Biltema - Bø

Butikker og tjenester i Norge

Biltema - Bø

Biltema - Bø

Publisert den: - Visninger: 2 381 - Del
Utskriftsvennlig versjon - PDF-versjon
Kommentarer: 58 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 177 - Resultat: 4.2

Biltema Bø: Tilgjengelighet og Levering

Biltema i Bø er en stor butikk med et variert utvalg av produkter. Det er imidlertid rapportert om problemer med tilgjengelighet på varer. Mange kunder har opplevd at varer som er tilgjengelige på nett, ikke alltid er å finne i butikken. Kunder har også rapportert om lang leveringstid og forvirring omkring bestillinger. Dette kan være frustrerende og skape misnøye blant kundene.

Resirkulering og Batterier

Biltema tilbyr en rekke tjenester, inkludert resirkulering av gamle batterier. Dette er en viktig tjeneste for miljøbevisste kunder. Det er dog viktig å merke seg at kvaliteten på batteriene av og til har blitt kritisert. Flere kunder har rapportert om problemer med batterier som ikke fungerer som de skal, samt dårlig kundeservice når det gjelder garantisaker.

Kundebehandling og Betaling

Kundebehandlingen varierer i Biltema Bø. Noen kunder har hatt gode erfaringer, mens andre har opplevd dårlige tjenester. Det har blitt bemerket at ansatte til tider er lite tilgjengelige på gulvet, noe som gjør det vanskelig å få hjelp. Når det gjelder betaling, tilbyr butikken flere alternativer, inkludert kredittkort, debetkort og NFC-betaling med mobil. Hurtigbetjening ved kassen er også tilgjengelig, men det er rapportert om ventetider ved retur av varer.

Tilrettelegging for Alle

Butikken i Bø har inngang for personer i rullestol, og det finnes også parkering for personer i rullestol. Dette gjør det lettere for alle kunder å handle, men det er fortsatt forbedringspotensial når det gjelder bemanning og serviceopplevelsen.

Handling i Butikken og Henting i Butikk

Mange kunder setter pris på muligheten for handling i butikken og henge varer i butikk. Likevel har det vært tilfeller hvor kunder har måttet vente unødvendig lenge på hjelp eller ikke fått varene sine levert som avtalt. Dette påvirker den totale opplevelsen negativt.

Konklusjon: Planlegging for Fremtiden

Biltema i Bø har potensial, men det er behov for planlegging og forbedringer i driften. Med bedre systemer for tilgjengelighet, kundebehandling og varsling om lagerstatus kan butikken bli en mer attraktiv destinasjon for kunder i Telemark.

Vi er basert i

Telefonen til dette Bildelforhandler er +4722222022

Og hvis du vil sende en WhatsApp, kan du gjøre det til +4722222022

kart over Biltema Bildelforhandler, Hvitevareforretning, Sykkelbutikk, Byggevareforhandler, Friluftsutstyrsbutikk, Bilstereoforhandler, Håndverksforretning, Fiskeutstyrsbutikk, Butikk for hagemøbler, Jernvarehandel i Bø

Våre åpningstider er:

Dag Åpningstider
Mandag
Tirsdag
Onsdag
Torsdag
Fredag
Lørdag (I dag) ✸
Søndag

Nettstedet er

Hvis du krever å endre noen detalj som du føler ikke er nøyaktig om denne nettsiden, vi ber om å levere en melding slik at vi kan vi vil rette det ved første anledning. Takk på forhånd tusen takk.

Bilder

Videoer:
Biltema - Bø
Referer dette innholdet:
Kommentarer:

Viser fra 1 til 20 av 58 mottatt kommentar(er).

Steinar Karlsen (07.08.2025, 09:07):
Er som andre bilforhandlere, men med et unikt utvalg av biler og en fantastisk kundeservice. Jeg har hatt en flott opplevelse med denne bildelforhandleren og kan trygt anbefale dem til alle som leter etter sin neste bil. Takk for en flott handel!
Magne Amundsen (30.07.2025, 19:20):
Flott shoppingtur de hadde alt som sto på handlelisten min 😃 ,,, og enda mer 😔 og da må man være litt forsiktig. Alt i alt en fin handlevogn og God hjelp fra de ansatte hvis jeg lurte på noe.👀 ...
Laila Olsson (30.07.2025, 01:34):
Flott bildelforhandler med svært hjelpsomt personale 😀😀😀 …
Anja Røyland (27.07.2025, 08:15):
Stor butikk og hyggelig betjening 👍👍 ...
Dagny Dalene (24.07.2025, 22:07):
Vi trengte noe fra lageret, men de visste ikke hvor det var! Så det var umulig å finne det☹️ Selv om vi hadde sjekket at varen var på lager!
Cecilie Johannessen (24.07.2025, 13:04):
Hyggelige ansatte med tregt retursystem. (Basert på disse opplevelsene alene) Ikke kjøp strøm-forgreininger her.

En kamerat kjøpte en strømforgrener til meg (6 uttak med knapp) som viste seg å være defekt. Jeg måtte slå den av og på flere ganger med knappen før den stabiliserte seg og faktisk sendte strøm i mer enn ett millisekund fra uttakene. (Alt koblet til slet mens jeg prøvde) Den tålte heller ikke å ha noe koblet til eller fra uten at strømmen ble kuttet. (Knappen lyste som om det ikke var noe problem)

Jeg sprang raskt innom butikken da jeg passerte en dag og kjøpte en annen type strømforgreiner. Jeg spurte om den jeg valgte ville være grei å bruke til en stasjonær PC, og fikk beskjed om at den ville fungere helt fint. (De fleste gjør det jo i praksis) Det viste seg at jeg hadde valgt en som ikke var jordet og som ikke passet til jordede stikkontakter.... Jeg var like distrahert som personen i kassen da jeg var veldig uoppmerksom i farten med tanke på hvor gunstig det er å ha jording for dataelektronikk.

Jeg skulle returnere begge forgreinerne, og det tok omtrent 10 minutter å få det gjort. Jeg hadde kvittering for den ene og dato + beløp for den andre, så de kunne finne den. Selv om det bare var en annen kunde i butikken, synes jeg 10 minutter er lenge å vente på Biltema etter min mening, så jeg forsto godt at han prioriterte den andre kundens kjøp før min retur. Hvis det hadde gått raskere, ville jeg ikke hatt noe problem med dette, men hvis det hadde vært 2 eller 3 andre kunder i køen, burde det ikke være bare en ansatt i kassen uten at noen må vente altfor lenge.

Vanlig handel går fort her, men en retur tar for mye tid av en ansatt. Enten på grunn av den ansattes manglende erfaring med returer, eller et tungvindt og lite effektivt system.
Cathrine Ulvestad (22.07.2025, 16:10):
Det var en liten gruppe som gikk fort og greit.
Kim Sundby (21.07.2025, 03:13):
Jeg hadde en dårlig opplevelse nylig. Systemet deres for garanti og reklamasjon er ikke bra. De ba om kvittering, hele kjøpesummen og dato for når vi fikk varen i gave. Det virket veldig unødvendig og komplisert.
Karen Ågotnes (20.07.2025, 15:00):
Her får du det meste for de fleste! Strålende utvalg og kvalitetsprodukter som passer enhver smak 👍🏻…
Gustav Kvisvik (20.07.2025, 13:31):
Ren, ryddig og oversiktlig Biltema-butikk. Butikken har rikelig med parkeringsplasser og et pent kundetoalett. Det er imidlertid litt skuffende at det vanligvis ikke er ansatte til stede "på gulvet" for å hjelpe. Man må gå til kassen for å be om assistanse.
Lukas Sørensen (19.07.2025, 08:29):
Eg vil berømme den fantastiske servicen deira!
Jonathan Jørgensen (19.07.2025, 02:47):
Dårlig kundeservice og ingen nytte å få. De ansattes kompetanse er lik null. Informasjonen om lagerstatus på nettbutikken stemmer ikke. Varer er stadig tomt. Aldri får jeg svar på når varene vil ankomme.
Lukas Karlsen (17.07.2025, 13:38):
Kjøpte hurtigkjettinger som viste seg å være helt ubrukelige samme ettermiddag. Kroppene var altfor svake. Fikk tilbake pengene uten problemer og fikk god service.
Mads Andersen (16.07.2025, 16:58):
Topp service, virkelig imponert med arbeidet som er gjort på denne bloggen! Takk for den nyttige informasjonen og de gode rådene. Ser frem til å lese mer fra deg i fremtiden.
Håkon Dahl (12.07.2025, 14:26):
Å jobbe med servicen har alltid vært en lidenskap for meg. Det å kunne hjelpe andre mennesker og sørge for at de får den beste opplevelsen mulig, er noe som virkelig motiverer meg. Jeg elsker å løse problemer og finne løsninger som gjør kundene fornøyde. Det å kunne bidra til en positiv opplevelse for andre er virkelig givende, og jeg setter stor pris på muligheten til å jobbe med servicen hver dag.
Hedda Lind (10.07.2025, 09:29):
Fantastisk service! Jeg er så imponert over hvor profesjonell og effektiv denne bilforhandleren er. De tok seg virkelig tid til å forstå mine behov og fant den perfekte bilen for meg. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med opplevelsen. Takk skal du ha!
Kjersti Heggheim (07.07.2025, 18:17):
De ansatte her er så hyggelige! Jeg følte meg virkelig velkommen og godt tatt vare på da jeg besøkte butikken. Anbefaler på det sterkeste!
Bjørn Moen (07.07.2025, 14:33):
Takk så mye for all hjelpen og den gode kundeoppfølgingen, spesielt fra Bildelforhandler og regionssjefen deres. Ønsker dere et godt nytt år!

Hilsen,
En veldig fornøyd kunde.
Øivind Kristoffersen (05.07.2025, 22:58):
Veldig bra butikk, ryddig og oversiktlig!
William Knutsen (05.07.2025, 04:19):
Nyttige, men klarte ikke å fikse girene på sykkelen min. Men jeg vil gi dem kreditt for at de prøvde 😁 ...

Flere kommentarer:

Legg til en kommentar
Sikkerhetskode
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.