Viser fra 1 til 7 av 7 mottatt kommentar(er).
Dårlig kundeservice, ettersom en sensor ble "ødelagt" på vei hjem fra salget der selger nektet å betale....
Kommentaren kunne være "Dårlig kundeservice! En sensor ble «ødelagt» på vei hjem fra salget og selger nektet å betale for det."
Selgeren svarer veldig useriøst på Finn.no og sier at de ikke tar ekstra bilder av bilene de selger. Når man må reise over 50 mil for å kjøpe en bil, forventer man bedre service. Jeg forstår de andre anmeldelsene om selgeren.
Fantastisk kundeservice! Veldig hyggelige mennesker som jobber der, og vi er kjempefornøyde med all hjelpen vi fikk ved kjøp av bilen! God kommunikasjon etter kjøpet, og vi vil definitivt komme tilbake hit hvis vi trenger flere biler! Sterkt anbefalt!
Veldig hyggelige mennesker her og en ryddig handel.
Dårlig forhandler, ga ingen informasjon om hvilke feil det var på bilen.
Ekstremt dårlig kundeserviceopplevelse, og solgte bevisst bilen med større, skjulte skader. Bilen måtte selvfølgelig repareres, men selger nekter å akseptere reklamasjon, som faktisk gjelder i hele fem år(!). Bilen er kun en måned gammel...!!!
Forsøkte å ringe selgeren angående problemene for å komme til enighet, men ble møtt med svært nedlatende og ufine tilbakemeldinger, ingen hjelp å få, og vi måtte dekke alle kostnader selv. Derfor ville jeg ikke anbefale å benytte denne tjenesten:)
Ringte for å se på noen biler, siden jeg er på jakt etter en ny. Personen jeg snakket med var veldig hyggelig i telefonen og var klar til å hjelpe meg med en gang jeg kom innom.