Fana Blikk As - Blikkenslager, Taktekking, Ventilasjon, Tømrer - Bergen - Nesttun

Butikker og tjenester i Norge

Fana Blikk As - Blikkenslager, Taktekking, Ventilasjon, Tømrer - Bergen - Nesttun

Fana Blikk As - Blikkenslager, Taktekking, Ventilasjon, Tømrer - Bergen - Nesttun

Publisert den: - Visninger: 900 - Del
Utskriftsvennlig versjon - PDF-versjon
Kommentarer: 28 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 66 - Resultat: 3.8

Fana Blikk AS – En blikkenslager i Bergen med varierte tjenester

Fana Blikk AS er en blikkenslager i Nesttun, Bergen, som tilbyr et bredt spekter av tjenester innen taktekking, ventilasjon og tømrerarbeid. Med fokus på kundetilfredshet og kvalitet, er det viktig å undersøke både positive og negative tilbakemeldinger fra kunder.

Tjenester og tilgjengelighet

Fana Blikk tilbyr flere tjenester på stedet, inkludert ventilasjonsinstallasjoner og taktekking. Tilgjengeligheten for kunder er et viktig aspekt, men mange har rapportert om dårlig oppfølging og lange ventetider. For eksempel, en kunde nevnte at de ble "sparket rundt som en ball" etter å ha vært i kontakt for hjelp.

Parkering og tilgjengelighet for personer i rullestol

For besøkende med behov for parkering for personer i rullestol, kan det være lurt å forhøre seg direkte med Fana Blikk om tilgjengeligheten. Det er avgjørende for bedrifter å ha gode løsninger for alle kunder.

Betalingsalternativer

Når det gjelder betaling, aksepterer Fana Blikk ikke kontanter, og kunder har mulighet til å betale med debettkort og kredittkort. Dette gir fleksibilitet, men noen kunder har uttrykt misnøye med priser, spesielt sammenlignet med konkurrenter.

Kundeopplevelse og tilbakemeldinger

Tilbakemeldingene på Fana Blikk varierer sterkt. Mens noen kunder har hatt gode erfaringer med dyktige fagfolk og rask service, rapporterer andre om feil, dårlig kommunikasjon og manglende oppfølging. En kunde nevnte en "fantastisk hyggelig kar" som ordnet ventilasjonsanlegget, mens flere andre fraråder å bruke tjenestene deres.

Oppsummering

Fana Blikk AS har potensial til å levere kvalitetsarbeid innen blikkenslager-tjenester, men med variasjon i kundeopplevelser, er det viktig for fremtidige kunder å forsikre seg om at de får god kommunikasjon og oppfølging. Vurder nøye å sammenligne alternativer og les anmeldelser før du velger dem for ditt neste prosjekt.

Du kan nå oss i

Kontakttelefonen til dette Blikkenslager er +4755116969

Og hvis du vil sende en WhatsApp, kan du gjøre det til +4755116969

kart over Fana Blikk AS - Blikkenslager, Taktekking, Ventilasjon, Tømrer - Bergen Blikkenslager, Klimaanlegg-tjenester, Tømrer/snekker, Ventilasjonsentreprenør, Metallverksted, Taktekker, Taktekkerbutikk, Solenergiselskap, Entreprenør for solenergi i Nesttun

Besøk oss i følgende tider:

Dag Åpningstider
Mandag
Tirsdag
Onsdag (I dag) ✸
Torsdag
Fredag
Lørdag
Søndag

Nettstedet er

Dersom du vil å endre noe element som du tror ikke er korrekt vedrørende dette nettstedet, vi ber om å sende oss en melding så vi vil fikse det straks. Takk på forhånd takk.

Bilder

Videoer:
Fana Blikk As - Blikkenslager, Taktekking, Ventilasjon, Tømrer - Bergen - Nesttun
Referer dette innholdet:
Kommentarer:

Viser fra 1 til 20 av 28 mottatt kommentar(er).

Tone Holte (06.07.2025, 12:17):
Dårlig og dyr tjeneste da vi ba om service på luftsirkulasjonssystemet. Vi bytter til en ny leverandør. 👎🏼 ...
Jorunn Mathisen (02.07.2025, 01:55):
Kontaktet dem for 6 måneder siden, følte meg som en fotball. Misforstått bestilling, og måtte vente ytterligere 1 og 1/2 måned, bare for å få høre at det ikke var plass til den typen ventilasjon jeg trengte. De spurte ikke engang om jeg ønsket å omstille det nye ventilasjonssystemet eller ikke. Ingen kundebehandlingserfaring, eller kanskje de er for store for jobben min. Jeg leter nå etter noen som kan hjelpe meg.
Njål Andersen (27.06.2025, 14:52):
Fantastisk kundeopplevelse. Synd at de ikke aksepterer kontanter.
Nikolai Hestnes (27.06.2025, 13:01):
De sa de skulle komme. Tid og sted ble avtalt, men de dukket ikke opp. De ga heller ingen beskjed. Dårlig kundeservice rett og slett.
Håkon Gjerde (26.06.2025, 08:16):
Fixer det meste raskt og greit
Dagny Lille (23.06.2025, 22:02):
Rask respons. God service. Hyggelige ansatte.
Magnus Kåre (23.06.2025, 20:20):
Fantastisk hyggelig fyr som kom og ordnet ventilasjonssystemet!
Vetle Nordahl (19.06.2025, 18:20):
Veldig nyttig og kreativ betjening.
Therese Viken (19.06.2025, 05:16):
God service, ja! Eg vart veldig imponert over kor raskt og enkelt eg fekk hjelp med mitt blikkenslagerproblem. Anbefalar dei på det sterkaste!
Frida Olsson (18.06.2025, 12:34):
Dyktige fagfolk fikser det meste, men prisene er litt for høye...
Hedda Hildre (18.06.2025, 00:15):
Fantastisk service av fagfolkene her
Fredrik Stensrud (17.06.2025, 13:39):
Rask, effektiv og dyktig service
Sebastian Ødegård (17.06.2025, 00:56):
Bokstavelig talt dobbel pris på deler til ventilasjonsaggregat i forhold til andre. I tillegg hadde ikkje servicetekniker med seg riktig motor og måtte kjøre tilbake. Resultat: Dobbel timetall også. Anbefales IKKE!
Hildegunn Hjort (16.06.2025, 04:48):
Hadde mulighet til å prioritere oss på kort varsel på grunn av lekkasjen, gjorde en grundig jobb.
Njål Henriksen (15.06.2025, 08:58):
I dag hadde jeg besøk av Fana Blikk på 24.9.21 - de fikset forskjellig ting med ventilasjonen, byttet kjøkkenvifte, motor, vifte osv. De kom presist, sendte sms på forhånd. Arbeidet ble gjort i henhold til avtalen. Montereren var veldig dyktig, hyggelig og jobbet effektivt. Prisen var OK. Jeg kan absolutt anbefale dem.
Hilde Sandberg (14.06.2025, 12:45):
Fantastisk service. Dyktige folk. Kan anbefales.
Heidi Magnussen (08.06.2025, 18:46):
Jeg skulle bruke dem bare for en liten jobb. Fikk utrolig dårlig oppfølging og nesten ingen svar på mine henvendelser. Endte opp med å begynne å bruke et annet selskap. Ville absolutt ikke brukt dette selskapet, og de anbefales ikke.
Øystein Bråthen (08.06.2025, 00:01):
Aldri opplevd maken til uprofesjonalitet. Ingen avtaler ble holdt til rett tid. De engasjerte et annet selskap til å utføre arbeidet uten å gi beskjed. De pakket sammen tingene mine uten å konsultere meg og før jobben var fullført som avtalt. Utførte feil jobb i stedet for det som var avtalt på forhånd. Har ikke svart på henvendelser i etterkant. Har vært totalt kaos fra start til slutt.
Anne Isaksen (07.06.2025, 14:29):
Jeg sendte inn en reklamasjon for et balansert ventilasjonssystem som sluttet å virke (VTR 300/B fra Systemair). Teknikeren som kom var veldig hyggelig og fant feilen på bare 2 minutter. Etter en time var systemet i orden igjen, og det har fungert perfekt siden da. Takk for god service!
Randi Rekdal (04.06.2025, 00:37):
Trengte hjelp til å justere ein beslag!
Fikset det med ein gong 😄
Veldig hyggelig betjening, følte oss velkomne 😄 God kundeopplevelse 😄 …

Flere kommentarer:

Legg til en kommentar
Sikkerhetskode
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.