Bil i Nord Mo i Rana - Mo I Rana

Butikker og tjenester i Norge

Bil i Nord Mo i Rana - Mo I Rana

Bil i Nord Mo i Rana - Mo I Rana

Publisert den: - Visninger: 1 675 - Del
Utskriftsvennlig versjon - PDF-versjon
Kommentarer: 73 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 166 - Resultat: 4.4

Bilforhandler Bil i Nord Mo i Rana

Velkommen til Bil i Nord Mo i Rana, din lokale bilforhandler som tilbyr et bredt spekter av tjenester og biler. Vi er stolte av å kunne levere høy servicegrad og en imøtekommende atmosfære for alle våre kunder.

NFC-betaling med mobil

Hos Bil i Nord kan du enkelt gjennomføre betalinger ved hjelp av NFC-betaling med mobil. Dette gjør det lettere og mer praktisk å håndtere transaksjoner når du kjøper bil eller tjenester fra vår butikk.

Tjenestealternativer

Vi tilbyr mange tjenestealternativer for både nye og brukte biler. Enten du trenger reparasjoner, service eller teknisk støtte, er vårt team av fagfolk klare til å hjelpe deg.

Inngang for personer i rullestol

For å sikre at alle kunder har tilgang til våre tjenester, har vi lagt tilrette for inngang for personer i rullestol. Vår butikk er utformet for å være tilgjengelig for alle.

Handling i butikken

Vi opplever ofte god respons fra kunder som besøker oss for handling i butikken. Våre ansatte er alltid tilgjengelige for å gi deg råd og veiledning om dine bilkjøp eller andre henvendelser.

Betaling

Vi aksepterer forskjellige betalingsmetoder, inkludert debetkort og kredittkort, for å gjøre betalingsprosessen så enkel som mulig for våre kunder.

Tilgjengelighet

Vår prioritet er å tilby god tilgjengelighet til våre tjenester. Vi får ofte tilbakemeldinger om at vi må forbedre vår respons på telefonhenvendelser, og vi jobber kontinuerlig med dette for å bedre kundeservicen.

Parkering for personer i rullestol

Vi har også blitt oppmerksomme på behovet for parkering for personer i rullestol. Det er lagt til rette for fasiliteter som gjør parkering enklere for alle våre besøkende.

Kundeanmeldelser

Kundene våre gir ofte uttrykk for tilfredshet med servicen de mottar. Flere nevner vår høy servicegrad og kunnskap blant selgerne. Selv om noen har hatt negative erfaringer, som problemer med telefonhenvendelser, er generelt tilbakemeldingene veldig positive: - "Oppegående selgere med fagkompetanse. Meget høy servicegrad." - "Supert bilkjøp på Super Bil med god garantiavtale og service." - "Fantastisk service når vi måtte ha litt krisehjelp på ferieturen."

Konklusjon

Bil i Nord Mo i Rana er dedikert til å gi deg en utmerket kundeopplevelse. Vi tar til oss tilbakemeldingene fra våre kunder og jobber hardt for å forbedre tjenestene våre. Besøk oss i dag for å oppleve vår fantastiske service og se vårt brede utvalg av biler!

Beliggenheten til våre lokaler er

Telefonen til dette Bilforhandler er +4775135990

Og hvis du vil sende en WhatsApp, kan du gjøre det til +4775135990

kart over Bil i Nord Mo i Rana Bilforhandler, Bildelforhandler, Bilverksted, Mazda-forhandler, Renault-forhandler, Volvo-forhandler i Mo i Rana

Du kan besøke oss i følgende tider:

Dag Åpningstider
Mandag (I dag) ✸
Tirsdag
Onsdag
Torsdag
Fredag
Lørdag
Søndag

Nettstedet er

Hvis du krever å endre noen informasjon som du mener ikke er nøyaktig om denne nettsiden, vi ber om å sende oss en melding slik at vi vil håndtere det straks. Takk på forhånd takk.

Bilder

Videoer:
Bil i Nord Mo i Rana - Mo I Rana
Referer dette innholdet:
Kommentarer:

Viser fra 1 til 20 av 73 mottatt kommentar(er).

Jakob Høyland (17.08.2025, 11:03):
Stor flott butikk med god service
Eirik Kristiansen (17.08.2025, 08:31):
Veldig bra service! Takk for den gode opplevelsen.
Egil Knutsen (16.08.2025, 19:54):
Hyggelige og imøtekommende salgsrepresentanter
Anneli Stensrud (16.08.2025, 09:38):
Utmerket service og en flott butikkopplevelse!
Inger Hjort (16.08.2025, 03:12):
Imponerende service en fredagskveld!
Steinar Berg (14.08.2025, 00:44):
God og rask service er noe som virkelig setter en bilforhandler fra hverandre. Det er viktig å føle seg godt tatt vare på når man skal kjøpe en ny bil, og med god og rask service blir hele opplevelsen mye bedre. Jeg er veldig fornøyd med den opplevelsen jeg hadde hos denne bilforhandleren. Takk for en flott service!
Katrine Vik (13.08.2025, 22:41):
Beste Volvo-service eg har opplevd! Kom inn utan avtale med ein feil på parkeringsvarmeren... Dei sjekka med datamaskinen og prøvde å fikse det... Etter nesten 1 time var det fiksa! Tusen takk til Benny og teamet!
Tuva Tveit (12.08.2025, 00:58):
Bilforhandleren er så bra! Jeg elsker å lese innleggene deres om bilindustrien. Gudstjeneste! 👍
Rune Ulseth (09.08.2025, 00:55):
Topp service.

Eg elska den fantastiske servicen eg fekk hjå denne bilforhandlaren. Deira profesjonalitet og oppmerksomheit mot kundane er heilt upåklageleg. Eg kjem definitivt til å anbefala dei til alle eg kjenner!
Vegar Tjøstheim (06.08.2025, 14:04):
Veldig fornøyd med både service og handel, Roger er en fantastisk fyr!👍😊…
Johannes Mork (06.08.2025, 11:41):
Svært serviceinnstilt og veldig fokusert på løsninger. Svært fornøyd.
Anita Kvammen (06.08.2025, 06:26):
Fantastisk bilkjøp på en fantastisk bil med en flott garantiavtale og service. BiliNord var raskt på pletten da jeg oppdaget en liten feil på bilen og fikk den reparert uten noen diskusjon eller problemer. Dedikerte mekanikere som virkelig kjenner Volvo godt, og en grundig gjennomgang av alle bilens funksjoner. Den beste bilforhandleren jeg har kjøpt bil av så langt i Rana.
Terje Tellefsen (05.08.2025, 14:13):
Tar nesten aldri telefonen når man ringer. Sendte inn skjema før jul for å få tilbud på en del reparasjoner, hørte aldri noe. Ringte 27. januar for å høre om de kunne fikse noe som MÅ fikses av et Mazda-verksted. Fikk faktisk tak i noen, og da skulle jeg få time etter 2 uker - har fortsatt ikke hørt noe den 22. mars. Prøver selvfølgelig å ringe, men har nå erfart i et halvt år at de ikke tar telefonen eller ringer tilbake, så virker det på meg som om de sliter med å håndtere henvendelser via telefon/nett. Det bør være unødvendig å ta fri fra jobben for å dra dit hvis man skal kunne snakke med noen der inne. Bare i dag har jeg ringt 3 ganger og ventet i 10 minutter for at noen skal ta telefonen...
Amanda Lien (01.08.2025, 08:36):
Eg hadde ein avtale kl 12:00 for service, men bilen min vart ikkje tatt før kl 14:00. Ein times service vart til 5 timars service.
Hanne Vold (29.07.2025, 11:46):
Skal prøve en annen Volvo-forhandler heretter. Møter de ikke kan løse. Uhøflige er de også. Bilsvindel i nord.
Ebba Strand (25.07.2025, 21:41):
Fantastisk service på verkstedet, men dessverre dårlig når det gjelder tilbakemeldinger angående reklamasjoner ...
Ingeborg Gulbrandsen (25.07.2025, 11:04):
Hyggelig betjening og flott service 😊 Jeg hadde en fantastisk opplevelse hos denne bilforhandleren! Anbefales på det sterkeste 👍🏼
Annbjørg Sørensen (24.07.2025, 17:39):
Fantastisk bilverksted og bilsalg. Alltid utmerket service med smilende og vennlige folk i alle deler av virksomheten. 😀😁😀😁 ...
Didrik Sivertsen (21.07.2025, 21:28):
Snakket med en ansatt sent på ettermiddagen der vedkommende sa jeg måtte bare dra og snakke med verkstedet mens de fremdeles var der. Jeg gjorde det og fikk beskjed om at jeg skulle møte kl 08 neste morgen. Da jeg kom dit kl 08...... kunne de ikke hjelpe. De hadde ingenting som kunne hjelpe dem med en Renault. Det hørtes ut som om alt verktøyet de hadde og feilsøkingen ikke kunne brukes på en Renault. Elendig. Har hatt problemer med Bil I Nord tidligere, så aldri mer dit.
Jorunn Bjørnstad (20.07.2025, 05:55):
Jeg var der en dag og ringte noen dager senere, og ble møtt av en surpomp i telefonen. Det er definitivt rom for forbedring der.

Flere kommentarer:

Legg til en kommentar
Sikkerhetskode
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.