like hyggelig å bli kjefet på av sure bussjåfører. Kan konkludere med at en bussjåfør er ikke en mann med godt humør i Nobina.
Bodil Walberg (10.08.2025, 04:03):
Dårlig service opplevede jeg med bussreiseselskapet.
Ella Jørgensen (07.08.2025, 12:17):
Hanna holdt meg ved siden av stoppknappen.
Så trykket jeg ved et uhell på stoppknappen.
Bussjåføren stoppet bussen og tvang meg ut.
Han brukte mange stygge ord mot meg.
Måtte til slutt gå 1,5 kilometer hjem etter trening.
Julie Hoel (07.08.2025, 08:21):
Dette reisebyrået er fantastisk! Personalet er utrolig hyggelig og hjelpsomt, og de virkelig bryr seg om kundene sine. Jeg har brukt dem flere ganger for våre gruppeturer, og jeg kan ikke anbefale dem nok. Takk for all god service!
Nils Svensson (06.08.2025, 21:03):
Har forsøkt å komme i kontakt i 2 dager nå uten hell på grunn av at jeg har mistet lommeboken min. Blitt sendt fram og tilbake mellom feil telefonnumre som ikke fører til noe. Har gitt opp.
Ruben Sivertsen (06.08.2025, 15:45):
Jeg møtte ei veldig hyggelig dame i resepsjonen, men sjefen lenger inn var ganske tverr, viste lite respekt og virket overhodet ikke interessert i å høre på forslag til hvordan telefontjenesten kunne bli bedre for å unngå misforståelser.
Birger Eikeland (05.08.2025, 01:27):
Tide busser i Tromsø er fantastiske!

Flere kommentarer:

Legg til en kommentar
Sikkerhetskode
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.