Nav Radøy - Manger

Butikker og tjenester i Norge

Nav Radøy - Manger

Publisert den: - Visninger: 52 - Del
Utskriftsvennlig versjon - PDF-versjon
Kommentarer: 1 - gjør klikk her for å se eller legge inn en kommentar
Stemmer: 4 - Resultat: 2.0

Avdeling for offentlig arbeid NAV Radøy i Manger

NAV Radøy er en viktig instans for mange innbyggere i området, men det er også flere aspekter ved kontoret som har blitt gjenstand for kritikk. Tilgjengelighet og servicekvalitet er sentrale temaer i denne sammenhengen.

Tilgjengelighet

Når det gjelder tilgjengelighet, er det viktig atNAV Radøy imøtekommer behovene til alle brukere, inkludert de med nedsatt mobilitet. Kontoret har tiltak på plass for å sikre at personer med funksjonshemninger kan få tilgang til tjenestene.

Inngang for personer i rullestol

Inngangen for personer i rullestol er et kritisk punkt. Det er essensielt at denne inngangen er lett tilgjengelig, slik at alle kan benytte seg av kontorets tjenester uten hindringer. Det er rapportert om at denne inngangen er tilrettelagt, noe som er et positivt steg mot å gjøre NAV Radøy mer inkluderende.

Parkering for personer i rullestol

I tillegg til tilgjengelig inngang er det også behov for parkering for personer i rullestol. God parkering er avgjørende for å kunne besøke kontoret enkelt og uten problemer. Det er viktig at det er tilstrekkelige parkeringsplasser og at disse er godt merket.

Kritikk av NAV Radøy

Til tross for tilgjengelighetsfunksjoner, er det verdt å merke seg flere negative tilbakemeldinger fra brukere. Mange klager over at kontoret er ubrukelig og at de ikke yter den nødvendige hjelpen. Brukere opplever problemer med kommunikasjonen og påpeker at de ikke får svar når de legger igjen beskjeder. En bruker beskriver NAV som en inkompetent institusjon som ikke fungerer som den skal. Dette påvirker folks økonomiske situasjon negativt, noe som gjør viktigheten av forbedringer i systemet enda mer presserende. Imidlertid finnes det også positive tilbakemeldinger, der noen brukere har erfart god og hjertelig service. Dette viser at det finnes ansatte som er dedikerte til å hjelpe brukerne.

Konklusjon

NAV Radøy i Manger har mye å tilby, men det er tydelig at det er rom for forbedring. Både tilgjengelighet og servicekvalitet er avgjørende for at kontoret skal kunne møte behovene til innbyggerne på en tilfredsstillende måte. Det er viktig at ledelsen tar tilbakemeldingene på alvor og jobber for å forbedre situasjonen.

Vi er plassert i

Telefonnummeret til dette Avdeling for offentlig arbeid er +4755553333

Og hvis du vil sende en WhatsApp, kan du gjøre det til +4755553333

Vi gleder oss til å se deg:

Dag Åpningstider
Mandag
Tirsdag
Onsdag
Torsdag (I dag) ✸
Fredag
Lørdag
Søndag
Hvis nødvendig å endre noen data som du mener er feil vedrørende dette portalen, vi ber om å videresende en melding så vi vil fikse det straks. Takk på forhånd takk for samarbeidet.

Bilder

Videoer:
Kommentarer:

Viser fra 1 til 1 av 1 mottatt kommentar(er).

Erik Lande (14.05.2025, 21:47):
Dårlig kvalitet av offentlig organisasjon som prøver sitt beste for å ødelegge din økonomi.
Legg til en kommentar
El nombre debe tener al menos 2 caracteres.
Por favor, introduce una dirección de correo válida.
Debe escribir el código completo (5 dígitos).
(Hvis du ikke forstår tegnene i bildet, oppdater siden)
El comentario debe tener al menos 10 caracteres.
Merk: E-posten din vil aldri bli publisert på denne siden.
Hjelp oss å holde dette nettstedet fritt for fornærmelser eller irriterende kommentarer.