Drøbak trafikkstasjon - Drøbak

Butikker og tjenester i Norge

Drøbak trafikkstasjon - Drøbak

Publisert den: - Visninger: 3 831 - Del
Utskriftsvennlig versjon - PDF-versjon
Kommentarer: 19 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 343 - Resultat: 3.9

Biltilsynet Drøbak Trafikkstasjon

Biltilsynet Drøbak trafikkstasjon er et sted mange besøkende har hatt forskjellige opplevelser med. Noen har fremhevet tilgjengelighet og rullestolvennlige fasiliteter, mens andre har klaget på lang ventetid og dårlig service. Her er en oversikt over hva du kan forvente når du besøker denne stasjonen.

Tilgjengelighet

Biltilsynet i Drøbak tilbyr gode ramper og inngangspunkter, noe som gjør det enklere for personer med funksjonsnedsettelser å få tilgang til tjenestene. Dette er viktig for å sikre at alle kan få den hjelpen de trenger, uavhengig av eventuelle fysiske utfordringer.

Inngang for personer i rullestol

Det er lagt til rette for inngang for personer i rullestol ved trafikksentralen. Ramper er tilgjengelige, og interiøret er designet for å imøtekomme behovene til alle besøkende.

Parkering for personer i rullestol

Det er også parkering for personer i rullestol i nærheten av inngangen. Dette gjør det enklere for personer med nedsatt mobilitet å komme seg til stasjonen uten unødvendige vanskeligheter.

Kundens erfaringer

Mange kunder har delt sin erfaring med trafikkstasjonen, og meninger svinger fra positive til negative. Enkelte nevner den vennlige betjeningen og effektiviteten når man får hjelp, mens andre klager på lang ventetid og lite serviceminded personale. For eksempel sier en kunde: "Helt håpløst sted... ventet i 4 måneder og ingenting skjedde." En annen bruker uttrykker en mer positiv opplevelse: “Fantastisk service og veldig profesjonelt.” Dette viser at det kan være store forskjeller i hvordan ansatte yter service til besøkende.

Oppfordring til besøkende

For de som planlegger et besøk til Biltilsynet Drøbak, er det lurt å bestille time på forhånd for å unngå lang ventetid. Å være godt forberedt kan også bidra til en mer smidig opplevelse. Enten du besøker for å ta førerkort, registrere kjøretøy eller bare har spørsmål, kan det være nyttig å sjekke åpningstidene og ha nødvendige dokumenter klare før besøket.

Våre lokaler ligger i

Telefonnummeret til nevnte Biltilsynet er +4722073000

Og hvis du vil sende en WhatsApp, kan du gjøre det til +4722073000

Nettstedet er

Hvis du trenger å justere noen informasjon som du tror ikke er presis vedrørende dette nettstedet, vi oppfordrer deg til å sende en melding slik at vi vil håndtere det ved første anledning. Takk på forhånd takk.

Bilder

Videoer:
Kommentarer:

Viser fra 1 til 19 av 19 mottatt kommentar(er).

Filip Stangeland (28.04.2025, 05:34):
Eg har ikkje så mykje erfaring frå biltilsynet, men eg høyrer ofte ein haldning om at dei er vanskelege og lite hjelpsame. Dette inbillar eg meg kjem frå folk som ikkje får viljen sin og trur biltilsynet er der for den enkelte person og ikkje for tryggheita i trafikken.

Etter å ha hatt time i kontrollhall hos Gro, er eg av ein heilt annan oppfatning. Ho var blid, engasjert, meget hjelpsom og ikkje minst veldig fagleg dyktig.

Dette skriv eg sjølv om eg måtte dra derifrå med mangellapp sidan varehengeren eg hadde med til kontroll vart underkjent og måtte utbetrast.

Eg anbefaler på det sterkaste.
Nina Kristiansen (26.04.2025, 18:56):
Utrolig dårlig service og forferdelig gretne og vanskelig ansatte. Særlig de som sitter i skranka.. Huff og huff. Styr unna hvis du kan!
Emilie Årdal (24.04.2025, 17:48):
Eit så enkelt ting som å søkje på opningstider var ikkje til å få til. Irriterande!
Herman Wold (23.04.2025, 06:54):
Lang ventetid, men hyggelig og hjelpsom betjening/personale.
Sindre Rønning (23.04.2025, 06:15):
Dårlig bookingssystem.
Ansatte i skrankene som skjelte ut den ene etter den andre som henvendte seg. Tydelig at de ansatte ikke er serviceinnstilte.
Trond Tveit (19.04.2025, 14:59):
Generelt bra trafikkstasjon, men de fleste av sensorene er veldig dårlige og bare sure. Ingen god tilbakemelding og begrunnelse. De har ikke lyst å hjelpe deg. Har lappen nå og ser nå hvor dårlig de var.
Har fått inntrykk at mange andre trafikkstasjoner har samme problemer, men kan bare si ut i fra mine erfaringer.
Sissel Årsnes (19.04.2025, 11:17):
Lang ventetid. De ansatte gikk på lunsj uten at noen andre tok over for dem.
Snorre Lande (18.04.2025, 21:51):
Dårlig koordinering av køen og skranken. Hyggelig personale.
Hanna Bakke (17.04.2025, 17:14):
Veldig hyggelige ansatte og god service ☺️
Rolf Solberg (14.04.2025, 13:15):
Ikke helt positiv trafikksensor, men helt grei opplevelse. Fikk MC-lappen.
Frida Hildre (14.04.2025, 01:18):
Eg måtte bestille time først på grunn av Korona. Eg skulle bytte bilete på forkorta. Det gjekk veldig raskt og smertefritt.
Stian Tveit (11.04.2025, 19:31):
Jeg synes servicen her er veldig bra, og ting går veldig fort.
Dagny Sønderland (11.04.2025, 03:21):
Eg har hatt tre køyreprøver i Drøbak. Nokre av dei suraste og vrangaste sensorene eg har møtt. Min siste køyreprøve var med ein veldig skarp og hyggelig sensor. Så om du får ein sensor med namnet Knut, då har du treft rett i blinken.
Hilde Nilsen (10.04.2025, 02:02):
Utmerket trafikkstasjon. Jobber mye med veteranbiler, og en finner ikke maken til kunnskap og service på hele Østlandet!
Isak Paulsen (08.04.2025, 16:07):
Dei beste, hyggelegaste og mest kompetente folka - både administrasjonen og sensorane
Eirin Holm (08.04.2025, 11:22):
Hyggelige ansatte og god informasjon.
Takk for at du delte din erfaring! Det er viktig for oss å sikre at våre kunder får den hjelpen de trenger på en vennlig måte. Vi setter pris på tilbakemeldingen din!
Ella Mork (07.04.2025, 15:01):
Hyggelig og profesjonell service.
Litt begrenset parkering, men finner som regel en plass :0)
Martin Hovland (05.04.2025, 09:18):
Dette kan være den verste trafikkstasjonen når det gjelder service. Ansatte som sender jobben videre til andre ansatte fordi de ikke kan det selv. Leser regelverket mens du er her og kan ingenting om jobben sin fra før av. Ekstremt skuffende å vente nesten 1 time selv om du har bestilt time på forhånd, fordi ansatte ikke skjønner at det er kø, og bare prater og fniser bak disken.
Guri Solheim (05.04.2025, 08:57):
Tok ein prøve for lastebilar. Gjekk bra. Bra stad for testar/prøvar.
Legg til en kommentar
El nombre debe tener al menos 2 caracteres.
Por favor, introduce una dirección de correo válida.
Debe escribir el código completo (5 dígitos).
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
El comentario debe tener al menos 10 caracteres.
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.