Tide Buss - Tromsø - Tromsø

Butikker og tjenester i Norge

Tide Buss - Tromsø - Tromsø

Publisert den: - Visninger: 1 296 - Del
Utskriftsvennlig versjon
Kommentarer: 3 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 160 - Resultat: 2.9

Bussreiseselskap Tide Buss - Tromsø

Tide Buss i Tromsø har lenge vært en viktig aktør innen kollektivtransporten i regionen. Selv om mange passasjerer setter pris på tjenestene, har flere uttalt seg om utfordringer de har opplevd. Dette har ført til både positive og negative omtaler av selskapet.

Kjøreopplevelser og sikkerhet

Mange passasjerer har uttrykt bekymring over bussjåførenes kjørestil og sikkerheten om bord. En passasjer rapporterte om en stresset sjåfør som navigerte gjennom glatt veibane: *"Nullføre og underkjølt regn og glatt veibane - en stresset sjåfør med alt for dårlig tid."* Dette reiser spørsmål om hvordan Tide Buss håndterer ruteplanleggingen, spesielt om vinteren. Det er også bekymringer rundt barna som reiser med Tide Buss. En forelder beskrev situasjonen på rute 28, der bussen ikke ventet til små barn hadde satt seg: *"Dette er farlig og barna blir livredde for å ta buss."* Sikkerhetsprosedyrer bør vurderes for å sikre en trygg reiseopplevelse for alle passasjerer.

Planlegging og presisjon

Forsinkelser er et annet stort tema blant passasjerene. Flere har rapportert om busser som ikke dukker opp i det hele tatt eller som er betydelig forsinket. En passasjer forklarte: *"Bussene dukker sjeldent opp på tida. Om vinteren hender det alt for ofte at de ikke dukker opp i det hele tatt!"* Dette skaper frustrasjon, spesielt for dem som er avhengige av bussene for å komme seg til jobb eller andre viktige avtaler.

Kundeservice og kommunikasjon

Kundeservicen til Tide Buss har også fått kritikk. Mange passasjerer har rapportert om problemer med å komme i kontakt med selskapet, enten det gjelder mistede gjenstander eller klager over forsinkelser. En kunde delte: *"Helt umulig å få tak i noen om noe som helst."* Det er tydelig at forbedringer innen kommunikasjon vil være avgjørende for å gjenopprette kundetillit.

Positiv feedback

Til tross for kritikken er det også mange passasjerer som har hatt positive opplevelser med Tide Buss. Flere har berømmet sjåførene for deres hjelpsomhet og vennlighet. En reisende sa: *"Veldig fornøyd med service æ ha fått hos Tide."* Slike tilbakemeldinger er viktige for å oppmuntre sjåfører til å fortsette sitt gode arbeid.

Konklusjon

Tide Buss i Tromsø står overfor betydelige utfordringer knyttet til sikkerhet, presisjon, og kundeservice. For å forbedre opplevelsen for sine passasjerer, må selskapet se nærmere på tilbakemeldingene fra brukerne og implementere nødvendige endringer. Samtidig er det verdt å anerkjenne de positive sidene ved selskapet og arbeidet som gjøres av dedikerte sjåfører.

Du kan komme til vår bedrift i

Telefonnummeret til respektive Bussreiseselskap er +4797999800

Og hvis du vil sende en WhatsApp, kan du gjøre det til +4797999800

Nettstedet er

Hvis du trenger å modifisere noen data som du mener ikke er presis relatert til dette nettstedet, vi ber om å sende oss en melding så vi vil rette det så snart som mulig. På forhånd takk for samarbeidet.

Bilder

Kommentarer:

Viser fra 1 til 3 av 3 mottatt kommentar(er).

Kristi Skarsgård (06.06.2025, 18:46):
Jeg bruker rute 40 fra Klimaveien nesten hver dag. Sjelden tar jeg samme rute hver dag, så jeg ser hvordan rutene i Troms fylke følges. I dag skulle jeg ta bussen kl. 1118, etter å ha fulgt med på appen for å se hvor forsinket den var. Først sto det 1133, senere endret det seg til 1139. Jeg går for å ta denne altfor sene bussen, men den kommer bare ikke?? Så jeg står der helt til neste buss som skulle gå kl. 1148. Den kom ca. kl. 12. Dette er ingen engangstilfelle. To ganger tidligere har bussen aldri kommet, og den er ALLTID forsinket om vinteren, ikke i samme grad om sommeren. Nå kjører både jeg og flere kjente omtrent samme rute, og ingen forstår hvorfor bussen er 15-20 minutter forsinket nesten hver eneste avgang. Har opplevd dette også på søndagskveld i tom buss.... SÅ HVA ER PROBLEMET?
Gaute Dahle (06.06.2025, 02:46):
I løpet av 2 uker som jeg har tatt buss på grunn av en ødelagt bil, har 24 kjørt helt feil i ruta 2 ganger og 22 1 gang. Det er jo helt latterlig av selskapet....
Åge Dalene (05.06.2025, 05:39):
Eg sitter på bussen med små barnehagebarn som flyr rundt i bussen fordi bussjåføren ikkje ventar på at barna skal sette seg! Dette er farleg, og barna blir redde for å ta bussen... Dette har skjedd tre gonger på rute 28, og barn har blitt skadd!
Legg til en kommentar
El nombre debe tener al menos 2 caracteres.
Por favor, introduce una dirección de correo válida.
Debe escribir el código completo (5 dígitos).
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
El comentario debe tener al menos 10 caracteres.
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.