Drøbak trafikkstasjon - Drøbak

Butikker og tjenester i Norge

Drøbak trafikkstasjon - Drøbak

Drøbak trafikkstasjon - Drøbak

Publisert den: - Visninger: 4 284 - Del
Utskriftsvennlig versjon - PDF-versjon
Kommentarer: 81 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 343 - Resultat: 3.9

Biltilsynet Drøbak Trafikkstasjon

Biltilsynet Drøbak trafikkstasjon er et sted mange besøkende har hatt forskjellige opplevelser med. Noen har fremhevet tilgjengelighet og rullestolvennlige fasiliteter, mens andre har klaget på lang ventetid og dårlig service. Her er en oversikt over hva du kan forvente når du besøker denne stasjonen.

Tilgjengelighet

Biltilsynet i Drøbak tilbyr gode ramper og inngangspunkter, noe som gjør det enklere for personer med funksjonsnedsettelser å få tilgang til tjenestene. Dette er viktig for å sikre at alle kan få den hjelpen de trenger, uavhengig av eventuelle fysiske utfordringer.

Inngang for personer i rullestol

Det er lagt til rette for inngang for personer i rullestol ved trafikksentralen. Ramper er tilgjengelige, og interiøret er designet for å imøtekomme behovene til alle besøkende.

Parkering for personer i rullestol

Det er også parkering for personer i rullestol i nærheten av inngangen. Dette gjør det enklere for personer med nedsatt mobilitet å komme seg til stasjonen uten unødvendige vanskeligheter.

Kundens erfaringer

Mange kunder har delt sin erfaring med trafikkstasjonen, og meninger svinger fra positive til negative. Enkelte nevner den vennlige betjeningen og effektiviteten når man får hjelp, mens andre klager på lang ventetid og lite serviceminded personale. For eksempel sier en kunde: "Helt håpløst sted... ventet i 4 måneder og ingenting skjedde." En annen bruker uttrykker en mer positiv opplevelse: “Fantastisk service og veldig profesjonelt.” Dette viser at det kan være store forskjeller i hvordan ansatte yter service til besøkende.

Oppfordring til besøkende

For de som planlegger et besøk til Biltilsynet Drøbak, er det lurt å bestille time på forhånd for å unngå lang ventetid. Å være godt forberedt kan også bidra til en mer smidig opplevelse. Enten du besøker for å ta førerkort, registrere kjøretøy eller bare har spørsmål, kan det være nyttig å sjekke åpningstidene og ha nødvendige dokumenter klare før besøket.

Våre lokaler ligger i

Telefonnummeret til nevnte Biltilsynet er +4722073000

Og hvis du vil sende en WhatsApp, kan du gjøre det til +4722073000

kart over Drøbak trafikkstasjon Biltilsynet i Drøbak

Nettstedet er

Hvis du trenger å justere noen informasjon som du tror ikke er presis vedrørende dette nettstedet, vi oppfordrer deg til å sende en melding slik at vi vil håndtere det ved første anledning. Takk på forhånd takk.

Bilder

Videoer:
Drøbak trafikkstasjon - Drøbak
Referer dette innholdet:
Kommentarer:

Viser fra 1 til 20 av 81 mottatt kommentar(er).

Anita Bråthen (25.07.2025, 06:04):
Hyggelig betjening, flott og grei løsning.
Ella Hatlen (22.07.2025, 17:42):
Rask og hyggelig service. Lett å finne frem på stedet.
Therese Brekke (19.07.2025, 08:37):
God service. Hyggelig betjening.
Tuva Rekdal (19.07.2025, 05:44):
Litt tregt ansatte.. jobbet ikke så fort.. og de var veldig nysgjerrige på hva sidemannen holdt på med... , noe som resulterte i lengre ventetid for brukerne.. vi er ikke vanlige kunder som kan gå til en annen butikk.. og DET er de fullt klar over.
Daniel Rønningen (17.07.2025, 09:58):
Her kan du få gjort alt du trenger for å få bilen din kontrollert og ordne de nødvendige dokumentene. Stasjonen ser ut som ny og er funksjonell for publikum!
Nils Vik (16.07.2025, 09:02):
De aller fleste her er både koselige og hjelpsomme!😉👍🏁 ...
Ida Johansson (15.07.2025, 18:41):
Helt greit for det jeg trengte.
Agnes Lie (15.07.2025, 05:25):
Gikk veldig raskt og problemfritt å ordne papirene og skiltene 😁...
Sigve Hansen (14.07.2025, 03:44):
Det er lett å finne veien, hyggelige folk.
Ståle Langås (14.07.2025, 03:04):
Ringte kl 10:44, 24.08.21, etter 7 min i tlf jeg valgte om å bli ringt tilbake! Fikk tlf kl 1300, gikk ikke mer en 2 sek, dem la på tlf!!! Det var sånn at jeg rakk ikke å ta tlf ut av lomma! Korteste tlf jeg har fått noen gang! 👍🏻 …
Mari Fosse (10.07.2025, 19:56):
Veldig god service og en søt og hyggelig jente i skranken.
Kirsten Lien (04.07.2025, 00:25):
Helt håpløst sted...jeg leverte inn eierskifte skjema og ventet i 4 måneder, ingenting skjedde...jeg besøkte stasjonen 2 ganger i mellomtiden, men de sa at de ikke hadde kapasitet. Kom tilbake etter 3 måneder og ventet i 1 time for å snakke med medarbeiderne...uhhh...hvis du vil bruke flere dager på en enkelt ting kan du besøke dem.
Vegard Kristensen (03.07.2025, 22:15):
Bestilte tid på nettet, fikk oppmøtetid, null venting. Topp!!😄 ...
Hanne Vangen (03.07.2025, 03:39):
Flott service og hyggelige folk.
Emilie Ulseth (02.07.2025, 14:53):
Åpningstidene e ikkje korrekte!
Amalie Lien (01.07.2025, 22:03):
God service. Hyggelig betjening. Ingen sure ansikter å se der. Helt topp👍...
Ingunn Østby (01.07.2025, 14:25):
Rask ekspedering. Hyggelig betjening👍 …
Fort gjennomføring. Hyggelig betjening👍 ...
Heidi Sørli (01.07.2025, 06:45):
Ja, ja! Så var det dette med kundeservice? Akkurat som null. 😖 ...
Ingvild Lien (27.06.2025, 14:36):
Hjelpsomme og hyggelige folk som jobber der.
Birgit Strand (24.06.2025, 19:03):
Fantastisk service og utrolig hyggelige mennesker som jobber der

Flere kommentarer:

Legg til en kommentar
Sikkerhetskode
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.