Statens vegvesen, Jessheim trafikkstasjon - Gardermoen

Butikker og tjenester i Norge

Statens vegvesen, Jessheim trafikkstasjon - Gardermoen

Statens vegvesen, Jessheim trafikkstasjon - Gardermoen

Publisert den: - Visninger: 3 183 - Del
Utskriftsvennlig versjon - PDF-versjon
Kommentarer: 85 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 254 - Resultat: 3.9

Biltilsynet Statens vegvesen, Jessheim Trafikkstasjon

Biltilsynet i Jessheim, lokalisert nær Gardermoen, er en viktig del av Statens vegvesen og tilbyr en rekke tjenester for bileiere. For de som er avhengige av rullestol, er parkering og tilgjengelighet avgjørende faktorer.

Parkering for personer i rullestol

Biltilsynet har tilrettelagt for parkering for personer i rullestol med egne parkeringsplasser nært inngangen. Dette sikrer at personer med nedsatt mobilitet kan komme seg enkelt til trafikkstasjonen. Det er viktig at disse plassene holdes fri for annet parkering slik at de som trenger dem virkelig får bruk for dem.

Tilgjengelighet

Tilgjengeligheten på Jessheim Trafikkstasjon er generelt bra, men enkelte kunder har rapportert om ventetider og problemer med servicenivået. Mange syns det var utfordrende å navigere i køene, spesielt når bare noen få skranker var åpne. Likevel, når man først får hjelp, har mange gitt positive tilbakemeldinger om de ansatte. Noen har opplevd å bli møtt av hyggelige medarbeidere som er villige til å hjelpe.

Inngang for personer i rullestol

Inngangen til biltilsynet er også tilrettelagt for personer i rullestol. Dette er et viktig aspekt av tilgjengeligheten, da en enkel inngang kan være avgjørende for å få tilgang til tjenestene som tilbys. Det er imidlertid viktig at både ansatte og besøkende er bevisste på å holde inngangen fri for hindringer.

Oppsummering

Selv om det finnes blandede tilbakemeldinger om kundeservicen hos Biltilsynet i Jessheim, er det klart at tilgjengeligheten for personer med rullestol er prioritert. Med dedikerte parkeringsplasser og tilrettelagte innganger, jobber trafikkstasjonen for å være inkluderende. Det er imidlertid rom for forbedring når det gjelder serviceopplevelsen og effektiviteten i håndtering av kunder.

Lokalene ligger i

Kontakttelefonen til dette Biltilsynet er +4722073000

Og hvis du vil sende en WhatsApp, kan du gjøre det til +4722073000

kart over Statens vegvesen, Jessheim trafikkstasjon Biltilsynet i Gardermoen

Besøk oss i følgende tider:

Dag Åpningstider
Mandag
Tirsdag
Onsdag
Torsdag
Fredag
Lørdag
Søndag (I dag) ✸
Hvis du krever å justere noe element som du tror er feil om denne nettsiden, vær så snill å sende oss en melding så vi vil rette det så snart som mulig. På forhånd takk for samarbeidet.

Bilder

Videoer:
Statens vegvesen, Jessheim trafikkstasjon - Gardermoen
Referer dette innholdet:
Kommentarer:

Viser fra 1 til 20 av 85 mottatt kommentar(er).

Oskar Pedersen (05.10.2025, 10:32):
Hyggelig og rask service, det gikk kjapt og uten problemer.
Helene Nygård (04.10.2025, 18:47):
Uprofesjonelt personale jobber der, skam for Norge, de burde ikke få jobbe der, rasisme folk
Guri Svensson (03.10.2025, 02:34):
Som de fleste trafikkstasjoner, er Biltilsynet ansvarlig for å utføre periodisk kjøretøykontroll (EU-kontroll) for å sikre at kjøretøyene på veiene er sikre og i god stand. Det er viktig å følge regelmessige kontroller for både din egen og andres sikkerhet. Husk å planlegge din neste EU-kontroll i god tid for å unngå unødvendige forsinkelser.
Jakob Evensen (01.10.2025, 01:54):
Litt vanskelig å finne, ja. Det kan være utfordrende å navigere gjennom alle reglene og prosedyrene hos Biltilsynet. Men med litt tålmodighet og riktig veiledning kan du få orden på alt. Husk at det er viktig å være grundig og nøyaktig når det gjelder bilinspeksjon for å sikre at kjøretøyet ditt er trygt og lovlig på veiene. Lykke til!
Kristoffer Sandberg (24.09.2025, 18:49):
Svært god kundeservice. Utrolig hyggelig personale.
Aksel Ågotnes (24.09.2025, 10:17):
Dette e jo heilt for jævlig! Ærlig talt, ka faen tenke de på? Det e ikke akkurat lett å ta fri fra jobben og dra heilt tell Jessheim fra nedre Romerike for å fikse skilt, når det kunne ha vært gjort på Lillestrøm! Helt uakseptabelt, spør du mej.
Heidi Øvrebø (23.09.2025, 05:34):
Rask og enkel kundebehandling kl 09:30. Fikk gjennomført det jeg trengte med hyggelig betjening.
Borghild Nilsen (22.09.2025, 07:00):
Alltid hyggelige folk på denne trafikkstasjonen, blir møtt med smil og godt humør:)
Johannes Helle (21.09.2025, 01:05):
Helt ubrukelige ansatte med en total mangel på serviceinnstilling.
Aud Halvorsen (20.09.2025, 20:31):
De skreiv ut et gyldig sertifikat som vil erstatte det tapte førerkortet før vi får nytt. Ca 1 måned.
Veldig hyggelig.
Kim Olsen (18.09.2025, 19:28):
Effektivt opphold da jeg var der. Kun 3-4 minutters ventetid.
Gustav Vold (16.09.2025, 23:37):
Hyggelige ansatte som gjør jobben sin veldig bra 👍 ...
Viljar Pederson (16.09.2025, 17:26):
Ingen kø, rask ekspedering og vennlige ansatte.
Kari Vik (15.09.2025, 09:04):
Dette stedet er det verste jeg har vært borti. Jeg snakker om syke personligheter som jobber i kontrollhallen. Etter en rekke hendelser med vektkontroll, toppet de det hele med følgende: Ja, lastebilen hadde overlast og vi tar boten for det, men da jeg oppdaget at vedkommende hadde skrevet feil opplysninger i vektskjemaet angående tillatt totalvekt på bilen, fikk jeg beskjed om å ikke belære dem i jobben deres. Jeg tok frem vognkortet for å vise det, men ble brått avfeid. I stedet gikk han bort til min privatbil, altså ikke lastebilen, og beordret full kontroll. Resultatet var at han fjernet skiltene på bilen med et smil om munnen på mildt sagt tvilsomt grunnlag. Han sa jeg kunne klage om jeg ville, mens han smilte lurt. Dette er den desidert verste opplevelsen jeg har hatt innen biltekniske kontroller. Jeg grøsser hver gang jeg passerer dette stedet på E6. Senere har jeg hørt lignende historier fra andre, inkludert en som hadde en uenighet der. Da han dro, sto trolig samme personen, basert på beskrivelsen i vinduet, og ventet. En uke senere ble han innkalt til kontroll med bilen han hadde kjørt fra stedet i. Til slutt vil jeg bemerke at dette gjelder personene i kontrollhallen. De ansatte i skranken ga meg helt motsatt inntrykk. Hovedpersonen var omtrent 60 år og rundt 190 cm høy.
Theodor Strøm (11.09.2025, 11:44):
Fantastisk service begge gangene jeg har vært der. Sist nå i februar. Nesten ingen ventetid og veldig hyggelige ansatte.
Aurora Reksten (11.09.2025, 10:04):
Kjapp kontroll av bilen. De tok bare tak i det jeg henvendte meg om. Hyggelig personale.
Emma Kvam (06.09.2025, 11:11):
Misfornøyde mennesker kan være en stor utfordring når det gjelder å opprettholde et positivt omdømme for bedriften din. Å håndtere klager på en effektiv måte og løse problemer raskt kan bidra til å skape tillit og lojalitet blant kundene dine. Ved å vise at du verdsetter feedback og er villig til å ta tak i eventuelle problemer, kan du bygge et sterkt forhold med kundene dine og styrke omdømmet ditt over tid.
Oliver Røyland (04.09.2025, 11:40):
Litt trafikk av og til. Men ellers greit.
Øystein Eriksen (03.09.2025, 04:25):
Setter opp skilt for parkeringsforbud, så 8-10 lastebiler må finne en liten krok å gjemme seg i for natten! Uten toalett eller andre fasiliteter! Nytt lavmål selv fra Statens Uvesen.
Trygve Solheim (31.08.2025, 10:41):
Jeg satte stor pris på den hyggelige betjeningen hos Biltilsynet. Takk for god service!

Flere kommentarer:

Legg til en kommentar
Sikkerhetskode
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.