Tide Buss - Tromsø - Tromsø

Butikker og tjenester i Norge

Tide Buss - Tromsø - Tromsø

Publisert den: - Visninger: 1 434 - Del
Utskriftsvennlig versjon
Kommentarer: 45 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 160 - Resultat: 2.9

Bussreiseselskap Tide Buss - Tromsø

Tide Buss i Tromsø har lenge vært en viktig aktør innen kollektivtransporten i regionen. Selv om mange passasjerer setter pris på tjenestene, har flere uttalt seg om utfordringer de har opplevd. Dette har ført til både positive og negative omtaler av selskapet.

Kjøreopplevelser og sikkerhet

Mange passasjerer har uttrykt bekymring over bussjåførenes kjørestil og sikkerheten om bord. En passasjer rapporterte om en stresset sjåfør som navigerte gjennom glatt veibane: *"Nullføre og underkjølt regn og glatt veibane - en stresset sjåfør med alt for dårlig tid."* Dette reiser spørsmål om hvordan Tide Buss håndterer ruteplanleggingen, spesielt om vinteren. Det er også bekymringer rundt barna som reiser med Tide Buss. En forelder beskrev situasjonen på rute 28, der bussen ikke ventet til små barn hadde satt seg: *"Dette er farlig og barna blir livredde for å ta buss."* Sikkerhetsprosedyrer bør vurderes for å sikre en trygg reiseopplevelse for alle passasjerer.

Planlegging og presisjon

Forsinkelser er et annet stort tema blant passasjerene. Flere har rapportert om busser som ikke dukker opp i det hele tatt eller som er betydelig forsinket. En passasjer forklarte: *"Bussene dukker sjeldent opp på tida. Om vinteren hender det alt for ofte at de ikke dukker opp i det hele tatt!"* Dette skaper frustrasjon, spesielt for dem som er avhengige av bussene for å komme seg til jobb eller andre viktige avtaler.

Kundeservice og kommunikasjon

Kundeservicen til Tide Buss har også fått kritikk. Mange passasjerer har rapportert om problemer med å komme i kontakt med selskapet, enten det gjelder mistede gjenstander eller klager over forsinkelser. En kunde delte: *"Helt umulig å få tak i noen om noe som helst."* Det er tydelig at forbedringer innen kommunikasjon vil være avgjørende for å gjenopprette kundetillit.

Positiv feedback

Til tross for kritikken er det også mange passasjerer som har hatt positive opplevelser med Tide Buss. Flere har berømmet sjåførene for deres hjelpsomhet og vennlighet. En reisende sa: *"Veldig fornøyd med service æ ha fått hos Tide."* Slike tilbakemeldinger er viktige for å oppmuntre sjåfører til å fortsette sitt gode arbeid.

Konklusjon

Tide Buss i Tromsø står overfor betydelige utfordringer knyttet til sikkerhet, presisjon, og kundeservice. For å forbedre opplevelsen for sine passasjerer, må selskapet se nærmere på tilbakemeldingene fra brukerne og implementere nødvendige endringer. Samtidig er det verdt å anerkjenne de positive sidene ved selskapet og arbeidet som gjøres av dedikerte sjåfører.

Du kan komme til vår bedrift i

Telefonnummeret til respektive Bussreiseselskap er +4797999800

Og hvis du vil sende en WhatsApp, kan du gjøre det til +4797999800

Nettstedet er

Hvis du trenger å modifisere noen data som du mener ikke er presis relatert til dette nettstedet, vi ber om å sende oss en melding så vi vil rette det så snart som mulig. På forhånd takk for samarbeidet.

Bilder

Kommentarer:

Viser fra 1 til 20 av 45 mottatt kommentar(er).

Ella Jørgensen (07.08.2025, 12:17):
Hanna holdt meg ved siden av stoppknappen.
Så trykket jeg ved et uhell på stoppknappen.
Bussjåføren stoppet bussen og tvang meg ut.
Han brukte mange stygge ord mot meg.
Måtte til slutt gå 1,5 kilometer hjem etter trening.
Julie Hoel (07.08.2025, 08:21):
Dette reisebyrået er fantastisk! Personalet er utrolig hyggelig og hjelpsomt, og de virkelig bryr seg om kundene sine. Jeg har brukt dem flere ganger for våre gruppeturer, og jeg kan ikke anbefale dem nok. Takk for all god service!
Nils Svensson (06.08.2025, 21:03):
Har forsøkt å komme i kontakt i 2 dager nå uten hell på grunn av at jeg har mistet lommeboken min. Blitt sendt fram og tilbake mellom feil telefonnumre som ikke fører til noe. Har gitt opp.
Ruben Sivertsen (06.08.2025, 15:45):
Jeg møtte ei veldig hyggelig dame i resepsjonen, men sjefen lenger inn var ganske tverr, viste lite respekt og virket overhodet ikke interessert i å høre på forslag til hvordan telefontjenesten kunne bli bedre for å unngå misforståelser.
Birger Eikeland (05.08.2025, 01:27):
Tide busser i Tromsø er fantastiske!
Solveig Øvsthus (04.08.2025, 04:42):
Jeg hater virkelig det busselskapet, fy søren!
Ludvig Hildre (03.08.2025, 19:59):
Hjelpsomme og hyggelige ansatte. Takk for flott service!
Emil Strand (01.08.2025, 04:29):
Ein kjekk 20 minutt for seint!
Eira Østby (29.07.2025, 21:09):
Eg va hos Torghatten Buss like ved
Tobias Nilsen (28.07.2025, 15:35):
Enda en gang ser vi sjåførene som begynner å kjøre mens både barn og eldre ligger strukket ut i midtgangen fordi de sliter med balansen. I tillegg har det blitt vanlig å klemme barna i dørene når de går ut av bussen! Vennligst bruk øynene og speilene dere har fått tildelt, eller vurder yrkesvalget deres på nytt!
Julie Moen (26.07.2025, 18:34):
Det var utrolig morsomt! Det var virkelig en fantastisk opplevelse å lese denne bloggen om Bussreiseselskap. Jeg elsker å lære og utforske nye destinasjoner gjennom slike artikler. Takk for at du deler din kunnskap og lidenskap for bussturer med oss! Jeg gleder meg til å lese mer fra deg. Skål!
Ina Helle (25.07.2025, 09:45):
Tok bussrute 420 fra Brensholmen til Håkøybotn 01-03-2020 kl. 18:22. Aldri opplevd en verre busstur enn denne 🤮. Full gass og bråbremsing hele veien 🤮. Både jeg og hunden ble kvalme av denne kjøringen. Spurte sjåføren om det var noe galt med bussen siden den rykket og nappet sånn hele veien, da spurte han meg om jeg ville gå av...

Vennligst Tide buss, sett aldri denne sjåføren på 420 igjen.

Sjåføren er fjernet nå :)

Bare herlige sjåfører på denne ruten nå :)
Så det er verdt å si ifra folkens 👍

Stå på Tide-sjåfører 👍 dere gjør en herlig jobb på veiene i Tromsø 👍

Mvh
Stig Ørjan
Hildegunn Gjerde (24.07.2025, 12:49):
Jeg besøker denne bloggen nesten hver dag.
Mathias Sørli (22.07.2025, 16:19):
Det er så irriterende med bussene som alltid er forsinket! Sanntidsappen deres kunne kanskje vært litt mer nøyaktig når det gjelder tidspunktene. Det er så lite informasjon tilgjengelig når det gjelder alternative ruter, jeg skulle ønske de kunne oppdatere oss bedre om det. Noen ganger er det faktisk bedre å ta taxi eller gå i stedet.
Aurora Svensson (21.07.2025, 20:36):
Beste busselskap i Tromsø og Finnmark
Ester Høiland (19.07.2025, 00:33):
Herregud!!! Etter å ha stått og ventet i over 50 minutter på bussjåføren som skal kjøre bussen fra Laksvatn til Lakselvbukt, i et forrykende uvær med regn, sludd og kraftig vind, samt en temperatur rundt 0 grader, og etter å ha ringt tidligere bussjåfører på strekningen og to lokale taxisjåfører, endelig dukket bussjåføren opp med den enkle unnskyldningen at han trodde det var fredag. Ikke for å være vanskelig, men jeg mener det er all grunn til å klage på dette. Der sto jeg sammen med fire personer fra Kina på ferie gjennom Airbnb, samt en annen person fra Lakselvbukt, som fortvilet og forbannet prøvde å holde varmen. Dette har skjedd gjentatte ganger med denne sjåføren, og jeg kan virkelig ikke forstå hvordan i all verden denne sjåføren fremdeles kjører på denne ruten, da det virker som om det er viktigere for ham å sitte hjemme og drikke alkohol og forsove seg til arbeidstidene sine, enn å forplikte seg til jobben sin. Navnet på sjåføren er Knut Arne Silkoset.
Siden vi ikke har mange busser på denne strekningen daglig, forventer jeg som passasjer at ruten blir opprettholdt og presis, med mindre det oppstår en trafikkulykke som hindrer sjåføren i å møte opp til fastsatt tidspunkt. Jeg har snakket med flere personer i Lakselvbukt, og samtlige er frustrerte, fortvilede og mektig forbannet etter gjentatte ganger å ha blitt stående i all slags vær og ventet på bussen som ikke kommer før man har ringt alle mulige krefter for å få ham til å dukke opp. Jeg har også måttet ringe ham angående morgenruten 06:38 til Nordkjosbotn, og spurt hvor bussen blir av, hvor han enten har lagt på eller sagt at det ikke kommer noen buss den dagen, for så å legge på røret. Hvis dere i Tide skal kunne betrakte dere selv som en seriøs operatør på denne strekningen, mener jeg at det ikke er for mye å forlange at bussen kommer til avtalt tid. Dette er ikke akseptabelt i år 2020.

Hilsen Roy Sverre Johansen.
Sigmund Isaksen (16.07.2025, 03:12):
Beste buss- og turfirma i hele Norge!!!
Gunnar Evensen (15.07.2025, 23:11):
I en bedrift som ikke er glad, sliter hardt med å finne gode bussreiseselskaper.
Ludvig Tveit (13.07.2025, 18:33):
Absolutt det verste busselskapet. Aldri tidsnok og kjører forbi stopp hvor vi står (selv om vi vinker til bussen og det er få folk ombord. Skam dere!
Svein Hoel (13.07.2025, 15:45):
Nummeret er utilgjengelig, svarer ikke på e-posten min. Holdt igjen min tapte lommebok. Da jeg sendte en e-post til dem, sa de at de hadde lommeboken min, men når vennen min skulle hente den, sa de at den allerede var hentet. Jeg sendte dem en e-post for å forsikre meg, og nå har de bare forsvunnet! Jeg vurderer å kontakte politiet.

Flere kommentarer:

Legg til en kommentar
El nombre debe tener al menos 2 caracteres.
Por favor, introduce una dirección de correo válida.
Debe escribir el código completo (5 dígitos).
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
El comentario debe tener al menos 10 caracteres.
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.