Nettbuss Gjøvik As - Gjøvik

Butikker og tjenester i Norge

Nettbuss Gjøvik As - Gjøvik

Nettbuss Gjøvik As - Gjøvik

Publisert den: - Visninger: 148 - Del
Utskriftsvennlig versjon - PDF-versjon
Kommentarer: 1 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 12 - Resultat: 4.2

Busselskap Nettbuss Gjøvik AS: Tilgjengelighet og Rullestoltilgang

Busselskap Nettbuss Gjøvik AS har lenge vært en viktig aktør i kollektivtransporten i Gjøvik. Med fokus på tilgjengelighet, er det avgjørende at alle passasjerer, inkludert de med nedsatt mobilitet, kan benytte seg av tjenestene deres.

Inngang for personer i rullestol

En av de mest essensielle faktorene for å sikre at kollektivtransport er tilgjengelig, er inngangen for personer i rullestol. Nettbuss Gjøvik har implementert flere tiltak for å gjøre bussene sine mer tilgjengelige. Dette inkluderer ramper og tilstrekkelig plass inne i bussen. Det er imidlertid fortsatt rom for forbedring, spesielt når det gjelder informasjon om hvilke busser som har denne tilgjengeligheten. Passasjerer som bruker rullestol, bør alltid sjekke på forhånd for å forsikre seg om at bussen de skal ta, er tilpasset deres behov.

Kundefeedback og opplevelser

Tilbakemeldinger fra brukere av Nettbuss Gjøvik varierer. Noen opplever rutinemessige problemer med sjåførenes oppførsel, som ble nevnt i en klage fra en elev ved Reinsvoll ungdomsskole. Eleven rapporterer at sjåførene til tider kan være lite imøtekommende og til og med uforsiktige i trafikken. Slike opplevelser kan skape en følelse av utrygghet blant passasjerene, noe som er spesielt bekymringsfullt for personer med nedsatt mobilitet. Det er avgjørende at sjåførene får tilstrekkelig opplæring i hvordan man skal håndtere forskjellige situasjoner, særlig når det gjelder å sikre en trygg og rolig atmosfære om bord på bussen.

Konklusjon: Behov for kontinuerlig forbedring

Tilgjengelighet og sikkerhet må alltid være i fokus for Busselskap Nettbuss Gjøvik AS. Mens de har tatt viktige skritt mot å gjøre bussene tilgjengelige for personer i rullestol, må de også sørge for at alle passasjerer føler seg trygge og respekterte. Feedback fra brukerne er et verdifullt verktøy for å identifisere områder som trenger forbedring, og det er essensielt at selskapet tar dette på alvor for å kunne tilby en best mulig service til alle.

Du finner oss i

Telefonen til nevnte Busselskap er +4761133710

Og hvis du vil sende en WhatsApp, kan du gjøre det til +4761133710

kart over Nettbuss Gjøvik AS Busselskap i Gjøvik

Nettstedet er

Hvis du krever å modifisere noen informasjon som du tror er feil relatert til denne siden, vi ber om å sende oss en melding så vi vil håndtere det så snart som mulig. På forhånd vi setter pris på det.

Bilder

Videoer:
Nettbuss Gjøvik As - Gjøvik
Referer dette innholdet:
Kommentarer:

Viser fra 1 til 1 av 1 mottatt kommentar(er).

Jarle Nygård (27.05.2025, 18:11):
Her sitter jeg altså fullstendig inhabil. Nettbuss er arbeidsplassen min, og hovedkontoret til Nettbuss avdeling Gjøvik ligger i Volvo sine ganske flotte lokaler i Hunndalen med stor oppstillingsplass for busser, kontorer for sjefene mine, pauserom og møterom som kun er forbeholdt Nettbuss sine ansatte. Så egentlig ganske uinteressant for andre privatpersoner...
Legg til en kommentar
Sikkerhetskode
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.